Xbox360: NHL10 Syysliiga I

  • 11 435
  • 144

Ukkomauseri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Itestä tuntuu siltä, että tässä uudessa versiossa uppoaa entistä varmemmin noi onetimerit. Mutta pakko purra hammasta ja opetella tekeen niitä itse ja blokkaan vastustajan yritykset.

Mutta oon kyllä sitä mieltä, että ei siinäkään mitään järkeä oo, että kokoajan painetaan laitaa pitkin ja pyöritään niin kauan, että joku sinne takatolpalle heilahtaa. Kukin tyylillään. Onko se sitten edes hienoa pelata sellasta peliä?Luulis, että kyllästyy jo itekin siihen.
 

Lare

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Kuka tykkää mistäkin. Kyllä minusta on hienompaa ja vaativampaakin hakea passailemalla ja harhauttamalla onetimereita kuin virittää heti sinisen jälkeen veto joko maalin yritykseksi tai reboundi mielessä. Tässä kun onetimereita vastaan on helppo puolustaa.
 

Ukkomauseri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Kuka tykkää mistäkin. Kyllä minusta on hienompaa ja vaativampaakin hakea passailemalla ja harhauttamalla onetimereita kuin virittää heti sinisen jälkeen veto joko maalin yritykseksi tai reboundi mielessä. Tässä kun onetimereita vastaan on helppo puolustaa.

Niitä voi tehdä monella tapaa, mutta mikä on yleistä on se, että yhellä ukolla painetaan laitaa pitkin ja vipataan maalille. Siinä ei paljon hienouksia ole.
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Niitä voi tehdä monella tapaa, mutta mikä on yleistä on se, että yhellä ukolla painetaan laitaa pitkin ja vipataan maalille. Siinä ei paljon hienouksia ole.

Tuollaisia ei kyllä ole pahemmin ollut ainakaan PS -liigassa. Yleensä noissa takatolppa maaleissa on päästy ihan rehellisiin ylivoimahyökkäyksiin, joko muuten tai siksi, että puolustavan joukkueen pakki on ajanut itsensä aivan väärään paikkaan.

Tuollaiset vippaukset yleensä kyllä minusta pelaajat katkovat.
 

Lare

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Tekipä ihmeellisen jutun tuo boxi. Aloitin pelin NJ:tä vastaan, mutta kun itse koitin vetää (eli tatti hyökkäyssuuntaan), ei pelaaja laukonut, vaan ainoastaan latasi vetoa. Koitin sit säätää sitä kuntoon, mutta en osannut ja maalipaikat meni siinä hukkaan + yleisesti peli sekaisin ja Atl otti 0-2 kuokkaan eka erässä. Erätauolla löysin tämän asetuksen, jolla sain kontrollit kuntoon, mut vedot meni tolppaan tai mokke teki huikeita syöksyjä takatolpalle. NJ taas pääsi sohimaan pari lisää sisään ja mielenkiinto loppui siihen. Enpä muista noin ihmeellistä peliä pelanneeni. Revanssia odotan kyl innolla.
 

Ukkomauseri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Tekipä ihmeellisen jutun tuo boxi. Aloitin pelin NJ:tä vastaan, mutta kun itse koitin vetää (eli tatti hyökkäyssuuntaan), ei pelaaja laukonut, vaan ainoastaan latasi vetoa. Koitin sit säätää sitä kuntoon, mutta en osannut ja maalipaikat meni siinä hukkaan + yleisesti peli sekaisin ja Atl otti 0-2 kuokkaan eka erässä. Erätauolla löysin tämän asetuksen, jolla sain kontrollit kuntoon, mut vedot meni tolppaan tai mokke teki huikeita syöksyjä takatolpalle. NJ taas pääsi sohimaan pari lisää sisään ja mielenkiinto loppui siihen. Enpä muista noin ihmeellistä peliä pelanneeni. Revanssia odotan kyl innolla.

Itellä oli sama homma. Jostain syystä sieltä ohjaimen asetuksista oli muuttunut se laukomisen suunta, sieltä vaan vaan vaihdat sen takasin kamerasta riippuvaiseks. Eli settings- > controller.
 

McJokke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Sharks, Pelaajat: Joe Thornton,Ron Hextal
Nyt on silleen että on liikaa rautoja tulessa, joten joudun valitettavasti vetäytymään liigasta.

Eli columbus vapaana.
 

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Itellä oli sama homma. Jostain syystä sieltä ohjaimen asetuksista oli muuttunut se laukomisen suunta, sieltä vaan vaan vaihdat sen takasin kamerasta riippuvaiseks. Eli settings- > controller.

Aika outoa kieltämättä. Itselläni taas on ollut silloin tällöin sellaista ongelmaa, että pelaaja ei suostu syöttämään. Vaikka kuinka rämppää syöttöliipaisinta, niin ei syöttöä lähde. Muistaakseni myöskään lätty ei lähde joten ainut ratkaisu on laukominen jonnekin. Tuokin on hyvin turhauttavaa vaikkapa hyvän ylivoimahyökkäyksen lähtiessä. Onko muilla esiintynyt vastaavaa vai voisiko ohjaimessa olla vikaa? Tosin niitä löytyy 2kpl ja muistaakseni ongelmaa ilmennyt molemmilla.

Blackbull, eiköhän turnaukseen pääse, ilmoita Gamertagisi tänne että Peteliuz(?) voi lisätä sinut liigaan.
 

Blasph

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche
Ketkä sieltä nhlgamerista nyt puuttuvat? Olisi jo paikallaan päästä laittelemaan niitä tuloksia sinne ja pääsisi kirjaamaan niitä oikeitakin tuloksia 1-0 -tulosten sijaan. Olen vietellyt pientä hiljaiseloa liigassa siksi, että pysyn perillä jo pelaamistani peleistä. Pari kysymysmerkkiä on silti, pitää tarkistaa ne sitten myöhemmin.
 

Peteliuz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Liiga on käynnistetty. Tulokset voi merkkailla tähän päivään ast, eli 1-0. Laukauksilla yms ei väliä sillä pisteet ratkaisee. Katsokaa pelin puolelta ketä vastaan olette pelanneet ja mahdollisesti voittaneet. Ne ketkä eivät ole ehtineet ilmoittautua niin yv:tä mulle ja hoidan että pääsette liigaan. Edmonton siis vielä vapaa, nopein syö hitaat.
 

Oskar15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Florida Panthers
Edmonton Oilers - Atlanta Thrashers 5-4 OT
Luulin saavani kunnon tukkapöllyn, kun Atlanta mätti 0-3 taululle ensimmäisen erän aikana. Johdin ottelua ensimmäisen kerran noin 56:00 minuutin kohdalla, Kubina kuitenkin lämäsi tasoihin parikymmentä sekunttia ennen kolmannen erän loppua. Rankkareilla sain hoidettua pisteet Edmontoniin.

Pelaattiin me toinenkin ottelua, mutta vastustajan yhteys katkesi jatkoajan ensimmäisillä minuuteilla. Voidaan pelata jälkimmäinen ottelu aulan kautta uudestaan.
 

Lare

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Käytetäänkö me siis nhlgameria vai mennäänkö me tolla liven omalla sarjataulukolla? En oo merkannu yhtään tulosta nhlgameriin ja pelattuja otteluita on jo luokkaa 15. Nhlgamer on toki sikäli kätevämpi, et häviöksi ei kirjaudu tulokset jossa linja katkeaa. Mulle on tainnu tulla pari tappiota ihan linjan katkeamisesta.

Luulin saavani kunnon tukkapöllyn, kun Atlanta mätti 0-3 taululle ensimmäisen erän aikana.

Mäki luulin antavani tukkapöllyä ku johdin 3-0, mut hyvin sopeutit pelitapaa. Tän jälkeen saatoin löysätä vähän kunnes pääsit maalin päähän, mut ottelun loppu ja toinen matsi kyl osotti et tästä ei tuo tulos johtunu.
 

Schadowan

Jäsen
Käytetäänkö me siis nhlgameria vai mennäänkö me tolla liven omalla sarjataulukolla? En oo merkannu yhtään tulosta nhlgameriin ja pelattuja otteluita on jo luokkaa 15. Nhlgamer on toki sikäli kätevämpi, et häviöksi ei kirjaudu tulokset jossa linja katkeaa. Mulle on tainnu tulla pari tappiota ihan linjan katkeamisesta.

Onko muillakin ongelmia EA:nservereiden kanssa. Parin minsan välein heittää mut ainaki pihalle jostain syystä. Larea vastaan alotettiin tosiaan peli ja saman tien connection lost.
 

Lare

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Onko muillakin ongelmia EA:nservereiden kanssa. Parin minsan välein heittää mut ainaki pihalle jostain syystä. Larea vastaan alotettiin tosiaan peli ja saman tien connection lost.

Mullahan tuo aina välillä katkeilee, mut voi johtua myös siitä et wlan tukiasema on yläkerrassa ja boxi alakerrassa.
 
Tuota semmoista että koska mulla menee tuo live gold jäsenyys umpeen ja en sitä uusia aio yllättävästä rahapulasta johtuen on Islanders vapaalla jalalla, kai tuossa muutaman pelin kerkesin pelaamaan.
Olisi mukava tietää miten tiimini siirrän jollekkin sen haluavalla (treidejä ei ole tehty)
 

MetalMac

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Nederland, Amsterdam, Sudden Death (RIP)
Ei mulla riitä aika pelaamaan tämän turnauksen pelejä. Colorado vapaa jos joku tahtoo vielä liittyä.
 

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Eilen tuli väännettyä myöhäisillan kamppailut OskariB:n Edmontonia vastaan. Ensimmäinen meni minulle 4-1, joskin tässä jos koskaan lukemat mairittelevat. Minua vietiin välillä omassa päässä kuin metrin mittaa, hienosti kaveri rakenteli hyökkäyspeliään. Täytyy myös antaa ehdottomasti positiivista tunnustusta siitä, että mukana oli muutakin kuin "syötämpä takakulmalle ja lauon onetimerin, how cool is that!!11" -settiä.

Toisessa pelissä taisin sitten olla vielä pahemmin jaloissa, ja tällä kertaa ottelu kääntyikin ansaitusti Edmontonin 5-1 voittoon. Viimeinen(kö?) taisi mennä tyhjiin kun kokeilin ilman maalivahtia, vai mitenkä se olikaan...

Joka tapauksessa hyvät pelit, kiitos vastustajalle. Mukava pelata taitavaa kaveria vastaan kun siinä saa itsekin harjoitusta oikein kunnolla. Edelleen tartteis lisää malttia ja malttia tuohon puolustuspelaamiseen, ja toisaalta myös hyökkäykseen...

edit: Äsken tulikin sitten Rosan Anaheimiä vastaan 0-4 tukkaan, ja tässä pelissä taas (ei ainakaan minun mielestäni) numerot mairittelee vähän vastustajaa. Tulikuuma moke oli Anaheimillä, ei mennyt sitten millään. Varsinkin lopussa, kun tilanne oli 0-2, paikkoja riitti - sitten yksi pomppukiekko omissa ja peli 0-3:een. Game over. Hyvä matsi enivei!
 
Viimeksi muokattu:

Oskar15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Florida Panthers
Eilen tuli väännettyä myöhäisillan kamppailut OskariB:n Edmontonia vastaan. Ensimmäinen meni minulle 4-1, joskin tässä jos koskaan lukemat mairittelevat. Minua vietiin välillä omassa päässä kuin metrin mittaa, hienosti kaveri rakenteli hyökkäyspeliään. Täytyy myös antaa ehdottomasti positiivista tunnustusta siitä, että mukana oli muutakin kuin "syötämpä takakulmalle ja lauon onetimerin, how cool is that!!11" -settiä.

Toisessa pelissä taisin sitten olla vielä pahemmin jaloissa, ja tällä kertaa ottelu kääntyikin ansaitusti Edmontonin 5-1 voittoon. Viimeinen(kö?) taisi mennä tyhjiin kun kokeilin ilman maalivahtia, vai mitenkä se olikaan...

Joka tapauksessa hyvät pelit, kiitos vastustajalle. Mukava pelata taitavaa kaveria vastaan kun siinä saa itsekin harjoitusta oikein kunnolla. Edelleen tartteis lisää malttia ja malttia tuohon puolustuspelaamiseen, ja toisaalta myös hyökkäykseen...
Ei nämä ottelut niin vakavia ole, että jaksaisi nyhjätä samaa kuviota ottelusta toiseen. Mielummin mukautan hyökkästyyliäni vastustajan mukaan. Hieman loppui usko ensimmäisessä ottelussa, kun 5-3 YV:llä saan Pennerillä vedettyä kiekon tyhjästä maalista kahden tolpan kautta maalivahdin alle. Hetken päästä tuheloin kiekon omaan maaliin, ja peli oli Buffalolle 3-1.

Tappelut kuitenkin hoidin tyylipuhtaasti 6-0.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös