Peliesitykset kaudella 2021–2022

  • 740 148
  • 12 310
Suosikkijoukkue
Jokipojat, HIFK, Montreal Canadiens, Liverpool.
Selostaja: Lyytinen menettää tasapainon (hyökkäyspäässä) ja kiekon....Jukurit hyökkää...

Edit. Lyytinen saa kyllä järkyttävän paljon peliaikaa tasoonsa nähden...
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Onneksi ei ole aikalisää niin Tilkanen ei pääse kertomaan, miten vastustaja tekee tyhjiin?
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: WPK

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Suosikkijoukkue
Jokipojat, HIFK, Montreal Canadiens, Liverpool.
Eipä muuta kuin onnea Mikkeliin. HIFK:n miljonäärijengi oli tänään pehmeä lapanen, ei edes maalia. Kohti uusia pettymyksiä.
 
J

Just-Ice-Hockey

Minä taas en vaihtaisi ja näkisin tuon Jukureiden puolustuksen onnistumisen enemmänkin hyvän valmennuksen ansiona. Ei varmasti onnistuisi Peltosen valmennuksessa samalla tavalla, jos vaihdettaisiin mielikuvituksellisesti päittäin. Siellä on Jukureiden ykköspakki tehnyt saman verran pisteitä about kuin meidän toiseksi paras eli Auvitu. Tilastollisesti meiltä löytyy kiekollisuutta vähintääkin yhtä paljon. Sitä me tässä molemmat käsitykseni mukaan peräänkuulutetaan. Olet oikeassa, että meidän pitäisi olla benchmark, mutta ei olla oltu sitä sitten 15-16, joten hyvä alku olisi saada se Tapparan tasolle ja sitten ohi.

Peltosesta ollaan tosiaan ihan eri mieltä.

Ei valmennuksen roolia sovi vähätellä, se on ihan selvä. Hyvin menestyvissä joukkueissa on valmennus onnistunut ja huonosti pelaavissa epäonnistunut. Toisessa joukkueessa onnistunut valmentaja ei kuitenkaan automaattisesti onnistu toisessa. Harvassa ovat jukkajaloset, jotka voittavat mestaruuksia missä vain valmentavatkin. Täytyy myös huomioida se, että nämä sinun vastakkain asettamat valmentajasi ovat valmentaneet toistaiseksi joukkueensa sijoille 3 ja 4 runkosarjassa, eli varsinaisesti mistään mestari v. kisälli -asetelmasta tässä ei ole kyse.

Syy miksi kritisoin IFK:n puolustusta ja olisin valmis sen vaihtamaan päittäin Jukurien vastaavan kanssa on muualla kuin pisteissä. Se on niissä kiekollisen pelin ratkaisuissa, joita ei IFK:n pelaajilta nähdä; kovat ja tarkat avaavat syötöt hyökkääjille, maalille asti tulevat laukaukset ja kiekollisesti varma peli omassa päässä. En muista milloin viimeksi olen nähnyt IFK:n pakin avaavan niin kovalla ja tarkalla syötöllä hyökkääjälle, että siitä syöttö olisi voitu ohjata poikittaissuunnassa liikkeellä olevalle hyökkääjälle. Jukurien pakeilta olen nähnyt niitä useampia tässäkin ottelussa. IFK:n puolustajien kiekon toimittaminen maalille on niin uskottavalla tasolla, että vastustaja voi pelata pientä boksia alivoimalla estäen näin poikittaissyötöt täysin. Oman pään hasardeista en halua edes mainita. Kyllä mä näen meidän pakiston rakenteessa ihan perkeleellisen ongelman.
 

NuoriSkloddi

Jäsen
Suosikkijoukkue
RELEASEBULI, RIP HIFK Hockey
On kyllä huikeeta! Taistellaan suorasta Playoff-paikasta lauantai-iltana kuumia Jukureita vastaan ja tehdään 0 maalia. Käytetään aikalisä päivänselvän maalin haastamiseen ja olihan toi maalivahdin pois ottaminenkin aivan puhdasta neroutta. Ei vittu ihan oikeasti. Tää ei ole IFK. Nyt Ville yytsi peiliin pitkään tän matsin jälkeen ja mieti, että missä vitussa meni vihkoon ja pahasti. Koska tää paska on munaton ja mä sanaton.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös