Yksin oot sinä ihminen mielipiteesi kanssa

  • 55 272
  • 362

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Mä luulin todellakin olevani yksin tämän asian kanssa. Hyvä me :)

Tästä ulkoilmapelien upeudesta on ihana konsensus olemassa, että ne on jotain ylimahtavaa. Hyvä että asia tuli esille.

Mitä tulee Honkalehdon Essiin, kuten Hyvinkäällä tapasimme sanoa, niin tietäisittepä... En oo sukua mutta melkein. Ilmankos on ollut ulosotossa rahamääriä.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tästä ulkoilmapelien upeudesta on ihana konsensus olemassa, että ne on jotain ylimahtavaa. Hyvä että asia tuli esille.

Mitä tulee Honkalehdon Essiin, kuten Hyvinkäällä tapasimme sanoa, niin tietäisittepä... En oo sukua mutta melkein. Ilmankos on ollut ulosotossa rahamääriä.
Jäänyt jotenkin tunne, että on haluttu päättää kaikkien puolesta kuinka upeita tapahtumia nuo ovat. Ja kun pelaajilta kysytään aiheesta jossain haastattelussa, niin kysymys on jo aseteltu siten, että kyseessä on pakko olla pelaajille aivan ainutlaatuisen mahtava kokemus, jota on odotettu koko kauden ajan. Huolimatta siitä, että saattaa olla 20 astetta pakkasta (tänään ei kyllä ole).

Siis mun puolesta saa toki tykätä, jos haluaa.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Tästä ulkoilmapelien upeudesta on ihana konsensus olemassa, että ne on jotain ylimahtavaa. Hyvä että asia tuli esille.

Mitä tulee Honkalehdon Essiin, kuten Hyvinkäällä tapasimme sanoa, niin tietäisittepä... En oo sukua mutta melkein. Ilmankos on ollut ulosotossa rahamääriä.

Ulkoilmapelit? Hyi saatana. Hyvinkää? Joo ei.

Mistä me vielä olemme @Turha Kaukalo samaa mieltä? Suosikkijoukkue. No ei.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Huolimatta siitä, että saattaa olla 20 astetta pakkasta (tänään ei kyllä ole).

Siis mun puolesta saa toki tykätä, jos haluaa.

Saa tykätä, mutta toivottavasti ei ole pakko. En mene enää koskaan ainakaan pakkaseen. Periaatteessa nollakelillä voisi ehkä joskus vielä kokeilla. Pystyn ihan helposti ymmärtämään kuinka se on pelaajille jännittävää, mutta miksi joku katsoja noista tykkäisi.
 

Peltinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Stadionkonsertit on ihan perseestä, yhdellekään en enää mene. Tämä asia valkeni katsellessani 20 000 rokkipoliisin kanssa videoruudulta Iron Maidenia tihkusateisessa Ratinassa. Ennemmin tribuuttibändi pienellä klubilla kuin aito asia jossain fakin pellolla tai urheilukentällä. Jäähalli vielä nippa nappa menee, kunhan on hyvä livebändi.

Tähän sellainen varauma, että ulkomailla en ole stadionkeikalla käynyt. Jossakin Maracanalla voisi olla vähän toisenlainen tunnelma kuin Ratinassa tai Olympiastadionilla.
 
Suosikkijoukkue
KK
Stadionkonsertit on ihan perseestä, yhdellekään en enää mene. Tämä asia valkeni katsellessani 20 000 rokkipoliisin kanssa videoruudulta Iron Maidenia tihkusateisessa Ratinassa. Ennemmin tribuuttibändi pienellä klubilla kuin aito asia jossain fakin pellolla tai urheilukentällä. Jäähalli vielä nippa nappa menee, kunhan on hyvä livebändi.

Tähän sellainen varauma, että ulkomailla en ole stadionkeikalla käynyt. Jossakin Maracanalla voisi olla vähän toisenlainen tunnelma kuin Ratinassa tai Olympiastadionilla.
Samaa mieltä. Intiimi Anna Abreun klubi keikka mielummin, kuin Ozzy stadionilla räntäsateessa.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Cheekin musiikki on eittämättä paskaa mutta helvetin vaikea siltä on täysin välttyä, jos meinaa Suomessa toisinaan ihmisten ilmoillakin liikkua.

En haluaisi liikkua yhtään ylimääräistä ihmisten ilmoilla enkä liiku jos ei ole pakko työn, ravinnon ja muiden välttämättömien tarvikkeiden hankkimisen tai kulttuurin/viihteen (leffat, teatteri, konsertit jne) takia. Missään nimessä en vietä aikaani baareissa, kuppiloissa tai epämääräisissä diskoteekeissa jossa voisin törmätä esimerkiksi Cheekin musiikkiin. Radiota en kuuntele koskaan, mainoskanavia en katso kuin muutaman kerran vuodessa (MM-kisat ovat valitettavasti MTV3:lla, joskus aniharvoin voi myös tulla joku tärkeäksi mieltämäni ohjelma) ja Ylen kanavilta ei Cheekiä tule. Tosin en edes katso Ylen kanaviakaan ns. livenä kuin poikkeuksellisesti, valtaosa tv-katselustani tapahtuu nykyisin Areenan kautta jälkikäteen.

En ole koskaan katsonut sekuntiakaan esimerkiksi Vain Elämää -ohjelmaa tai mitään muutakaan vastaavaa. Luulen nähneeni pakosta katkelman Idolsia joskus 2000-luvun alkuvuosina, silloinkaan kanavan valitsijana en ollut minä enkä ollut omassa kodissani.

En enää kaipaa normaalia tv-lähetystoimintaa ohjelmaformaatteineen ja lähetyskaavioineen, enkä ole vuosiin kaivannut radiota ollenkaan. Lienenkö tässä asiassa yksin?

Cheekin ääntä olen muuten kuullut aikoinaan, kun Cheek oli Finnairin mainoksessa ja mainos pyöri elokuvateattereiden alkumainoksien joukossa eikä siltä voinut oikein välttyä. Siinä Cheek höpisi jotain sekavaa omakehun tapaista ja matkusti Finnairin koneella.
 

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Jos menen paikan päälle katsomaan jääkiekkoa, niin menen paljon mieluummin katsomaan halliin kuin kertaakaan ulkoilmaan. Näkyvyys on noissa tapahtumissa heikompi, on kylmempi (tiedän se kertaakaan kokematta), jään kunto arvoituksellisempi ja etenkin Änärissä peli ovat tasoltaan olleet monesti melkoista kuraa.

Ja cheerleadereilla on toppahousut päällä.
 

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
Sedinin veljekset ovat hienoja pelaajia ja ihmisiä.
Mäkin tykkään Sedineistä. Oikeastaan niitä erittäin harvoja ruotsalaisia NHL:ssä, joille suon onnistumisia.

Itse olen sitä mieltä, että ehdottomasti lisää YouTuben vlogaaja-kysymyksiä Haluatko miljonääriksi? -ohjelmaan.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Mä en jaksa tätä Suomi 100 touhua. Siis totta kai olen kiitollinen itsenäisyydestä mutta kaikki tuo ihmisten tekopyhyys vituttaa. Yhtäkkiä kaikilla suomenliput facessa ja kaikilla muka kiinnostaa niin pirusti vaikka oikeasti ei edes kiinnosta.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Mä en jaksa tätä Suomi 100 touhua. Siis totta kai olen kiitollinen itsenäisyydestä mutta kaikki tuo ihmisten tekopyhyys vituttaa. Yhtäkkiä kaikilla suomenliput facessa ja kaikilla muka kiinnostaa niin pirusti vaikka oikeasti ei edes kiinnosta.
Tästä olen samaa mieltä, ei ole ihan yksi eikä kaksi kaveria ketkä on laittaneet Suomen lipun Facebookissa profiilikuvaan. Toki jokaisen oma asia ja silleen, mutta vähän silti sellaista pientä huomiohakuisuutta.

Toki itsekin syyllistyin tästä kun linkitin Nightwishin version Finlandiasta omalle Facebook-sivulleni, mutta siihen se jäikin.
 

Ralph

Jäsen
Toki itsekin syyllistyin tästä kun linkitin Nightwishin version Finlandiasta omalle Facebook-sivulleni, mutta siihen se jäikin.
Tämä taisi tulla väärään ketjuun. Tuolla olisi ollut tuo "junttimaisilta mitä tiedät" -ketju.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Tämä taisi tulla väärään ketjuun. Tuolla olisi ollut tuo "junttimaisilta mitä tiedät" -ketju.
Ei minun tarvitse tuoda esille omaa junttimaisuuttani sille erikseen nimetyssä ketjussa, se on ainoastaan omasta junttimaisuudestaan epävarmoille junteille tarkoitettu ketju.
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Tästä olen samaa mieltä, ei ole ihan yksi eikä kaksi kaveria ketkä on laittaneet Suomen lipun Facebookissa profiilikuvaan. Toki jokaisen oma asia ja silleen, mutta vähän silti sellaista pientä huomiohakuisuutta.
...
Itsellenikin löysin profiilikuvalisäkkeen vaikken ole sellaista aiemmin koskaan käyttänyt eikä nytkään ollut tarkoitus. Hyväksymäni Suomi100 -frame kuvastaa suomalaista juhlintaa ainoalla oikealla tavalla ja olenkin alkuperäisen kuvan oheistanut tähän viestiin.
 

Liitteet

  • Suomi100.jpg
    Suomi100.jpg
    35,4 KB · kertaa luettu: 280

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Taidan olla edelleen yksin mielipiteeni kanssa siitä että St.Anger on Metallican paras levy, joten laitan toisen: Mötley Cruen paras levy on se millä laulaa John Corabi. Ja on muuten kokonaisuudessaan ihan saakelin hyvä levy

Kuunnelkaa nyt tätäkin: Mötley Crüe - Uncle Jack - YouTube
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös