Juhani Tamminen – tribuuttiketju

  • 795 401
  • 8 815

Bat79

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eikös -82 kisojen ykkösketju ollut Leppänen-Jalonen-Kurri?

Yeeeeees!! Manu is bäk!! Take My word!! Jotain unista Kurria nyt ei muista kukaan mm-kisoista vuodelta 1982 A.D. (tekikö se edes pisteitä, mahtuiko edes kokoonpanoon, saati sitten ygöseen)?? Kisojen todellinen ykkösketjun johtaja ja ratkaisija par excellance oli tietenkin #14 pisteillä 1+14 (uninen hammaslääkäri + co on jättänyt kakkos-syötöt merkkaamatta) virallisissa tilastoissa on 1+1 mutta kuten tosiaan tiedämme niin totuus on ihan muuta!! Take My word!!

Oikeasti hei...aika saatanan noloa mieheltä joka oli kyseisen joukkueen kapteeni. My god!!
 

Bat79

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hitto jos olisin toimittaja niin käyttäisin tilaisuuteni 24. päivä Suomi-Tsekki pelissä K Jalosen haastattelussa. Jaarittelisin kotikisojen tunnelmasta ja heittäisin kysymyksen että mikä on ollut oman pelaajaurasi paras ketju MM-kisoissa, olisiko kenties vuoden 1982 ketju Leppänen-Jalonen-Tamminen?
 

Nosebleed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, San Jose Sharks
Fb käyttäjä:
Eurotam is invited / welcome allways to educate here @ Philippines lippu emoji

Please translate your book English if not yet done sydän peukku emoji

Tami:
Kiitos viestistä, käännös ( in english ) on käynnissä!! Tålamod , sanoisivat Ruotsin veljet !! JT


Onko tämä BREAKING NEWS!? Tamin book in English! - OMG sanon minä!!
 

Eetska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Fb käyttäjä:
Eurotam is invited / welcome allways to educate here @ Philippines lippu emoji

Please translate your book English if not yet done sydän peukku emoji

Tami:
Kiitos viestistä, käännös ( in english ) on käynnissä!! Tålamod , sanoisivat Ruotsin veljet !! JT


Onko tämä BREAKING NEWS!? Tamin book in English! - OMG sanon minä!!
My god. Huomioidaankohan kirjassa suomalainen käännös lausahduksille joita mestari käyttää nyt englanniksi?
 
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Tasuno Tasalakki
My god. Huomioidaankohan kirjassa suomalainen käännös lausahduksille joita mestari käyttää nyt englanniksi?
Kiitos näsäviisastelusta!! Oliko muuta?!
 

Kake74

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Junior-Pelicans, Tamin Tribuuttiketju
Hitto jos olisin toimittaja niin käyttäisin tilaisuuteni 24. päivä Suomi-Tsekki pelissä K Jalosen haastattelussa. Jaarittelisin kotikisojen tunnelmasta ja heittäisin kysymyksen että mikä on ollut oman pelaajaurasi paras ketju MM-kisoissa, olisiko kenties vuoden 1982 ketju Leppänen-Jalonen-Tamminen?
Saattais siinä Kojolla mennä kahvi väärään kurkkuun.
 

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Kyllähän tässä Kukko (Cock) kädessä jo kovasti valmistaudutaan illan otteluun. Mitenköhän on, lähteekö Kuusamakujalta otteluraporttia Euroopan huippujulkaisuihin, vai raportoiko Tami vain Sveitsin ja Ranskan peleistä? Vai onko Tami muuten itse paikan päällä Suomen peliä katsomassa? Tietysti entinen leijonakapteeni olisi ilmiselvä kunniavieras- take my word!!

Niin ja ketjuhan on nyt sivulla 150, eli sama lukema kuin Tamin todelliset maajoukkuepisteet, kun kakkossyötötkin on laskettu mukaan. Chapeau, kuten veli ranskalainen sen sanoo!!
 

LiiAaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa

Bat79

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Todellakin pitäisi olla. Vähän itse häpesin studiossa olleiden puolesta, koska kukaan ei tiennyt tätä Konnan maalin aiheuttamaa Tamin reaktiota. Kaiken maailman Imatralaiset muusikot ja liitto-oravat eivät tiedä kuka on The Superman. Mä häpeän, mä häpeän!!
Sama homma, mä häpeän, MÄ HÄPEÄN, missä arvostus!! Mä kysyn, missä kunnioitus!! Jokaisen, mä toistan siis JOKAISEN pitää tietää kuka on OG "The Superman" PISTE!! EDELLEEN MÄ KYSYN missä on Cmoren ylpeys, missä ammattitaito?? Miksi tuollaisia unisia roudataan studioon kun todellinen asiantuntija, buumien luoja ja todellinen kiekkojumala to name a few olisi saatavilla yhdellä yokoonon pirautuksella!!
 

Turder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Kyllä olisi klubitakin mentävä aukko cmore-veljien studiossa , take my word!! 60min paineella prinsiippejä rapid fire tyyliin!! Ruskettunut #79, pari ylänappia auki ja käsiliike kynä sormien välissä. Se jos joku on varma keväänmerkki! Simply great sanon minä. Joten, cmore soittoa Kuusamakujalle, gsm toimii I assume?! Siinä odottavien tami fanien (aurora borealis, colcbj, fiftie, barnes, bat79, tinppa etc to name few) hengessä , have great hockey night ja yksi (1!!!!) kukko - sitten hit the sack!!! Br,
 

ColCbj

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC Sierre
Kyllä olisi klubitakin mentävä aukko cmore-veljien studiossa , take my word!! 60min paineella prinsiippejä rapid fire tyyliin!! Ruskettunut #79, pari ylänappia auki ja käsiliike kynä sormien välissä. Se jos joku on varma keväänmerkki! Simply great sanon minä. Joten, cmore soittoa Kuusamakujalle, gsm toimii I assume?! Siinä odottavien tami fanien (aurora borealis, colcbj, fiftie, barnes, bat79, tinppa etc to name few) hengessä , have great hockey night ja yksi (1!!!!) kukko - sitten hit the sack!!! Br,
Kiitos viestistä!! " Veli" Turder on todellakin asian ytimessä ja johtopäätökset ovat jenkkitermein " on point"!! Näiltä C Moren nykyisiltä klubitakkiveljiltä on perusprinsiipit vähemmän yllättäen täysin hukassa kuin kiekko Konovalenkolta 1971 ,, jolloin " Tami" laittoi mustaa häkkiin ja näistä nykyisistä " asiantuntijoista" ei ollut tietoakaan -take my word!! Miten se nyt menikään ; ole kiinnostava, selkeä , PELKISTÄ ASIAT YMMÄRRETTÄVÄÄN MUOTOON ja tietenkin se tärkein -kompetenssi- täytyy olla kunnossa!! Tamin kohdalla tässä yhteydessä tuskin tarvitsee saavutuksia käydä läpi ,, jokainen nykykommentaattori voi lyödä oman cv:nsä rinnalle niin vertaillaan -i assume?? CC
 

Fiftie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku
Rauhallinen lauantai ( 14.05.2022) menossa Turun Kuusamakujalla!! Aamupäivä meni treenin ja saunan merkeissä, nyt on välipalan ja kahvin aika!! Illalla kohti Ravintola Hookia ( Turku) jossa kisastudio ja olen äänessä yhdessä TPS:N " The Young Star" Eetu Liukkaan kanssa!! Paikalla olen olen sovitusti 19.30 , peli alkaa 20.20 - i assume!! Br Tami, Lion # 79, TPS # 14 C , Lion # 14 C; aikakautena jolloin laivat puuta ja miehet rautaa - take my word!!
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki

Toivottavasti C Moren veljet Mertaranta, Niikko, Saukkonen to name a few nostavat näkyvästi esiin Tamin " elämänsä kisat" PISTE!! Onko sen jälkeen luotu buumia? Onko koskaan luotu? Vaasassa, Turussa ja Oulussa toki on mutta muuten?

Manun päivitykset ovat olleet jotenkin vaisuja tauon jälkeen, mutta eiköhän 60 minuutin paine syty viimeistään 26.5 Maestron syntymäpäivänä.
 

LiiAaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Rauhallinen lauantai ( 14.05.2022) menossa Turun Kuusamakujalla!! Aamupäivä meni treenin ja saunan merkeissä, nyt on välipalan ja kahvin aika!! Illalla kohti Ravintola Hookia ( Turku) jossa kisastudio ja olen äänessä yhdessä TPS:N " The Young Star" Eetu Liukkaan kanssa!! Paikalla olen olen sovitusti 19.30 , peli alkaa 20.20 - i assume!! Br Tami, Lion # 79, TPS # 14 C , Lion # 14 C; aikakautena jolloin laivat puuta ja miehet rautaa - take my word!!
Onkohan tämä Ravintola Hookin kisastudio näitä Tamin jo etukäteen mainostamia koulutuskeikkoja?
Varhainen perjantaiaamu alkamassa Turun Kuusamakujalla!! Toimistopäivä Eurotam OY:n officessa Turun Pitkämäen Business Cityssä osoitteessa Postikatu 2, 20520 Turku!! Tulevien koulutuskeikkojen ( 14.5 ) Turku, ( 18.05) Tampere, 19.05 Vaasa, 21.05 Tampere
Sinne kaikki Turun veljet ja siskot ja jopa kauempaakin kuulolle, niin ei tarvitse kuunneella mitään unisia O.Jokisia ja kaiken maailman Karri Kiviä. Take mty word!!

Kyllähän studiot olivat aivan erillaisia silloin kun Tami heitteli prinsiippejään ja toi omaa hienoa verbaliikkaa studioihin. Nykyisin siellä rusetit ja kravatit suorina jauhetaan normaalia kiekkojargonia, jonka nyt jokainen kiekkoa seuraava tietää itsekin.
 

Sebukärppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät

Toivottavasti C Moren veljet Mertaranta, Niikko, Saukkonen to name a few nostavat näkyvästi esiin Tamin " elämänsä kisat" PISTE!! Onko sen jälkeen luotu buumia? Onko koskaan luotu? Vaasassa, Turussa ja Oulussa toki on mutta muuten?

Manun päivitykset ovat olleet jotenkin vaisuja tauon jälkeen, mutta eiköhän 60 minuutin paine syty viimeistään 26.5 Maestron syntymäpäivänä.

Taitaa olla ikä, nyt arkista realismia, ei enää päätöntä mesoamista (toistoja 150kg, vanerilta Koho 221 150 mph tutkaan to name a few). Papparaisen elämää...
 

Bat79

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Br Tami, Lion # 79, TPS # 14 C , Lion # 14 C; aikakautena jolloin laivat puuta ja miehet rautaa - take my word!!
Tää uskomus siitä että jääkiekkoilijat oli ennen "kovempia" on kyllä hauska, kun noita seitkytluvun ja kasikytluvun alun liiga-pelejä katsoo niin tulee väkisinkin mieleen että nykyiset U18 sm-joukkueet pieksisivät tuon ajan liigajengit ihan koska vaan. Niin paljon on peli nopeutunut. Toki eri aikakausia on turha verrata keskenään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös