Telia / MTV – Liigan uusi koti

  • 3 449 489
  • 21 563

MSU

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hauskinta on se että Suomessa pelattavat CHL-pelit televisioi sama firma joka vastaa Liigan televisioinnista.
Ei kai se täysin sama ole? Eikös mtv:n oma TV-tuotanto (en tiedä onko sillä jotain hienoa nimeä) tuota CHL-pelit, kun taas Liiga pelit tuottaa Suora Broadcast (entinen Streamteam).
 

Paloposti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei kai se täysin sama ole? Eikös mtv:n oma TV-tuotanto (en tiedä onko sillä jotain hienoa nimeä) tuota CHL-pelit, kun taas Liiga pelit tuottaa Suora Broadcast (entinen Streamteam).
Liigan ja CHLn sisällön tuottaa MTV ja tekninen tuotanto on molemmissa Suora Broadcastin kontolla.
Lisäksi Suora Broadcast tekee jotain maajoukkue-kiekkoakin, mutta en ole varma mitä kaikkea ja kuinka isossa roolissa.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät, Sebastian Aho, Saravon Pekka
Täällä pätkii kans juuri tuolla tavalla. Myös muilla Dicoverylla katsovilla samaa vikaa. Eikä korjaannu millään boottauksilla.
Just tulin kattelee että onko omissa vehkeissä vikaa ku pätkinu toi dplay jo pidemmän aikaa. Näemmä en oo ainoa.
 

Siisel1

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Juuso Mäenpää, Arsenal FC, (HIFK)
Ei oo vittu todellista. Yksi peli Liigassa tänään ja siihen saatu Saukkonen säheltämään ja keksimään omiansa
Itse olin samaa tulossa sanomaan. Aika onnetonta toimintaa Cmorelta. Tässäkö on valtakunnan paras selostaja tuotantotiimin mielestä? Puuhastelua.
 

Dev

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Just tulin kattelee että onko omissa vehkeissä vikaa ku pätkinu toi dplay jo pidemmän aikaa. Näemmä en oo ainoa.
No perkele, mä luulin eilen että nettiyhteydessä vaan vikaa, kun pätki tosiaan 10 sekunnin välein. Ilmeisesti vika on sitten ihan jossain muualla.

Onko kukaan laittanut tästä Discoverylle kyselyä jos tänäänkin jatkuu?
 

RauMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Detroit Red Wings
Ainoa ongelma tänään Cmorella oli se että selostus kuului. Pelkillä halliäänillä olisin saattanut jopa katsoa koko ottelun.
 

Ziege

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Middlesbrough, Pens, Pirates, Steelers
Itse olin samaa tulossa sanomaan. Aika onnetonta toimintaa Cmorelta. Tässäkö on valtakunnan paras selostaja tuotantotiimin mielestä? Puuhastelua.
Kauanko meni Saukkosella aikaa tajuta kuka teki Tapparan neljännen tyhjiin? Tuo kertoo vain kuinka paljon jaksaa käyttää aikaa peliin valmistumiseen kun ei eroteta edes rightin ja leftin pelaajia toisistaan. Saukkonen alkaa arvailemaan pelaajia tuossa kohtaa ja aina menee väärin. Mertaranta taas käyttää tuossa "ja siitä joukkueelle X maali" kun ei tunnista pelaajaa.

Nuo kaksi tosiaan ovat C Moren mukaan heidän parhaat ja toivotuimmat selostajansa.
 

JohnVeiNe

Jäsen
Suosikkijoukkue
TURKU - ÅBO
Nuo kaksi tosiaan ovat C Moren mukaan heidän parhaat ja toivotuimmat selostajansa.
Itse ainaki todennut, että maikkarilla jännä tarve v*ttuilla maksaville asiakkaille. Jos näistä antaa palautetta niin vastaus tulee passiivis-aggressiivisten hymyhymiöiden kera. Moni Tepestä seuraavista anto viime (vai edellis) kaudella Mertarannasta palautetta, enkä voi uskoa sattumaan siinä, että ko. henkilö selosti heti viisi peräkkäistä Tepsin peliä. Tähän kun lisätään luokaton tv-toteutus niin avot.
 

juhana

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1975-2013, 2023-, Roihuttaret, K-Vantaa
Sen verran jopa kehun nyt Saukkosta suhteessa Mertarantaan, että Mika on oppinut selostaessaan olemaan suhteellisen puolueeton jopa silloin kun "oma" joukkue pelaa.

Siinä missä Mertaranta on selostamissaan Pelicans matseissa "turkoosi paita päällä", pystyy Mika olemaan kuitenkin suht neutraali silloin kun hänen suosikki HIFK pelaa - ne matsit mitä nyt olen hänen selostamanaan kuullut. Ja tuon suosikkijoukkueen Saukkonen on joskus itse sanonut. Eikä myöskään KooKoon peleissä ole hirveästi vetänyt "kotiinpäin", vaikka on siis Kouvolasta kotoisin.

Joskus 90-luvun lopulla muistelen, kun Saukkonen selosti ensimmäisiä kertoja Linkku Lindegrenin jälkeen Hockey Nightissa HIFK:n jotain matsia, häneltä pääsi varmaan ihan tahaton lipsahdus. Tilanteessa vihellettiin vastustajalle jäähy - Mika sanoi "siitä tulee meille ylivoima", korjasi kyllä sitten heti "siis HIFK:lle ylivoima".

Tässä kyllä on kehittynyt, mutta muuten ei siis Saukkonen vakuuta täälläkään edelleenkään...
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Sen verran jopa kehun nyt Saukkosta suhteessa Mertarantaan, että Mika on oppinut selostaessaan olemaan suhteellisen puolueeton jopa silloin kun "oma" joukkue pelaa.
Sen verran myös inhimillisyyttä Saukkosen suuntaan, että hän varmasti tietää itsekin olevansa melko surkea selostaja, kun taas olen jotenkin varma että Mertaranta kuvittelee olevansa täysin suvereeni jopa noissa Liigalähetyksissä.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Eikä myöskään KooKoon peleissä ole hirveästi vetänyt "kotiinpäin", vaikka on siis Kouvolasta kotoisin.

Peli kuin peli, niin kyllä Mika jonkun viittauksen kouvostoliittoon päin löytää. Jossei muuta niin vähintään joku "Erkki Lehtomäestä" tyyppinen heitto tulee kerran pelissä tai joku pelaaja on joskus urallaan pelannut KooKoossa. Eikä se väärin ole, tuskin kerta tai pari per pelissä ketään hirveästi häiritsee, jos muuten selostus on suurin piirtein kohdillaan.
 
Suosikkijoukkue
Jukurit, Real Madrid
Katselin tuossa yksi päivä SHL peliä cmoresta ja huomasin että Ruotsin puolella lähetykseen tulee realiaikainen ilmoitus toisen paikkakunnan maalista ja maalintekijästä. Miksei muka voisi olla Suomessa käytössä myös? Aikoinaanhan muistaakseni Nelosella oli liigalähetyksissä tällainen käytössä vai muistankohan ihan väärin.
 

MSU

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Katselin tuossa yksi päivä SHL peliä cmoresta ja huomasin että Ruotsin puolella lähetykseen tulee realiaikainen ilmoitus toisen paikkakunnan maalista ja maalintekijästä. Miksei muka voisi olla Suomessa käytössä myös? Aikoinaanhan muistaakseni Nelosella oli liigalähetyksissä tällainen käytössä vai muistankohan ihan väärin.
Sehän oli kun Telia aloitti lähetykset, mutta sitten pääosin täällä siitä valitettiin että sen takia ei voi seurata muita otteluita jälkikäteen niin se poistettiin.
 

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Katselin tuossa yksi päivä SHL peliä cmoresta ja huomasin että Ruotsin puolella lähetykseen tulee realiaikainen ilmoitus toisen paikkakunnan maalista ja maalintekijästä. Miksei muka voisi olla Suomessa käytössä myös? Aikoinaanhan muistaakseni Nelosella oli liigalähetyksissä tällainen käytössä vai muistankohan ihan väärin.
Olikohan UrhoTV:n aikana myöskin? Jotenkin oli tälläinen muistikuva. Vedonlyöjänä tykkäsin tästä systeemistä.
 

Oskar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turkulaiset joukkueet, Rantasmikko, Gordon Bombay.
Tykkään kyllä aina kun Jalonen on studiossa. Asiantuntemus on joka kerta huippuluokkaa (tottakai).

Harmi, ettei noihin ole aina mahdollista saada yhtä viisaita ukkoja. Kekäläinen olisi mukava nähdä näissä hommissa mukana, sitten kun gm:n hommat on ohi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös