Xbox360: NHL10 - Olympiaturnaus

  • 9 077
  • 136

Peteliuz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs & Syracuse Bulldogs
Norja finaaliin voitoin 2-1. Tiukat matsit oli, ekan vein minä ja kaksi seuraavaa Oskari. Kova toi Oskari on pelaamaan ei siitä pääse yli eikä edes vierestä, hienosti osasi peittää vetopaikat ja vika peli päättyi vain 0-1 yhden merkkausvirheen seurauksena. Onnea finaaliin Norjalle!
 

Oskar15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Florida Panthers
Norja finaaliin voitoin 2-1. Tiukat matsit oli, ekan vein minä ja kaksi seuraavaa Oskari. Kova toi Oskari on pelaamaan ei siitä pääse yli eikä edes vierestä, hienosti osasi peittää vetopaikat ja vika peli päättyi vain 0-1 yhden merkkausvirheen seurauksena. Onnea finaaliin Norjalle!
Ensimmäisessä ottelussa tuli todistettua, ettei kannata lähteä Norjalla maalintekokilpailuun. Ei yksinkertaisesti riitä hyökkäyskalusto. Toinen ja kolmas ottelu oli Norjan osalta puhtaita puolustustaisteluita, vastustajan virheitä kärkkyen. Maalivahti Jacobsen oli ratkaisevan ottelun hahmo, torjumalla kaksi läpiajoa ja lukuisia one-timereita. Kenttäpelaajista kunniamaininnan ansaitsee Tore Vikingstad, joka oli osallisena yhtä lukuunottamatta kaikissa maaleissa.

Kiitokset peleistä!
 

Oskar15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Florida Panthers
Onkos Suomi-Slovakia -ottelupari edennyt minnekkään? Vajaan viikon verran olen odotellut finaalivastustajaa.
 

MunkADunk

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Penguins
olisko suomi pelikunnossa tänä iltana? yv:tä tänne päin niin viritän verkkopiuhan boksin ja modeemin väliin!
 

MunkADunk

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Penguins
Ja finaaliin asteli Slovakia. Suomea vastaan voitot tulivat 3-2 ja 4-2, ja pelit olivat pirun tiukkoja. Ensimmäinen matsi oli vielä 59. peliminuutin kohdalla 2-1 mulle, mutta Suomi tasoitti matsin olisiko ollut ajassa 59.02 tai jotain. Mutta seuraavasta Slovakian hyökkäyksestä sain ylivoiman ja Charan ohjuriveto upposi verkkoon kun vain puoli minuuttia oli jäljellä. Toisessa matsissa Suomi rynni 2-0 johtoon ja olin itse puolitoista erää aivan kuutamolla, mutta toisen erän lopun kahdella peräkkäisellä hyökkäyksellä tein 2 maalia ja kolmannen sitten viimeisen erän alussa. Viimeinen tehtiinkin sitten tyhjiin vähän ennen loppua.
Enpä olisi finaaleihin uskonut pääseväni kun turnausta aloittelin, mutta kiitos lyhyen sarjaohjelman, täällä ollaan! Mikähän olisi paffin kerroin finaaliparille Norja-Slovakia?
 

MunkADunk

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Penguins
OskuB: kävisikö pelit tän viikonlopun aikana? Alkuviikosta kävin livessä parina iltana ja aina olit Offline for 2minutes-30minutes.
 

MunkADunk

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Penguins
Se on nyt sitten liiga taputeltu. Finaalipari oli Norja (OskariB) ja Slovakia (Munkki90) ja Slovakia "mestariksi" voitoin 2-1. Helvetin tasainen sarja oli, nimittäin varsinaisella peliajalla ei ratkaistu ainuttakaan ottelua. Ensimmäinen peli minulle 3-2, Toinen norjalle samoin lukemin ja kolmas taas minulle 3-2. kahdeksasta maalistani muistaakseni 3 syntyi epämääräisestä pompusta, 3 läpiajosta ja 2 suoralla laukauksella. Laukauksien määrät olivat yllättävän vähäisiä, Norjan hallitessa molemmissa Slovakian voittopeleissä ja taas Norjan voittopelissä laukaukset menivät minulle. Ratkaiseva matsi oli tasoissa 56. minuutilla, ja dumari meinasi ratkaista pelin antamalla Norjan pojalle 5+20 korkeasta mailasta. Ylivoimalla ei uponnut, mutta heti sen jälkeen siniviivalämäri menikin helponlaisesti.

Kaikille kiitokset hyvästä liigasta. Pelit olivat mukavia pelata ja ottelut olivat hyvin tasaisia. MM-kisojen JA-turnausta odotellessa...
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Kaikille kiitokset hyvästä liigasta. Pelit olivat mukavia pelata ja ottelut olivat hyvin tasaisia. MM-kisojen JA-turnausta odotellessa...

Onnea! Vois melkein jo kohtapuolin viritellä toisen tälläisen lyhyemmän turnauksen sopivan pienellä porukalla ja yksinkertaisella sarjalla. Nyt ainaki tuntui toimivan ihan hyvin.
 

McJokke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Sharks, Pelaajat: Joe Thornton,Ron Hextal
Onnea! Vois melkein jo kohtapuolin viritellä toisen tälläisen lyhyemmän turnauksen sopivan pienellä porukalla ja yksinkertaisella sarjalla. Nyt ainaki tuntui toimivan ihan hyvin.

Tuo on hyvä idea ja jos vaikka se joka lyö liigan pystyyn esim. nhl tai ahl tiimeil niin voisi laitella aktiivisille pelaajille yv:llä kutsut liigan? Näin uskoisin että saisi hyvin pyörivän ja toimivan liigan pystyyn.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös