Xbox360 HC Jatkoaika @ NHL 10

  • 13 170
  • 137

Peteliuz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Mielestäni suku-/etunimeni ei ole sopimaton. Be a Prossa kyllä näkyy, mutta siellä nyt ei pelatakaan muita ihmisiä vastaan. Ja siis kyllä siihen aina jokin koneen arpoma nimi tulee.


Kannattaa kokeilla toisella nimellä, että jos peli kuitenkin mieltää sen nykyisen "kirosanaksi". Eli kaikennäköiset kirosanat yms. hitlerit peli kieltää ja muuttaa nimen joksikin pelin omaksi.
 

Jääkaappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga
Kannattaa kokeilla toisella nimellä, että jos peli kuitenkin mieltää sen nykyisen "kirosanaksi". Eli kaikennäköiset kirosanat yms. hitlerit peli kieltää ja muuttaa nimen joksikin pelin omaksi.

Hauskaa sinänsä, kun toissapäivänä vastustajan riveissä oli parikin "Fuck" -nimistä pelaajaa. Noh, eipä tuo niin justiinsa ja ehkäpä 10:ssä nimeni lasketaan ihan nimeksi, eikä kirosanaksi. =)
 

Jargon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Voisipa sitä paikalle ilmaantuakin niillä main.

Lisäsin sut mun frendeihin boxin puolella. Vois katsoa jos jossain vaiheessa saatais tänään Jatkis vs Jatkis matsia pystyyn. Viestittele vaikka kun tuntuu että teillä olisi tarpeeksi porukkaa niin voin sitten huudella noiden meidän juoppojen perään :D
 

Blasph

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche
Vois katsoa jos jossain vaiheessa saatais tänään Jatkis vs Jatkis matsia pystyyn. Viestittele vaikka kun tuntuu että teillä olisi tarpeeksi porukkaa niin voin sitten huudella noiden meidän juoppojen perään :D

Huomisesta ollaan täällä jo alustavasti huhuiltukin, jotta peliä saataisi aikaiseksi. Tuskinpa enää tänään porukkaa sattuu linjoille, mutta huomenna olisikin hyvä sauma iskeä krapulaisiin ykkösporukan pelaajiin >:) ...Heh. Mutta sitä en tiedä, että riittääkö alkuunkaan täyttä kentällistä immeesiä yhtäaikaa paikalle, mutta jos edes pari.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Ehdottomasti huomenna se peli. Sovitaan jotain aikaa vaan niin että mahd. monta paikalla, iltapäivästä 16:00-17:00 välillä?
 

Blasph

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche
Sovitaan jotain aikaa vaan niin että mahd. monta paikalla, iltapäivästä 16:00-17:00 välillä?

Itse en pysty pelaamaan siinä 17.00-19.00 tienoilla ainakaan, mutta muuten taitaa olla vapaampaa.
 
Viimeksi muokattu:

Jääkaappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga
Onko tänään ketään linjoilla?

EDIT: Jos vaikka yhdeksän aikoihin eksyisi itse pukuhuoneeseen..
 
Viimeksi muokattu:

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Mä voin tulla pukkariin 22:35 about, jos siellä vielä sillon joku sattuu olemaan.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Turpaanhan sielä tuli parissa pelissä huolella.

Onkos porukkaa miten ma, ti tai ke tuossa 19:00 -> paikalla?

Otettais tuo jatkis vs. jatkis-matsi joku ilta? Torstaina ja perjantaina en varmuudella ole itse iltoja paikalla....
 

Blasph

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche
Onkos porukkaa miten ma, ti tai ke tuossa 19:00 -> paikalla?

Otettais tuo jatkis vs. jatkis-matsi joku ilta? Torstaina ja perjantaina en varmuudella ole itse iltoja paikalla....

Itse en pääse perjantai-lauantai välisenä aikana boksille. Että jos saataisi tuossa alkuviikolla sitä porukkaa paikalle, kun on "vanha"jatkiskin esittänyt kiinnostustaan peliä kohtaan. Tietysti mennään niin, miten porukalla menee aikataulut.
 

Fiiu

Jäsen
Hyvät matkustajat, bästa passagerare. Olisiko kenties tänään aikaa pelata tuo kaikkien odottama All-St...*ysk* "vanhat" vs. "uudet"-matsi? klo 19? klo 20?
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Tänne käy hienosti. 20:00 vaikka tarkaksi ajankohdaksi, niin kerettäs tässä keräämään vähän porukkaa edes tuonne.
 

Gilmore

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ja kyllä me toki ymmärretään jos teillä menee pupu pöksyyn, ollaan me "vanhukset" kuitenkin sen verran pelottava porukka... :) No ei vaan, toivottavasti saadaan pelit pystyyn.
 

Blasph

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche
Meiltä saattaisi löytyä jopa kaksi eri jengiä teitä vastaan eli jos haluatte kaksikin peliä pelata?

Eipä hätäillä, hädintuskin puoliakaan yhdestä porukasta saada täytettyä näillä näkymin =)

Oisko tuossa 19.30 tai 20.30 passeli aika? Tasalta olisi vähän touhuttavaa.
 

Jargon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eipä hätäillä, hädintuskin puoliakaan yhdestä porukasta saada täytettyä näillä näkymin =)

Oisko tuossa 19.30 tai 20.30 passeli aika? Tasalta olisi vähän touhuttavaa.

Laita vaikka boxin kautta viestiä kun rupeis olemaan valmista, voin tulla teidän partyyn ja selostaa minne pitää tulla että saadaan peli pydeen
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Hiljaista vielä on pukkarissa. Vain minä ja Watussi paikalla.

Odotellaan lisää porukkaa ja pelin alkua...
 

Teloch

Jäsen
Säätelin vielä lisää ja kirjauduin edestakaisin, mutta 09 vain jatkaa uskomustaan allekirjoittaneen hopeaisesta olemuksesta. Näin ollen saa tuo peli siirtyä hyllyyn pölyttymään ja yritän sitten NHL10:n myötä ahtautua joukkoon mukaan, sikäli kun sitten vielä huolitaan...ja samaa ongelmaa ei esiinny.
 

Jargon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
21:00 sovittiin peli alkavaksi, joten sillon sit...

Anteeksi chat.

Sori vähän lisächattia pelihuone löytyy näin:

Xbox Live -> Community -> Lobbies

Siirry "Game Modes" -valikkoon painamalla kahdesti LT => jat vs jat => salasana "lumi" => luon pelin ja kutsun jatkis2 jengin kapteenin (lake79?) peliin => lake kutsu sen jälkeen muut teidän pelaajat mukaan => sitten normaalit paidan ja pelipaikan valinnat
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös