Peliesitykset kaudella 2021–2022

  • 737 236
  • 12 310

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Kotkansalo viivassa on seksiä. AB myös kaukana parhaasta tasostaan.
 

Nahkasohva

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ronnie O'Sullivan, Sunderland
Kyllä nyt alkaa olla aika varmaa, ettei tässä ottelussa nähdä ainuttakaan TPS:n jäähyä eikä IFK:n maalia. Olen asiasta siinä määrin vakuuttunut, että lupaan tarjota ensi kauden avausottelussa oluen jokaisesta tämän ottelun TPS:n jäähystä tai IFK:n maalista. Oluen saa henkilö, joka jäähyn tai maalin jälkeen ensimmäisenä lähettää minulle yksityisviestinä sanan "Geeli".

Edit. mielelläni tarjoaisin oluita jo tiistain pelissä, mutta olen koronassa, joten tuskin enää Nordikselle tällä kaudella pääsen.
Tarjolla olisi TPS:n kolmen jäähyn ja IFK:n yhden maalin myötä ollut kaikkiaan neljä olutta, mutta kukaan ei ilmeisesti ollut janoinen.
 

Red Label

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Miro Heiskanen
IFK pelaa kyllä niin sysipaskaa kiekkoa, että hieman jo kaduttaa että olen tiistaina menossa hallille. Saatana että vituttaa.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Kyllä se vain vituttaa. Toiveissa oli 30 tuntia sitten, että tähän aikaan ollaan välierissä. Sitten puhallettiin ulos himassa eka erä ja oli valmista. Tänään olisi Hirvoselle ja Innalalle ollut käyttöä.
 

Vpiiroi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs,
Ei ansaitse IFK näillä esityksillä yhtään mitään. TPS:n yksi pelaaja saa haettua kiekon pois leikitellen vaikka IFK:lla olisi omalla alueella 4 pelaajaa. Pelissä ei ole mitään automaattista suorittamista ja aina tunnutaan valitsemaan se vaikea syöttö tai kiekko tökkäistään katsomatta vastustajalle. Helpot peliä edistävät syötöt puuttuu kokonaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös