Positiivisuusketju kaudelle 2021–2022

  • 149 770
  • 977

kop

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Kevvään miehiä. Mutta vaikka Juhis on runsaasti saanut todella aiheellista kritiikkiä fleguilustaan, tilanteiden sössimisestä, ketjunsa otteiden pilaamisesta ja sellaisesta "tänään ei vittuakaan kiinnosta" -asenteesta, ei ollut kuitenkaan ensimmäinen kerta tällä kaudella, kun nousi ratkaisijaksi hetkillä, jolloin muu joukkue oli tasaisessa syväunessa. Eli "Iin taikurissa" on tunnetusti paljon ratkaisupotentiaalia, ja toivon hartaasti, että se pulpahtelisi useammin esiin kuin kerran kymmenessä pelissä.

Ehkä mitä enemmän kevätaurinko alkaa porotella taivaalta, sitä paremmaksi Aaltosen asennekin muuttuu.
Minä en usko ollenkaan, että Juhis on pelannut missään vaiheessa huonolla asenteella, mutta hän on ns. mielialapelaaja, joka erityisesti tarvii onnistumisia, että saa hyvän pelihuumorin päälle. Lumipallo on siis pyörinyt väärään suuntaan ja toivottavasti hän sai sen nyt käännettyä.
 

Frank McKee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, T. Arima
Minä en usko ollenkaan, että Juhis on pelannut missään vaiheessa huonolla asenteella, mutta hän on ns. mielialapelaaja, joka erityisesti tarvii onnistumisia, että saa hyvän pelihuumorin päälle. Lumipallo on siis pyörinyt väärään suuntaan ja toivottavasti hän sai sen nyt käännettyä.
Ja tähän vielä lisättynä että oli yleisöä. Tyhjälle hallille on vittumaista pelata vs jos sielä esim. Poromafia huutaa ja luo tunnelmaa.
Juhis oli tänään hyvä.
 

J_Boumedienne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Kärpät, Suomen palloilumaajoukkueet
Minä en usko ollenkaan, että Juhis on pelannut missään vaiheessa huonolla asenteella, mutta hän on ns. mielialapelaaja, joka erityisesti tarvii onnistumisia, että saa hyvän pelihuumorin päälle. Lumipallo on siis pyörinyt väärään suuntaan ja toivottavasti hän sai sen nyt käännettyä.
Itse näen, että kun pelaaja asennoituu siten, että tekee kaikkensa kentällä ja pyrkii oikeisiin ratkaisuihin, auttaakseen myös pelikavereitaan, se alkaa väistämättä tuottaa hyviä asioita jossain vaiheessa. En väitä, että asenne olisi ollut Juhiksen suurin ongelma, sillä on pelannut esimerkiksi hyvää alivoimaa, mutta selän suoristumiset, ilmeet vaihtopenkillä, huonot hyökkäyspään ratkaisut, kierrättäminen eri kentissä, ja viltitys eräässä vaiheessa kertovat kieltään, että paljon on tullut ohipelejä, ja tasaisuus on loistanut poissaolollaan. Mielialapelaajiakaan ei voi vapauttaa kritiikistä, mitä asennepuoleen tulee. Ei Juhiksesta turhaan ole puhuttu usein "pellailijana".

Aiemminhan on käynyt niin, että vaikka on loistanut edellisessä matsissa, seuraavassa on saattanut olla taas enemmän rasite joukkueelle. Epätasaisesti on lumipallo kasvanut, mutta jospa se tosiaan nyt viimein lähtisi pyörimään kunnolla oikeaan suuntaan.
 
Viimeksi muokattu:
(1)
  • Tykkää
Reactions: 1971

Numero13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Paljonhan siellä oli taas posia, tärkeimmät alle.

+++ Juhis, aivan liekeissä etenkin kolmannessa erässä. Näki jo kaukaa, että tulee ratkaisemaan pelin tavalla toi toisella. Maaginen.

+++ Wellman. Hyvä sisääntulo pitkältä huililta. Luistin liikkui parhaalla tavalla mitä tällä kaudella nähty.

+++ Poromafia. Hieno hallin haltuunotto ja haistattelut naurettaville rajoituksille, arvostan. Nujakka SaiPalaisten kanssa sitten sinne miinusosastolle.

+++ Järkkärit. Ei lähdetty putsaamaan seisomakatsomoa. Hienoa pelisilmää.

Voittoisaa illanjatkoa kaikille. Kiitos Kärpät!
 

Frank McKee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, T. Arima
Vittu saatana ja eiku tulta munille!

Aloitin tän ketjun jo joskus aiemmin ja pidän siitä kiinni. Omaa joukkuetta ei jätetä!

Moni palstahenkilö on jo luoneet pohjat kaikelle tälle mitä jo jokunen vuosi aloitin.
Minä en tiedä paskaakaan suurinpiirtein mistä täälä väitellään eikä ihan aikuisten
oikeesti vois vittu vähempää kiinnostaa muuta ku
se että miten pärjätään.

Aina oon ollu joukkueen takana ja tulen olemaan. Kattokaa vaikka posiketjua aiemilta vuosilta.

Eli yksi pieni pyyntö mulla ois, menee syteen tai saveen niin täälä me seisotaan. Jooko?
Oman joukkueen takana. Kävi miten kävi.
ps. kiitos viimeisestä Poromafialle. Tykkäsin.

TULTA MUNILLE!
(ja haistaakaa negat paska)
 

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Tunteiden patoaminen on pahasta, ja avautuminen on yleisin tie ulos.

Oli kyseessä sitten terapeutti, tai Jatkoajan keskustelupalsta. Tämän ketjun arvoista materiaalia siis.
 

Frank McKee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, T. Arima
En tiedä sanonko kiitos vai muuta mutta näillä mennään loppuun asti.

Me ei vaihdeta paitaa.
 

Frank McKee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, T. Arima
Sori kaikille, Frank suattaapi olla hieman humalassa taas.
Tollo mikä tollo
 

Frank McKee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, T. Arima
Hähää. Jotain posia perkele. @pussukka pisti kunnonon nostalgiat kehiin.
Kaoitteko? Helkkarin hyvää settiä

Siis tossa toisessa ketjussa
 

Bobi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Kiekko-Ketut, Edmonton Oilers
Vaihdoin 4-3 tilanteessa tv tarjonnan CMoresta löytyvään tanskalaiseen Rikos sarjaan. Kaikkien Nordic noir sarjojen kantaäiti,,, Juonenkäänteitä seuratessa kävi mielessä, että saisivat loistavan 4. tuotantokauden kun Sarah Lund saapuisi Kärppätoimistolle ( Junnon palkkaamana ) tutkimaan herrojen saunakerhoa :)
 

lemponen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Vaihdoin 4-3 tilanteessa tv tarjonnan CMoresta löytyvään tanskalaiseen Rikos sarjaan. Kaikkien Nordic noir sarjojen kantaäiti,,, Juonenkäänteitä seuratessa kävi mielessä, että saisivat loistavan 4. tuotantokauden kun Sarah Lund saapuisi Kärppätoimistolle ( Junnon palkkaamana ) tutkimaan herrojen saunakerhoa :)
Eka tuotantokauden melkein 20 jaksoa olen joskus nähnyt. Toinen ja kolmas kausi ei ole niin pitkiä. Kannattaako ne katsoa?

Itse odotan Babylon Berlinin uutta kautta. Sen sarjan juonenkäänteisiin ei voi oikein Kärppiä sijoittaa...

Positiivista on, että Kärpät pääsee eilisen katastrofin jälkeen hakemaan uudestaan voittoa. Onneksi uusi peli tulee nyt nopeasti, kuten eräs urheilujargonia asian ilmaisee.
 
Viimeksi muokattu:
H

Hidas_ja_kankea

Jokohan Kärppien toiminnasta aiheutunut vitutus on saavuttanut maksiminsa? Mikäs tässä. Mikkolan potkujen vaatiminen ei ole enää negojen yksinoikeus. Ei ole enää tilastoharhaa sijoituksen ollessa ppg- ja pistetilastossa melkein samoissa. Ei voi enää tuonkaan taakse piiloutua.

Muiden seurojen kannattajien kuittailut eivät vaikuta, koska jäävät oman seuran aiheuttaman vitutuksen alle.

Täten julistan uuden merkkipaalun: Maksimaalisen vitutuksen taitekohdan.

Tämä on positiivinen kirjoitus.
 

lemponen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Positiivista on, kävi illan pelissä miten kävi, Ohtamaa ja Mäenalanen sekä Manninen, Pokka, Aaltonen, Granlund ja Manner jahtaa huomenna aamulla olympiakultaa!
 

Miksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, John Vanbiesbrouck
Olen säästänyt C-Moren irtisanomisesta jo 75e. Olin kaukaa viisas.

Valitettavasti muksut ei oo nähnyt enää muumeja, mutta nyt alkaa olla varaa ostaa ne VHS:nä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös