[xbox360] NHL12 EASHL: 65MIN

  • 3 645
  • 35
Päätettiin Mikke11:n kanssa pistää jo edellisestä versiosta tuttu EASHL-joukkue pystyyn. Mukaan mahtuu kaikki halukkaat. Aktiivisuudesta ja kuulokemikrofonista plussaa. Pelaaminen ei ole turhan vakavaa, mutta voittaminen on kuitenkin keskimäärin mukavampaa kuin häviäminen.

Nimi: 65MIN
Lyhenne: 65

Pelaajat:
Mikke11
Big Bad Bruins
masa-66
ysiyks
Loonie
trap

Joukkueen tilastot jne. (easportsworld.com)
 
Viimeksi muokattu:

AJTSS

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars, TPS
Osaako joku neuvoa, et miten tuon nettiyhteyden saisi toimimaan paremmin? Kun mulla tuo tuppaa pätkimään, välillä taas toimii todella hyvin.

Mutta, mun accountti. Team 51cc
 

masa-66

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Hpk
Päätettiin Mikke11:n kanssa pistää jo edellisestä versiosta tuttu EASHL-joukkue pystyyn. Mukaan mahtuu kaikki halukkaat. Aktiivisuudesta ja kuulokemikrofonista plussaa. Pelaaminen ei ole turhan vakavaa, mutta voittaminen on kuitenkin keskimäärin mukavampaa kuin häviäminen.

Nimi: 65MIN
Lyhenne: 65

Pelaajat:
Mikke11
Big Bad Bruins

Pitää laittaa hakemus vetämään ;)
Mielellää pelailen vl, vp tai kh. Kuulokemikrofonini oli vähän paskana, muistaakseni minun ääneni kuuluu muille, mutta itse en kuule muita.
 
Pitää laittaa hakemus vetämään ;)
Mielellää pelailen vl, vp tai kh. Kuulokemikrofonini oli vähän paskana, muistaakseni minun ääneni kuuluu muille, mutta itse en kuule muita.
Kävin hyväksymässä teikäläisen joukkueeseen. Pelipaikkoja voidaan kierrättää ihan fiiliksen mukaan. Eilen taidettiin pelata miken kanssa vl-kh muodossa. Ainakin eilen noi keskushyökkääjän hommat onnistui meikäläiseltä ihan hyvin. 6 peliä pelattiin ja saldona oli 3-3-0.
 

ysiyks

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blackhawks, Kärpät, Rams, Real Madrid
Voisin liittyä mukaan jos otetaan. Ei ole tullut pelattua EASHL:llää ollenkaan juuri, mutta be a pro pelimuotoa edellisissä versioissa tullut jonkun verran hakattua. Kaikki paikat luulisi onnistuvan kohtuu hyvin paitsi mokke. Mikki löytyy myös.

GT: Jauhoman
 

Loonie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Laintoin liittymispyyntöä. Jonkun verran kerkeilen pelailemaan, samanlailla kun viime vuonnakin.
 

Muhkea

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, NHL:n suomalaiset
Olin pelannut ensimmäisenä päivänä kaverin levyllä sen koeajan, joten pääsen vasta kohta puoli enemmän pelaamaan. Oikeastaan heti, kun levy Verkkokaupan uumenista postiluukkuuni siirtyy.
 

masa-66

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Hpk
Oisko tänään halukkaita pelamaan? Itse olen nyt paikalla. Ainakiin puoleen kymmeneen/sopivaan humala tilaan asti...
 

JjZz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit. Sympatiat kaikille paskoille.
Millaista on ollut joukkueen aktiivisuus? Entä otatteko enää uusia jäseniä? Oma joukkueeni pani pillit pussiin, joten nyt olen ainakin toistaiseksi tyhjän päällä. Kiinnostusta olisi tulla mukaan ainakin siksi aikaa, kun kavereideni joukkueista irtoaisi pelipaikka. Sellaista ei ainakaan nyt ole näköpiirissä.

Toivepelipaikkani ovat sentteri ja maalivahti. Setteri on se ensisijainen pelipaikka, mutta jos siihen on tunkua, niin maalivahtikin käy.

Niin ja aktiivisuudesta ei jäisi minun kohdallani kiinni. Lähes päivittäin tulee eashl:ää hakattua. Alkaa vaan nuo sparripelit kyrsiä ja haluaisin vähän laadukkaampaa peliä.
 

Titans

Jäsen
Morjes!

Onko vielä mahdollista tulla jengiin mukaan? NHL 12:n ei kavereiden kanssa joukkueta saatu tehtyä, joten täytyisi hommata porukka jostain muualta. Tässä olisi todella maukas vaihtoehto.

Pelipaikkana suosikkeja ovat laiturien paikat, mutta pakkinakin voin vetää tarpeen niin vaatiessa.

Eli mahtuuko vielä mukaan?

Titans (Rudi500)
 

ysiyks

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blackhawks, Kärpät, Rams, Real Madrid
Itelle tuli myös nyt EASHL buumi päälle, olisi mukava saada tiimipelejä aikaseksi. Saadaankos tämän joukkueen nimissä vai aletaanko uutta tiimiä väsäämään?

Omasta mielestäni kaikki ovat tervetulleita joten mukaan vaan!
 

Titans

Jäsen
Niin on jengissä tilaa vai? Sehän olisi upeaa. En nyt pariin päivään kylläkään pysty pelaamaan, mutta jos keskiviikkona onnistuisi.

Mulla oli tosin tarkoitus koota aikaisemminkin jo joukkue ja se kesti vähän pidempään kuin oli tarkoitus. Jos täällä ei kerran aktiivisuus päätä huimaa olisiko porukka valmis lähtemään uuten joukkueeseen? Onko valmista porukkaa liittymään uuteen joukkueeseen, jos ei ole tulen mielläni mukaan.

Titans
 
Viimeksi muokattu:

trap

Jäsen
Juu, huomasinkin tuon aika pian.

Joka tapauksessa nyt toimii taas, eli kohta voitaisiin ottaa matsia? Käväisen vielä pikaisesti kaupassa, niin sitten olen väh. pari tuntia käytettävissä.
 

sajuki

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mahtuisikos vielä mukaan? :)

Kaikki pelipaikat paitsi molari menee, mutta mieluiten sitä hyökkääjänä pelailee...

gtag:sajuki7
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös