Olen hyvin pitkälti samaa mieltä. GA voitti vaalit, toisaalta tarvitsivat voittaakseen rääväsuun joka herätti kansan fuck the elite -osaston taakseen. GOP:lla ei suurta hinkua ollut asettua Trumpin taakse mutta kun meni perkele voittamaan esivaalin niin pakkohan sitä oli tukea. Kahden puolueen järjestelmässä omaa ehdokasta tuetaan vaikka olisi Stalinin ja Hitlerin helvetistä repäisty rakkauspakkaus kellä kasvaa sarvet päässä ja kyrpä otsassa.
Tuosta kohdennetusta markkinoinnista GA:n mittakaavassa lie lleinen mielipide että menee överin puolelle. Ihmisten pitäisi toki selvittää asioita monipuolisesti monesta lähteestä, harmillisesti vaan suuri(n?) osa on sen verran laiskoja että päivän uutiset vilkaistaan kissakuvien ja lomapäivitysten seasta facebookista. Siellä jos oma uutisvirta kertoo jatkuvasti ja pelkästään kuinka juutalaisreptiliaani taas vetää blue collar väkeä perssiiseen niin voihan siinä hieman yksipuoliseksi jäädä saatu oppi. Ei sinänsä eroa enää suurestikaan esim. Venäjästä jossa virallinen totuus tavoittaa käytännössä koko kansan ja vaihtoehtoiset mediat todella pienessä marginaalissa, vaikka jenkeissä nyt niitä vaihtoehtoisia tietolähteitä sattuu olemaankin. Ongelmat tulevat ainoastaan lisääntymään tulevaisuudessa tekniikan mahdollistaessa entistä yksilöidymmän viestin puskemisen vastaanottajalle ja toisaalta siksi että yleinen trendi tuntuisi olevan että ihmisistä on tulossa sivistymättömämpiä (suoraan sanoen tyhmempiä) ja ovat perkeleet vielä ylpeitä siitä.
Minä menisin jopa niin pitkälle, että me olemme jo siellä. Se on nykyään täyttä arkipäivää! Ehkä suurin osa ihmisistä ei huomaa mitään, mutta montako side, tamppooni, tai naistenvaatemainosta olette nähneet? Minä näen niitä 9/10, automainoksia en näe ollenkaan. Jos vastauksenne on jotain muuta, niin te jo nyt olette markkinoinnin kohde, teidät on jo nyt sukupuolitettu, ikä on tiedossa, tulotkin on varmaan summittaisesti tiedossa, mahdolliset tykkäykset on tiedossa, viimeiset mailit on tiedossa (aihe, ei sisältö), tietävät millä sivustoilla runkkaatte ja mille materiaalille, missä shoppailette, mistä olette naamakirjassa tykänneet, eli bändit, brändit sivustot yms. on tiedossa ja lista jatkuu ja jatkuu. Ja te asutte Suomessa, missä markkinat on hyvin pienet suhteessa maailmaan.
Tämä ei ole humbe bragia, mutta minä haluan nähdä maailman kuin se on. Voitte kuvitella paljon vituttaa nähdä naisille suunnattuja mainoksia, kun periaatteessa se automainos nyt kiinnostaa edes vähän sen ripsarin sijaan. Mutta olen ja aion pysyä kovana ja kaikkeni teen ettei minusta voi tehdä profiilia (voi, sen tekeminen vain on hankalampaa kuin muista) ja se maailma tuolla ulkona on ihan toisen näköinen jos vaikka katson 30 eri youtubepätkää randomilla ingognito tilassa, kuin mitä se on jos menen sinne ensimmäistä kertaa. Teitä analysoidaan, tarkkaillaan, teistä tehdään laskelmia ja helvetin monimutkaisia sellaisia, jatkuvasti! Nykyajan tietokoneet laskee miljoonia muuttujia sekunnin murto-osissa! Eikä se edes maksa enää mitään! Ei tarvita supertietokoneita, kun teidän omat kännykkänne laskee paljon monimutkaisempia juttuja, kuin teidän käytös, jatkuvasti.
Tämä on nykyaikaa ja meno on aivan sairasta, mutta kun se kannattaa markkinataloudessa tehdä, niin se kannattaa tehdä, se on meidän valitsemamme tie. Tokikaan minä en tiedä parempiakaan vaihtoehtoja, niin mennään nyt tällä, mutta hyvät ihmiset herätkää!! Ne tietää teistä kaiken! (meistä, minä vaan vänkään vastaan ja toistaiseksi en ole kannattava kohde)
Moni sanoo että mitä sitten, no sitä sitten, että kun sinut tuntee paremmin kuin sinä, niin sinulle voi myydä. Ei, ethän sinä koskaan osta mitään mainoksen perusteella! Miksihän ne edes mainostaa, kun kukaan ei koskaan sen takia osta mitään? Meno on hurjaa ja seuraavaksi AI:t tekee tän kaiken vielä paremmin.