Lukko mediassa

  • 701 554
  • 3 859

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
En nyt keksinyt parempaakaan ketjua. Mutta ilmeisesti kiinnostus Lukkoa kohtaan on suht matalalla, kun joka tuutista tulee mainosta Lukkoristeilylle. Ei ilmeisen vahvasti liput myy. Ei taida talviklassikkokaan myydä. Vähän kovemmalla hypeellä myisi. "Välivuosi" haisee kilometrien päähän.
 

Lugu63

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
En nyt keksinyt parempaakaan ketjua. Mutta ilmeisesti kiinnostus Lukkoa kohtaan on suht matalalla, kun joka tuutista tulee mainosta Lukkoristeilylle. Ei ilmeisen vahvasti liput myy. Ei taida talviklassikkokaan myydä. Vähän kovemmalla hypeellä myisi. "Välivuosi" haisee kilometrien päähän.

Ainakin on ajankohta keksitty risteilylle. Kesäkuun puolivälissä aika paljon muitakin vaihtoehtoja tekemiselle, kuin Lapparin hajuiset kokolattiamatot Itämerellä. Muutama kova sopimusjulkistus voisi vauhdittaa kiinnostusta, mutta sellaisia tuskin julkaistaan siellä risteilyllä.

"Risteilyllä mukana Lukon pelaajia" kuulostaa juuri siltä, että paikalla on muutama rotaatiopelaaja ja Jukka Kunnas viisastelemassa.
 

Hagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ainakin työtä Lukko ja Ässät tekevät talviklassikon myynnin eteen. Juuri hakivat somessa VIP-pakettien myyjiä, luultavasti provikkapalkalla.
 

#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kai tuossa talviklassikko myynnissä pitää ottaa se huomioon että talousalueiden asukasmäärä on n. 67.000 vs. 130.000. Jossain kohtaa näin sellaiset prosenttiluvut myydistä lipuista kuin 39% vs. 61% Lukon somessa ja jos tuo paikkaansa pitää, niin aika paljon jäljessä ollaan, on tuo sitten myytyjen lippujen kokonaismäärästä otetut prosentit tai miten vain.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Aiemmin ainakin olin näkevinäni, että Ässät on myynyt huomattavasti nopeammin. Toki heillä on kotipaikkakunnalla jne.
Jaa se prosenttijako kun oli joku viikko sitten? Se nyt ei välttämättä perustu edes todellisuuteen, mutta eikös siinä ollut ihan odotetut ja jopa raumalaisia mairittelevat osuudet, 61-39 tms?

edit: Talviklassikolle ei näköjään ole #hashtagia somessa, onko se outoa vai onko hashtagit jo ihan boomeria.
 

Metsästäjä

Jäsen
Suosikkijoukkue
JVDT
Kai tuossa talviklassikko myynnissä pitää ottaa se huomioon että talousalueiden asukasmäärä on n. 67.000 vs. 130.000. Jossain kohtaa näin sellaiset prosenttiluvut myydistä lipuista kuin 39% vs. 61% Lukon somessa ja jos tuo paikkaansa pitää, niin aika paljon jäljessä ollaan, on tuo sitten myytyjen lippujen kokonaismäärästä otetut prosentit tai miten vain.
Jonkin verran vaikuttaa myös se, että ottelut käydään Porissa. Ei ihme että porilaisille muutenkin on helpompi lippuja myydä kotimatseihin
 

aimohemmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Säppi ja California Golden Seals

Holkkipolvi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Tämä muistonäyttely pitäisi saada myös Sauli Niinistön tietoon. No, toivottavasti Sauli lukee palstaa tai joku palstalaisista jolla nyt sattuu numero olemaan, laittaa viestiä ;)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös