Yöketju (klo 24:00–06:00)

  • 475 046
  • 5 184

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Tämä ketju tietää vaikeuksia kun pitäisi herätä aamulla töihin. Vaan kun en saa taas kerran unta. Aikani yritin, sitten nousin ylös ja menin lukemaan keittiöön lehtiä ja syömään suklaakonvehteja. Sitten raahauduin koneelle Jatkoaikaan. Muutaman tunnin päästä pitäisi "nousta ylös", mutta ylösnousua se on ylösnousemuskin kolmannen päivän iltana, saatana. Torinon käärinliinoihin vain köllöttämään ja odottamaan unta.

Viime viikolla pidin itse asiassa unipäiväkirjaakin. Aika sekavalta sekin näytti. Katkonaisia pätkiä öisin, paras vire keskellä yötä ja väsymyksen takia päiväunia päivisin. Vaikka ei niitä pitäisi, niin silti väsymyksestä huolimatta virkoan iltayöstä.

Ja nyt soi vieläpä päässä Aki Sirkesalon kappale eikä lopu.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Nyt ei tarvitse töihin raahautua, mutta nukkumistakin voisi harkita jos unen päästä vain saisi. En saanut unta, joten heilahdin keittiöön syömään voileipiä ja nyt istahdin koneelle. Kohta on jo aamu, ja huomenna pitäisi olla levännyt jotta jaksaa istua kotisohvalla neljästä puoleenyöhön jalkapallon parissa. Välissä pitäisi illalla käydä saunassakin, ja varmaan syödäkin.

Mukavan rauhallista ja äänetöntä, kaukana mistään hevonvittulan korpimökkimaastoista tai kälyisistä juhannustuvista, jossa pitäisi möllöttää hyttysten syötävänä syömässä sateen puolikypsäksi jättämää makkarankyrsää ja kuuntelemassa mittumaarijuhlijoiden ölinää. Kotona kaupungissa, se on paras juhannuksenviettometodi se.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Juhannus alkaa olla ohi, taloyhtiön julkisivuremppa siis jatkunee heti aamulla eli noin kolmen tunnin päästä. Jihuu. Vielä kun saisi nukuttua sitä ennen edes tovin. Ei silti nytkään nukuta.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Nukahdin viimesen futismatsin ekalla puoliajalla ja heräsin ennen neljää. Nyt vois mennä taas sänkyyn pyörimään tai vaikkapa vaan mirriä rapsuttelemaan.
Tämän viikon muutto taitaa vähän stressata. Muuttomatkaa on noin 30metriä.
 

Iso-Olli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Foxilta tulee joku viimeinen pataljoona ja viimeinen kalja menossa. Onneks huomenna on vapaata. Se on muuten perseestä, kun tinderissä ei kuuma match vastaa. Oli vielä niin lähelläkin, että olis voinut vaikka kävellä sen luo.

Edit. Se onkin kadonnut pataljoona.
 

Wilderness

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Minnesota Wild
Onhan tässä taas. Pitäs aamulla herätä töihin, mut uni ei tuu. Helpompi vaa selata Jatkoaikaa ja vittuuntua sitten aamulla, kun väsyttää niin maan perkeleesti.
 

Taccutucca

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers, TUTO Hockey, Atlético de Madrid
Jännä homma muuten, että 9pv lomat ei ole vielä edes puolivälissä ja nyt on jo unirytmi niin sekaisin, että tulee valvottua aamuun saakka. Normisti tässä vaiheessa johtajatupa olisi jo herätetty noin 12 min sitten ja koko patteri heräisi 3 min päästä.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Viinaa pittää saatana juoda. Tulisivat ite huoltoukot. Ja näin.

Jaa kännissä vai?
 

LaTe_Show

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Rockies: 1980-1981.
Hmm... ajaudunko kuinka hunningoille jos kirjoitan tänne ensimmäistä kertaa?
 

Taccutucca

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers, TUTO Hockey, Atlético de Madrid
Tuli tilailtua gigantista Pauligin cupsolo -keitin. Nyt on illan aikana mennyt kolme litraa kahvia ja vajaa puolisen pulloa bourbonia. Samalla tullut pelailtua montaa eri peliä kaverin kanssa. Meininki samankaltainen, kuin yläasteen pärinöissä.
 

red.machine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Slovakia
Tj0! :)

No, onhan tuossa vielä viimeisten varusteiden palautus luvassa, skabujen kättelyt yms, mutta pitää sitä vähän jo etukäteen fiilistellä.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Lapinlahden Lintujen Munkit pohtivat "Miksi meillä ei ole täällä luostarissa ollenkaan naisiaa?".

Minä taas ihmettelen samaa juttua mutta eri asiaan liittyen. Eli siis, miksi suomessa ei ole urheiluselostajina naisiaa. Tai siis ylipäänsä. Ei nimittäin tuu mieleen hetkeä jossa ois nainen selostanut futismatsia. Tai jääkiekko. Tai edes hiihto.

Kaikkea sitä mieleen puolahtaakin, prkl.
 

Kulkija

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Se on näköjään niitä öitä, kun uni ei tuu. Sen lisäksi jostain ilmestyi järkyttävä niskakipu. Kait sitä voisi jääkiekkoa siis katsella.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Sulatan pakastinta.

Liekinheittimellä.

Tai oikeammin olen nyt jo siirtynyt superpakastusvaiheeseen, jossa tyhjennetty, sulatettu ja kuivattu pakastin kokee Immortal-henkisen pakkasdemonisoinnin. Sitten kun vekottimen sisälämpötila on heilahtanut riittävästi pakkasen puolelle on aika avata parvekkeen ovi ja hakea kylmyyden, pimeyden ja pahuuden keskeltä takaisin pakastimen sisältö, joka päätyy takaisin ikiroutaiseen hautaansa. Paitsi ehkä pussillinen mustikoita, jotka sulatan ja syön.

Muuten en kovista pakkasista piittaa, mutta kerran talvessa saa minun puolestani olla ulkona yhtä kylmää kuin pakastimessakin. Sulatusoperaation jälkeen saakin jo pakkanen lauhtua. Talvi on työnsä tehnyt, se saa jo mennä.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Tarkoitus oli mennä aikaaseen nukkumaan mutta... öööö... nosiis... äää.... VITUT!

Toivottavasti pari kaveria joihin en oo pariin vuoteen pistänyt yhteyttä, ajattelee samoin. Tai siis... tuumaa et "Jaahas, pitkästä aikaa Cpt. Slow laittaa viestiä". Hutikassahan nääkin viestittelyt tulee tehtyä mutta toivon että edes 0.5% ajatuksista on et "kiva et tuokin heebeli skeebeli laittanee viestiä".

Mikähän siinä on et Finska Pojjkar ei viitsi laittaa viestiä jollekin opiskelutoverille kuin korkeintaan litran kosanderin juotua?
 

attendo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat
Jostain syystä ei uni tuu ja tässä sohvalla maatessa olen alkanut ajatella ikuista unta eli kuolemaa ja täytyy sanoa, että se on masentava tapahtuma. Sitten ei oo vittu mitään. Tyhjää vaan loputtomiin. Tää voi tuntua hullulta, mutta kyllä meikäläinen mielummin vaikka lapioisi hiiliä vanhan vihtahousun lyödessä ruoskalla tahtia, kuin se ettei oo mitään. Puhumattakaan siitä toisesta paikasta, missä saisi juosta kukkaniityllä pystyrintaisten naisten kanssa, kunnes vaimokin kuolis ja tulis pilaamaan kaiken. Tai ehkä sille on oma paratiisi, missä se juoksee isomunaisten miesten kanssa. Rakastan elämää ja vituttaa kun tää ei oo ikuista. Tulis jo se uni ni ei tarviis kelailla mitään ihme juttuja. Vittu ku ei oo kirjan kirjaakaan käden ulottuvilla. Muna olis ja orgasmin saaminen kyllä aina rentouttaa, joten ei muuta kuin....

Edit. Hyvä idea, huono toteutus. Ei auttanut milf, cougar eikä hot babe. Ei elämää alapäässä. En kuitenkaan huolestu, sillä vaikka en saa unta, niin kroppa ja mieli on silti väsynyt ja pikku veijari oli sitten jo nukkumassa. Oon viime aikoina treenannut aika kovaa ja itseasiassa jo viime viikolla mietin, että liian vähän ollut lepoa ja tämä voi nyt olla tulosta siitä. No kyllä tämä tästä.
 
Viimeksi muokattu:

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Jostain syystä ei uni tuu ja tässä sohvalla maatessa olen alkanut ajatella ikuista unta eli kuolemaa ja täytyy sanoa, että se on masentava tapahtuma. Sitten ei oo vittu mitään. Tyhjää vaan loputtomiin.
Jänniä sääkin pohdit aamuyöllä. Mutta joo. Lähinnä oon miettinyt joskus tästä aiheesta et kelle heittää kiitokset ennen lavalta poistumista ja kelle taas haistattaa vitut. Todennäköisesti alakerran heebon kanssa tulisin itsekin paremmin juttuun. Tuumaisin vaan et löylyä saatana. Eikä haittais kieltämättä vaikka vihtahousun perkele vähän raippaa antaiskin. Saunavihtaan (tai vastaan, mistäpäin prkl ootkaan) on tässä totuttu niin mikäs siinä. + eiköhän se vanha vihtahousukin pitäis pienoisena ihmeenä et mikäs kaveri tää on, kun ei raipasta ja lämmöstä marise.

Toivottavasti joskus harmaassa tulevaisuudessa tajuaa omaiset soittaa hautajaisissa ees Junnu Vainion kappaleen "Kun mä kuolen". Vaikkei porrnolehtiä ookkaan kokoelmassa välttämättä tuolloin enää niin olkoot se eräänlaisena kunnianosoituksena sille miten kieroutunut huumorintaju allekirjoittaneella oli.

Muita veisuja ois varmaankin vino pino tuon lisäksi mutta tuo on se ykköstoive.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Toivottavasti joskus harmaassa tulevaisuudessa tajuaa omaiset soittaa hautajaisissa ees Junnu Vainion kappaleen "Kun mä kuolen". Vaikkei porrnolehtiä ookkaan kokoelmassa välttämättä tuolloin enää niin olkoot se eräänlaisena kunnianosoituksena sille miten kieroutunut huumorintaju allekirjoittaneella oli.

Muita veisuja ois varmaankin vino pino tuon lisäksi mutta tuo on se ykköstoive.

Eivät ne omaiset tajua ellei asiasta ole mustaa valkoisella. Minäkin olen jo vuosia pohtinut sitä, että omat hautajaiset pitäisi suunnitella tiukasti etukäteen vuosia ja vuosikymmeniä ennen kuin ne omalla kohdalla realisoituvat. Ei kun Funeral Plan vain kirjallisesti jonnekin tallelokeroon tai testamentin yhteyteen jos testamentti on. Sinne sitten ylös mitä musiikkia soitetaan, mitä sopii tarjoilla ja miten muutenkin toimia jos ei halua standardimallin hautajaisia. Omat hautajaiset ovat kuitenkin ihmisen elämän (päättymisen) tärkeimpiä hetkiä, ei niitä viitsisi pilata millään geneerisellä peruslöpinällä tai virrenveisuulla.

En ole tosin itsekään saanut aikaiseksi tätä dokumenttia vielä tehdä, mutta pitäisi aloitella kun ei tässä enää nuorruta. Ainakin musiikin suhteen muutama päävalinta on syytä linjata. Black Sabbathin kappale Black Sabbath soimaan jossain vaiheessa, ja jos sattuu päätymään polttohautaukseen niin metalliyhtye At The Gatesin vanha instrumentaalikappale The Flames Of The End sopisi hyvin teemaan.
(Linkki vie YouTube-versioon kappaleesta.)

Voisi miettiä ruoka- ja juomatarjoiluakin. Dr. Pepperiä vain laseihin, ja kevyeksi huikopalaksi vaikka puolalaista zurek-keittoa, sushia ja aurajuustorullakebab. Jos jotakuta osallistujaa hämmentäisi sekava menu, niin valitukset sopisi osoittaa vainajalle.
 

red.machine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Slovakia
Mulla tulee tuosta ylläolevasta keskustelusta mieleen yks kohtaus Raid-elokuvasta, jossa komisario Jansson käy sairaalassa tapaamassa kuolemansairasta isäänsä. Siinä isä sitten toteaa, että sitä ja sitä henkilöä ei sitten hautajaisiin kutsuta ja että arkun pitää olla tehty jostain tietystä puusta.

Saapa nähdä, että tuleeko uni enään silmään, kun olen suurin piirtein näihin aikoihin noin viikon heräillyt. Nyt kun olen taas työtön, niin olisi aikaa nukkua.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Voisi miettiä ruoka- ja juomatarjoiluakin. Dr. Pepperiä vain laseihin, ja kevyeksi huikopalaksi vaikka puolalaista zurek-keittoa, sushia ja aurajuustorullakebab. Jos jotakuta osallistujaa hämmentäisi sekava menu, niin valitukset sopisi osoittaa vainajalle.
Hienostelumuonaa sulla. Mä voisin pistää lihaperunoota toiveeksi. (okei, oli eka muona mikä tuli mieleen. Mut toisaalta, jos ois vainajan tahtona et "Noniin perrkele, syökää hyvin" niin mikäs siinä. En mä oikeen kebabia toivois tollaiseksi surumuonaksi.

Mulla tulee tuosta ylläolevasta keskustelusta mieleen yks kohtaus Raid-elokuvasta, jossa komisario Jansson käy sairaalassa tapaamassa kuolemansairasta isäänsä. Siinä isä sitten toteaa, että sitä ja sitä henkilöä ei sitten hautajaisiin kutsuta ja että arkun pitää olla tehty jostain tietystä puusta.
Arkku samantien jostain hienosta puusta ja arkun sisätilat vuorattuna plyyssillä. Eikun hetkonen. Täähän on kuin suoraan Kummelistoriesista (okei, siellähän oli arkussa leopardikuvioinen sisusta ja Pioneerin humpat)
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Yö etenee joskus hitaasti kun ei saa unta. Koko talvi etenee hitaasti siinä missä kesä menee silmissä, joten uneton talviyö etenee monin verroin hitaammin. Siinä sitä ajan suhteellisuutta, josta voisi Einsteinin kanssa keskustella jos Albert E. elelisi, puhuisi suomea ja kirjoittaisi Jatkoaikaan.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Äkillinen kova hikka klo 03.23 yöllä ei ainakaan lisää unensaannin mahdollisuutta. Palleako se reistailee? Hik! Hik! Hik!
 

red.machine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Slovakia
Kovin on inaktiivinen yöketju nykyään. Mistäköhän johtuu? Muistaakseni vajaa pari vuotta sitten ketju oli huomattavasti aktiivisempi. Nyt tänne vain silloin tällöin pulpahtelee jokunen viesti. Niin ne ajat muuttuvat.

Itse vietän tällä hetkellä ensimmäistä yötä uudessa asunnossani ja uni ei oikein tahdo tulla. On se kumma, että usein kun pitäisi saada unen päästä kiinni, niin Nukkumatti viivyttelee hiekkansa kanssa. Sitten esim. kun on vapaapäivä, niin silloin väsyttää jo alkuillasta ja nukahtamisvaikeudet loistavat poissaolollaan.

Mitäs muiden yöhön kuuluu?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös