Yahoo Fantasy - Hockey Gods joukkuevärväys

  • 6 293
  • 58

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Esitellään nyt joukkue täälläkin, ja tullaan samalla kaapista ulos ylipäänsä joukkueen suhteen.

Pallopojat:

Steve Sullivan - Sidney Crosby - Daniel Alfredsson
Andrei Kostitsyn - Jason Spezza - Jere Lehtinen
Pierre-Marc Bouchard - Brad Richards - Steve Downie
Mikkel Boedker - Danny Briere - Ryan Shannon
Nigel Dawes - Rod Brind'Amour - Sergei Shirokov

Sergei Gonchar - Tomas Kaberle
Victor Hedman - Francois Beauchemin
Alex Goligoski

Ryan Miller
Mike Smith
Dan Ellis

Senttereihin olen tyytyväinen, samoin kuin maalivahteihin. Puolustuksessa on ensimmäinen pari todella hyvä, jonka jälkeen kaverit on enemmän arpaosastoa. LW-osasto on myös ihan mukavan oloinen, mutta RW-osasto on ehkä vähän liikaa Alfien varassa. Yllätysvalmiutta RW-osastolta kuitenkin löytyy, joten jospa sieltä joku löisi kunnolla läpi.
 

ozo

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Latvia, Dinamo Riga
Dinamo Riga

Frolov - Zetterberg - Boyes
Gagne - Horton - Dumont
Tkachuk - S. Koivu - Kobasew
Penner - Comrie - Stempniak

(Nylander, Reinprecht)

Schneider - Salo
Eminger - Gorges
Giordano - Wojwitka

Mason (Hiller, Auld)

- En panostanut kauheesti puolustajiin vaan otin jotain mitä oli jäljellä. Gagne tuli vahingossa joukkueseen, koska en aluksi tajunnut miten draftataan.

Treidaan ennen kauden alkua: Reinprecht, Nylander, Schneider, Kobasew, Koivu, Gagne sekä kaikki maalivahdit ja puolustajat.
 

Tanskanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Itelle jäi hyvä fiilis joukkueesta, joka on seuraavanlainen:

Ilya Kovalchuck - Mikko Koivu - Marian Hossa
Patrick O'Sullivan - Jason Arnott - Phil Kessel
Ville Leino - Valtteri Filppula - Antti Miettinen
Kyle Calder - Andrew Gogliano - Wayne Simmonds

Niklas Kronwall - Ryan Suter
Keith Ballard - Trevor Daley
Dan Hamhuis - Keith Yandle

Henrik Lundqvist - Kari Lehtonen

Frans Nielsen, Enver Lisin, Peter Budaj
 

AnFa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Sedin-Malkin-Antropov
Prospal-Sharp-Little
Higgins-Morrison-Giroux
Mueller-Voracek-Hunter-Brunnström-Pacioretty

Markov-Kuba
Letang-J Johnson
Murphy

S Mason
Price
Halak
DiPietro

Paljon aloituksia poimivia senttereitä haetaan pari kappaletta. Laitureita sit takaisin.
 

Zous

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ryan Reaves
Elikkäs kun en eilen millään kerennyr tohon draftiin, niin tuliko joukkue automaattisesti kun näyttää kuitenkin pelaajia olevan??
 

stigowe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leeds, NY Rangers, NY Giants, Notre Dame
Laitetaan se omakin joukkue tänne. Draft taisi mennä aikalailla päin sitä itseään ja playoffsit jäänevät väliin, mutta ensi vuonna sitten uudestaan..

Varmaankin vielä yksi center tai lw tarvitaan, eli:

Elias - Krejcl - Pominville
Lucic - Oshie - Stafford
Cooke - Connolly - Upshall
Parros - Conroy - S.Kostitsyn

S.Niedermayer - Martin
Robidas - Oduya
Gilroy - Pietrangelo

(Shawn Thornton, Koistinen)

Nabokov
Ward
(Elliott)
 
Olisi eräs Martin Erat (RW) tarjolla vaihdossa about samantasoiseen RW pelaajaan joka kiinnostaisi itseäni enemmän kun kyseinen herra.

Tarjoa niin ihmetellään.
 

ProPera

Jäsen
Rajajoen Patriootit draftin ja muutaman paikkaussiirron jälkeen:

Jason Blake - Jeff Carter - Marian Gaborik
Milan Michalek - Stephen Weiss - Dustin Brown
Patrick Marleau - Brooks Laich - Jordin Tootoo
David Booth - Gregory Campbell -
Kris Versteeg - Adam Mair -
Ethan Moreau -

Bryan McCabe - Steve Montador
Roman Hamrlik - Nick Boynton
Colin White - Robyn Regehr

Dwayne Roloson
Jason LaBarbera
Mathieu Garon


RW-osasto kaipaa täydennystä, LW-puolella ylitarjontaa. Laittakaa ehdotuksia rohkeasti, jos kiinnostavia pelaajia joukkueestani löytyy! =)

LiveDraftiin osallistuminen meni kuten pelkäsinkin, olin kovin kaukana koneelta tällöin.
 

AnFa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Mikäs perkeleen järki tuossa on, että joukkuetta voi muokata vain maanantaisin ja koko viikoksi kerrallaan? Onko tuossa moka asetuksissa ja voisiko tuon muuttaa? Mitä tekee vaihtopelaajilla, jos ovat joka päivä penkillä?
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Mikäs perkeleen järki tuossa on, että joukkuetta voi muokata vain maanantaisin ja koko viikoksi kerrallaan? Onko tuossa moka asetuksissa ja voisiko tuon muuttaa? Mitä tekee vaihtopelaajilla, jos ovat joka päivä penkillä?

Jos tämä asetus jätetään voimaan, niin minä luovutan joukkueeni samantien eteenpäin. Ei rehellisesti sanottuna kiinnosta pätkääkään tuommoinen "päivitä kokoonpanot vain maanantaisin jos muistat" haista vittu systeemi.
Liigan kommissaarilta toivoisin siis pikaisen kannanoton tähän, jonka jälkeen voidaan joko etsiä uusi manageri tilalleni, tai vaihtaa kokoonpanoon muokkaaminen päivittäiseksi.

EDIT: Ilmeisesti tuota asetusta ei voi vaihtaa, joten minun joukkueelleni saa etsiä uuden managerin. Homman helpottamiseksi voin itse kutsua tämän uuden managerin joukkueen puikkoihin (ei tarvii yahoon kautta säätää).
 
Viimeksi muokattu:

ozo

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Latvia, Dinamo Riga
Mä en nyt löydä toimintoa, että saisi IR-pelaajat penkille ja tilalle uusia?

+ ehdotan, että sääntö Max Moves: 55 muutettaisiin - no maxiksi.
 
Viimeksi muokattu:

ProPera

Jäsen
Jos tämä asetus jätetään voimaan, niin minä luovutan joukkueeni samantien eteenpäin. Ei rehellisesti sanottuna kiinnosta pätkääkään tuommoinen "päivitä kokoonpanot vain maanantaisin jos muistat" haista vittu systeemi.


Vähän samankaltaiset fiilikset täälläkin. Todella syvältä, jos kokoonpanot voi laittaa ainoastaan tiettynä ajankohtana, eikä silloin kun itselle sopisi.

Esimerkiksi loukkaantumisiin ei pysty reagoimaan nopeasti, kun kerran kokoonpanomuutoksia ei voi tehdä.
 
Mikäs perkeleen järki tuossa on, että joukkuetta voi muokata vain maanantaisin ja koko viikoksi kerrallaan? Onko tuossa moka asetuksissa ja voisiko tuon muuttaa? Mitä tekee vaihtopelaajilla, jos ovat joka päivä penkillä?

Ilmeisesti (ja tästä en todellakaan ole varma) saat tehdä ensi viikon joukkueen kokoonpanon aina ennen maanantaita (siis mikä päivä tahansa mutta viimeistään(?) maanantaina).
 

ozo

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Latvia, Dinamo Riga
Mä en nyt löydä toimintoa, että saisi IR-pelaajat penkille ja tilalle uusia?

OK, nyt löytyi. Eli pitää rosterissa (jostain syystä) siirtyä päivällä eteenpäin, sitten vaihdetaan näkymä Classic-tilaan, ja sitten voit laittaa IR-pelaajat lepäämään ja ottamaan uusia miehiä waiverista joukkueseen.

En löytänyt muuta tapaa toimia.
 

ozo

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Latvia, Dinamo Riga
Tottakai tuota vain maanantaisin -asetusta voi vaihtaa, muuten ei koko hommassa ole mitään järkeä. Eikös liigan perustaja voisi äkkiä vaihtaa sen?
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Mihin väitteesi perustuu? Aina kun mä oon pelannut Yahoota niin päivittäin oli mahdollista muokata joukkuetta.

Siihen ettei ainakaan pre-ranking liigassa, jossa itse olen kommissaari, tuota asetusta ole voinut enää draftin jälkeen muuttaa. Se siis kyllä voi olla päivittäin muokattava kokoonpano, mutta käsittääkseni tuota asetusta ei voi enää draftin jälkeen muuttaa.
 

ozo

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Latvia, Dinamo Riga
Tässä tapauksessa minunkin kiinnostus kyseistä liigaa kohtaan tipahtaa aika minimaaliseksi, koska ei hommassa sitten ole mitään järkeä.

Ehditäänkö me perustamaan nopeasti uutta liigaa vai ei? Voiko komissaari ottaa yhteyttä Yahoo!n, että tuota kohta saisi muutettua? Voiko siis jotain edes yrittää tehdä?
 

Zous

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ryan Reaves
Joo, kyllä kokoonpanoja pitäisi päästä muokkaan muulloinkin kuin maanantaisin, koska sitten kun ei maanantaina kerkeä niin sinne meni...
 

Nagash

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers & Alain Vigneault
Rostereita voi kyllä käydä vaihtamassa etukäteenkin. Menet vain oman joukkueesi sivulle maanantai kohdalle ja teet muutokset. Esim, jos pelaajasi status muuttu IR:ksi, pelaajan voi käydä laittamassa IR-listalle maanantain kohdalta ja nostaa vapaista pelaajista sitten uuden pelaajan kehiin. Tämä uusi pelaaja on kokoonpanoissa sitten seuraavana maanantaina. Eli rosterit lukitaan maanantaisin viikoksi eteenpäin. Pidetään vain tämä asetus niin ei tarvitse koko ajan olla vaihtamassa rostereita.
 

ozo

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Latvia, Dinamo Riga
Rostereita voi kyllä käydä vaihtamassa etukäteenkin. Menet vain oman joukkueesi sivulle maanantai kohdalle ja teet muutokset. Esim, jos pelaajasi status muuttu IR:ksi, pelaajan voi käydä laittamassa IR-listalle maanantain kohdalta ja nostaa vapaista pelaajista sitten uuden pelaajan kehiin. Tämä uusi pelaaja on kokoonpanoissa sitten seuraavana maanantaina. Eli rosterit lukitaan maanantaisin viikoksi eteenpäin. Pidetään vain tämä asetus niin ei tarvitse koko ajan olla vaihtamassa rostereita.

Näin on.

Mutta jos esim. joku pelaajistasi (tai kaksi) loukkaantuu maanantai-pelissä, häntä ei voi laittaa penkille, ja ottaa uuden tilalle vaan joutuu odottamaan viikon ajan. Miksi peluuttaa kaksi/kolme IR-pelaajaa viikon ajan? Tälläinen odottaminen ja sairaiden pelaajien peluuttaminen asettaa managerit eriarvoiseen asemaan. Myös sellaisia päiviä on tulossa, jolloin kaikki pelaavat ja sinun täytyy valita vain ne "kuumimmat" äijät kentälle - ja ennustaminen viikoksi eteenpäin, ketkä tulevat pelaamaan hyvin on aikamoista arpapeliä... Kyse ei sitten ole manageroinnista vaan lottoamisesta.
 

Nagash

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers & Alain Vigneault
No hyvä on. Jos enemmistö on sitä mieltä, että rostereita pitäis saada muokata päivittäin ja jengi mielestäni hieman lapsellisesti uhkailee pelin kesken jättämisellä, niin muutetaan asetusta jos mahdollista. Liigan komissaari vois nyt ilmestyä tänne foorumille ja kertoa voidaanko näin tehdä. Tästä olisi voinut keskustella aiemminkin, koska minulla ja mahdollisesti muillakin livedraftin taktiikka perustui osin tuohon kokoonpanojen viikkoiseen muokkaukseen. Ilmeisesti jengi ei vain tajunnut tätä. Tietenkin aloittelijoille tästä olisi ehkä täytynyt infotakin paremmin.
 

Nagash

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers & Alain Vigneault
Komissaari on velipoikani ja otin juuri selvää tuosta edellämainitusta. Valitettavasti asetusta ei voi enää muuttaa, joten homma jatkuu kuten ennenkin. Toivon kuitenkin että sen verran jaksaisitte kiinnittää huomiota peliin, että muokkaisitte joukkueitanne edes silloin tällöin. On nimittäin äärimmäisen vittumaista, jos jengi jättää pelin kokonaan kesken.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
No hyvä on. Jos enemmistö on sitä mieltä, että rostereita pitäis saada muokata päivittäin ja jengi mielestäni hieman lapsellisesti uhkailee pelin kesken jättämisellä, niin muutetaan asetusta jos mahdollista. Liigan komissaari vois nyt ilmestyä tänne foorumille ja kertoa voidaanko näin tehdä. Tästä olisi voinut keskustella aiemminkin, koska minulla ja mahdollisesti muillakin livedraftin taktiikka perustui osin tuohon kokoonpanojen viikkoiseen muokkaukseen. Ilmeisesti jengi ei vain tajunnut tätä. Tietenkin aloittelijoille tästä olisi ehkä täytynyt infotakin paremmin.

No tyhmähän sitä on kun ei lukenut sääntöjä rivi riviltä läpi. Mutta minä siis oletin, että niitä kokoonpanoja voi muokata päivittäin. En meinaan ole ikinä pelannut liigaa, jossa kokoonpanojen muokkaus menee lukkoon maanantaisin sen viikon osalta. Enkä aio aloittaa tälläkään kaudella. Joukkueeni on siis vailla uutta manageria, enkä aio tästä perääntyä senttiäkään, vaikka kuinka joku siitä pahoittaisi mielensä.
Millään tavalla homma ei kiinni joukkueestani, tai siitä millä tavalla varasin pelaajia jne(olen erittäin tyytyväinen siihen millainen joukkue minulla on). Minua ei vain kiinnosta tuo kyseinen kokoonpanon muokkaussääntö. Ja kerta sitä ei voi muokata (miksi tässä liigassa voisi, jos muissa ei voi?), minä luovutan joukkueeni eteenpäin.
Minulle siis saa laittaa yv:tä tuota asiaa koskien. Hoidan homman mielellään asian alta pois ennen seuraavan viikon alkua.

EDIT: Siis tuo muokkaussääntöhän on niin helvetin typerä, että maanantai on ainoa päivä muokata kokoonpanoja. Vaihtopenkillä ei siis ole mitään virkaa koko liigassa. Miksi semmoinen on edes mukana? Oliko tällä liigalla ylipäänsä mitään muuta virkaa kuin hoitaa drafti? Mitään muuta tekemistähän managerille ei oikeastaan jää.
En enää edes odota, että joku olisi tarpeeksi tyhmä lähteekseen tuohon pelleilyyn mukaan. Siispä säädän kokoonpanon ns. formiin, ja jätän joukkueen oman onnensa nojaan(sitähän tuo homma muutenkin olisi).

Anteeksi pyynnöt nyt kuitenkin liigan komissaarille ja muille managereille, sillä minun olisi pitänyt lukea nuo säännöt kunnolla ennen liittymistä.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös