KalPa medioissa

  • 409 822
  • 1 027

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa

Derrick

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Mitä mä just luin? Okei xDDDDDD
No okei, oli Samilla avioehto, jälkikäteen tehtynä, eli vähän sama kuin sanoisi että jos mä nyt jätän sut sä et saa penniäkään, jonka jälkeen mimmit on alkaneet miettiä että jos vaikka kuitenkin etsisi jonkun mukavan tyypin, kai niitäkin on.
 

KalPamies

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
No okei, oli Samilla avioehto, jälkikäteen tehtynä, eli vähän sama kuin sanoisi että jos mä nyt jätän sut sä et saa penniäkään, jonka jälkeen mimmit on alkaneet miettiä että jos vaikka kuitenkin etsisi jonkun mukavan tyypin, kai niitäkin on.
Tossa ei ole kerta kaikkiaan mitään järkeä. Miten niin se tarkottas ettei vois olla hyvä suhde ja oikeasti rakastaa vaan sen takia että olemassa on avioehto. Vai onko sun mielestä reilua että Sami tienaa maailmalla miljoonia, ja sitten koska suhde päättyy vaimo saaki siitä puolet vaikka ei ole tehnyt pennin penniäkään tosta Samin potista?? Tottakai siihen Samin näkökulmasta pistää avioehdon, joka päivä vuodesta. Eihän se tarkota että ei vois rakastaa ja elää hyvässä suhteessa siitä huolimatta että on avioehto. Sehän on vaan siltä varalta että suhde päättyy niin kuin teki tässä tapauksessa. Ei jokanen suhde missä on avioehto pääty joten en tajua pointtiasi "feikistä" rakkaudesta. Täyttä paska puhetta ja kuulostaa "junnun" ajattelutavasta! :D
 

Derrick

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Tossa ei ole kerta kaikkiaan mitään järkeä. Miten niin se tarkottas ettei vois olla hyvä suhde ja oikeasti rakastaa vaan sen takia että olemassa on avioehto. Vai onko sun mielestä reilua että Sami tienaa maailmalla miljoonia, ja sitten koska suhde päättyy vaimo saaki siitä puolet vaikka ei ole tehnyt pennin penniäkään tosta Samin potista?? Tottakai siihen Samin näkökulmasta pistää avioehdon, joka päivä vuodesta. Eihän se tarkota että ei vois rakastaa ja elää hyvässä suhteessa siitä huolimatta että on avioehto. Sehän on vaan siltä varalta että suhde päättyy niin kuin teki tässä tapauksessa. Ei jokanen suhde missä on avioehto pääty joten en tajua pointtiasi "feikistä" rakkaudesta. Täyttä paska puhetta ja kuulostaa "junnun" ajattelutavasta! :D
No tämä suhde onnellinen suhde päättyi vaikka oli avioehto (pakon alla allekirjoitettu) ja puoliso raskaana kolmatta kertaa.

 

KalPamies

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
No tämä suhde onnellinen suhde päättyi vaikka oli avioehto (pakon alla allekirjoitettu) ja puoliso raskaana kolmatta kertaa.

Onhan se tossa tapauksessa todella hyvä että Mikolla on avioehto kun tollanen kyykärme yrittää viedä puolet Mikon änärissä tienaneen omaisuuden. Siksihän tuo avioehto on loistava! :)
 

Derrick

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Onhan se tossa tapauksessa todella hyvä että Mikolla on avioehto kun tollanen kyykärme yrittää viedä puolet Mikon änärissä tienaneen omaisuuden. Siksihän tuo avioehto on loistava! :)
Vähän ollaan jo ketjun aiheesta kaukana mutta Mikon tapauksessa Mikon lapset maksavat tässä ison hinnan siitä että heidän vanhemmat eivät tule enää koskaan olemaan asiallisissa väleissä. Sad.
 

Nukkemurhaaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Läpsytinpoppoo
Hesarilta hieno artikkeli Kapasten kiekkosuvusta, joka on vieläpä ainutlaatuinen koko maailmassa. Samassa paljastus, että Oliverin velipoika Anton, 3v on mahdollisesti tuleva suuri kiekkotähti sitten joskus. ;)

 

KalPamies

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
En tajua miksi KalPa ei voi monen muunkin seuran tapaan ilmoittaa loukkaantumiset vaikka viikon välein. Mielestäni fanilla on se "oikeus" olla perillä noista loukkaantumisista. Monet muut seurat tiedottavat viikkoraporteissa loukkaantumisista (HUOM. JOKA VIIKKO). Mutta täällä jos käy hyvä tuuri tulee kahden viikon välein tiedotteet. Nyt esim Karlssonin tutkinta ihan varmaan saadaan jo tänään purkkiin, tai viimeistään perjantaina, niin odotan kyllä että sieltä tiedotusta tulee samantien. Voisivat mediasta vastaavat lukea tätä palstaa ja alkaa pikkuhiljaa JOKA IKINEN VIIKKO tiedottamaan loukkaantumiset. Ja joo vaikka jo tiedetään että siellä on Salmela, Mattila ja Immonen loukissa niin voihan aina noissa tulla käänteitä ja muuten vaan onhan se fanille se pienin vaatima toivomus!
 

PAKKI69

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalpa
Meijän Jaskasta kirjoittaneet. Hienosta miehestä hieno juttu ja kalakuvakin vielä! Kyllä arvostan! Syyskuussa varmaan saanut tuon silmäarviolta 4,2 kg kuhan, siksi ei vielä paras tahti peleissä ollut, kun kalassa piti olla.
 

Brentti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Savon keltamustat
Anssi Laine Savon Sanomissa:

KalPa ei paina villaisella asiaa.

– En tiedä, millaiset neuvot hän on saanut pelaaja-agenteiltaan, mutta tapauksessa mitataan koko eurooppalaisen sopimusjärjestelmän pitävyyttä. Emme hyväksy kansainvälistä siirtoa, mistä on mennyt tieto Suomen ja Tshekin jääkiekkoliittoihin, sanoo Laine.

– Vaadimme vahingonkorvauksia. Jos asia ei selviä, niin tuskinpa Machovský voi pelata ensi kaudellakaan missään. KalPa täytti omat velvoitteensa pilkulleen ja hieman paremminkin.
 

KalPamies

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Pikku detaili mutta Ärje tokaisi cmoren lähetyksessä että kun oli tarkotus mennä Raumalle niin Matej oli kuulemma sanonut että minä en Raumalle lähde vaan minä lähden kotiin. Että sellasta :D
 

KalPamies

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Anssi Laine Savon Sanomissa:

KalPa ei paina villaisella asiaa.

– En tiedä, millaiset neuvot hän on saanut pelaaja-agenteiltaan, mutta tapauksessa mitataan koko eurooppalaisen sopimusjärjestelmän pitävyyttä. Emme hyväksy kansainvälistä siirtoa, mistä on mennyt tieto Suomen ja Tshekin jääkiekkoliittoihin, sanoo Laine.

– Vaadimme vahingonkorvauksia. Jos asia ei selviä, niin tuskinpa Machovský voi pelata ensi kaudellakaan missään. KalPa täytti omat velvoitteensa pilkulleen ja hieman paremminkin.
On kyllä Macho-Matti todella aivoton ja kusee omiin muroihin mikäli ei maksa vahingonkorvausta. Koska arvelen kuitenkin että haluaa jossakin pelata myös ensi kaudella. Ei olis omalta kannalta todellakaan kannattavaa olla maksamatta vahingonkorvausta. Ja ei varmaan ole "kivaa" isoja summia maksaa Kalikalle. Mutta omapahan on vika kun päätti epä-urheilijamaisesti häippästä. Henk koht. puolustelin Matej:ta koko tämän ajan, mutta tuollaiseen touhuun lähdettyä niin ei voi kuin nauraa ja saa mies hävetä tekosiaan. Toivottavasti ei ikinä enää näytä naamaansa täällä!
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Onkos Machovsky itse kommentoinut tätä Instassa tai muualla somessa? Tai tsekkimedia? Luulisi että jos suomalainen pelaaja lähtisi tuolla tavalla jostain DEL-liigasta, niin suomalaisen median kiinnostuvan.
 

KalPamies

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Onkos Machovsky itse kommentoinut tätä Instassa tai muualla somessa? Tai tsekkimedia? Luulisi että jos suomalainen pelaaja lähtisi tuolla tavalla jostain DEL-liigasta, niin suomalaisen median kiinnostuvan.
Näin ajattelisi, mutta en ole itse ainakaan vielä nähnyt että Tsekkimedia tätä olis avannut. En ole kuitenkaan sen kummemmin ettiny, ja ei ole ainakaan Matej mitään tästä kirjottanu!
 

LiiAaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Näin ajattelisi, mutta en ole itse ainakaan vielä nähnyt että Tsekkimedia tätä olis avannut. En ole kuitenkaan sen kummemmin ettiny, ja ei ole ainakaan Matej mitään tästä kirjottanu!
Koitin itse tänään etsiä medioista Matejn tulevaisuudesta. Ilmeisesti menee Tsekkeihin imemään peukkua ilman sopimusta, koska KalPalla on edelleen sopimus kyseisen ukon kanssa.
 

KalPamies

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Onkos Machovsky itse kommentoinut tätä Instassa tai muualla somessa? Tai tsekkimedia? Luulisi että jos suomalainen pelaaja lähtisi tuolla tavalla jostain DEL-liigasta, niin suomalaisen median kiinnostuvan.
Kyllähän nyt myös Tsekkimedioissa tästä ollaan kirjoitettu @Hollanti . Tämän linkin mukaan siirtymässä Kometa Brnoon!

 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Kyllähän nyt myös Tsekkimedioissa tästä ollaan kirjoitettu @Hollanti . Tämän linkin mukaan siirtymässä Kometa Brnoon!


Eikö tässä olis luonnollista että Brnoosta tulis seuraava tsekkimokke kokeilemaan kakkosveskan hommia? Ciliak tai Furch.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös