Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 374 316
  • 66 961

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hitto kun lätkämatsissa puhutaan koko ajan jotain ryyppäämiseen liittyvää. Rännistä jne. Katkostakin. Ja jos sanotaan että purku niin kelle muka ei tuu mieleen että spurgu.
 

Blue F

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
No nyt on joku raja ylitetty. Onko maikkarin ideapankki näin tyhjä: "Missä olit kun, pesiksen sopupelit pelattiin?"

Voi ristus sentään. Jaa-a? Enpä kyllä nyt osaa sanoa Missä olin kun, pesiksen sopupelit pelattiin?!?

Siispä, tämäkin spektaakkeli parhaaseen katseluaikaan; lauantai illassa 20:00
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Enpä kyllä nyt osaa sanoa Missä olin kun, pesiksen sopupelit pelattiin?!?

Jos olisit ollut veikkauksen pelipisteen luukulla, niin muistaisit kyllä! Kovimmat sankarit taisi tehdä jopa kuusinumeroisen tilin. Kymppitonneja ainakin.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Käytiin sukukokouksessa Imatran kylpylässä. Parilta tädiltä puolisot kuolleet vuoden aikana, mutta muuten jengi ei tietenkään ollut juuri muuttunut. Ainoa uusi ihminen siellä oli minun puolisoni kun emme vielä vuosi sitten olleet yhdessä (vaikka olimme jo tavanneet kuukautta aiemmin). Sai rouva paljon huomiota kun järjestäjä (naispuolinen serkkuni) on myös täysin ihastunut puolisooni.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Käytiin sukukokouksessa Imatran kylpylässä. Parilta tädiltä puolisot kuolleet vuoden aikana, mutta muuten jengi ei tietenkään ollut juuri muuttunut. Ainoa uusi ihminen siellä oli minun puolisoni kun emme vielä vuosi sitten olleet yhdessä (vaikka olimme jo tavanneet kuukautta aiemmin). Sai rouva paljon huomiota kun järjestäjä (naispuolinen serkkuni) on myös täysin ihastunut puolisooni.
Kolmen kimppa? Käsittääkseni serkun kanssa saa mennä naimisiinkin, niin ei varmaan tuo kolmen kimppa olisi mitenkään paha asia!!
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Tuo olisi sellainen win now, lose later- tilanne, jos naiset huomaisivat että eihän tähän mitään miestä jatkossa enää tarvita. Mä en sellaista riskiä ottaisi.
Melkoinen loser mentaliteetti kyllä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös