Jääkiekon MM-kisat Tšekissä 2024 – televisiointi ja lähetyksiin liittyvä keskustelu

  • 16 878
  • 80
Suosikkijoukkue
SaiPa, KiPa-90, KuPS, Valioliiga ja NHL yleisesti
Perehdyin tarkemmin tuohon 2007 laadittuun lakiin ja tosiaan jääkiekon MM-kisojen pronssiottelu ei kuulu niihin laissa määriteltyihin merkittäviin tapahtumiin, ellei Suomi siinä pelaa. Olin aivan varma että pronssiottelu kuuluu niihin jotka pitää näyttää, mutta ei kuulunutkaan. Olympialaiset ja jalkapallon arvokisat kuuluu laajemmin kyseisen lain piiriin.
 

Raspatin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat, HPK
Perehdyin tarkemmin tuohon 2007 laadittuun lakiin ja tosiaan jääkiekon MM-kisojen pronssiottelu ei kuulu niihin laissa määriteltyihin merkittäviin tapahtumiin, ellei Suomi siinä pelaa. Olin aivan varma että pronssiottelu kuuluu niihin jotka pitää näyttää, mutta ei kuulunutkaan. Olympialaiset ja jalkapallon arvokisat kuuluu laajemmin kyseisen lain piiriin.
Harmi ku näin on. Tosin on pronssipeli aiemmin näytetty, vaikka Leijonat lähteny laulukuoroon. Pakko ei toki ollu näyttää.
 

morukara

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
Olen samoilla linjoilla kuin palstatoveri @KiVi. Viaplay on mielestäni onnistunut yllättävän hyvin. Viaplayn studio-osuuksissa on toivottua särmää ja vähän uuttakin kulmaa monotonisen perusjargonin lisäksi.

Eilen SWE-CZE-semifinaalin toisella tauolla Nieminen vaahtosi niin tunteella Ruotsin pelaamisen heikkouksista, että jotain vastaavaa olisi joskus maikkariltakin toivonut.

Äsken Jokinen ja Nieminen puhuivat omista finaalikokemuksistaan, latautumisvaikeuksista, voittamisen vaikeudesta ja tappion pelkäämisestä. Tuokin oli mun mielestä hyvä pätkä.

Mutta valittamistakin on. Viaplayn kuvanlaatu ei ole tältä vuosikymmeneltä (sovelluksilla, Chromecastilla tai Elisa Viihde -boksilla). Häviää liian paljon maikkarin antenni-HD-kuvalle. Maikkarin sovelluksilla ja Chromecastin kautta sai menneinä vuosina selvästi parempaa kuvaa.
 
Viimeksi muokattu:

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
Kommentaattori Jussi Jokinen?

Onko tää nyt mun omassa päässäni, television aiheuttama vääristymä vai onkohan hänellä kaikki kunnossa? Jotenkin Jokinen näyttää TV-kuvissa todella oudolta eikä lainkaan omalta itseltään. Turnausväsymys? Perinteinen krapula? Botox-täyttöä? Tuli jopa mieleeni ettei siellä vain olisi mitään vakavaa sairautta taustalla? (en oikeastaan edes halunnut kirjoittaa tätä)

Onko joku toinen tehnyt vastaavan havainnon?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös