Xbox360 HC Jatkoaika @ NHL 10

  • 13 166
  • 137
Suosikkijoukkue
HIFK
Itsekin voisin mukaan iskeä. Sen verran hyvin on jo kokemusta kerättynä. Gamertag:joni22

Pelipaikkana sopisi parhaiten jompi kumpi puolustaja. Hyökkäävä pakki olen ominaisuuksiltani.
 

Blasph

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche
Niin, tällä hetkellähän joukkuetta ei ole edes olemassa, sillä se on poistettu todennäköisesti EA:n toimesta, veikkaisin että epä-aktiivisuuden vuoksi. Se ei kuitenkaan tarkoita, että idea olisi kuollut ja kuopattu. Ihan nyt riippuu siitä, että millä lailla porukka intouu, ennenkaikkea aktiivoituu mukaan. Sitten jos into on vielä tallella, niin voi yrittää uudelleen. Ilman ei kannata, se on kokeiltu.
 

masa-66

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Hpk
Niin, tällä hetkellähän joukkuetta ei ole edes olemassa, sillä se on poistettu todennäköisesti EA:n toimesta, veikkaisin että epä-aktiivisuuden vuoksi. Se ei kuitenkaan tarkoita, että idea olisi kuollut ja kuopattu. Ihan nyt riippuu siitä, että millä lailla porukka intouu, ennenkaikkea aktiivoituu mukaan. Sitten jos into on vielä tallella, niin voi yrittää uudelleen. Ilman ei kannata, se on kokeiltu.

Ei muuta ku pistetään joukkue pystyyn. Itse voin vaikka perustaa joukkueen hc jatkis??? Jos vaan käy? ketä kiinnostaa, niin pistäkää massa66 kaveri listalle
 

masa-66

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Hpk
HC Jatkis

HC Jatkis on pystyssä ja tällä hetkellä jäseniä on 3. Ja lisää tarvittaisii. Jos kiinnostaa liittyä niin kerhohakemus vetämään tai viestiä minulle.
 

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Itse voin kyllä lähteä hommaan mukaan jos ottaa tällä kertaa tulta alleen. Olin jo mukana tuossa edellisessä, kuolleessa ja kuopatussa, mutta peliäkään ei siis taidettu saada aikaan... :p Mutta anyway, kiinnostais tuo EAHSL (meniköhän ees noin) meininki perus 1vs1-onlinematsien sijaan joissa 75% peleistä on täyttä skeidaa.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Mites tämä homma sitten oikein toimii ? Mitä joukkueita vastaan pelataan ja miten ne vastustajat valikoituu yms. Tarvitaanko yhteen peliin monta pelaajaa samalta puolelta ?

En ole pelannut yhtään peliä EASHL-joukkueissa. Muuten olen kyllä pelannut noin 70 matsia OTP:tä.

En ole vielä liittynyt, mutta illalla voisi liittyä kun kutsukin on ilmeisesti tullut.
 

masa-66

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Hpk
Mites tämä homma sitten oikein toimii ? Mitä joukkueita vastaan pelataan ja miten ne vastustajat valikoituu yms. Tarvitaanko yhteen peliin monta pelaajaa samalta puolelta ?

En ole pelannut yhtään peliä EASHL-joukkueissa. Muuten olen kyllä pelannut noin 70 matsia OTP:tä.

En ole vielä liittynyt, mutta illalla voisi liittyä kun kutsukin on ilmeisesti tullut.

2 pelaajaa tarvitaan joukkueelta vähintää, että saa pelit pystyy. Mitä enemmän on niin sitä mukavampaa se on.
 

Jargon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mites tämä homma sitten oikein toimii ? Mitä joukkueita vastaan pelataan ja miten ne vastustajat valikoituu yms. Tarvitaanko yhteen peliin monta pelaajaa samalta puolelta ?

Kuten Masa-66 sanoikin niin vähintään 2 pelaajaa tarvitaan mutta luonnollisesti sitä hauskempaa mitä enemmän porukkaa on. Sanoisin että 3:lla on jo ihan ok pelata niin että on 1 pakki ja 2 hyökkääjää mutta mielekkäämpää on vetää 4-6 pelaajalla.

Teoriassa vastustajaksi pitäisi valikoitua jengi joka on samantasoinen ja jossa on mahdollisimman samanlainen määrä pelaajia mutta käytännössä vastustajaksi voi tulla kuka vaan. Riippuu luonnollisesti paljonko jengejä on online sillä hetkellä.

Toisia joukkueita pystyy myös haastamaan eli jossain vaiheessa kun saatte homman pelittämään niin voisi olla taas paikalla rivalry HC Jatkis vs Sudden Death (ex-HC Jatkoaika NHL09:n puolella) :)

Sen voisi vielä sanoa että välillä tuo pelin hakeminen on yhtä tuskaa ja saattaa kestää helposti vartin koska A) vastustajaa ei löydy B) kun pääsee paidanvalinta ikkunaan niin ruutu näyttää vain mustaa C) joku tippuu ennen kuin pääsee peliin.

Jotenkin tuntuisi että tämä on nyt tällä viikolla toiminut vähän paremmin ja pelin on yleensä löytänyt muutamassa minuutissa.

Eikun tsemiä HC Jatkikselle ja toivotaan että saatte nyt sen verran porukkaa messiin että pääsette pelaamaan. Periaatteessa ei tarvita kuin muutama aktiivinen niin kyllä sillä jo alkuun pääsee.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Kiitoksia selvityksistä.

Olisiko joku tänään illalla pelailemassa ? Voisin tulla esittelemään niitä todellisia hyökkäävän puolustajan kykyjä ja oman pään hazardeja.
 

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Jees, eilen tuli itse pelattua henk. koht. ensimmäiset ns kunnon EASHL pelit, ja hyvä maku jäi. Viitisen peliä taidettiin pelailla.

On tullut koko BaP-muotoa pelattua itse todella vähän (varsinkin 10:ssä). Mitä kameraa tuossa kannattaa käytää? Normaaleissa 1vs1 peleissä käytän classicia, mutta sehän oli ihan surkea tuossa kun eteenpäin kentällä ei nähnyt juuri mitään. Itse huitelin eilen menemään korkealla (bap kamera), siitä näki hyvin eteensä ja se oli tavallaan myös vähän autenttisemman oloista. Tosin siinä häiritsi se kameran kääntyileminen välillä. :D

Onko jengillä tapana aina muutella noita BaP-hahmon ominaisuuksia sen mukaan mille paikalle menee pelaamaan, vai ihan sama? Itselläkin oli eilen "playmaker" ja pakkinahan tosiaan vedin... Ajattelin kyllä ukon nimeksi vaihtaa saman kuin gamertag, jos ei muuta. ;)

Oisko tänään iltapäivällä kiinnostusta pelata lisää? Ellei kaikki ole itsenäisyyspäivää viettämässä jotenkin erityisemmin...
 

masa-66

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Hpk
jatkis

Jees, eilen tuli itse pelattua henk. koht. ensimmäiset ns kunnon EASHL pelit, ja hyvä maku jäi. Viitisen peliä taidettiin pelailla.

On tullut koko BaP-muotoa pelattua itse todella vähän (varsinkin 10:ssä). Mitä kameraa tuossa kannattaa käytää? Normaaleissa 1vs1 peleissä käytän classicia, mutta sehän oli ihan surkea tuossa kun eteenpäin kentällä ei nähnyt juuri mitään. Itse huitelin eilen menemään korkealla (bap kamera), siitä näki hyvin eteensä ja se oli tavallaan myös vähän autenttisemman oloista. Tosin siinä häiritsi se kameran kääntyileminen välillä. :D

Onko jengillä tapana aina muutella noita BaP-hahmon ominaisuuksia sen mukaan mille paikalle menee pelaamaan, vai ihan sama? Itselläkin oli eilen "playmaker" ja pakkinahan tosiaan vedin... Ajattelin kyllä ukon nimeksi vaihtaa saman kuin gamertag, jos ei muuta. ;)

Oisko tänään iltapäivällä kiinnostusta pelata lisää? Ellei kaikki ole itsenäisyyspäivää viettämässä jotenkin erityisemmin...

Kyllä itse muutan pelaajan ominaisuuksia pelipaikan suhteen. Itse olen todennäköisesti pelailee illalla kahdeksan jälkeen.

Täytyy kyllä sanoa että tosi hyvin pelasit pakkia! :)
 

Tive

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Juu eilen oli kyllä hyvät pelit ja täällä suunnalla löytyy kyllä kiinnostusta pelailla lisää tänään (gamertag Valtterix). Ja tuosta kamerakuvakulmasta, niin itselläni se on vähän vaihdellut... Classic olisi muuten hyvä, kun siihen on tottunut 1vs1 -peleissä, mutta niin kuin Hypodermic sanoi, eteenpäin ei tahdo nähdä kunnolla. Taas tuossa BaP -kamerakuvakulmassa itseäni häiritsee se kameran kääntyily. Tosin kuvakulma on juuri melko aidon oloinen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös