Xbox360 NHL 09 HC Jatkoaika

  • 41 092
  • 546

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Joo, jos on tarvetta defensive d-manille, niin voisin tulla häpäisemään itseni. En tosin tiedä yhtään mitä teen lockerroomin jälkeen... jäsenenä olen jo, mutta itse matsiin en ole vielä kertaakaan edennyt, tänään oli lähellä, mutta velvollisuus kutsui, kun matsi ei millään ottanut alkaakseen, sori.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
No niin, debyytti on nyt koettu, 0-4, kiitos ja anteeksi, joukkuetoverit. 0-2:n jälkeen aloin vasta päästä vähän kärryille, takana kuitenkin vasta 2 peliä offline BAP-modessa ja nyt ensimmäinen liigapeli. Hienoa touhuahan tuo on, kun sai hitusen juonesta kiinni nolon alkuharhailun jälkeen. Yksinpeliin tottuneena yritin tunkea toisen pakin tontillekin säätämään ja pari kertaa meni pasmat sekaisin, kun ilmeisesti toisenkin pakin "merkkiväri" oli lähes sama.
 

Jiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, Stadi HC, Jatkoaika HC, Slavia Praha
Ilman mitään henkilökohtaisuuksia pitäisin vähimmäisvaatimuksena joukkueessa pelailuun sellaista ~50 Offline BAP -matsin pelaamista. Tämä siis vaan henkilökohtainen mielipide ja vinkki uusille pelaajille, joihin kuulun btw itsekin.
 
Viimeksi muokattu:

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Ilman mitään henkilökohtaisuuksia pitäisin vähimmäisvaatimuksena joukkueessa pelailuun sellaista ~50 Offline BAP -matsin pelaamista. Tämä siis vaan henkilökohtainen mielipide ja vinkki uusille pelaajille, joihin kuulun btw itsekin :)

Vinkki ihan hyvä mutta mutta...


Tää on Suomi ja kun tän Jatkoajan kautta on porukka pistetty pystyyn niin eipäs voida kai (?) ketään kieltää tulemasta mukaan. Tai sitten jos jotain kielletään niin eiköhän äkkiä olla oikeudessa tai jossain muualla vastaamassa miksei naapurin Jarimatti (nimi muutettu) päässy pelaan vaikka siltä on amputoitu toinen käsi, on syntymäsokee ja saa kesken pelin epilepsiakohtauksia.

Mut asiaan, onhan se tosi että peli on suoraan sanoen paskaa jos on joku uus kaveri joka ei tiedä mikä on jonkun tyyli pelata. Esim. kaikki "vanhat" meillä tietää että ekassa Vaihdossa Peteliuz ottaa kakkosen, sit se tekee maalin tai kaks ja sit koittaa tapella ja saa siltikin vielä toisen kakkosen. Turhautuneena se sit vittuilee maalivahdille :)

Toisaalta, vastahan toi peli on tullu ja tässä on aikaa totutella ja aika äkkiä noi nimimerkit tulee tutuiks ja oppii tietään suurinpiirtein mitä se jannu tekee ja mitä sen ohjaama ukko osaa. Mennään näillä vaan ja opastetaan niitä uusiakin naamoja pelin aikana rohkeesti ennemmin kun ollaan hiljaa ja sit vittuillaan omalle muijalle sen takia kun Jiri (otin sut vaan esimerkiks kun nostit asian esille) on paska. Jos ei se "uus" kestä sitä että sitä opetetaan ja neuvotaan niin meidän joukkueen pukukopin oven saranat toimii siihen toiseenkin suuntaan.

Ei mulla muuta, jatkakaa.
 

Jiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, Stadi HC, Jatkoaika HC, Slavia Praha
Joo, siis. Pahoittelen sanavalintaani liittyen sanan "vähimmäisvaatimuksena" -käyttöön. Minä en ole todellakaan mikään enkä kukaan asettamaan mitään vaatimuksia. Tarkoitukseni oli sanoa ettei tee pahaa kenellekään tutustua peliin ensin kunnolla siellä Offline BAP:ssa ja jatkaa menestystarinaa sitten onlinessä.

Mulla on ainakin erittäin positiivinen kuva porukasta ja pelaajista. Mikkejä käytetään runsaasti ja peli saa ihan uutta syvyyttä kun porukka on vastaanottavaista, eli sinne on jotain hyötyä huudellakin.

Ei muuta ku jatketaan vaan samalla linjalla ja avoimella keskustelevalla konseptilla niinkuin tähänkin asti.
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Joo, siis. Pahoittelen sanavalintaani liittyen sanan "vähimmäisvaatimuksena" -käyttöön. Minä en ole todellakaan mikään enkä kukaan asettamaan mitään vaatimuksia. Tarkoitukseni oli sanoa ettei tee pahaa kenellekään tutustua peliin ensin kunnolla siellä Offline BAP:ssa ja jatkaa menestystarinaa sitten onlinessä.

Mulla on ainakin erittäin positiivinen kuva porukasta ja pelaajista. Mikkejä käytetään runsaasti ja peli saa ihan uutta syvyyttä kun porukka on vastaanottavaista, eli sinne on jotain hyötyä huudellakin.

Ei muuta ku jatketaan vaan samalla linjalla ja avoimella keskustelevalla konseptilla niinkuin tähänkin asti.

Höpsis, älä ittees ota. En halua syytellä ketään. Otin vaan kantaa ja hyvä kun otit asian esille. :peukkuhymiö:
 

Lämpö

Jäsen
Itelläkin on ollut aika iso askel astua (askel astua, wau) joukkueeseen, enkä ole vielä peliäkään pelannu HC Jatkoajassa. Just sen takia, ettei halua olla se, jonka takia pelit hävitään. Sen kyllä kestää jos livessä häviää ku pelaa yksin ja mokailee siellä, mut ei välttämättä sitä, että muut häviävät sun takia.
Ja joukkue on ollut jo niin kauan kasassa, että siel on jo kuviot ja yms. hallussa aktiivisimmilla pelaajilla.

BAP-onlinessä vs BAP-offlinessä? Onko paljon eroa? Vois kuvitella että on. Koneen oppii tunteen nopeesti, ihmisiä ei koskaan - ainakaan täydellisesti.
Eli pelaamalla oppis, mutta kynnys tulla pelaan on noussu aika korkeelle.
Mut enköhän mää tässä joku päivä tuu kattoo tasoni attepentikäisenä. winkwink-hymiö
 

Jiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, Stadi HC, Jatkoaika HC, Slavia Praha
Onlinen ja Offlinen suurin ero on se että porukalla se on moninkertaisesti viihdyttävämpää. Juurikin siksi että oikeat ihmiset sekä vastustajana että joukkuetovereina avaa pelin ihan uudella tavalla.

Eikä niitä tappiota pidä pelätä -- Vaan vihata.

Ja eikun pelaamaan!
 

Jargon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kaikki vaan rohkeasti mukaan, ei niitä virheitä kannata pelätä eikä niistä tule kuin korkeintaan vähän kuittia... ;). Mun mielestä on vain hyvä että meillä on iso rinki niin yleensä aina saa pelit pystyyn. Kun tässä menee joku kuukausi eteenpäin niin eiköhän se peli suju kaikilta jo paremmin.

Pari vinkkiä nyt alkuun:

-turha vetää heti kun pääsee hyökkäysalueelle tai pienistä kulmista.
-välttäkää turhia jäähyjä hyökkäyspäässä (tulee helposti kun koittaa laukoa maalin edustalla)
-jos pakki hyökkää niin joku hyökkääjistä voisi varmistaa ja sanoa tämän mikkiin (muutenkin mikin käyttäminen on suositeltavaa)

Kannattaa muuten lueskella sieltä foorumilta ainakin se puolustuspeliketju missä on thego aika tyhjentävästi selostanut míten pakkien kannattaa sijoittua, kumpi ottaa minkäkin hyökkääjän kiinni ja muutenkin hyviä vinkkejä. Itse olen pelannut ihan tolla thegon pelikirjalla (tosin vähemmillä jäähyillä :) ja ihan hyvin on mennyt.
 

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
Kaikki vaan rohkeasti mukaan, ei niitä virheitä kannata pelätä eikä niistä tule kuin korkeintaan vähän kuittia... ;). Mun mielestä on vain hyvä että meillä on iso rinki niin yleensä aina saa pelit pystyyn. Kun tässä menee joku kuukausi eteenpäin niin eiköhän se peli suju kaikilta jo paremmin.

Pari vinkkiä nyt alkuun:

-turha vetää heti kun pääsee hyökkäysalueelle tai pienistä kulmista.
-välttäkää turhia jäähyjä hyökkäyspäässä (tulee helposti kun koittaa laukoa maalin edustalla)
-jos pakki hyökkää niin joku hyökkääjistä voisi varmistaa ja sanoa tämän mikkiin (muutenkin mikin käyttäminen on suositeltavaa)
Todellakin virheitä onturha pelätä (paitsi jos on herkkänahkaista sakkia, sillä kuittia saattaa kuulua), joten mukaan vaan.

Noihin ranskiksiin pari sanaa.
- Ensimmäiseen ei lisättävää.
- Tuossa maalin edustalla on aikas turha huiskia sitä oikeaa tattia ennen kuin kiekko on oikeasti sun äijän lavassa. Ohjauksetkin hoituu kaiketi automaagisesti.
- Jos pakki tosiaan nousee, niin pakki vois huikata mikkiiin jotain ja sitten kaikkien komen hyäkkääjän ei tarvii ajaa hulluna kohti maalia/takatolppaa, niin kuin nyt tuntuu usein käyvän...


Lisäisin vielä omani:
- pakit voisi koittaa vedellä ohjattavia kiekkoja vähän ahkerammin(tai ylipäänsä vedellä vähän ahkerammin) Ainakin normilivepelissä tuntuu olevan tehokas ase nuo ohjurit. Tosin siinä on aikaa enemmän, mutta kyllä niiden pitäisi tuossakin onnistua.
 

MetalMac

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Nederland, Amsterdam, Sudden Death (RIP)
Koska tänään on vapaata, kerkeää taas pyörimään pukkarissa. Mikäs on muiden tilanne, pelejä pystyyn?
 

Craig Berube

Jäsen
Suosikkijoukkue
5th most improved team in the NHL
Joo ei vittu mä oon miettiny moneen kertaan, että missä toissä porukka on, kun aina siellä on pelit pystyssä heti aamusta arkisin . Kuitenkin toi ikäjakauma kun näyttää vahvasti siltä, ettei paljon koululaisia meidän porukassa ole..... ni ei tää käy järkeen. Nyt ukot prkl tukat lyhyeks ja töihin! ;)
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Joo ei vittu mä oon miettiny moneen kertaan, että missä toissä porukka on, kun aina siellä on pelit pystyssä heti aamusta arkisin . Kuitenkin toi ikäjakauma kun näyttää vahvasti siltä, ettei paljon koululaisia meidän porukassa ole..... ni ei tää käy järkeen. Nyt ukot prkl tukat lyhyeks ja töihin! ;)


Joo vittu, mä lupaan sulle että huomenna meen työpaikalle ja teen töitä siellä. Tukkaa en saatana leikkaa vaikka kuinka pyydät! Kai mun tarvis vielä pilottikin ostaa ja vetää niskaan? ;)
 

Craig Berube

Jäsen
Suosikkijoukkue
5th most improved team in the NHL
Joo vittu, mä lupaan sulle että huomenna meen työpaikalle ja teen töitä siellä. Tukkaa en saatana leikkaa vaikka kuinka pyydät! Kai mun tarvis vielä pilottikin ostaa ja vetää niskaan? ;)

Niin täältä sitä vaan huudellaan, että tukat lyhykes vaikka ittellä sitä takatukkaa löytyy ihan kiitettävästi. Eli Wizard voi ihan rauhassa ottaa, ja tuudittautua tietoon, että kyllä tämän näppäimistön edessä ennemin putoo Pink Floyd kuin Dimmu Borgir! :) Työpäivän jatkoa! :p
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Pari matsia tuli edustettua lisää illalla ja alkoi sujumaan (omasta mielestäni) huomattavasti paremmin, maalin voitto ja maalin tappio, pistetilikin aukesi syötöllä, taisi olla vielä voittomaaliin. Tulikin nuo foorumin tunnukset, niin pääsen tutustumaan pahamaineiseen pelikirjaankin.
 

Vili#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ihan välikommenttina sellaista, että jos pukkarissa on vaan 2-3 äijää, niin älkää painako sitä A:ta (jos muita ei ole liigasta onlinessa, niin sitten tietysti). Eilen joku paineli sitä jatkuvasti, vaikka kuinka sanottiin, että odotellaan vielä muita. Ei kai sitten ollut kuulokkeet päässä. Itse en ainakaan koskaan lähde pelaamaan niitä kahden äijän matseja.
 

MrFrost

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Kas kas, BigRedBobikin hurahtanut hankkimaan XboX360an?

Myönnän, ettei oo paljoo ehtinyt kirjoittelemaan tänne, huomasin että edellisestä kirjautumisesta oli kulunut vain vaivaiset 2 vuotta ja risat :D

Jiri houkutteli pistämään viestiä tähän ketjuun.

Aivan loistava peli, moninpelejä jokunen takana, hieman ottaa pannuun kun on tottunut pelaamaan juuri tuota Be A Pro moodia, niin sitten onkin vähän totuttelua ns. perinteisessä konsolilätkässä, onneksi tuossa voi sentään lukita itsensä pelaamaan vain yhtä paikkaa.

-T
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Kas kas, BigRedBobikin hurahtanut hankkimaan XboX360an?

Myönnän, ettei oo paljoo ehtinyt kirjoittelemaan tänne, huomasin että edellisestä kirjautumisesta oli kulunut vain vaivaiset 2 vuotta ja risat :D

Jiri houkutteli pistämään viestiä tähän ketjuun.

Aivan loistava peli, moninpelejä jokunen takana, hieman ottaa pannuun kun on tottunut pelaamaan juuri tuota Be A Pro moodia, niin sitten onkin vähän totuttelua ns. perinteisessä konsolilätkässä, onneksi tuossa voi sentään lukita itsensä pelaamaan vain yhtä paikkaa.

-T

Lisää GT wicci kavereihin niin saat kutsun jos halajat mukaan...
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Aloitusviestin pelaajalista päivitetty. Kattokaa kaikki että olette siinä ja jos joku puuttuu niin ilmotelkaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös