MM-kisat 2022 – liveseuranta

  • 579 235
  • 18 217

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
En haluaisi pilkata kenenkään puhevikaa, mutta onhan tuo Litin "äääämmmmm äääääämmmmm" häiritsevää.
Ääämmäämäämm karet pale äämäämmäämäää harri kane ääämmäämmää markus rasford ääämmäämääm.

Edelleen ihmettelemään mistä tuo on tullut, koska ei se aina tuollainen ole ollut.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Oliko se sitten ihan Walesin hallintaa siihen asti, kysyn siis ihan vilpittömästi kun en nähnyt. Tilastojen perusteella aika tasainen peli. Joka tapauksessa olen tyytyväinen että porukan vedossa olen ainoa joka laittoi USAn jatkoon, muut meni Walesilla.

Olen se kaveri joka kysyy kysymyksiä joihin vastaa itse ja muistuttaa opettajaa kotiläksyjen antamisesta
En muistaakseni itsekään nähnyt tuosta pelistä kuin loppuhetket, joten en ole oikea henkilö sulle vastaamaan, mutta tilastoihin pohjautuen voisin mutulla sanoa että ilman Hennesseyn sekoiluja 0-0 olisi ollut ihan todennäköinen tulos.
 

knttrtknkn1

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ei olisi vihelletty edes salibandyssä vai miten se meni? Salibandyssä ei kyllä heittäydytä niin kuin futiksessa.
 

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Raahe-Kiekko, Oulun Kärpät, ManU
Upea vaparimaali Rashfordilta.
 

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Raahe-Kiekko, Oulun Kärpät, ManU
Ja sieltä Foden 2-0!
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Lloyd Christmas!
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Käveleeköhäm Bale jo ulos stadionilta?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös