Loukkaantumiset ja poissaolot kaudella 2021–2022

  • 21 618
  • 78

Backster

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport, Flyers, Chelsea
Tommila, Viljanen, Paukku ja Westermarck olivat lauantain perhepelin yleisöjäällä jakamassa nimmareita. Viljasella ainakin kädet ja jalat ainakin toimi ihan rennosti. Voisi kuvitella, että pian on hänenkin paluu ajankohtainen. Paukku myös luistelee jo. Toki pelikuntoon on varmasti matkaa vielä.
 

Raju Erkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport & Vegas Golden knights & Jokerit
Onhan tuossa Tommila ja Westermarck jo kuntoutunut, niin voi pakistossa vähän kierrättää pelaajia.
 

Backster

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport, Flyers, Chelsea
- Vauhkonen sivussa siis viikkoja, alkuperäinen tiedotus oli - seurataan päivittäin


No onni onnettomuudessa: nyt on roolia tarjolla Tuomaalalle ja Vanhatalolle. Hyvin on pojat pelannut, nyt tarttis vielä realisoitua. Samusta vielä huomio ylivoimalla: rooli on samantyyppinen kuin muuan Laineella. Ei ole vain päässyt onetimerista kunnolla tälläämään koska joko syöttö on ollut huono tai ottanut matkalla kimmoketta jostain. Joka tapauksessa lapaan ei ole napsunut. Jyp-pelin alkulämmössä tuli seurattua niin kyllä ne millintarkasti ja lujaa lähti. Voi kun tämä ase pääsisi oikeuksiinsa.
 

Harppuuna

Jäsen
Suosikkijoukkue
Islanders/Kraken ja Doro Wierer
Putosko nyt Nanne pois rosterista?
 

Golffari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Alkaa näyttämään hyvältä tuo loukkaantuneiden tilanne...Vauhkonen ja Hietanen - viikkoja
Paukku - Viikko
Nikko - poissa toistaiseksi
 

teba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport
Paukku askiin ens viikolla ja jo alkaa tapahtua ja rymistä! Viljanenkin vissiin kunnossa? Ja mikä tuo Nikon toistaiseksi pois status on ..
 

Golffari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Loukkaantuneiden lista jatkaa pitenemistään:
Bobbo Petersson - viikko
Erik Riska - seurataan päivittäin
Filip Riska - seurataan päivittäin
Valtteri Viljanen - viikkoja
Olavi Vauhkonen - viikkoja
Joni Nikko - poissa toistaiseksi
 

Golffari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Vk 52
Viljanen - viikkoja
Hovinen - toistaiseksi
Nikko - toistaiseksi

Eli lieneekö nyt niin, että Hovinen on poissa toistaiseksi kuvioista?? Epämääräinen ilmoitus, mutta tarkoittanee samaa mitä Nikon kohdalla?
 

Redandwhite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
No niin. Vasabladet kirjoittaa, että Hovisen kausi on paketissa.
Sport sen sijaan jatkaa tyylikkäästi tyylilleen uskollisena,eikä tiedota itse mitään. Kyllä mä kärsin.
 

mike owen

Jäsen
Suosikkijoukkue
tepsi, hjk ja kiisto
No niin. Vasabladet kirjoittaa, että Hovisen kausi on paketissa.
Sport sen sijaan jatkaa tyylikkäästi tyylilleen uskollisena,eikä tiedota itse mitään. Kyllä mä kärsin.
Tämä on kyllä huono homma. Saas nähdä millaisen voimakaksikon saamme ensi kaudeksi maalivahtiosastolle.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös