JYP-huhut

  • 2 301 534
  • 10 911

Hurricane

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers, Suomi.
Iisakki Rottajyrkänne ois kyllä siisti nimi näin suomalaisen suuhun.
On kyllä niin äijä nimi, että mikäli Ratcliffe tulisi ja lunastaisi paikkansa (10+ matsia pelattuna) niin lupaan:
Hankkia pelipaidan ja teetättää selkään "Rottajyrkänne" =)
 

Rystykatto80

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Muuramen Yritys
Harvassa taisi olla täysammattilaiset vielä silloin SM-liigassa. Joskus 93-95 välillä itse olin yläasteaikaan työharjoittelussa Kesport Näpissä, niin siellä oli Lasse Nieminen ja Veli-Pekka Hård ainakin duunissa...muistaakseni joku kolmaskin silloinen JYPin pelaaja, mutta en kyllä millään muista kuka.
Itse muistelisin ostaneeni nappikset Jari Munckilta!
 

Huikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp Jyväskylä, Detroit Red Wings, Tre Kronor
Cliffe on ranskaa ja tarkoittaa hallitsijaa esim. Kalifia.
 

Tepi#45

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Iisakki Rottajyrkänne ois kyllä siisti nimi näin suomalaisen suuhun.
Iisakki voisi olla pelaaja jolla on kyvyt olla myös meikäläisen suosikkipelaaja. Kokoa on ja mitä videoita katseli, niin ei auta kuin toivoa, että Iisakkia koskeva huhu toteutuisi.
 

Huikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp Jyväskylä, Detroit Red Wings, Tre Kronor
Epäily ilman osaamista on vahvaa Internetin perämetsissä.

Jos luit mitä kirjoitin, niin aukeaa ehkä paremmin. Cliffe on hallitsijaa tarkoittava pääte tai muoto. Ratcliffe on vapaasti Ratia hallitseva. Kalifikaateissa tätä käytettiin usein eli Ratin kalifi olisi ollut Ratcliffe.

Lopetan tähän. Salamyhkäinen epäily jatkukoon.
 

Baldrick

Jäsen
Onko tietoa oliko Jarno Kultanen tarjolla JYPille UTJ:ksi? Jatkoajan uutisen mukaan HIFK:n finaalikaksikko Kultanen ja Janne Pesonen, ja olisivat päätymässä jälkimmäiseen.
 

Wraith

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Onko tietoa oliko Jarno Kultanen tarjolla JYPille UTJ:ksi? Jatkoajan uutisen mukaan HIFK:n finaalikaksikko Kultanen ja Janne Pesonen, ja olisivat päätymässä jälkimmäiseen.
En usko että Kultanen on juuri tarjolla ollut. Eiköhän Hifk ole yrittänyt ostaa itselleen isolla rahalla. Voin toki olla väärässä, mutta vahva tunne tästä ja tuskin Kultanen oikein on ollut edes spekuloinnissa tai lähdössä KooKoosta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös