Yleisömäärät kaudella 2014–2015

  • 349 597
  • 1 703

Justice

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Cowboys, Man Utd, Devils, Jazz
Huvittavinta tämän vaasalaisen kiihkoilussa on logiikka, tai oikeammin sen puute. Vuoden aikavälillä hintojen nostaminen voi suututtaa asiakkaita, ja täten johtaa pitkällä tähtäimellä myynnin tippumiseen. Mutta tätä samaa riskiä ei ole tilanteessa, missä ensin myydään normaalihintaisia kausareita ja sitten vedetään kanina hatusta kolmasosahintainen kausikortti. Ihan mieletöntä ajatuksenjuoksua.
 

Ressa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tottahan per-c-aukiset härmäläiset puoli-ilmaista ilolla vastaan ottavat. Onko se kannattavaa hieman mietityttää.

Tämä voi olla totta case Pelicans, mutta eikös Padalla käynyt ihan kohtuullisesti väkeä? Vai, liekö jettu vaan niin saatanasti ilmaislippuja?

E: padan keskiyleisömäärä / ottelu oli näemmä 3988 x 30 x vaikka vaan 10€/lippu = ~ 1.2m€.
Tuleva kausi vaikka 20% vaihtaa halvempaan ja 80% on uusia tekee: 3190 x 30 x 10 = 957.000€ + 1000 x 99€ = 99.000€ = total: 1.15m€. Tappiota 0,5milj. jonka oheismyynti toki saattaa kompata.

Tuus ny @Pat_LaFontaine selittää nää laskut. Miten tuosta saadaan puolen miljoonan tappio? Itse saan vain 50000e jonka kompensoimiseksi uusitulla hallilla ei ole työ eikä mikään.
 
Loppupelien yleisökeskiarvoksi muodostui 5349 katsojaa per matsi. Keskiarvo nousi viime vuodesta yli 150 katsojalla eli 3,0 %:lla. Eli ei näköjään edelleenkään kiinnosta. Näistä liigan ratkaisupeleistähän ei sitä Jokereidenkaan vaikutusta tarvitse poistaa.

Tappara veti kymmenen matsia +6500 keskarilla ja vissiin kutakuinkin kalleimmilla lipuilla (pl. IFK?), että olkaa hyvä vaan.
 

Zaari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tuo erään Vaasalaisjoukkueen annissaoleva osakepotti on 11,9% - 21.4% koko potista. Pääomistajuus pysyy visusti edelleen pääomistajien taskuissa ja hekin ovat ottaneet itse antiin osaa.

Tämähän on vain ja ainoastaan positiivista, että saadaan kerättyä "piensijoittajilta" ilmaista rahaa pois.

Kyllä tuo Ässien tempaus on kaikesta selittelystä huolimatta hölmöilyä. Miksi ihmeessä se piti lykätä nyt keväällä tulille?
Olisivat vaan rauhassa rahastaneet nykyisiltä ja todennäköisesti normihinnalla ostavilta rahat pois ja vasta syksyllä, vaikkapa muutaman pelin pelattua lyöneet tuon tulille. Tällöin siihen olisivat reagoineet ne, jotka tuskin muutoin olisivat ostaneet kausikorttia. See the point?

Tää on tässä ketjussa yksi typerimmistä viesteistä mitä olen lukenut. Miten reagoisit itse jos olet ostanut 300€ kausarin ja lokakuussa tulee myyntiin samanlainen kausari hintaan 99€? Mulle tulis kusetettu olo ja jättäisin luultavasti tulevaisuudessa hankkimatta.
Lisäksi Ässille tulee alkukaudesta paljon vierasotteluita, joka tarkoittaa paljon kotiotteluita putkeen myöhemmin, ainakin näin ymmärsin. Näitä ryppäitä on hankala joka tapauksessa myydä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös