Xbox360: NHL10 Syysliiga I

  • 11 397
  • 144

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Juu, tämän olen jo maininnut että pisteillä ratkotaan jatkoonmenijät. Maalieroilla ei ole väliä. Eli kaikkiin aiempiin matseihin voi merkkailla laukaukset maalimäärien perusteella. Sitten kun gamer saadaan käyntiin, niin matsit voi merkata laukauksineen päivineen. Erikoistilanteita ei tarvitse merkata, itselle ei nimittäin edes liigapelien tilastot mailiin tule.

Öh, jaa. Olisko siis pitänyt peleistä ottaa tulokset maalien muodossa ylös? En ole itse huomannut missään viestissä mainintaa siitä... Mullekaan ei sähköpostiin liigapeleistä tule mittään.

Peteliuzen San Joseta vastaan oli aika värikäs kamppailut eilen, jossa tasoitin muutaman sekuntin ennen loppua, mikäli oikein muistan. Lopulta ottelu meni SJ:lle 5-4 rankkareissa. Ei voi muuta kuin quotettaa heti itseään:

Hypodermic kirjoitti:
Voipi olla yllättävänkin iso etu sille, joka jaksaa maalivahdin hommat opetella (tai osaa ne jo), kun napsii pisteitä rankkarikisoista tai ottaa ratkaisevan kopin varsinaisella peliajalla annetusta rankusta.

Mutta eihän sitä jaksanut tietenkään opetella yhtään ja kuokkaanhan siinä tuli. :) Taisipa siinä varsinaisella peliajallakin taas yksi rankkarimaali tulla, vieläpä hienosti bugin kera, oujee. Toivottavasti tulee asap korjauksia bugeihin, kun onhan ainakin tuo torjuntakamera väärästä päästä aika lapsus.

Tänään varmaankin taas onlinessa ainakin iltasella - kenties oluthuuruissa - mutta john penaali ottaa haasteita vastaan.
 

Peteliuz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Gamerista puuttuu vielä ainakin kuusi joukkuetta jotka eivät ole liittyneet. Koittakaa nyt mahdollisimman pikaisesti käydä liittymässä.

Hypodermic kirjoitti:
Öh, jaa. Olisko siis pitänyt peleistä ottaa tulokset maalien muodossa ylös? En ole itse huomannut missään viestissä mainintaa siitä... Mullekaan ei sähköpostiin liigapeleistä tule mittään.

Siis aiemmista peleistä merkataan 1-0 tulokset itselle voittojen määrän mukaisesti. Siitä hetkestä kun laittelen viestiä tänne, niin pelit merkataan oikeiden tulosten mukaisesti. Eli katsot pelin puolelta kuinka monta voittoa sulla on ja merkkaat sen määrän mukaisesti tulokset ja yrität tietysti muistaa ketä vastaan olet voitot napannut.

Hypodermic kirjoitti:
Peteliuzen San Joseta vastaan oli aika värikäs kamppailut eilen, jossa tasoitin muutaman sekuntin ennen loppua, mikäli oikein muistan. Lopulta ottelu meni SJ:lle 5-4 rankkareissa.

Sehän meni niin, että ensin johdin 2-0, menit 2-3 johtoon, tasoitin, menit johtoon noin minuutti ennen loppua ja tasoitin rankkarilla kuutisen sekuntia ennen loppua.. :) Rankkareissa sitten veivailin voiton kotiin.
 

Mahola

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Hc Andersen, Valencia CF
Ensikertalaisena on pakko kysyä, että mitä etua tuon nhlgamerin käyttämisestä on? Näyttää tuo pelissä oleva tulospalvelukin toimivan mutta ilmeisesti tässä on joku jippo jota en tajua.
 

Peteliuz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Ensikertalaisena on pakko kysyä, että mitä etua tuon nhlgamerin käyttämisestä on? Näyttää tuo pelissä oleva tulospalvelukin toimivan mutta ilmeisesti tässä on joku jippo jota en tajua.


Jos pelit katkeaa, niin voidaan merkata tulokset siitä huolimatta. Esim: Jos peli katkeaa toisen erän alussa, pelaajat voivat sopia että peliä jatketaan normaalina kaveripelinä ja pelataan sen verran mitä pelaamatta jäi ja merkataan näistä peleistä tuleva yhteistulos gameriin. Eli jos johdat vaikka 2-0 ja peli katkeaa, niin sulle ei tule autom. 3-0 tappiota vaan pelaatte pelin loppuun kaveripelinä ja se päättyy kaverille vaikka 3-0. Eli lopputulos on näin ollen 2-3. Sekavasti selitetty, mutta toivottavasti edes joku ymmärtää.
 
Eka peli tuli pelattua mutta tuosta "käyttöliittymästä" jäi sen verran epäselvää että kun pelasin ensimmäisen pelin kotipelinä niin miten tuo vieraspeli nyt onnistuu kun jos itse laitan inviten heittää kone mut automaattisesti kotijoukkueeksi taas :/

Lisäksi tuossa tulee ruutuun välillä XXX wants to play NHL teksti johon sitten olisi mukava vastata mutta miten tämä tapahtuu ?
eli oletan että tuo teksti tulee koska herra XXX on pistänyt inviteä minun suuntaani, vai olenko väärässä ?

Perkele miksei näitä asioita voi tehdä yksinkertaisesti, liigalle oma lobby helkutti niin olisi niin paljon helpompaa.

EDIT:
Nonni, nyt selvis mistä niitä invitejä otetaan vastaan. Headsettiä ei valitettavasti mulla ole, tarttee kai semmotekkin hommata.
 
Viimeksi muokattu:

King

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Huppumiestä dynamoon 4-0 kauden avajaisiksi näin omalta kohdalta.

Chi - Nas 0-4


ööö..liityin tohon nhl gameriin ja se lykkäs mulle jostain syystä bostonin vaikka kyllä nääsvillen valitsin..siellä valikossa ollut edes koko bostonia enää valittavana.
 
Viimeksi muokattu:

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
Lisäksi tuossa tulee ruutuun välillä XXX wants to play NHL teksti johon sitten olisi mukava vastata mutta miten tämä tapahtuu ?
eli oletan että tuo teksti tulee koska herra XXX on pistänyt inviteä minun suuntaani, vai olenko väärässä ?
Jos saa esittää pyynnön, niin kurkatkaa ensiksi aina se gamer card ja älkää laittako kutsua tulemaan. jos kaveri onkin jo pelissä. Häiritsee välillä aika huolella kun noita tulee monta peräkkäin kesken matsin.
 

Ukkomauseri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Juuri päättyneessä matsissa tuli 3-1 voitto Minnesotasta..joku nyt klikkaa boksissa kun alaspäin pelatessa ei lämäri irtoa. Jää mailas ylös virittään. Kolmella ohjaimella testattu ja ei auta,pitää vaihtaa aina kuvakulma. Kumma juttu!

Yksi jatkoaikavoitto unohtunut kirjata ylös, kuka tunnustaa? Philadelphiaa vastaan pelattu on ylhäällä. Taisi päättyä 2-1 se puuttuva peli, jos oikein muistan..
 
Viimeksi muokattu:

Jargon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Konsoli taitaa mitä ilmeisimmin lähteä Saksan-reissulle joten mun puolesta potkikaa mut pois turnauksesta ja täten Atlanta on vapaa. En ehtinyt vissiin kuin 4 peliä pelata joten tuskin tästä hirveätä haittaa on kenellekään.
 

Ukkomauseri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Noohtikselle varmaan sopii, että lisään sut frendilistaan ja otetaan jossain välissä uusiks ne epäonnistuneet pelit? Jos muistat Vancouveria vastaan 2 katkennutta peliä..0-0 ja 1-1 tilanteissa.
 

McJokke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Sharks, Pelaajat: Joe Thornton,Ron Hextal
Mulla ei jostain syystä tule ollenkaan liigapelejen tulokset spostiin. Muut pelien tulokset kyllä tulee, muttei liigan tosiaan.

Mikäs ois avuksi?
 

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
Mulla ei jostain syystä tule ollenkaan liigapelejen tulokset spostiin. Muut pelien tulokset kyllä tulee, muttei liigan tosiaan.

Mikäs ois avuksi?

Sama vika PS3:lla, ei tule liigan tuloksia mailiin mutta muut kylläkin.
 

Peteliuz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Muutamaa pelaajaa vailla on tuo gamer. Lare voi liittyä liigaan, jos ei ole niin jo tehnyt eli poistin Jargonin turnauksesta kun hän ei voi jatkaa boxin vioittumisen vuoksi. Liittykää viimeistään tänään iltaan mennessä ne ketkä eivät ole liittyneet, gamerin tilastointi aloitetaan viimeistään huomenna. Pyydän gamerin moderaattoreita myös tekemään nuo muutokset, eli Nashville siirtyy jku27:lle, joten Pelirangaistus saa Bostonin käyttöönsä. Jargonin Atlanta vapautetaan Laren käyttöön.

Laitan myös iltaan mennessä kuvallisen ohjeistuksen siitä miten tilastot merkataan ylös, niin uudet käyttäjät pääsevät kärryille siitä miten tilastot merkitään.
 

Taikuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
No huhhuh, kyyti on kylmää, varsinkaan kun itse ole saanut kahdessa ottelussa yhtään maalia tehtyä.
Ja jos maalinteko ei ole onnistunut, niin ei kyllä muutkaan pelin osa-alueet onnistu multa;
ylivoimalla syötöt pysähtyy ensimmäisiin vastustajan pelaajiin, alivoimanelikko sänteilee kiekon perässä kulmiin, ja ne jäähyt...
Taitanut tulla lähemmäs toistakymmentä estämis/kampitus jäähyäkin noissa kamppailuissa.

Jos omaa peliesitystä ei lasketa, niin oikein hyvää kiekkoa oli Montreal (0-5) ja Boston (0-3) pelit.
Toiset pelit pelataan sitten, kun olen perehtynyt vähän paremmin tähän peliin. : )
 

Lare

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Atlanta aloitti neljän pelin rypistyksellä. Ensimmäisessä pelissä Dallasilla ei ollut paras päivänsä ja Altanta paukutteli maaleja. Lopussa Dallas pääsi kaunistelemaan kahdella osumalla loppulukemiksi 7-2.

Toisessa pelissä Buffaloa vastaan Buffalo teki avausmaalin, mutta ote siirtyi Atlantalle, joka väänsi 2-1 johtoasemaan. Tästä Buffalo aloitti käsittämättömän pelleilyn; kiekon hautomista omalla alueella puoli erää ja moken pois ottamista jo kolmannen erän alussa, josta Altanta toki rokotti. Tästä Buffalo lopetti pelaamisen kokonaan ja homma oli yhtä suurta pelleilyä. Hypodermic/john penaalin voisi vaikka sulkea sarjasta pois, sen verran ihmeellistä touhua tuo oli.

Kolmannessa pelissä vastaan asettui "reboundjoukkue" Toronto, jota vastaan Atl hallitsi peliä täysin (hyökkäysalueaika ~9 min vs. 3 min), mutta niin vain Toronto pelasi, osin taidolla, mutta paljolti myös tuurilla itselleen 3-2 voiton. Seuranneessa revanssiottelussa Atlanta jatkoi edelleen pelin hallintaa ja nyt myös kiekko upposi sisään paremmin, voitto Atlantalle 4-2.
 
Viimeksi muokattu:

Pordinard

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buffalo Sabres
Toisessa pelissä Buffaloa vastaan Buffalo teki avausmaalin, mutta ote siirtyi Atlantalle, joka väänsi 2-1 johtoasemaan. Tästä Buffalo aloitti käsittämättömän pelleilyn; kiekon hautomista omalla alueella puoli erää ja moken pois ottamista jo kolmannen erän alussa, josta Altanta toki rokotti. Tästä Buffalo lopetti pelaamisen kokonaan ja homma oli yhtä suurta pelleilyä. Hypodermic/john penaalin voisi vaikka sulkea sarjasta pois, sen verran ihmeellistä touhua tuo oli.

Kumma, itte pelasin tänään oikein poikkeuksellisen mukavan pelin Buffaloa vastaan, takkiin tuli jatkoajalla mutta kerrankin sai nauttia kunnon pelistä.
Omalla alueella kiekon hautominen kuulostaa siltä että voisi olla lagista kyse, en tiedä.
 

Lare

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Kumma, itte pelasin tänään oikein poikkeuksellisen mukavan pelin Buffaloa vastaan, takkiin tuli jatkoajalla mutta kerrankin sai nauttia kunnon pelistä.
Omalla alueella kiekon hautominen kuulostaa siltä että voisi olla lagista kyse, en tiedä.

No tuo ei kyllä lagia ollut jos puoli erää (10 peliminuuttia) pyörii omalla alueella (ei siis vain seissyt paikallaan) ja räplää mokke pois - mokke takas, jne. Sama jatkui sitten kolmannessa, lisäksi nyt jätettiin koko pädi välillä pöydälle eikä pelattu ollenkaan. Jos netti olisi ollut jumissa, olisi tullut tämä "waiting for player".
 

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Toisessa pelissä Buffaloa vastaan Buffalo teki avausmaalin, mutta ote siirtyi Atlantalle, joka väänsi 2-1 johtoasemaan. Tästä Buffalo aloitti käsittämättömän pelleilyn; kiekon hautomista omalla alueella puoli erää ja moken pois ottamista jo kolmannen erän alussa, josta Altanta toki rokotti. Tästä Buffalo lopetti pelaamisen kokonaan ja homma oli yhtä suurta pelleilyä. Hypodermic/john penaalin voisi vaikka sulkea sarjasta pois, sen verran ihmeellistä touhua tuo oli.

Samapa se ois ollut olisinko pelannut kunnolla vai en. Itse kun en osaa noita (takatolppa) onetimereita ottaa pois, niin peli olisi varmaankin päättynyt tyyliin 10-1. Ainakin siihen asti, kun jaksoin pelata, et muistaakseni yrittänyt maalia millään muulla tapaa. Sama tyyli jatkui hyvin usein myös minun pelleillessä. Mutta joo, kyllähän nuo tietty voi varmaan pelata pois mutta itse en jaksa katella kyseistä yhden ja saman hieromista - sitä esittää noin joka toinen ulkomaalainen random online-matseissa, mutta näköjään valitettavasti myös suomalaiset.

Pordinardin Minnesotaa vastaan oli tosiaan hieno matsi, joka olis voinut kääntyä kummalle vaan. Onnistuin tekemään omasta mielestäni todella nätin tasoitusmaalin, eli kerrankin lättysyöttö hyökkäyssinisen jälkeen keskelle, josta läpiajo, moke kahville ja kiekko pussiin. Nuo lättysyötöt tuntuu olevan ihan toimivia tässä NHL 10:ssä jopa, pitäis vaan saada niitä useammin oikeaan osoitteeseen. Muutaman tappelunkin Minnesota aloitti ja taisi kaikissa käydä huonosti. ;) Kiitti matsista!
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Mutta joo, kyllähän nuo tietty voi varmaan pelata pois mutta itse en jaksa katella kyseistä yhden ja saman hieromista - sitä esittää noin joka toinen ulkomaalainen random online-matseissa, mutta näköjään valitettavasti myös suomalaiset.

Anteeksi nenän työntäminen vieraan konsolin liigaan, mutta ei siitä minusta voi pelipöksyjä repiä, että toinen yrittää hakea takatolpalta onetimeriä. Onhan se karussa ja kylmässä tosimaailmassakin niin, että maalivahtia yritetään saada poikittaisliikkeeseen, jos siihen paikka aukeaa. Ei säälimällä sotia tai lätkämatseja voiteta.

Verrattuna viimevuoden NHL-peliin, jossa takatolppa onetimer oli minusta jopa jonkin sortin bugimaali (pakit löivät jarrut kiinni 1.5 metriä ennen omaa maalia ja veska ei käytänössä koskaan katkonut poikittaissyöttöä) ollaan tässä tämän vuoden pelissä menty huimasti eteenpäin.

Myönnän, että kyllähän se vituttaa kun saa rumasti käkeen takatolppamaaleilla ja maaleilla jossa koukataan veskan edestä saaden hänet poikittaisliikkeeseen. (Terveiset tässä vaiheessa nimimerkille pääylöstimpalle, joka teurasti minut PS3 liigassa). Itse ainakin mietin sitä, että mitä vastustaja tekee paremmin, kun itse en siihen pysty, koska aivan Jumalan varmasti haen takatolpalta vapaan ukon, jos siihen vain paikka on.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös