Peliesitykset kaudella 2022–2023

  • 730 993
  • 16 050

Okkul

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko ja maajoukkueet
Nyt on syytä taas hetkeksi unohtaa menneet ja keskittyä illan derbyyn. Kuitenkin hiukan palaan eiliseen. Itse veikkasin eilen ennen peliä että Jyväskylässä tulee ohi peli. Pieleen meni arvelu, Onneksi !

Nyt toivon että latinki otteluun on automaattisesti kohdillaan, ylikään ei saisi mennä se kostautuu turhina jäähyinä.

Tänään pitää olla erikoistilanteissa selvästi parempi, tilauksessa on pari yv maalia ja av jatkaa samaan malliin niin tämä peli hoidetaan.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: #16

Crüe 13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Chicago Blackhawks, P-iirot, ManU.
Kyllähän Lukon pitäisi tänään voitto ottaa.
Maalinteon tehokkuutta kaipaisi lisää, jos tehdään
1-2 maalia niin Ässät on valmis yllättämään.
Veikkaan tasaista matsia, maalin peli.

Tilanne on nyt se että voitolla Ässät voi nousta viidenneksi.
siinä porkkanaa kerrakseen.
Ja nyt on hieno tilanne että voimme kohdata poffeissa
puolivälierissä..Milloin viimeks? -95?
 

Moonshine Man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreät Jääkärit
Katselin yöllä tallenteen eilisestä ottelusta ja onneksi katsoin, oli varmaan yksi kauden parhaita pelejä. Jatkuvasti oli tonttia, puolustus toimi, erikoistilanteet toimivat ensimmäistä ylivoimaa lukuunottamatta, ja mitä tärkeintä niin kolme pistettä Vehviläisen huippurutistuksesta huolimatta. Isot pisteet varsinkin kun Tappara hävisi eilen, ja henkisesti voisi kuvitella olevan hemmetin iso voitto niin Jukurille kuin muulle joukkueelle.

No, se siitä. Tänään lähdetään taas nollasta pataa vastaan. Hyvä fiilis kyllä joukkueen tilasta tällä hetkellä.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko

lätkäniilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, NHL, Jalkapallo
Tänään (yleensä muutenkin) on helvetin tärkeä saada mahdollisimman nopeasti maalitili auki. Sen tietää kun itse ei tee paikoista niin mitä tapahtuu. Avausmaali Lukolle pakottaa Ässienkin hyökkäämään ja sitten vaan lisää kiekkoa Rubinin taakse.

Derbypäivä = juhlapäivä.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Mulla on jostakin syystä koko päivän ollut sellainen tunne, että vastustajan kapteenilla menee jotenkin överiksi suunnannäyttäminen joukoilleen. Veikkaan hänen olevan suihkussa alle 5 min pelin jälkeen. Joskus vaan tulee outoja tuntemuksia, mutta ilta näyttää kuuntelinko tunnettani oikein.
 

upreo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
@upreo Teppo Laaksonen selosti tänään. Yleensä selostelee SHL-matseja ja kyllä siellä ihan hyvä tieto Liigastakin on.
Juu, tuota tietoa Liigasta tuntui olevan. Oli vaan niin mukava kuulla, kun jutteli fanien mielestä Pavelkan luistelun olevan hidasta. Ja monta muutakin knoppia tuli, joita täällä on puitu. Kaikki tämä siis sen perustiedon lisäksi. Hyvin oli tehnyt pohjustukset ja selostus sen ansiosta soljui eteenpäin. Mikäs sen parempi paikka taustoja onkia kuin Jatkoaika? Päinvastaisena esimerkkinä Kuopion selostaja, joka toisteli koko pelin ajan kenellä kiekko oli. Nimiä, nimien perään. Itsellähän ei selostamisesta tulisi senkään vertaa, mutta maksavana asiakkaana pidätän oikeuden itselläni tuoda mielipiteeni julki vähän huonommistakin selostajista. Ja sitten niistä hyvistä, kuten tämä Laaksonen oli.
 

Nurangätine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Tänään (yleensä muutenkin) on helvetin tärkeä saada mahdollisimman nopeasti maalitili auki. Sen tietää kun itse ei tee paikoista niin mitä tapahtuu. Avausmaali Lukolle pakottaa Ässienkin hyökkäämään ja sitten vaan lisää kiekkoa Rubinin taakse.

Derbypäivä = juhlapäivä.
Juurikin näin. Ja mikäli itse ei tee, niin yleensä kaveri iskee. Ässätkin todennköisesti iskee lujaa alkuun ja yrittää ensimmäiseen kymppiin saada 1-2 maalin johdon, niin peli on heille helpompi. Jos tuo johto onkin Lukolla, niin pelin kulku on todennäköisesti erilainen. Toivottavasti ollaan hereillä ja heti sata lasissa liikkeellä eikä tulla napit auki paikalle.
 

carr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Peter Forsberg
Asenne pitää olla ohan tapissa heti alusta lähtien. Samaan tyyliin, kuten esim. eilen. Sellaista neppailua ei saa olla mitä muutamissa peleissä nähty.
 

Suihkunudisti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Torakat
Nyt on syytä taas hetkeksi unohtaa menneet ja keskittyä illan derbyyn. Kuitenkin hiukan palaan eiliseen. Itse veikkasin eilen ennen peliä että Jyväskylässä tulee ohi peli. Pieleen meni arvelu, Onneksi !

Nyt toivon että latinki otteluun on automaattisesti kohdillaan, ylikään ei saisi mennä se kostautuu turhina jäähyinä.

Tänään pitää olla erikoistilanteissa selvästi parempi, tilauksessa on pari yv maalia ja av jatkaa samaan malliin niin tämä peli hoidetaan.
Aika turhaa sössötystä. Ohipeli on muuten yhdyssana.

Kaikille tiedoksi, itsekin toivon voittoa tänään.
 

Okkul

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko ja maajoukkueet
Aika turhaa sössötystä. Ohipeli on muuten yhdyssana.

Kaikille tiedoksi, itsekin toivon voittoa tänään.
Jahas, näköjään uusi nimimerkki näyttää kyntensä, mä jo erehdyin luulemaan että täällä on jo tarpeeksi äidinkielen " opettajia"

Tsemppiä sinne kuitenkin, siitä se ura alkaa.
 

Bakaun Imaami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, NY Rangers
Jahas, näköjään uusi nimimerkki näyttää kyntensä, mä jo erehdyin luulemaan että täällä on jo tarpeeksi äidinkielen " opettajia"

Tsemppiä sinne kuitenkin, siitä se ura alkaa
Aika turhaa sössötystä. Ohipeli on muuten yhdyssana.

Kaikille tiedoksi, itsekin toivon voittoa tänään.
asialliseen viestiin asiallinen vittuilu. Sillä on hyvä lähteä liikkeelle.
 

Anu Saukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Jos vaikka yllä oleva porukka opettelisi a) kirjoittamaan b) vittuilemaan ja c) lainaamaan niitä viestejä oikein. Tai sitten siirrytte muualle mittailemaan.

Eikun peliä.
 

aimohemmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Säppi ja California Golden Seals
Ja taas menee 5 minuuttia elämästä hukkaan tuota "laulua" kuunnellessa. Onneksi saa muten päälle siksi aikaa. Itselleni taisi tulla kiintiö täyteen sitä Jalosen Pepen opastuksella koulussa lallatellessa. Ei sovi tännekään.

Peliä odotellessa.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Aivan farssivihellys. Oli kyl aika myrkyllinen taklaus muttei sääntöjen vastainen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös