Aleksi Valavuori – urheilupersoona

  • 3 551 561
  • 13 501

NakkiFakiiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Charlestown Chiefs

Ai jumaliste, nyt on kovaa mainosta ja ennenkaikkea uskottavuus mallillaan. Ei edes minkäänlaista linkkiä ja infopakettia tarjolla vaan ainoastaan kehnolaatuista kuvaa sekä Aleksin mailiosoite. Tästä jos mistä tulee luottavainen fiilis.

Veikkaan että parin päivän päästä asunnot ovat "loppu", mutta jostain niitä alkaa sitten taas pian maagisesti putkahdella, ja Aleksi ilmoittaa että nyt vapautui pari kämppää, olkaa pikaisesti yhteydessä.
 

Kulkija

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS

Pipolätkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Dallas
Nyt vedetään jo kovilla. Moniosaajasta tullut myös asuntomyyjä omaan tapaansa eli kaikki info löytyy ainoastaan hänen twiitistä ja Google ei löytänyt oikeastaan mitään tietoa tuollaisesta South Residences alueesta. Toki varmasti saisit kattavat tiedot kunhan lähetät sähköpostia Aleksille.

Kuvat ainakin ohjaa tuollaiseen halpaan vähän päälle miljoonan mökkiin. Ainakin näyttää kuvat samalta.
 

Uuhis #97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Molomoton TPS, LA Kings, , Newcastle United
Sopisi hyvin Valeksin bisneksiin, joissa on hulppea ulkokuori, mutta pieniin asioihin keskittymiseen ei enää riittänyt voimia.
Sehän olisikin kiusallista jos Valavyöry veisi nuo kämpät ennenkuin kukaan ostaja on yhtään ehtinyt vastaanottaa. Maksu tietenkin etukäteen.
 

haepis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tuomarit, KooKoo, Red Wings
Nyt vedetään jo kovilla. Moniosaajasta tullut myös asuntomyyjä omaan tapaansa eli kaikki info löytyy ainoastaan hänen twiitistä ja Google ei löytänyt oikeastaan mitään tietoa tuollaisesta South Residences alueesta. Toki varmasti saisit kattavat tiedot kunhan lähetät sähköpostia Aleksille.
On tuo ihan aito projekti ja alueella rakennetaan jatkuvasti muutakin. Espanjassa välillä tapaa rakennuttajilta loppua riihikuiva ja noita talojen luurankoja makaa rannikolla jo muutenkin, ja nyt kun Antimidas koski tätä projektia, niin...
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Noniin kiinteistömyyjän jobi sopii kyllä hänelle kuin nyrkki silmään. Seuraavaksi sitten voisi alkaa kuskaamaan autoja Euroopasta myyntiin Suomeen: "Vain 2000 km ajettu tällä vuoden 2016 mersulla!"
 

Näkkäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kuvat ainakin ohjaa tuollaiseen halpaan vähän päälle miljoonan mökkiin. Ainakin näyttää kuvat samalta.
Enkö vaan näe vai eikö tässä ilmoituksessa ole mainintaa sellaisesta pikkuseikasta, kuin oletetusta valmistumisajankohdasta? Vai onko kyseessä joku ennakkomarkkinointi, että kun tarpeeksi porukkaa sitoutuu taloudellisesti hankkeeseen, niin se nytkähtää liikkeelle? Hyvin epäselvä ilmoitus siinäkin tapauksessa.

Aleksin monta kaveria on kuitenkin jo ostanut tuolta asunnon. Hyvä homma.

edit: Voisiko joku yhteisen hyvän nimissä laittaa Aleksille postia ja kysellä pääasiat hankkeesta. Kuka on rakennuttaja, onko urakoitsija valittu, onko hankkeella rakennuslupa, onko rahoitus kasassa, onko nyt kyseessä myynti- vai sitova varausvaihe, käytetäänkö Suomesta tuttua maksuerätaulukkoon perustuvaa maksupolitiikkaa rakennustöiden edetessä jne jne.
 

Näkkäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tämäkin päivä koitti, että joudun vakavissaan pohtia vitsin keinoin, "kummalta ostaisit luksusasunnon etelästä, Jetiltä vai Valalta"?
Mitä asuntojen myyntiin tulee, niin onhan Jetillä nyt sentään aivan eri kannukset kuin Valavuorella. Hän tuskin ymmärtää tuosta hommasta oikeasti yhtään mitään, eikä edes pysty asuntoja tietenkään myymään tms. Mainoshan tämä tietysti on.
 

Potku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet, Kivikova
Mitä asuntojen myyntiin tulee, niin onhan Jetillä nyt sentään aivan eri kannukset kuin Valavuorella.

On toki. Ja kulissi, jota herra onnistui pitämään, piti häntä varsin hyvänäkin hommassaan. Tuoreet tiedot massiivisista veloista ajaa toki väistämättä siihenkin pohdintaan, että saako aivan rehellisillä kaupoilla velkarahoja koskaan kasaan?
 

PuckFutin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Niin. Twiittasi Karvoselle, että laitappa yv:llä henkilötiedot niin laittaa asian kuntoon. Tuosta sai käsityksen, että postitse laittaa tulemaan. Tiedä häntä.
Laadukas asiakaspalvelu ottaisi itse yhteyttä sen sijaan että odottelee voittajan tekevän niin.
Vähän hämärä kuva tuosta helposti ainakin tulee, huijarit pyrkii aina viivyttämään maksuja.
Sen kerran kun itse on joskus jotain palkintoa voittanut niin mennyt päinvastoin.
 

PuckFutin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
On toki. Ja kulissi, jota herra onnistui pitämään, piti häntä varsin hyvänäkin hommassaan. Tuoreet tiedot massiivisista veloista ajaa toki väistämättä siihenkin pohdintaan, että saako aivan rehellisillä kaupoilla velkarahoja koskaan kasaan?

Ohoh. Että menestys tapahtuikin... velkarahalla. No mutta sehän on nykyään ihan maantapa.
Toisaalta eikös nuo velat saa anteeksi oliko se 15 vuodessa? Hassuja nuo kulissit kieltämättä.
 

Sp#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK aina välillä, EPS jalkapallo
Jos seuraa Herraa ig:ssä kannattaa käydä yytsimässä. Valittaa, kuinka suomalaiset ovat kommareita ja ovat heti ulisemassa kateudesta ja vaikkeivat ole mitään edes ostamassa. Joku osa hanessa suomalaista kyynisyyttä kuulemma edelleen rakastaa ja suomalaiset ovat kateellisia kun joku yrittää. Taloushuijari pakenee etelään yrittämään. On se hurja.
 

Hanhikari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mikkelin Jukurit
Aika herkästi tuntuu tuo velkavuori estelevän porukkaa Twitterissä. En kirjoittanut mitään loukkaavaa, pientä viatonta piilovittuilua vaan josta ei edes tyypillisesti nämä ns. ''lihaa syövät heteromiehet'' yleensä liikutu.

Onko muut täällä saaneet banaania?

Lisäys: ainoa mikä tässä nyt vähän harmittaa on se, että Pekka Karvosen vastaukset saattaa nyt jäädä huomaamatta.
 

Karhunkulta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Skellefteå AIK
Lisäys: ainoa mikä tässä nyt vähän harmittaa on se, että Pekka Karvosen vastaukset saattaa nyt jäädä huomaamatta.
Varamasti palstan altiivit pitävät sinut ajan tasalla uusista jännittävistä käänteistä. Huoli pois!

Kesti ihan laittoman kauan tajuta, miksi nimi Pekka Karvonen on hauska. Yleensä mulla sytyttää näissä jutuissa heti.

Samaan tyhmyyteen voisi käydä ostamassa Velaksilta residenssin. Onkohan vielä kämppiä vapaana?
 

cheap_shot

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blackhawks, Jokerit, KäPa, Liverpool

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Kesti ihan laittoman kauan tajuta, miksi nimi Pekka Karvonen on hauska.
Täysi OT, mutta itsehän olen monesti isoilla messuilla tai vastaavissa tulostanut nimikyltin Pentti Hirvonen. Oon mie kyllä hauska ukko.
 

Vilko93

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat, Jukurit
Ei mua se alkuperäinen linjaus naurattanutkaan, vaan se selittely kun joku asiasta huomautti. Siinä oli allumaisuutta.


Kirjoittele ihmeessä, kyllä keskustelupalstalle keskustelua mahtuu ja jos jotain häiritsee, niin sitten hiljentää joko kirjoittajan tai koko ketjun. Jälleen kerran havaitsemani huumori ei liittynyt siihen viestimäärään, vaan siihen että itse päivittäin vittuilee internetissä social media powerplayerille, mutta oma perse kestää erittäin heikosti merivettä. Itsehän olen kirjoittanut tähän ketjuun nyt 26 viestiä, joten en todellakaan ole missään taka-alalla vaan ehdottomasti osana ongelmaa.

Se on myös hyvä tehdä selväksi että omat viestini ovat hyväntahtoisen tölvimisen suhteen vähän rajatapauksia, mutta viittasinkin siihen ensimmäiseen johon reagoit. Minua se huvitti, sinua ei ja se on varmaan ihan fine. Laitetaan seuraavat viestit tarpeen tullen vaikka yksärillä niin ei tarvitse keskustelua sotkea tämän enempää.
Olet kova linjailemaan kuka kestää mitäkin. Itseäni ei sinun hyväntahtoiset (nyt jo rajatapaukset) tölvimiset haittaa, mutta kyllä aina vastaan ja kuittaan jos sinulla jotain vänkäämistä on. Eli katsele vaan ihan oman herkähkön oloisen perseesi perään. Eikä minua kiinnosta sinulle mitään yksityisviestejä laittaa, vastaan tänne jos sinulla täällä jotain asiaa on, kuten nyt on vaikuttanut olevan. Sen uskon, että tämä dialogi ei tämän ketjun lukijoita kiinnosta, mutta sinullahan sitä asiaa alunperin oli. Eli laita ihmeessä itse yv:tä, jos vielä jokin hiertää. Minun puolestani tämä saa toki olla jo tässä.
 

Uuhis #97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Molomoton TPS, LA Kings, , Newcastle United
Noniin kiinteistömyyjän jobi sopii kyllä hänelle kuin nyrkki silmään. Seuraavaksi sitten voisi alkaa kuskaamaan autoja Euroopasta myyntiin Suomeen: "Vain 2000 km ajettu tällä vuoden 2016 mersulla!"

Nääh, eiköhän seuraavaksi lähdetä crypto-markkinoille Valacoinin voimin!
 

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste
Ohjelma oli tulossa Alfa-tv:llä heti alkuvuodesta.
Varainkerjuumies Espanjassa olisi valmis nimi ohjelmalle. Menis ihan täydestä kaikkien aupair ohjelmien mukana.

Missäs pakolainen tällä hetkellä vaikuttaa? Onko vuoden 2023 suurin spektaakkeli kun poika laitetaan kiven sisään?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös