Scott Pooley – rannelaukausspesialisti

  • 97 904
  • 635

SJK10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Turhaakin turhempi taklaus tuo oli kun kiekko oli jo mennyt menojaan ja kyllähän tuosta yksi ottelu olisi ihan pelkästä tyhmyydestä kuulunut. Mutta olen tietysti Lukon kannalta mielissäni siitä että pelikieltoa ei tullut.

Noh, tyhmyyshän ei taida olla sääntökirjassa määritelty rikkeeksi. Puhtaat kovat taklaukset saa aina horjutettua ja väsytettyä vastustajan puolustusta joten niin kauan kun vedellään puhtaasti niin eipä tuota tyhmäksikään saa kutsuttua.

Ainut joka tilanteessa täytti tyhmyyden määritelmän oli tuomari joka heitti Pooleyn ulos puhtaasta taklauksesta.
 

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Pääasia että Pooley saa pelata. Pahuksen tärkeä hyökkääjä kuitenkin. Veikkaan jos nimilappu selässä olisi ollut Pospisil, niin liiga edes videoita kattonut vaan pannaa nimestä.
 

Hexa

Jäsen
Oikeansuuntainen päätös kurinpidolta. Oli tietysti siinä ja siinä, katsottiinko Nousiainen vielä kiekolliseksi pelaajaksi siinä tilanteessa, mutta niin kurinpito katsoi. Tarkasti laskettu 0,5 sekuntia Pooleylta.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Mitä siinä alussa just ennen Lukon ensimmäistä maalia tapahtui? Sevänen piti Pooleyta maalilla ja Slovacek laukoi ja Pooley poistui kaukalosta kättään pidelleen. Ei mun mielestä Sevänen mitään rikettä tehnyt millään lailla eikä Slovacekin kiekkokaan osunut?
 

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Pooleyn tuuletus taisi mennä vähän kuittina tuomareille edellisen maalin hylkäyksestä. Tosin eihän se maalivahdin häirintä ollut missään tapauksessa, kun kiekko kassarin alueella ja siten pelattavissa. Eikä tarpeeksi hyvin hallussa, kun peliä vedetty poikki vaan näytettiin maalia.
 
Suosikkijoukkue
Naurettavat agendat
Mitä siinä alussa just ennen Lukon ensimmäistä maalia tapahtui? Sevänen piti Pooleyta maalilla ja Slovacek laukoi ja Pooley poistui kaukalosta kättään pidelleen. Ei mun mielestä Sevänen mitään rikettä tehnyt millään lailla eikä Slovacekin kiekkokaan osunut?

Katselin hetken tuota peliä ja tämän kerkesin "näkemään" ja jäi myös itseäni askarruttamaan. En edes hidastuksesta kerennyt spottaamaan iskua.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Mun mielestä se näytti tuomarien merkkiä et maali .. toki varmaan faniporukallekin ...
Maalin merkkiähän se näytti. Tuli vaan mieleen se kun joku kirjoitti että alkulämmittelyn aikana Ässien faniporukka olisi huudellut Pooleylle kun ei osunut tyhjään maaliin.
 

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Maalin merkkiähän se näytti. Tuli vaan mieleen se kun joku kirjoitti että alkulämmittelyn aikana Ässien faniporukka olisi huudellut Pooleylle kun ei osunut tyhjään maaliin.
Oukei , tollanen jäänyt näkemättä.. sittenhän kuitti osui molempiin!
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Roku

Byyrman

Jäsen
Suosikkijoukkue
PTDT in memoriam 23.-30.9.2023
Mun mielestä se näytti tuomarien merkkiä et maali .. toki varmaan faniporukallekin ...
Eiköhän tää vaan ollut kopio siitä, kun Auston Matthews joskus maalasi Torontolta hylätyn maalin jälkeen ja osoitti kädellä maalia kohti. Tuomarit ei silloin siitä vittuilusta pillin hernettä nenään vetäneet, niin kai se kynnys aika korkea on Brännare-Ylirotiala -kaksikollakin.
 

carr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Peter Forsberg
Toinen mulkaisi siihen malliin, että luulin seuraavaksi tulevan 10min. Kynnystä varmaan nosti tuo edeltävä tilanne jossa selvä maali joutui hylätyksi. Hetken vaikuttivat ihan khl-tuomareilta.
 

ganaali

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Robert Nordmark #31, Johtaja Virta
Option jättäisin käyttämättä, katsellaan vielä tapahtuuko jotain edistystä pisteiden tekoon tärkeimmissä peleissä.
 

ganaali

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Robert Nordmark #31, Johtaja Virta
Jätetään 30 pinnan miehen optio käyttämättä? Ymmärrän että tappio ja tämän hetkinen Lukon sijoitus harmittaa mutta järki käteen...
Sijoitus ei harmita tässä vaiheessa! (Katsotaan ensin kausi loppuun).
Itse en näe käsiä maalintekoon.
Ensi kaudella löytyy laadullisesti parempia ukkoja khl tilanteen takia.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös