Kärppien peliasu

  • 253 566
  • 1 172

Aho#5

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kärpät tuntien toteutus todennäköisesti olisi tätä luokkaa.
Itse ajattelin jotain tämän suuntaista. Ei nyt ihan samanlainen kuin 70-luvulla käytetty, mutta sinneppäin.
 

Liitteet

  • karpat_kolmospaita_edit_27013950259796.png
    karpat_kolmospaita_edit_27013950259796.png
    365,9 KB · kertaa luettu: 232

Lemé

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Kiekko-Espoo, Pittsburgh, Caroline
Itse ajattelin jotain tämän suuntaista. Ei nyt ihan samanlainen kuin 70-luvulla käytetty, mutta sinneppäin.
Hieno olis kolmospaitana! Tuomas vähän historian havinaa tuon luonnostelemaan paidan muodossa.
 

IcePhoenix

Jäsen
Suosikkijoukkue
Habs, Kärpät, Kiekko-Espoo
Itse tykkäisin tämän tyylisestä paidasta silloin tällöin käytettävänä kolmantena peliasuna (kuvan paitaa taidettiin käyttää ainakin yhdessä pelissä 2020). Erityisesti tuo vanha logo on minusta oikein tyylikäs ja näkisin sitä mielelläni enemmän.
 

Liitteet

  • Retro_003_6759_-640x427.jpg
    Retro_003_6759_-640x427.jpg
    43,7 KB · kertaa luettu: 242

Marns

Jäsen
Itse tykkäisin tämän tyylisestä paidasta silloin tällöin käytettävänä kolmantena peliasuna (kuvan paitaa taidettiin käyttää ainakin yhdessä pelissä 2020). Erityisesti tuo vanha logo on minusta oikein tyylikäs ja näkisin sitä mielelläni enemmän.
Miettikäähän miten upeat nuokin paidat on, ja niitä käytettiin yhdessä ERÄSSÄ Porin Ässiä vastaan. Oivoi.
 

Apis17

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Tälleen nuorempana sukupolvena en ole itse tykästynyt ollenkaan noihin punaisiin paitoihin.
Itse tykkäisin tämän tyylisestä paidasta silloin tällöin käytettävänä kolmantena peliasuna (kuvan paitaa taidettiin käyttää ainakin yhdessä pelissä 2020). Erityisesti tuo vanha logo on minusta oikein tyylikäs ja näkisin sitä mielelläni enemmän.
Tämä paita ei menisi omalla paperillani ollenkaan jatkoon. Täys retro, joka ei olisi millään tavalla nykypäivää. Mikäli keltainen/punainen sävy haluttaisiin niin tämä @Aho#5 luonnostelma menisi itselläni läpi seulan. Se on kuitenki nykyaikainen ja Kärppien logoon tällä hetkellä kuuluu myös rinkula. Monesti vanha näyttäytyy paremmalle ja sen perään haikaillaan. Ymmärrän täysin. En tiedä miten kävisi jos punaiseen vaihdettaisiin. Saattaisin olla itse jopa niitä, jotka kaipaisi mustan perään, vaikka se onkin täynnä mainoksia.
 

Matala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Kärppäkaupassa edelleen myynnissä ainoastaan viime kauden fanipaitoja vaikka uusi kausi alkoi jo. Kaiken lisäksi nuo myytävät fanipaidat ovat kalliita ja rumia. Ei tarvitse ostaa.

Pitikö noissa uusissa pelipaidoissa olla joku mullistava uudistus? Keltainen väri muuttanut hieman sävyä, mutta en juurikaan huomaa eroa vanhaan.

Oikein Kärppien näköistä touhua kiusata faneja hienoilla pelipaidoilla harjoituskaudella, mutta virallinen pelipaita on vitsi
 

OsmoK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Manchester United
Olin juuri tulossa kirjoittamaan samaan, eli negaa. Logon asetteluun en edes osannut kiinnittää huomiota, mutta nyt kun kiinnitti niin onhan nuo ihan miten sattuu aseteltu. Onko osalla pelaajista logot eri kohdassa paitaa kuin toisilla?

Niin ja se oma huomio: ovat nuo edelleen melkoiset tilkkutäkit. Siellä on vihreää laatikkoa ja punaista tekstiä. Eipä tarvitse noita yrityksiä ainakaan tukea.

Summa summarum, en kyllä tuota paitaa ostaisi. Vieläkään.
 
Suosikkijoukkue
Los Wengeles - Newcastle United - Ukraina
Ei nuo niin huonot ole kuin aikoinaan oli Niinimaan paita. Logot on näköjään eri korkeudella osassa paidoista.
 

totonboset

Jäsen
Suosikkijoukkue
Canes & Junnon aikakauden Kärpät
Kylläpä on jälleen ala-arvoinen suoritus pelipaidan suhteen. Pitänee ottaa tavaksi valita jokaisen kauden pelipaidoista kolme ruminta mainosta ja boikotoida näitä yrityksiä niin kauan, kunnes mainokset on uudistettu tai poistettu paidoista. Ehkä täytyy valita vuosittain palstan huutoäänestyksellä rumimmat mainokset ja antaa heille kyseenalaista huomiota tätä kautta? Yhtään värikästä laatikkoa en enää paidassa katso ilman vastatoimia.

Logot on tosiaan sijoiteltu taas miten sattuu ja laatukin on vähän niin ja näin. Jopa harjoituspaitojen painetut logot näyttivät terävimmiltä ja erottuvammilta. Ja nuo housut on valkoisemmat kuin tepsin peliasu eilen. Noistaa saa jo oksennusta suuhun.

Miten pelaaja voi kantaa tuollaista tilkkutäkkiä ylpeänä joka ilta? Itseäni lähinnä hävettäisi astua kentälle tuollainen päällä. Vastustajien rottaketju aukoo varmaan päätä jokaisessa pelissä tilkkutäkkiarmeijalle.

Peliasun kehitykseen:
- Mainoksien värimaailma yhtenäiseksi. Hieno kokonaisuus saa myös mainokset näyttämään hyvältä.
- Logo paremmin esille ja paitaan lisää väriä. Nykyinen tuntuu siltä, että se on musta alusta mainoksille.
- Valkoisesta toivo elää, että se olisi samaa designia kuin harjoituskaudella, vieraspaitaan se olisi merkittävä parannus.
- Tuo paidan helman viiva vaan pois ja tilalle esimerkiksi rintaan keltaista logon alle. Mallia Montreal / Minnesota / Lukko paidoista. Tämä korostaisi kivasti logoa. Sopivan väriset mainoksetkin näyttäisivät hyviltä osana tällaista designia "vyön" sisällä.
 

Tikiti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Professori Aho, Dortmund ja Arsenal
Hyi helvetti kun on onneton räpellys. Keltaisesta väristä plussaa, mutta mitä ihmettä se puhe logon isontamisesta oli? Jollain rakennusliike Poikkulalla on tuossa samankokoinen mainos rinnassa mitä logo on. Minä kun niin halusin ostaa uuden fanipaidan tälle kaudelle, mutta eihän noita ole edes saatavissa vielä ja tuskimpa ne kovinkaan erikoisia on. Pitäkää tunkkinne.
 

Fedo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Arizona Coyotes
Onneksi tuo logo ei ole isompi. Näkyis muuten vielä selvemmin tuo, että logon keltainen rinkula eri sävyinen keltainen kuin muu keltainen paidassa. Melekosta puuhastelua jälleen kerran.
On muuten todella järkyttävää. Junnolle ja kumppaneille lykättiin käteen muistopalkinto, missä keltainen ovaali on aidoimmillaan. Jäällä seisovat pelaajat pitää navassaan tuollaista raiskattua ja nuutunutta kärppälogoa.
 

Beukeboom

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät / Mamba!
Nyt on sentään se oikea keltainen. Vuoden -81 hengessä.

Ei hyvä, mutta parempi kuin vuosiin.

Olisin tyytyväinen tähän paitaan jos mainokset olisi valkoisia mustalla pohjalla, niitä olisi vähemmän ja logo olisi ilman rinkula.
 

Aho#5

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Nyt on sentään se oikea keltainen. Vuoden -81 hengessä.

Ei hyvä, mutta parempi kuin vuosiin.

Olisin tyytyväinen tähän paitaan jos mainokset olisi valkoisia mustalla pohjalla, niitä olisi vähemmän ja logo olisi ilman rinkula.
Oikeastaan olisi vielä parempi jos kaikki mainokset olisivat myös keltaisella.
 

Frank McKee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, T. Arima
Aivan jäätävän hirveen näkönen toi vihreä mainos Blomman paidassa. En tykkää.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös