Xbox One

  • 94 982
  • 382

Tanechoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Huuhkajat, AC Oulu, SJS, Tottenham
Tarkoitus olisi siis siirtää musiikkia vaikka levyltä boxiin tai sitten vaikka puhelimesta jos pystyy. Siis ainakin tuossa 360 mallissa kun laittoi musiikkilevyn sisään vaan ja sit painoi joku "rip CD" vai mitä olikaan niin sai biisit boksille helposti.

Testailin tuota musiikkilevyltä kopiointia yksi ilta ja se ei tosiaan onnistu nykyisellä Xboxilla ilmeisesti ollenkaan.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Osaakos joku jelppiä mikä vikana, heitän levyn sisään niin tulee lukee "yritä uudelleen - Sovellusta Blu-ray-soitin ei valitettavasti voitu käynnistää. Jos sinulla on levy, aseta se laitteeseen nyt (0x87de2712)"

Levy sisällä siis, koitettu ottaa pois ja laittaa takas ei auttanut, ei suostunut käynnistämään myöskään FIFA:a vaikka se on boksiin ladattuna kun sen mukana tuli?

Aikaisemmin päivällä kyllä toimi moitteettomasti.
 

Boogy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Osaakos joku jelppiä mikä vikana, heitän levyn sisään niin tulee lukee "yritä uudelleen - Sovellusta Blu-ray-soitin ei valitettavasti voitu käynnistää. Jos sinulla on levy, aseta se laitteeseen nyt (0x87de2712)"

Levy sisällä siis, koitettu ottaa pois ja laittaa takas ei auttanut, ei suostunut käynnistämään myöskään FIFA:a vaikka se on boksiin ladattuna kun sen mukana tuli?

Aikaisemmin päivällä kyllä toimi moitteettomasti.
Taitaa olla nyt kaikilla enemmän tai vähemmän vikaa konsoleissaan. Itsellä ei käynnistä FIFA myöskään kiintolevyltä, levyversio GTA:sta toimii kuitenkin normaalisti.

http://www.reddit.com/r/xboxone/comments/2n0mw7/fifa_15_stopped_working_for_anyone_else_digital/

https://twitter.com/search?src=typd&q=0x87de2712
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Toimiikos muilla pelit tällä hetkellä boksilla? Itsellä ei käynnistä mitään peliä eikä sovellusta. Onkohan vika boksissa vai löytyykö saman ongelman kanssa painijoita?
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Toimiikos muilla pelit tällä hetkellä boksilla? Itsellä ei käynnistä mitään peliä eikä sovellusta. Onkohan vika boksissa vai löytyykö saman ongelman kanssa painijoita?

Öh? Kyllä mulla ainakin käynnistyi änäri ihan mutkitta. Tulen kertomaan jos GTA V ei käynnisty, jonka kohta starttaan.
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Älä lake pelaa sitä kura änäriä ;) Oon 6h kokeillut kaikkia pelejä ja sovelluksia mut eivät aukea. Pitääpä yrittää uudestaan jospa vaikka nyt toimis.

EDIT: Asetuksissa kun menee verkkoon niin siellä lukee että tässä palvelussa on ongelmia. Ostaminen ja sisällön käyttäminen? Mitä ihmettä nyt meinaakaan. Ja ei ainakaan lähde GTA päälle itsellä eikä Youtube.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
GTA käynnistyi täysin ongelmitta. Ja pelaampas! Kyl sun nyt pitäs tietää Parker hei että toi on mulle ihan huumetta, paskaa huumetta siis.

Ps. Lisääs mut kaveri-listalle siellä? Jos joskus ottais Fifaa / vastaavaa vs.
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
No perhana. Mikähän tuossa on sitten vikana. Minun tuurin tuntien kovalevy sanoo sopimustaan irti. Minäpä lisäilen kaveriksi.

EDIT: Heti alkoi boksi toimia kun lisäsin sut lake kaveriksi :-)
 
Viimeksi muokattu:

Maigeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK❤️ The Habs, Everton FC, Joe Finley
Mikä mahtaa olla vikana kun Xbox one käynnistää pelin, mutta ei sitten suostu lataamaan itse peliä päälle vaan se latausikkuna alkaa vain lataamaan paikallaan Montaa peliä on testattu, mutta mikään ei tunnu toimivan.
 

Flyingbird

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO Hockey, Mestis, SJS
Mikä mahtaa olla vikana kun Xbox one käynnistää pelin, mutta ei sitten suostu lataamaan itse peliä päälle vaan se latausikkuna alkaa vain lataamaan paikallaan Montaa peliä on testattu, mutta mikään ei tunnu toimivan.

Oletko koittanut ottaa virtajohtoa pois ja laittaa takaisin paikalleen? Ainakin itsellä auttanut sellainen temppu joskus käynnistysongelmiin.
 

motamoro

Jäsen
Tuon viimeisimmän päivityksen jälkeen (viime keskiviikkona?) on alkanut One pitämään karmeaa tuuletinhuutoa kun käynnistää. Melkein kuin lentokoneen turbiinin vieressä olisi istunut. Toki heti käynnistyksen jälkeen n. 5sek tuo loppuu, mutta onko kyseessä päivityksen yhteydessä tullut ominaisuus vai onko kenties oma boksini hajoamassa?
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Kyllä täälläkin huutaa XbOne kohtuullisesti nykyään ja nimenomaan tuon olen huomannut uusimman päivityksen jälkeen. En nyt tiedä miten kovaa tää @motamoro -nimimerkin huuto on, mutta melkoinen hurina käy ja sitten tulee hiljaista kuin haudassa.
 

ace

Jäsen
Mulla boksi on alkanut käynnistymään mustaan ruutuun. Eli kun painaa virrat päälle, ei käynnistyminen etene valikkoon ennenkuin on painanut sitä pyöreää xbox-nappia. Mistähän tääkin johtuu?
 

Nukkemurhaaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Läpsytinpoppoo
Sattuisiko kukaan tietämään Helsinki-Vantaa-Espoo akselilta mistä löytyisi edullisin ohjain Xbox Oneen?
Nettivertailua tehdessäni halvin kapula löytyi VPDstä hintaan 46,99 €.

Tai jos jollakin on myydä toimiva ohjain sopuhintaan, niin nakkaa yksityisviestiä (mielellään noudon päässä Helsingistä)!
 

Hewle

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sattuisiko kukaan tietämään Helsinki-Vantaa-Espoo akselilta mistä löytyisi edullisin ohjain Xbox Oneen?
Nettivertailua tehdessäni halvin kapula löytyi VPDstä hintaan 46,99 €.

Tai jos jollakin on myydä toimiva ohjain sopuhintaan, niin nakkaa yksityisviestiä (mielellään noudon päässä Helsingistä)!

Discshopissa on tarjouksessa Xbox One ohjaimia hintaan 39,95€

Xbox One langaton Special Edition Camouflage -ohjain - Xbox One - Discshop.fi
 

LaTe_Show

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Rockies: 1980-1981.
Tuo boksin 500gigan tila uhkaa loppua... onko mahdollista laittaa ulkoinen kovalevy kiinni johon voisi noita pelejä asentaa/siirtää?
 

Hewle

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Miten musiikin lataaminen onnistuu tässä onessa? Vanhalla 360:llä se oli helppoa ku mikä mutta nyt en ole onnistunut.

Tässä yksi vaihtoehto miten musiikkia voi soittaa Xbox Onessa sekä myös muissa Windows ekosysteemin laitteissa:

Browser Requirements - Xbox Music

Eli käytännössä Onedrive pilvipalveluun luodaan kansio nimeltä "Musiikki" jos se ei siellä ole jo valmiina ja siihen kansioon kopioidaan kaikki musa
jota halutaan striimata Xboxeilla, tukee MP3:sia plus muita formaatteja.
 

Maigeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK❤️ The Habs, Everton FC, Joe Finley
Kuinka kauan teillä on kestänyt asentaa Middle Eart Shadow on Mordor? Mulla se kestää pirun kauan 50 minsaa asennettu ja 14 prossaa asennus edennyt.
 

Hewle

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kuinka kauan teillä on kestänyt asentaa Middle Eart Shadow on Mordor? Mulla se kestää pirun kauan 50 minsaa asennettu ja 14 prossaa asennus edennyt.

En ole kysesitä peliä asentanut niin en pysty sanomaan tuohon mitään mutta oletko asentanut levyltä vai ostanut sen dashboardilta digitaalisena latauksena.Dashboardin suomennos on sinänsä hämäävä koska siinä lukee koko ajan "asennetaan" vaikka siis se ensin tietysti lataa peliä Liven servereltä ja asentaa sitä mukaa kun data latautuu boxin kovalevylle
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Microsoft sitten jysäyttelee kunnon pottia E3:ssa. Vanhat Xbox360:n pelit tulevat yhteensopiviksi uuden konsolin kanssa!
Perään vielä uudenlainen Elite-ohjain, jota voi muokata omiin tarpeisiin. Tattien paikkaa voi lisätä, tarkkuutta säädellä ja lisätä taakse vaikka uusia pienempiä triggereitä, joita voi käyttää omiin tarpeisiin missä pelissä haluaakin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös