Yhteinen piirre...

  • 3 629
  • 24
Tila
Viestiketju on suljettu.

eskos

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Yksi mielipide joka ilmeisesti yhdistää meitä kaikkia, jotka täällä käymme lukemassa toistemme ajatuksia tai kirjoittelemassa niitä,
on kai se että laji josta peistä taitamme, on upea, tuskin parempaa löytyy. Siitä ei voi koskaan luopua, sillä se ei jätä kylmäksi milloinkaan, oltiin sitten minkä värisillä laseilla tahansa liikkeellä. Carry on lads...!
 

Vakio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Man City
Yhtä hyvin voisi kysyä, että oliko se pakko nostaa uudelleen esiin, jos ei kerran mitään asiaa ollut.
 

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
Kohta on tässäkin ketjussa niin helvetillinen väittely päällä, että alta pois. Yleensähän nämä kinastelut eivät liity mitenkään ketjun otsikkoon. Eikös täällä ole ennenkin ollut Lappeenranta-Helsinki-akselilla pientä peitsentaittoa..?:p
 
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Lasien värillä ei ole todellakaan väliä, kunhan väri on punainen :D !

Hah! Pääsinpäs sanomaan painavan sanani tähän upeaan ketjuun. Mykistävää, eikö?
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille
Tällä ketjulla on kaikki kulttiketjun ainekset... Sisältöä ei ole mitään, mutta viestejä on alkanut kertyä tasaisesti. Näinköhän joulun allakin tämä ketju komeilee etusivulla 500 kirjoitettua viestiä rikkaampana....
 

vision

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Laitetaan pieni tulosveto pystyyn, eli montako viestiä tästä ketjusta löytyy ennen säpittämistä. Minun veikkaus/tieto on 24.
 

93

Jäsen
Voiko tähän muuta sanoa kuin että hattu hattu hattuhattuhattu. Pai kastelee Hipsun hatun. Hattu hattu hattu hattu hattuhattu hattu hattu hattuhattuhattu hattu. Namijäätelöä, hylskyn hylskyn hyytelöä. Tiesittekö muuten, että yleisimmät kilpikonnien sairaudet ilmenevät löysänä ja pahanhajuisena ulosteena. Tämänkin tiedon teille tarjoaa kookle hakusanoilla "kilpikonnat" ja "ulosteet".

9, avausviesti mukaanluettuna.
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille
Tämä jäänee ketjun viimeiseksi oikeaksi viestiksi. Tähän perään tulee enää moderaattorin ilmoitus, että ketju on suljettu. :)
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Ei tullut vielä... Nyt ottamaan jauhelihat pois levyltä, ennenkuin pohjaan palavat.

Nimim. Asiaa kerrakseen
 
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Mun mielestä viimeisen viestin pitäisi luonnollisesti kirjoittaa eskos (cosmos). Nyt kyllä voitaisiin jo palata takaisin harhapoluilta itse otsikkoon, joka kuului: Yhteinen piirre...
 
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
TÖÖT!

Nyt taitaa olla kiivaan väittelyn paikka! Kuka on Janos? Newer heard. Onko suomaista musiikkia vai mitä? Minun piirteisiini ei ainakaan kuulu suomalaisen musiikin kuuntelu...

Edit: siis never. Kyl mä hei englantia osaan.
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille
Kyllähän yhteinen piirre meille kaikille taitaa olla se, että uskomme kaikki SaiPan Aki Tuomisen nousevan ensi kaudella SM-liigan johtavaksi kiekolliseksi pakiksi.
 

Tumba

Jäsen
Suosikkijoukkue
HJK
saatanan retku

Jos mun muija kysyy mua, niin mä oon kavereiden kanssa urheilemassa.
 

Aksu

Jäsen
Viestin lähetti mirasane
Kyllähän yhteinen piirre meille kaikille taitaa olla se, että uskomme kaikki SaiPan Aki Tuomisen nousevan ensi kaudella SM-liigan johtavaksi kiekolliseksi pakiksi.

Samalla loppuu puhe Marekista tyystin. Mies vaipuu epätoivoon ja lopettaa kiekkoilun ennen joulutaukoa. Tuomis-ilmiön seurauksena Lappeenrannan jäähallia joudutaan laajentamaan, sillä kaikki scoutit eivät mahdu katsomaan tuota aikamme sankaria, Tuomista, joka huikeilla yksilösuorituksillaan ja kovuudellaan saattaa kaikki fanit häpeään ja saa samalla aikaan Kaarnalle valtavan suosion, joka johtaa seuraavien presidenttivaalien katkeraan toisen kierroksen häviöön marginaalisella kahden prosenin erolla voittajaan, joka lienee Hjallis (tämä tieto on vahvistamatta).
 
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Viestin lähetti Trancezz
Pitäiskö tänään vetää kunnon perseet?

Pitää! Eilen jo vähän aloittelin, mutta aloitin sen verran myöhään, että valomerkin tultua olin enintään pienessä huppelissa. Erittäin epäPenttimäistä toimintaa täytyy myöntää. Tänään otetaan sitten vahinko takaisin. Tässä on tullut jo grillauksen ohella otettua "muutama" ja lisää tullaan ottamaan...

Ja palatkaamme takaisin otsikkoon, jottei tämä ketju lähde ihan käsistä! Ketjun aiheenahan oli:...?? öö... no kai joku sen teistä muistaa. Mulla ei nyt aikaa, tomaatit palaa...
 

ZD

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Viestin lähetti Janos
on kaikilla meillä, että me rakastetaan Janoksen ja Raikun (Friman) mjusiikkia. Right ? :p

Ehdottomastih :(
Paljonko kello on?

Kas kun tällainen chat-ketju on vielä pystyssä.
 

vision

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kellohan on noin 19.41. Millaista säätä on muualla Suomessa? Espoossa paistaa aurinko ja lämpötila auringossa 24.4.
 
Tämän ketju avattiin SM-Liigapalstalle. Eskos olkoon jatkossa tarkempi keskustelualuetta valitessaan ja alustakoon tällaiset pohdinnat vähän perusteellisemmin muutenkin.
 

Tinde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bajen, NY Rangers, Arsenal
Viestin lähetti vision
Laitetaan pieni tulosveto pystyyn, eli montako viestiä tästä ketjusta löytyy ennen säpittämistä. Minun veikkaus/tieto on 24.

Vai että vetoja vielä... hmm... onkohan mulla ongelma, kun oon heti lähössä mukaan jos vedoista puhutaan...

Ei, nyt kyllä pysyn lujana, oon jo yhden tuopin hävinny "punaiset_lasit":lle. :D

Miten olis veto virtuaalituopista? Pliis... Eli vaikka mäkin tässä vaan tsättäilen, niin ei mee lukkoon noin pian! Ei ;)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös