Huuhaa ja humpuuki yhteiskunnassamme

  • 547 694
  • 2 945

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Vain *Mic drop* jäi puuttumaan… ”Kyllä kansa tietää”, vai miten se meni.
Tuolle *Mic drop* sankarille on kyllä aiheutunut aika pahoja psykosomaattisia oireita ja täysin selkeitä neuropsykologisia häiriöitä.

Aivan täysi sekopää tuo Kossila - hakeutuisi saatana hoitoon saman tien.

Pakkohan tuon on olla joku kylähullu?
 

Mostal0

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Onkohan tunnelisota vielä voimissaan? Siihen liittyvät räjäytykset voivat hyvinkin olla syynä Nordstream-putkien vaurioitumiseen. Trumpin joukot räjäyttelevät pedofiilien tunneliverkostoa umpeen ympäri maapalloa. Mitä tähän sanovat veljekset Vapa?
Tässä vanhaa tietoa:


Vapaasti lainaten viestiä eräältä toiselta foorumilta: Miten noin hyvät suunnistajat voi olla henkisesti noin hukassa?

Ovat kyllä sellainen kaksikko, että laitoshoito olisi paikallaan. Ei toisaalta mitään poikkeuksellista tuossa skenessä.
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat












En tiedä onko Joukolla joku maniakausi päällä, mutta nyt tullut viime aikoina aika sakeaa settiä. Oli kyllä naurussa pitelemistä kun luki noita linkkejä tarkemmin.

Jouko siis ollut 80-luvun alussa vuoden Texasissa jossain yksityisessä "raamattuopistossa" (lue: lahkossa), ja kurssikaveri on siis saanut Jumalalta silloin sanoja, jotka Jouko on kääntänyt profetioiksi tulevaisuuteen hänen piirtämänsä piirroksen leukaluusta perusteella, koska leukaluu muistuttaa muodoltaan Suomea.

Maailma voisi olla astetta mielenkiintoisempi paikka samoilla napeilla.
 

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Onhan tuo jännä peli tuollainen, että saa Jumalalta tietoonsa vieraskielisen sanan, ja sitten pitää itse arvailla minkä suuren salaisuuden tulevaisuudesta se paljastaa. Tämä erä taisi nyt kyllä mennä Jumalalle 1-0 kun Jouko ei arvannut että 1980-luvulla kerrottu "pipeline" tarkoittaa, että 2020-luvulla Venäjä poksauttaa kaasuputken.
 

Eikka86

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Onhan tuo jännä peli tuollainen, että saa Jumalalta tietoonsa vieraskielisen sanan, ja sitten pitää itse arvailla minkä suuren salaisuuden tulevaisuudesta se paljastaa. Tämä erä taisi nyt kyllä mennä Jumalalle 1-0 kun Jouko ei arvannut että 1980-luvulla kerrottu "pipeline" tarkoittaa, että 2020-luvulla Venäjä poksauttaa kaasuputken.
Melkolailla yhtäläinen selitys voisi olla Joukon työntyminen kyseisen neidin aunukseen, jonkinlainen putki siinäkin on.

Hankalia nämä uskovaisten ennustukset kun tulevat yleensä ilmi joko tapahtumatta tai tapahtuman jälkeen. Harvoin osuvat siihen lankulle.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Joukon onneksi Suomessa ja ylipäänsä maailmassa riittää höynäytettäviä uskovaisia, jotka uskovat hänen sanaansa ja kaivavat kuvetta Joukon pyytäessä sitä kauniisti. Se ei ole tyhmä, joka pyytää, vaan se, joka maksaa.
 

laalki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Philadelphia Flyers
Joukon onneksi Suomessa ja ylipäänsä maailmassa riittää höynäytettäviä uskovaisia, jotka uskovat hänen sanaansa ja kaivavat kuvetta Joukon pyytäessä sitä kauniisti. Se ei ole tyhmä, joka pyytää, vaan se, joka maksaa.

En muista miten pitkään tässä ketjussa on käyty Joken profetioita läpi, mutta käsittääkseni tämä sekopää on ollut aikanaan ala-asteen luokanopettaja. Tosin 1-6 luokat opiskellaankin enemmän perustaitoja, eikä satujenkaan lukeminen ole kokonaan pois lukkarista.

Kaverin itse tuottamat laulut ja tulkinnat on kans sound to behold.

Ja nyt kun varmistin lauluasiaa Youtubesta ja tsekkasin miehen kanavan, -no joke- enisimmäinen sana, mitä kuulin oli "runkkasit". Joku nainen lukee Joukon elämänkertaa, jonka en tiennyt olevan olemassa. Tuo "pari kaljaa, seksilehti ja runkkasin vessassa" kyllä sinetöi miehen riettauden ruumiillistumana varmaan omasta mielestään.

Ei tarvitse varmaan kummoinen keittiöpsykka olla että keksii minkälaisesta kodista Piho tulee.
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
En muista miten pitkään tässä ketjussa on käyty Joken profetioita läpi, mutta käsittääkseni tämä sekopää on ollut aikanaan ala-asteen luokanopettaja. Tosin 1-6 luokat opiskellaankin enemmän perustaitoja, eikä satujenkaan lukeminen ole kokonaan pois lukkarista.
Pitää paikkaansa, ja Twitterissä joku hänen entinen oppilaansa kertoi joskus, että koulupäivät aloitettiin aina joka-aamuisella virrellä. Kuvaamataidon tunnilla puolestaan oppilaiden piti piirtää Joukosta muotokuva.
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Maria Nordinin päivitys:

Salaisuuteni: Treenaan säännöllisesti isoilla painoilla ja kunnon sykkeillä - mielessäni.
Mutta se toimii, kun vaan eläytyy! Mielikuvitustreenin on tutkimuksissa todettu vaikuttavan lihasmassaan ja kehon koostumukseen.
Eilen olin oikeasti ekaa kertaa pitkästä aikaa @sisarkuntacollective joogatunnilla ja olin yllättynyt että pystyin tekemään kaikki liikkeet pitkän tauon jälkeen.
Jos kehon koostumuksen parantaminen ”kotisohvalta” kiinnostaa, tutustu lenkkeilymeditaatiooni. Sitä voi tehdä myös lenkillä tehostamaan harjoitusta, tai kun haluat nopeuttaa vammasta tms. palautumista.


Tällä palstalla tunnetaan penkkiurheilun salat, meidänhän pitäisi siis olla huippukunnossa aina, kun liveseuranta-ketjut elää.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Maria Nordinin päivitys:

Salaisuuteni: Treenaan säännöllisesti isoilla painoilla ja kunnon sykkeillä - mielessäni.
Mutta se toimii, kun vaan eläytyy! Mielikuvitustreenin on tutkimuksissa todettu vaikuttavan lihasmassaan ja kehon koostumukseen.
Eilen olin oikeasti ekaa kertaa pitkästä aikaa @sisarkuntacollective joogatunnilla ja olin yllättynyt että pystyin tekemään kaikki liikkeet pitkän tauon jälkeen.
Jos kehon koostumuksen parantaminen ”kotisohvalta” kiinnostaa, tutustu lenkkeilymeditaatiooni. Sitä voi tehdä myös lenkillä tehostamaan harjoitusta, tai kun haluat nopeuttaa vammasta tms. palautumista.


Tällä palstalla tunnetaan penkkiurheilun salat, meidänhän pitäisi siis olla huippukunnossa aina, kun liveseuranta-ketjut elää.
Nyt on kovaa kakkaa. Jos miälikuvaharjotteet ja kehon koostumuksen parantaminen (wait, what...?) kotisohvalta tuattas jotain tulosta, niin meikäläisellä pitäs olla kymppituumanen talismaani ja pystyä paaluttaan tunti tauotta niin ettei nalli pala.

Mita ma teen vaarin...?
 

Yabada

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Maria Nordinin päivitys:

Salaisuuteni: Treenaan säännöllisesti isoilla painoilla ja kunnon sykkeillä - mielessäni.
Mutta se toimii, kun vaan eläytyy! Mielikuvitustreenin on tutkimuksissa todettu vaikuttavan lihasmassaan ja kehon koostumukseen.
Eilen olin oikeasti ekaa kertaa pitkästä aikaa @sisarkuntacollective joogatunnilla ja olin yllättynyt että pystyin tekemään kaikki liikkeet pitkän tauon jälkeen.
Jos kehon koostumuksen parantaminen ”kotisohvalta” kiinnostaa, tutustu lenkkeilymeditaatiooni. Sitä voi tehdä myös lenkillä tehostamaan harjoitusta, tai kun haluat nopeuttaa vammasta tms. palautumista.


Tällä palstalla tunnetaan penkkiurheilun salat, meidänhän pitäisi siis olla huippukunnossa aina, kun liveseuranta-ketjut elää.
Tulipa tässä itselle nyt erittäin hölmö olo, kun puolisen vuotta saanut käytyä aktiivisesti salilla ja alkanut näkyä pikkuhiljaa tuloksiakin. Nyt selvisi, että olisin voinut samat liikkeet tehdä sohvalla päässäni. Toissa vuonna vääntyi nilkkakin pahasti futispelissä keskellä kesää ja nilkka siitä muistuttelikin vielä saman vuoden talvella ajoittain. Tämänkin olisi ilmeisesti saanut parannettua ajatuksen voimalla nopeastikin.

Nyt on kyllä tyhmä olo. Onneksi voin nyt siirtyä salivuorolle sohvalle ja lenkillä palautella rikkinäisiä paikkoja. Kiitos Maria!
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Maria Nordinin päivitys:

Salaisuuteni: Treenaan säännöllisesti isoilla painoilla ja kunnon sykkeillä - mielessäni.
Mutta se toimii, kun vaan eläytyy! Mielikuvitustreenin on tutkimuksissa todettu vaikuttavan lihasmassaan ja kehon koostumukseen.
Eilen olin oikeasti ekaa kertaa pitkästä aikaa @sisarkuntacollective joogatunnilla ja olin yllättynyt että pystyin tekemään kaikki liikkeet pitkän tauon jälkeen.
Jos kehon koostumuksen parantaminen ”kotisohvalta” kiinnostaa, tutustu lenkkeilymeditaatiooni. Sitä voi tehdä myös lenkillä tehostamaan harjoitusta, tai kun haluat nopeuttaa vammasta tms. palautumista.


Tällä palstalla tunnetaan penkkiurheilun salat, meidänhän pitäisi siis olla huippukunnossa aina, kun liveseuranta-ketjut elää.
Kuinka moni ihminen oikeasti uskoo tämän Nordinin horinoihin? Luku ei voi olla kovinkaan suuri, sillä semmoista tajunnanvirtaa hän on tarjonnut viimeisten vuosien aikana, että aika moni avomielisesti tällaisiin vaihtoehtohoitoihin suhtautuva ihminen on alkanut kyseenalaistaa Nordinin neuvot.
Kaistapäistä menoa.
 

disco-stu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JK Mylly
Mita ma teen vaarin...?
Olet tietenkin unohtanut vahvistaa mentaalikapasiteettiasi siirtämällä Maria Nordinin tilille summan xxx.

Kyllähän tuo ihan selvästi toimii, sillä tälläkin palstalla on varmasti satoja parempia pelaajia, valmentajia tai urheilutoimenjohtajia, kuin vaikkapa Liigassa. Pelkällä mielikuvaharjoittelulla!

On surullinen hahmo tämä Nordin, onkohan se tosiaan oikeasti noin kujalla, vai onko tää vaan joku performanssi elinkeinon ylläpitämiseksi. Sakeaa on joka tapauksessa.
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Olet tietenkin unohtanut vahvistaa mentaalikapasiteettiasi siirtämällä Maria Nordinin tilille summan xxx.

Kyllähän tuo ihan selvästi toimii, sillä tälläkin palstalla on varmasti satoja parempia pelaajia, valmentajia tai urheilutoimenjohtajia, kuin vaikkapa Liigassa. Pelkällä mielikuvaharjoittelulla!

On surullinen hahmo tämä Nordin, onkohan se tosiaan oikeasti noin kujalla, vai onko tää vaan joku performanssi elinkeinon ylläpitämiseksi. Sakeaa on joka tapauksessa.
Mariaan uskovat seuraajat voisivat muokata Reinon laulusta itselleen sopivan version.

”Täällä mä oon, vieläkin sun
Nousen pystyyn jos kaadun
Haluun saada syttyyn sun soihdun
Sun hymystä mä voimaannun
Ja täällä mä oon niin kauan kun
Viimeisen kerran kaadun
Jos sä haluut sotilaan mä varustaudun
Jos haluut rahaa mä antaudun
Jos haluut rahaa mä antaudun”
 

Tuamas

Jäsen
Kuinka moni ihminen oikeasti uskoo tämän Nordinin horinoihin? Luku ei voi olla kovinkaan suuri, sillä semmoista tajunnanvirtaa hän on tarjonnut viimeisten vuosien aikana, että aika moni avomielisesti tällaisiin vaihtoehtohoitoihin suhtautuva ihminen on alkanut kyseenalaistaa Nordinin neuvot.
Kaistapäistä menoa.

Aika moni, koska jopa koronavuosina Nordinien firma painoi 8/2019 - 7/2020 tilikaudella yli 500 000 euron liikevaihdon ja 8/2020 - 7/2021 tilikaudella painettiin jo yli 750k€ liikevaihtorajan.
 

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
Aika moni, koska jopa koronavuosina Nordinien firma painoi 8/2019 - 7/2020 tilikaudella yli 500 000 euron liikevaihdon ja 8/2020 - 7/2021 tilikaudella painettiin jo yli 750k€ liikevaihtorajan.
Sinällään pitäisi olla iloinen pienyrittäjän menestyksestä, mutta enemmän olen huolissaan kuinka helvetissä tässä maassa riittää hölmöjä rahoittamaan tuota huuhaata.
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Kokeilenpa huomenna miten Nordinin opit tehoaa jos kuvittelee ottavansa vähän napsua, eläydyn vaan lujasti, johan alkaa laulattamaan ja tekee mieli rähistä. Olen kuitenkin sen verran epäilevä tuomas, että käyn hakemassa putelin Napue giniä.
 

Kilgore Trout

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Kokeilenpa huomenna miten Nordinin opit tehoaa jos kuvittelee ottavansa vähän napsua, eläydyn vaan lujasti, johan alkaa laulattamaan ja tekee mieli rähistä. Olen kuitenkin sen verran epäilevä tuomas, että käyn hakemassa putelin Napue giniä.
Siitä tekee aika monta homeopatiapaukkua.
 

hablaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lügan kaaossseura
Tulipa tässä itselle nyt erittäin hölmö olo, kun puolisen vuotta saanut käytyä aktiivisesti salilla ja alkanut näkyä pikkuhiljaa tuloksiakin. Nyt selvisi, että olisin voinut samat liikkeet tehdä sohvalla päässäni.
Minä taas JYP-kannattajana olen harrastanut ihan mentaalipuolen treeniä kotisohvalla, ja kieltämättä pulssi on ollut aerobisen harjoittelun tasolla pelejä katsoessa jo useamman vuoden (useimmiten vitutuksen merkeissä). Silti tuloksia ei näy, aika rapakunnossa sitä on. Ehkä pitää ostaa Nordinilta muutama vinkki kuinka tämä kääntyy voitoksi.
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Maria Nordinin päivitys:

Salaisuuteni: Treenaan säännöllisesti isoilla painoilla ja kunnon sykkeillä - mielessäni.
Mutta se toimii, kun vaan eläytyy! Mielikuvitustreenin on tutkimuksissa todettu vaikuttavan lihasmassaan ja kehon koostumukseen.
Eilen olin oikeasti ekaa kertaa pitkästä aikaa @sisarkuntacollective joogatunnilla ja olin yllättynyt että pystyin tekemään kaikki liikkeet pitkän tauon jälkeen.
Jos kehon koostumuksen parantaminen ”kotisohvalta” kiinnostaa, tutustu lenkkeilymeditaatiooni. Sitä voi tehdä myös lenkillä tehostamaan harjoitusta, tai kun haluat nopeuttaa vammasta tms. palautumista.


Tällä palstalla tunnetaan penkkiurheilun salat, meidänhän pitäisi siis olla huippukunnossa aina, kun liveseuranta-ketjut elää.
No hitto. Tässähän nostellaan kohta MM-tason painoja ja paitavalikoima menee ryminällä uusiksi kunhan vain käy salilla pari-kolme kertaa viikossa ja muistaa tehdä siihen päälle kovan mielikuvitustreenin pari kertaa päivässä.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Ainakin veli @pettter on osittain todistanu Nordinin taiat todeksi. Pettterhän hengaa usein mielikuvitustyttöystävänsä kanssa ja hubaa tuntuu olevan heillä keskenään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös