Xbox360 NHL 09 HC Jatkoaika

  • 41 102
  • 546

Decimal

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tervetuloa remmiin. Pakko kyllä sanoa, että aikaisemmilla NHL-pelisarjan kokemuksilla ei ole mitään merkitystä. Jos on pelannut 07 tai 08 onlinessä, siitä voi jotain apua kyllä olla. Mutta nää muinaiset arcadelätkät ennen skill stickiä, hyödyttää tässä pelissä yhtä paljon kuin sateenvarjo pakkasella.
 

miq$u84

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, LA KINGS
Jos vielä mahtuu niin tässä olis taas yks. Joko laituri tai sentteri mieluiten. Gamertag on Narcissos.
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Moro pojat/miehet!


Joku ehkä huomannut että oon pari päivää ollu kuvioista ulkona. Oli toi kuun vaihde tossa ja muutin paikasta A paikkaan B. Huomenna mukana taas jossain vaiheessa kyllä. On vaan lähtö Tsadiin kattoon Pittsburghia mut sen jälkeen on taas aikaa koko yö :) Sit pidän maalia pystyssä taasen. Kiitos kärsivällisyydestä ;)
 

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
#17
Eilisen kohokohtina mainittakoon KonsoliFIN-joukkueen voittaminen luvuin 2-1 ja täälläkin suuta paukuttaneet ON8 saivat kyytiä luvuin 5-0.

Silti rank oli pudonnut tuonne 50 hujakoille.
 

McJokke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Sharks, Pelaajat: Joe Thornton,Ron Hextal
Jokke linjoille aivan tuota pikaa. Peliseuraa kaivataan tietysti näin villiin lauantai iltaan.
 

Peteliuz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs & Syracuse Bulldogs
Heti kun telkkari vapautuu, eli toi bb-paska loppuu niin tulen linjoille jos muita on paikalla? Multa hajos sitten mikki, eli en voi puhua mutta kuulen kyllä mitä muut puhuvat joten älkää ihmetelkö.
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Kämppis tahtoo mukaan

Morjensta! Muutin ton kämppiksen kanssa yhteen ja nyt oon ite poissa pelipaikalta, voiskos joku laittaa kutsun Hona80:lle. On jatkoajassa ja on joskus pelannut liigaakin. Kiitos!
 

miq$u84

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, LA KINGS
koskas on ens kerran pelejä? rekkasin kyl tonne foorumille, mutta odottelen hyväksymistä.
 

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
koskas on ens kerran pelejä? rekkasin kyl tonne foorumille, mutta odottelen hyväksymistä.

Pelejä on melkein ympäri vuorokauden. Tosin viime päivinä on ollut muutamia hiljaisia hetkiä ja yölläkin on yleensä vähän nihkeämpää. Tänään ei saatu yhdentoista jälkeen joukkuetta kasaan, mikä pistää vähän ihmetyttämään.
 

MikkoT

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit ja Canadiens
Mulla on ainakin tää viikko vähän hiljaisempaa pelaamisen kanssa. Sen jälkeen taas innolla mukana.
 

King

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Pelejä on melkein ympäri vuorokauden. Tosin viime päivinä on ollut muutamia hiljaisia hetkiä ja yölläkin on yleensä vähän nihkeämpää. Tänään ei saatu yhdentoista jälkeen joukkuetta kasaan, mikä pistää vähän ihmetyttämään.

Ootko kuullut, että jotkut ihmiset menee nukkumaan noihin aikoihin? ;)

Missä oli JiVe, kun sitä kaivattiin ennen yhtätoista??
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Tämä päivä

Tänään on sitten Jargonin kanssa palaveri Pirkkalassa jossa katotaan kenelle ei ole enää käyttöä ja kuka saa lisää peliaikaa. Sovitaan myös se saunaillan päivämäärä jolloin koko joukkue on koossa ja tulokkaat saa kasteensa. Meitä ei ennen iltaa näy, varsinkin jos ei päästä yhteisymmärrykseen tietyistä joukkueen asioista.

Kerrotaan sovitut asiat illalla ;)
 

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
Emme ota kantaa vielä tässä vaiheessa. Näillä mennään. Sulla toki plussaa antaa asuinpaikka :)
Mulla ei varmaan paljon ole plussia. Toivon toki, että viimeyönä lahjoittamani voitto livematsissa lasketaan plussaksi.

Joku huuteli, että missä olin eilen ennen yhtätoista illalla kun olisi tarvittu. Olin koiria kusettamassa. Minä en katso BB:tä ;)

Moneltakos saataisiin tänään peliä aikaiseksi? Itse olen etäilemässä tämän päivän ja alkaa kohtapuolin olemaan päivä pulkassa, joten peli onnistuisi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös