TV-sarjaketju

  • 2 181 125
  • 9 688

Radiopää

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Greta Thunberg
Onko täältä kukaan ehtinyt ottamaan käyttöön uutta brittisarja streamaus palvelua BritBoxia? Kiinnostava konsepti, pitää sopivana ajankohtana ainakin tuo koekatselujakso testata.

Olisin ottanut, jos palvelu sisältäisi Vielä virtaa -sarjan (Last of the summer wine). Jääpähän aikaa käytettäväksi muuhun kuin television katselemiseen.
 

Raid76

Jäsen
Suosikkijoukkue
GKS Tychy #92, Savinainen ja Ässien sylkykupit
@Czescku ja @Tarinankertoja
Olen näköjään ihan pihalla tästä V-sarjasta. Oletin, että on olemassa vain tuo yksi kausi. No, olenkin sen verran junnuikäinen, että ei tosiaan ole jäänyt muistikuvia.
80-90-lukujen sarjojen kerääjänä huomasin tämän viestin vasta nyt. Tosiaan tuon varsinaisen tv-sarjan lisäksi on tehty kaksi minisarjaa vuosina 1983 ja 1984.
 

redpecka

Jäsen
2 jaksoa nähtynä, ei luonnollisesti aitoa itsekritiikkiä huumorin osalta. Puhummehan Jukka Lindströmistä.

Täytynee kahlata silti läpi tätä sarjaa pienin annoksin. Hyviä juttuja, mutta valitettavasti tekijöiden asenteellisuus ei ole muuttunut. Todellinen hyväveliverkosto tiettyjen nimien osalta.
En tiedä kaikkia inhojasi näitä tekijöitä kohtaan, mikä kenties auttaisi ymmärtämään suhtautumistasi.

Joka tapauksessa, omalta kohdaltani sain kahlattua viikolla läpi kaikki jaksot. Ja tulihan siellä jossain jaksossa myös krediitti Julmahuville! Kun "keskusteluohjelmasta" oltiin saatu edelliset vieraat paketoitua niin mainostettiin seuraavassa jaksossa olevan Volanen ja Reinikainen väittelemässä siitä kumpi sen Julmahuvin oikein keksikään!

Ping @Urheiluministeri
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
En tiedä kaikkia inhojasi näitä tekijöitä kohtaan, mikä kenties auttaisi ymmärtämään suhtautumistasi.

En ole Iikka Kivestä puhunut pariin vuoteen, mutta hän on vakiokasvo Lindströmin projekteissa. Kannattaa tutustua vaikkapa hänen Twitteriin(sodassa about kaikkien kanssa ja hyvin vihamielinen) tai ihan vain Googlen kautta löytyvään naisvihaan. Tyyppiesimerkki "koomikosta" joka sanelee muille tarkat säännöt miten käyttäytyä ja ei noudata niitä itse yhtään. Tämä ei mikään oma keksintöni ole. Purkaa komediassaan antipatioitaan ja maksavan yleisönkin kimppuun verbaalisesti käynyt.

Mielestäni annoin myös rakentavan vaihtoehdon että millä YLEn tekijäporukalla tämä olisi aika bueno.

Ja kyllä minä pidän ironisena että tuotanto mainostaa miten monelle sadalle esiintyjälle on annettu platformia, mutta käsikirjoittajien joukkoon mahtuu yksi nainen ja ei-valkoinen. Ja näiden kahden viimeisen osalta olenkin kantani perustellut. Loput ovatkin sitten juuri niitä setämiehen alkuja keille on irvailtu jo NVU-aikoina.
 
Viimeksi muokattu:

redpecka

Jäsen
En ole Iikka Kivestä puhunut pariin vuoteen, mutta hän on vakiokasvo Lindströmin projekteissa. Kannattaa tutustua vaikkapa hänen Twitteriin tai ihan vain Googlen kautta löytyvään naisvihaan. Tyyppiesimerkki "koomikosta" joka sanelee muille tarkat säännöt miten käyttäytyä ja ei noudata niitä itse yhtään. Tämä ei mikään oma keksintöni ole. Purkaa komediassaan antipatioitaan ja maksavan yleisönkin kimppuun verbaalisesti käynyt.

Mielestäni annoin myös rakentavan vaihtoehdon että millä YLEn tekijäporukalla tämä olisi aika bueno.

Ja kyllä minä pidän ironisena että tuotanto mainostaa miten monelle sadalle esiintyjälle on annettu platformia, mutta käsikirjoittajien joukkoon mahtuu yksi nainen ja ei-valkoinen. Ja näiden kahden viimeisen osalta olenkin kantani perustellut. Loput ovatkin sitten juuri niitä setämiehen alkuja keille on irvailtu jo NVU-aikoina.
Noh, itte en ole ikinä tykännyt Iikka Kivestä, siinä on vain jotain hyvin ärsyttävää persoonassaan, vaikka kai pätevä viihteen alalla onkin ja ilmeisen älykäs. (En ala googlettaa yhtään mitään enempää mahdollisesta naisvihastaan.)

Onko Iikka "hedbergiläisessä" asemassa että alkaa jo muille sanelemaan mitä tehdään ja ketkä saavat tehdä? Tällaisesta mahdollisesta en ollut tietoinen, mutta mulle yks paskan hailee jos ryhmä tällaista eetteriin tuuttaa.

NVU ja NWS olivat mielestäni hyvää viihdettä vaikkakin tehty Ylen kuplasta minkä tiedän ärsyttävän monia. Toisaalta, ilahdutti varmaan monia minä mukaan lukien.

Sanopa nyt vaikka sinä, joka selvästi olet kriittinen näitä touhuja kohtaan, että tuliko yhdeksän Sivuhistoria-jakson aikana aiheetonta kuraa vaikka Persuja kohtaan vs. vaikka Vihreät tai Vasemmistolaiset?
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Sanopa nyt vaikka sinä, joka selvästi olet kriittinen näitä touhuja kohtaan, että tuliko yhdeksän Sivuhistoria-jakson aikana aiheetonta kuraa vaikka Persuja kohtaan vs. vaikka Vihreät tai Vasemmistolaiset?

Jukka Lindström puhui julkisesti kovaan ääneen ettei koomikoiden tontille saa astua ja korosti miten politiikan kovennuttua satiirinkin on kovennuttava.

Tätä lupausta ei minusta lunastettu. Kannattaa myös lukea aiemmat pari viestiäni kun tästä puhuin. Kaipasin kovempia iskuja persuihin ja ylipäätään kaikkiin. En omaa agendaa poliittisessa satiirissa.

Heitän nyt yhden esimerkin miksi kaipasin nuorempia käsikirjoittajia enkä iikkakiviä rosteriin.

Kritisoin myös Cheek-juttua jossa siis puhutaan artistista joka lopetti 4 vuotta sitten ja katosi julkisuudesta. Kyseinen läppä on myös kierrätetty jo Putoustakin myöten, fanit menneet eteenpäin ja mies unohtunut hiljalleen. Oliko tämä relevantti läppä verrattuna nyt pinnalla oleviin räppäreihin? Kun nyt katsontakulma oli tulevaisuus, mutta peilauspinta 2020-luvun alkua mm.

Miksei tässä kohtaa nostettu tulevaisuuden näkökulmasta esiin nyt kovinta nimeä, eli Gettomasaa? Tuosta olisi saanut sovinistikulmalla tuoreen vitsin kun hänen materiaali tarjoaa otannan.

Kirjoitan nyt vielä sen minkä jo aluksi kirjoitin. Minusta sarjassa oli hyviä juttuja ja en olisi muutoin kahlannut tuota läpi. Valitettavasti potentiaalia haaskattiin myös paljon.

Lindström, Gaily, Herlin ja Haustola. Rakentaisin tuolle pohjalle mahdollisesti seuraavaa kässärijengiä kun osaavat myös esiintyä kameran edessä. Sitten nuorempaa jengiä mukaan.
 
Viimeksi muokattu:

redpecka

Jäsen
Jukka Lindström puhui julkisesti kovaan ääneen ettei koomikoiden tontille saa astua ja korosti miten politiikan kovennuttua satiirinkin on kovennuttava.

Tätä lupausta ei minusta lunastettu. Kannattaa myös lukea aiemmat pari viestiäni kun tästä puhuin. Kaipasin kovempia iskuja persuihin ja ylipäätään kaikkiin. En omaa agendaa poliittisessa satiirissa.

Heitän nyt yhden esimerkin miksi kaipasin nuorempia käsikirjoittajia enkä iikkakiviä rosteriin.

Kritisoin myös Cheek-juttua jossa siis puhutaan artistista joka lopetti 4 vuotta sitten ja katosi julkisuudesta. Kyseinen läppä on myös kierrätetty jo Putoustakin myöten, fanit menneet eteenpäin ja mies unohtunut hiljalleen. Oliko tämä relevantti läppä verrattuna nyt pinnalla oleviin räppäreihin? Kun nyt katsontakulma oli tulevaisuus, mutta peilauspinta 2020-luvun alkua mm.

Miksei tässä kohtaa nostettu tulevaisuuden näkökulmasta esiin nyt kovinta nimeä, eli Gettomasaa? Tuosta olisi saanut sovinistikulmalla tuoreen vitsin kun hänen materiaali tarjoaa otannan.

Kirjoitan nyt vielä sen minkä jo aluksi kirjoitin. Minusta sarjassa oli hyviä juttuja ja en olisi muutoin kahlannut tuota läpi. Valitettavasti potentiaalia haaskattiin myös paljon.

Lindström, Gaily, Herlin ja Haustola. Rakentaisin tuolle pohjalle mahdollisesti seuraavaa kässärijengiä kun osaavat myös esiintyä kameran edessä. Sitten nuorempaa jengiä mukaan.
En ole varsinaisesti jos ollenkaan eri mieltä kanssasi. Yksittäiset sketsit voivat olla väsyneitä toki, mutta itte ajattelen tämän sarjan kokonaisuudessaan olevan kumminkin parasta mitä "telkkarissa" nyt on toteutettu.

Yle närästää monia, tiedän. Itse tykkään kyllä - perustelut hoitavat puolestani äänekkäät sekopäät.

Mistä sinä tiedät siis kuka on käsikirjoittanut minkäkin sketsin Sivuhistoriassa tai noissa aiemmissa lindstömiläisissä? Totta kai voi olettaa Gaylin tai Herlinin kirjoittaneen omasta osuudestaan varmaan ainakin suurimman osan, mutta ihan uteliaisuuttani kysyn kuinka tiedät näitä tiimin asioita?
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
@redpecka

Sarjan käsikirjoittajat löytyvät ihan googlaamalla. Ja muotoillaan nyt kauniisti että ei ole vaikea tunnistaa esimerkiksi Kiven tai Heleniuksen juttuja tuolta. Jos on yhtään seurannut heidän komediaa tai näkökulmaa yhteiskunnasta.

Mutta ehkäpä emme tässä nyt niin eri mieltä ole lopulta. Minusta tuolla on hyviä juttuja, mutta hukattua potentiaalia. Sinusta pääasiassa hyviä juttuja, mutta vähän väsyneitä juttuja myös.

Ehkä tässä nyt toistemme ajatuksen tavoitimme?
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Yle närästää monia, tiedän. Itse tykkään kyllä - perustelut hoitavat puolestani äänekkäät sekopäät

Lainaan vielä tämän.

Minusta YLEn ei tarvitsisi närästää niin monia jos poliittisen satiirin suhteen päivitettäisiin käsikirjoittajia. Kirjoitinkin jo aiemmin että Gaily ja Herlin olisivat loistava vastavoima Lindströmin mielipiteitä jakavalle huumorille. Noin syntyisi minusta aivan takuulla priimaa ilman väsyneitä juttuja. Ja toki enemmän positiivista pöhinää.
 

redpecka

Jäsen
Sarjan käsikirjoittajat löytyvät ihan googlaamalla. Ja muotoillaan nyt kauniisti että ei ole vaikea tunnistaa esimerkiksi Kiven tai Heleniuksen juttuja tuolta. Jos on yhtään seurannut heidän komediaa tai näkökulmaa yhteiskunnasta.
Minä katson kyllä aina lopputekstit. Elokuvistakin. Jos joku jää kiinnostamaan sitten googlaan. Mutta ei tällä kummallakaan metodilla löydy yksittäisten sketsien kirjoittajia eikä se kai meillä kummallakaan edes pointti ollut.

Minusta YLEn ei tarvitsisi närästää niin monia jos poliittisen satiirin suhteen päivitettäisiin käsikirjoittajia.
Juu ei. Olet vain hyvin vaativa. En usko että sellaista sarjaa ikinä isoilla kanavilla voitaisiin tehdä, jossa olisi jotain älykästä sisäpiirihuumoria jonka kumminkin kaikki tajuisivat. vrt. toni.

Ja ylipäätään siinä kun jotkut sanovat että rock'n'roll is dead niin satiiri is dead myös. Putoukset ja muut lastenohjelmat ovat tämän asian kanssa aivan pallomeressä trump"parodioineen". Miten teet satiiria kun Jeltsin tanssii balalaikkaa votkapäissään, Mara liukastelee lakerikengissään ja Tarja Halosta haastattelee pressan linnassa Conan O'Brien?

E: Ja tuohon, en itse osaa niin erotella Kiven tai Heleniuksen juttuja erilleen, en niin hyvin heitä tunne.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
@redpecka

En nyt erityisen vaativa mielestäni ole. Joonas Nordmanin Pelimies oli minusta parasta poliittista satiiria aikoihin. Siinä saivat löylyä kaikki ja vierailijoita politiikan kentältäkin löytyi.

Minä en kuitenkaan ole esimerkiksi Nordmanin sokea fanipoika. Tuo hänen uusin roast-henkinen Grillikausi on jäätävää paskaa.

Ehkä NVU:n ja NVS:n kohdalla myös häiritsi se että kovaääniset kriitikot monesti leimattiin idiooteiksi jotka eivät muka tajua älykästä komediaa. Olisi ihan yes jos Lindströminkin kohdalla esiintyisi kriittisempää ajattelua.

Edit. Sketsikohtaisesti ei nyt luonnollisesti käsikirjoittajia löydy, mutta jo ohjelmaseloste ilmoittaa tuon tutun sekä setämiesmäisen porukan. Raikkaana elementtinä Herlin sekä Gaily.

 
Viimeksi muokattu:

redpecka

Jäsen
En nyt erityisen vaativa mielestäni ole. Joonas Nordmanin Pelimies oli minusta parasta poliittista satiiria aikoihin. Siinä saivat löylyä kaikki ja vierailijoita politiikan kentältäkin löytyi.

Minä en kuitenkaan ole esimerkiksi Nordmanin sokea fanipoika. Tuo hänen uusin roast-henkinen Grillikausi on jäätävää paskaa.

Ehkä NVU:n ja NVS:n kohdalla myös häiritsi se että kovaääniset kriitikot monesti leimattiin idiooteiksi jotka eivät muka tajua älykästä komediaa. Olisi ihan yes jos Lindströminkin kohdalla esiintyisi kriittisempää ajattelua.
Ok, minä en muista kattoneeni Pelimies-nimistä ohjelmaa, katsoin kyllä noita Nordmanin Roasteja, mutta ne on just sitä sellaista mitä haluaa katsoa yksin peiton sisässä välttääkseen julkisen itsensä hengiltäpolttamisen. Sinänsä, en hauku toteutusta. Parempiahan noi oli kun se Tuurin kyläkauppias-rousti. Tai en tiedä, ehkä se kyläkauppias oli silti parempi. Joo, oli se.

Kyllä sinä ZayWest olet aika vaativa mitä peruskanavilla pitäisi muka tehdä ja näyttää. Luulen, että sulle löytyy live-lavoilta enemmän tyydyttävää matskua.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Kyllä sinä ZayWest olet aika vaativa mitä peruskanavilla pitäisi muka tehdä ja näyttää. Luulen, että sulle löytyy live-lavoilta enemmän tyydyttävää matskua.

Eli jos ei palvo maata Lindströmin alla, on aika vaativa ja parempi siirtyä livelavojen ääreen? En nimittäin muuta tulkintaa väitteellesi keksi. Vielä kun useampaan kertaan sanoin että sarjassa on hyvätkin hetkensä. Koitin vielä rakentavasti ilmaista että miten näkisin sarjan parempana, olen kehunut konseptin sekä potentiaalin. YLE on kuitenkin yhteiskunnallisesti jumpannut tässä vuosien varrella monimuotoisuutta tekijöiden suhteen ja enpä tiedä onko kovin kohtuutonta ihmetellä ettei poliittisen satiirin tekijöistä löydy kuin tutut valkoiset miehet parilla poikkeuksella.

Minä seuraan monenlaista viihdettä ja monet pitävät jopa hevonpaskana seuraamiani sarjoja esimerkiksi. Tännekin tullut kirjoiteltua mitä sarjoja vaikkapa Yleltä seuraan. Modernit Miehet tuli taannoin kehuttua ja Luottomies toimii myös. Samaten jo lähes ikivihreä Pasila. Unohtamatta draamoja(Rådebank, Eagles).

Toki voit osoittaa jotenkin faktoilla että vaadin jotain erityisen paljon.
 
Viimeksi muokattu:

redpecka

Jäsen
Eli jos ei palvo maata Lindströmin alla, on aika vaativa ja parempi siirtyä livelavojen ääreen? En nimittäin muuta tulkintaa väitteellesi keksi. Vielä kun useampaan kertaan sanoin että sarjassa on hyvätkin hetkensä. Koitin vielä rakentavasti ilmaista että miten näkisin sarjan parempana, olen kehunut konseptin sekä potentiaalin. YLE on kuitenkin yhteiskunnallisesti jumpannut tässä vuosien varrella monimuotoisuutta tekijöiden suhteen ja enpä tiedä onko kovin kohtuutonta ihmetellä ettei poliittisen satiirin tekijöistä löydy kuin tutut valkoiset miehet parilla poikkeuksella.

Minä seuraan monenlaista viihdettä ja monet pitävät jopa hevonpaskana seuraamiani sarjoja esimerkiksi. Tännekin tullut kirjoiteltua mitä sarjoja vaikkapa Yleltä seuraan. Modernit Miehet tuli taannoin kehuttua ja Luottomies toimii myös. Samaten jo lähes ikivihreä Pasila. Unohtamatta draamoja(Rådebank, Eagles).

Toki voit osoittaa jotenkin faktoilla että vaadin jotain erityisen paljon.
No voi voi kun meni tähän suuntaan. En minä pahalla tarkoittanut että olet vaativa. Päinvastoin. Selvästi olet kartalla viihteestä.

Mahtava 9-jaksonen tämä Sivuhistoria, mielestäni.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Miksei tässä kohtaa nostettu tulevaisuuden näkökulmasta esiin nyt kovinta nimeä, eli Gettomasaa?
No ihan varmasti siksi ettei valtaosa ohjelmaa katsovista edes ole kuullut Gettomasasta ikinä mitään.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
No voi voi kun meni tähän suuntaan. En minä pahalla tarkoittanut että olet vaativa. Päinvastoin. Selvästi olet kartalla viihteestä.

Mahtava 9-jaksonen tämä Sivuhistoria, mielestäni.

My bad ja nostetaan kättä virheen merkiksi. Ihan tavallinen kuluttaja myös viihteen suhteen olen. Poliittinen satiiri nyt esimerkiksi on itselleni Suomessa Itse Valtiaat, Ihmisten Puolue, YleLeaks, Pelimies ja sitten NVU sekä NVS.

No ihan varmasti siksi ettei valtaosa ohjelmaa katsovista edes ole kuullut Gettomasasta ikinä mitään.

No tähän voisi tilalle nimetä vaikka Palefacen, Elastisen tai JVG:n. Noin ylipäätään valitun genren artisteja jotka eivät ole olleet kohta unholassa jo puolta vuosikymmentä.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
HIFK
Pohjolan laki.

Oli kyllä todella hyvä ja mukaansatempaava! Enpä muista milloin olisi viimeksi noin hyvän uppoutunut sisälle johonkin sarjaan.
Erittäin hyvää näyttelytyötä kaikilta osin ja pakko se on myöntää, että näin miehenä tuntee tietynlaista mancrushia Lauri Tilkaseen.

Ja ilokseni kakkoskausi on tuloillaan joskus ensi vuonna.
 

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Syke elokuva oli ilmestynyt Ruutuun, miksi pistin tähän ketjuun niin jos sattuu sykettä seuraamaan niin tuota voi hyvinkin pitää erikoispitkänä jaksona joka vähän kieli keskellä suuta tehty höystettynä muutamalla vanhalla hahmolla. Missään nimessä tuota ei kannata katsoa jos ei itse sarjaa katsonut, sen verran heikkoa settiä kuitenkin itse elokuvana :)
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
HBO Maxilta on nyt tullut katseltua "Manifest"-nimistä sarjaa. Siinä Jamaikalta paluumatkalla ollut kone katoaa laskeutuen sitten reilun viiden vuoden päästä ilman, että koneen matkustajat ja miehistö ovat vanhentuneet päivääkään. Elämäntilanteet maassa ovat tietenkin tämän viiden vuoden aikana muuttuneet ja samalla kun lentokoneessa olijat yrittävät kerätä elämänsä sirpaleita takaisin yhteen, liittyy joukkoon aimo annos yliluonnollisuutta. Ihan viihdyttävää jännäilyä ihmissuhdekuorrutuksella. Sarjasta on tehty ainakin kolme tuotantokautta ja neljäskin ilmeisesti tulossa.
 

Harzan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joe DeLoach
Quantum Leap (Aikahyppy) -sarjaan tehdään jatkoa. MUTTA, Scott Bakulan mukanaolosta ei ole tietoa. Pääosan esittäjäksi on nimetty Raymond Lee.

Eli vaarana on, että tässä tehdään rebootin suhteen MacGyverit eikä Karate Kidit. Eli ei oteta alkuperäisiä näyttelijöitä mukaan, mutta yritetään lypsää nostalgialla. Eihän se toimi. Vanhat fanit eivät innostu jostain nöösinäyttelijöiden milleniaaliversiosta ja potentiaalisille uusille faneille sarja on vain yksi uusi sarja muiden joukossa.

Käsittämätöntä, miten tv:n tekijät eivät tätä yksinkertaista asiaa tajua. Jos joku sarja rebootataan, niin sitten se pitää tehdä kunnolla. Kaikki mahdolliset alkuperäiset näyttelijät mukaan ja lypsetään kunnolla sitä nostalgiaa. Jos se ei onnistu, niin tehkää oma, uusi sarja ilman mitään kytköksiä mihinkään.
 

opelix

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, JJK
Käsittämätöntä, miten tv:n tekijät eivät tätä yksinkertaista asiaa tajua. Jos joku sarja rebootataan, niin sitten se pitää tehdä kunnolla. Kaikki mahdolliset alkuperäiset näyttelijät mukaan ja lypsetään kunnolla sitä nostalgiaa. Jos se ei onnistu, niin tehkää oma, uusi sarja ilman mitään kytköksiä mihinkään.

Juuri näin. Esimerkiksi Dallasissa onnistuttiin tuossa erinomaisesti kymmenen vuotta sitten. Toki sitten ilmeni ettei sarja oikein ilman Larry Hagmania hengittänyt mutta toimi loistavasti tuon ajan kun Hagman oli hengissä. Vanha kaarti ja sitten uutta sukupolvea sekaan.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Käsittämätöntä, miten tv:n tekijät eivät tätä yksinkertaista asiaa tajua. Jos joku sarja rebootataan, niin sitten se pitää tehdä kunnolla. Kaikki mahdolliset alkuperäiset näyttelijät mukaan ja lypsetään kunnolla sitä nostalgiaa. Jos se ei onnistu, niin tehkää oma, uusi sarja ilman mitään kytköksiä mihinkään.
Battlestar Galactica kyllä onnistui hienosti rebootissaan
 

Flou

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ravens
Battlestar Galactica kyllä onnistui hienosti rebootissaan

Toisaalta se alkuperäinen sarja ei kovin häävi ollut. BSG ei mielestäni mikään järisyttävä sarja ollut, aikansa paras ja lähes tulkoon ainoa scifisarja toki, joka kärsi omista typeryyksistään. Farscape taisi saada kirveestä juuri tätä aiemmin, joten kilpailua ei varsinaisesti ollut.

Tuntuu tuo avaruusscifi olevan sellainen laji, että hyviä sarjoja pyörii kerrallaan ehkä 1 tai 2 ja loput on kevyttä huttua.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös