Yksin oot sinä ihminen mielipiteesi kanssa

  • 55 168
  • 362

ChosenTwo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalaiset NHL:ssä
Löytyisikö ylioppilastutkinnon suorittanutta, joka diggaisi Bon Jovista ei-ironisesti?

Hyllystä löytyy Bon Jovin 13 studioalbumia (kaikki paitsi uusin), 2 kokoelmalevyä, 1 live CD, 4 DVD:tä (3 liveä & 1 musiikkivideokokoelma) ja 1 live blu-ray. Ylioppilastutkinto(kin) on suoritettuna. Albumit kuten Slippery When Wet, Keep The Faith ja Crush edustavat kukin omassa genressään täydellisyyttä ja niiltä heikoiltakin levyiltä löytyy aina joku äärimmäisen kova biisi! Okei, Burning Bridges oli heikko sopparintäytekyhäelmä ja uusin on jäänyt hommaamatta kun sinkkunsa eivät herättäneet mitään tuntemuksia. Mutta niiden jälkeenkin kasassa on kuitenkin 12 laatumateriaalia sisältävää studioalbumia.
 

Prof. Puck

Jäsen
Suosikkijoukkue
***HIFK*** & Norristolainen
Lemmy Kilmisteriä lainatakseni pakkohan Bon Jovia on arvostaa. Jos ei mistään muusta syystä, niin ainakin siksi, että Bon Jovi toivat naiset katsomaan/kuuntelemaan rockia laajemmassa määrin. Olkaamme kaikki kiitollisia tästä
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Voi olla, Oulunkylä ei kuitenkaan varsinaisesti ole (ollut 90-luvulla) mikään köyhien kaupunginosa.

Ei oo. Mäkin oon asunut siellä joskus vuosituhannen vaihteessa. Hyvä paikka. Äh vittu... enhän mä koskaan ole käynyt kantakaupungin ulkopuolella paitsi kerran vahingossa metrolla Kulosaaressa, toivottavasti mun tarina ei nyt vaarannu. Just luin, kun mut oli merkattu viestiin, palstan Virallisesta Köyhästä joka käy kuunkierron välein rapakon takana, mikä kans vaarantaa hänen tarinaansa ikävästi.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Löytyisikö ylioppilastutkinnon suorittanutta, joka diggaisi Bon Jovista ei-ironisesti?

Minä diggaan, ja paperit on vielä korkeammaltakin asteelta. Miten Bon Jovia voi muka diggailla ironisesti? Eihän se ole kovin överiksi vedettyä musiikkia.

Tosin huomautettakoon, että Bon Jovin pöksynkostutusballadeja en voi sietää, mutta bändin raskaampi tuotanto, esimerkiksi kuningasbiisi Lay Your Hands On Me New Jerseyltä (jumalauta mitä riffejä!) tai koko 7800 Fahrenheit -levy kolisevat kyllä kovaa. Bon Jovi on osittain aiheellisestikin leimautunut naisten musiikiksi, mutta kyllä bändillä on hetkensä.

Sitten toinen Yksin oot sinä ihminen mielipiteesi kanssa -hetki: inhoan Volbeatia. Inhoan sitä laulajan ulvahtelua. Soitetaan metallia, mutta laulaja luulee olevansa joku Elvis. Yäk. Paskaa.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Sitten toinen Yksin oot sinä ihminen mielipiteesi kanssa -hetki: inhoan Volbeatia. Inhoan sitä laulajan ulvahtelua. Soitetaan metallia, mutta laulaja luulee olevansa joku Elvis. Yäk. Paskaa.

Olet vähintään kaksin tämän mielipiteesi kanssa. Paskaahan tuo on. Laulaja luulee olevansa Elvis, mutta ei todellakaan ole, surkeaa ulvahtelua joka on kaukana rock'n'rollin kuninkaan tasosta, eikä Volbeatin "metalli" ole kovin kaksista metallia (tai aina metallia nähnytkään). Hirveä yhtye. Turussa oli muutama vuosi sitten Volbeatin keikka Turkuhallissa Entombedin lämmittämänä. Katsoin tietysti Entombedin mutta häivyin hyvissä ajoin ennen Volbeatia. Turha tuollaiseen tuhlata aikaa ja kuulosoluja.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Volbeat on livenä ihan okei. Muuten tosin en välitä yhtyeestä ollenkaan.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Olen minäkin Volbeatin nähnyt muutaman kerran livenä, siis muiden esiintyjien sivussa, en ole sitä varta vasten lähtenyt katsomaan. Olen aina ihmetellyt, miksi se on niin suosittu. Hienoa nähdä, etten olekaan yksin mielipiteeni kanssa.

Volbeat on nyt virallisesti paskaa. Eikä se ole metalliakaan, koska metalliauktoriteetti @Musta Nuoli niin sanoo.
 

Lomppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Jollain pervolla tavalla pidän Jokereiden 90-luvun vihreäsävytteisestä pelipaidasta hackmann-kypärineen.
Tämä oli vielä sitä aikaa kun kannatin Jokereita. Hienot oli kyllä kypärät ja puvut. Ja pelimiehet.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Mä en oo millonkaan ollut Hakametsän jäähallissa. Tää ei oo mielipide kylläkään. Venaas. Hector on paskaa.
 

Rixa88

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Katson Haluatko Miljonääriksi -ohjelmaa mieluummin Jaajo Linnonmaan kuin Lasse Lehtisen juontamana.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, Eddie Howe, Sir Bobby, Rock of Gibraltar
Tuntematon sotilas on keskinkertainen kirja ja Laineen elokuva on paska elokuva.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Et ole yksin tämän mielipiteen kanssa. En käsitä yhtään miksi tätä peliä hehkutetaan joka paikassa.
Varmaan sellanen "Radiohead"-efekti? Tai keisarin uudet vaatteet? Jotenkin sitten on tyhmempi ihminen kun ei tajua kyseisten asioiden hienoutta?
 

KaljaVeikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
235, Karjala-lippis
Varmaan sellanen "Radiohead"-efekti? Tai keisarin uudet vaatteet? Jotenkin sitten on tyhmempi ihminen kun ei tajua kyseisten asioiden hienoutta?

Joo kyllähän se on itseä viisaampien ihmisten peli täysin.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Jos menen paikan päälle katsomaan jääkiekkoa, niin menen paljon mieluummin katsomaan halliin kuin kertaakaan ulkoilmaan. Näkyvyys on noissa tapahtumissa heikompi, on kylmempi (tiedän se kertaakaan kokematta), jään kunto arvoituksellisempi ja etenkin Änärissä peli ovat tasoltaan olleet monesti melkoista kuraa.

Minulla ei ole sinänsä mitään sitä vastaan, että noita järjestetään, sillä seurat saattavat kääriä ihan hyvät fyffet, jos ei Esa Honkalehtoa ole seuraorganisaatiossa.

Tätä hypeä en siis osta.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Katson Haluatko Miljonääriksi -ohjelmaa mieluummin Jaajo Linnonmaan kuin Lasse Lehtisen juontamana.
Jaajo inhottaa minua (naisena) valtavasti johon Lasse ei yllä. En tajua, jotenkin vaan Jaajoon olemus inhottaa. Mielipide asioita nämä on...
 

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Mielestäni Uuno Turhapurot ei ole kovin hauskoja tai hyviä elokuvia. Tästä kun tuli joku vuosi sitten pubissa puhe ni ai että kun alkoi tuulipuvut kahisemaan ja melkein tuopit lentelemään.
 
Löytyisikö ylioppilastutkinnon suorittanutta, joka diggaisi Bon Jovista ei-ironisesti?

On niillä yksi hyvä säkeistö, Sen voit kuunnella tästä linkistä. Ei toistaiseksi yhtään alapeukkua:
Triumph sings with Bon Jovi - YouTube

En ole koskaan kuullut yhtään ainutta Cheekin biisiä enkä haluakaan kuulla, koska oletan niiden olevan paskaa.

Cheekin musiikki on eittämättä paskaa mutta helvetin vaikea siltä on täysin välttyä, jos meinaa Suomessa toisinaan ihmisten ilmoillakin liikkua.
 
Viimeksi muokattu:

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Jääkiekon ulkoilmapelit on vähän tylsä juttu.

ASIAA VITTU:

Jos menen paikan päälle katsomaan jääkiekkoa, niin menen paljon mieluummin katsomaan halliin kuin kertaakaan ulkoilmaan. Näkyvyys on noissa tapahtumissa heikompi, on kylmempi (tiedän se kertaakaan kokematta), jään kunto arvoituksellisempi ja etenkin Änärissä peli ovat tasoltaan olleet monesti melkoista kuraa.

Minulla ei ole sinänsä mitään sitä vastaan, että noita järjestetään, sillä seurat saattavat kääriä ihan hyvät fyffet, jos ei Esa Honkalehtoa ole seuraorganisaatiossa.

Tätä hypeä en siis osta.

Ulkoilmapelit on ihan kamalia. En mene tänäänkään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös