Viimeinen kausi NHL:ssä vai?

  • 454 485
  • 952

ipaz

Jäsen
Mä luulen että Pavelski tekee ns. Selänteet. Tai Pariset. Eli ottaa syksyn ohhoota. Lepää ja parantelee, kuulostelee kroppaa ja päätä ja sitten joskus tammikuussa tekee minimisopparin johonkin contenderiin ”vielä kerran” mentaliteetilla.
 

Torsti56

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stars, Blue Jackets
Joo, aika erikoinen kommentti. Ei ole salainen agentti vakoillut Pavelskin tekemisiä. Harva pelajaa on tehnyt noin paljon duunia uransa takia.
Joo itsekin yritin pyöritellä tätä päässä että olisiko Pavelskin pitänyt pelata vieläkin paremmin kuin mitä pelasi, vai se että olisi pitänyt jatkaa vielä pari kautta lisää. Kumpikaan ei oikein sovi muottiin, koska Pavelskista se ei jäänyt kiinni ettei Sharks tai Stars voittanut cupia ja sitten taas mitä jatkamisen suhteen tulee niin jätkä on jo niin vanha ettei tolla iällä tulla enään pelaamaan 2 kautta sillä tasolla että saisi 2 cuppia hankittua.

Enkä tällä tarkoita sitä etteikö Pavs pystyisi vetämään pari kautta 3. Ketjun laiturina ihan kohtuu tasolla mutta se 2 cupin voittaminen samalla on aika tavoittelevattomissa.
 

Jack DiBiase

Jäsen
Suosikkijoukkue
WiFi Password: XHeKaJ#72
Mä luulen että Pavelski tekee ns. Selänteet. Tai Pariset. Eli ottaa syksyn ohhoota. Lepää ja parantelee, kuulostelee kroppaa ja päätä ja sitten joskus tammikuussa tekee minimisopparin johonkin contenderiin ”vielä kerran” mentaliteetilla.
Jos vaikka näkisi vaivaa sitten vähän enemmän niin voisi sen kannun voittaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös