TPS:n peliesitykset kaudella 2021–2022

  • 724 955
  • 13 341

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura

Saksipotku

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ilmeisesti Usheninit eivät ole saaneet vielä juonesta kiinni? Näkyykö edes mitään, joka antaisi lupauksia paremmasta?

Ei näy. Ihan sellaista Sandberg-tason pyörimistä. Slafkovsky tarvisi saada tuosta ketjusta pikimmiten pois. Todella iso pettymys, että KHL:n tyhjennymyynneistä jäi tällaista paskaa käsiin. Kyllä vaikeaa on ollut tämän kauden ulkomaalaishankinnoilla kautta linjan. Varianssikäyrä ottaa takaisin viime kauden nappionnistumisia.

Tänään tosin ei kehuttavaa ole muidenkaan osalta, mutta tämän otannan perusteella olen isosti huolestunut. Aika pian tarvisi saada merkkejä paremmasta, jos tänä keväänä Usheninit aikovat paikkansa täyttää.
 

Spine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uramaton Turun Palloseura
Ei näy. Ihan sellaista Sandberg-tason pyörimistä. Slafkovsky tarvisi saada tuosta ketjusta pikimmiten pois. Todella iso pettymys, että KHL:n tyhjennymyynneistä jäi tällaista paskaa käsiin. Kyllä vaikeaa on ollut tämän kauden ulkomaalaishankinnoilla kautta linjan. Varianssikäyrä ottaa takaisin viime kauden nappionnistumisia.

Tänään tosin ei kehuttavaa ole muidenkaan osalta, mutta tämän otannan perusteella olen isosti huolestunut. Aika pian tarvisi saada merkkejä paremmasta, jos tänä keväänä Usheninit aikovat paikkansa täyttää.

Ensiksi pitäisi löytää se oikea lenkki noiden kaverusten vierelle. Slafkovsky ei sitä ainakaan nyt ole. Puskee liikaa yksin ja samoiten veljekset pelaa keskenään. Ei mitään kemiaa noilla.
 

Spine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uramaton Turun Palloseura
Hyvä Arell! Mitä ihmettä siellä maalinedessä touhutaan. Taino joo ei mitään, kyllä mä sen näen.
 

ILIMAVEIVI

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Herättäisiköhän se joukkueen jos Moisanen tulisi maalille Kareevin tilalle? Ihmeellistä koheltamista.
 

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Hyvä Arell! Mitä ihmettä siellä maalinedessä touhutaan. Taino joo ei mitään, kyllä mä sen näen.
Lutusta tuo tiettyjen jahtaaminen. Kurkkaappa uudestaan kuka teki :-D
 

WestCoast110

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, I Giallorossi
On kyllä vihaisen oloinen Ahokas ja ihan aiheesta, sellaista paskaa on ollut varsinkin maalinedustalla, että palautteen oltava sen mukaista.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: kopo
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös