Xbox One

  • 94 866
  • 382

Jargon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sen verran täytyy mehustella, että taisin tehdä ihan ok-kaupat Cittarin kanssa Xbox Onesta. Kuukauden päivät olen hintoja eri puodeista verrannut, ja nyt Citymarketin verkkokaupassa oli hyvä tarjous: 409,90e Basic Edition + FIFA 15 ja Forza Motorsport 5 (norm. 449,90). Tohon päälle vielä Keskon henkilökunta-alennus (en uskonut, että tarjoushinnasta lähtee enää mitään pois), joka tiputti hinnan 348,80 euroon.

Olen tyytyväinen, varsinkin kun olin jo ostamassa 400 eurolla käytettyä Kinectitöntä mallia.

Thanks bro! Sama setti tilattu.
 
Suosikkijoukkue
KK
Ensinnäkin, minä en ole missään kohtaa väittänytkään että PS4:n pelit ovat pääsääntöisesti kauniimpia kuin XOnen. Tosin toivon, ettet edes kohdistanut tuota juttua minulle.
En tietenkään kohdistanut tuota juttua sinulle. Enkä oikeastaan kenellekkään. Ihmisillä on täällä internetissä jännä tapa ottaa kaikki kirjoitetut heti henkilökohtaisesti, vaikka esim itse kirjoitin: "No on siis myös tyhmää sokeasti väittää, että PS4:n pelit ovat nätinpiä kuin XBonen pelit." Tuossahan en väittänyt, että olisit väittänytkään mitään. Tuolla viittasin enemmänkin Juhahtia, joskin aivan hänellekkään en tuota kirjoittanut.

Sen verran vielä, että kyllä ne pelit nyt ovat todella lähellä toisiaan, kun MS lopetti "Kinect_pakon".

Nextgen-Diablo 3 pyörähtää Xbox Onellakin 1080p, 60 fps - tosin vasta pätsin jälkeen

Nyt alkaa Xbone saamaan hieman nätimpiä pelejä. Toivottavasti pätsejä tulisi muihinkin peleihin.
 

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Sen verran täytyy mehustella, että taisin tehdä ihan ok-kaupat Cittarin kanssa Xbox Onesta. Kuukauden päivät olen hintoja eri puodeista verrannut, ja nyt Citymarketin verkkokaupassa oli hyvä tarjous: 409,90e Basic Edition + FIFA 15 ja Forza Motorsport 5 (norm. 449,90). Tohon päälle vielä Keskon henkilökunta-alennus (en uskonut, että tarjoushinnasta lähtee enää mitään pois), joka tiputti hinnan 348,80 euroon.

Hyvä diili tosiaan. Tilaatko mullekin tuolla henkilökunta-alennuksella? ;-)

Mattimeikäläisetkin saa alennuskoodilla tuosta vielä 20e pois, jolloin paketille jää hinnaksi 389,90e. Koodi: NASPL3009 (ei tietoa onko vielä käytössä)
 

Schadowan

Jäsen
Hyvä diili tosiaan. Tilaatko mullekin tuolla henkilökunta-alennuksella? ;-)

Mattimeikäläisetkin saa alennuskoodilla tuosta vielä 20e pois, jolloin paketille jää hinnaksi 389,90e. Koodi: NASPL3009 (ei tietoa onko vielä käytössä)

Heittäkää nyt onnettomalle suora linkki tuohon tarjoukseen. En löydä. Kiitos!
 

Major Julli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Puttosen, Järvelän ja Ranniston potkut
Olen kokeillut molemmilla laitteilla FIFA15:sta, ja jostain syystä pelituntumassa Xbone vei selkeän voiton. Grafiikat ym. ei eroja. Toki olen 360:n omistaja, joten tutumpi on tuo Xbonen ohjain verrattuna PS4:n vastaavaan.
 

Tähtipakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Onko vika taas minussa, mutta miten hemmetissä tuon saa ostettua?:) Ei löydy namiskuukkelia mistä tilata/ostaa.

Se tarkoittaa luultavasti sitä, että erä on myyty jo loppuun.
 

Hawk #22

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Ilves, Tampa Bay Buccaneers
Onko kenellläkään tietoa toimiiko Xbox One:ssa vanhan konsolin ratti ja polkimet? Olisi hyvä tietää lähdenkö kaupoille (ja myynkö vanhat ohjaimet) vai en. Ainakaan missään ei ole tullut vastaan mitään informaatiota tällaisesta, mutta joku varmaankin on seurannut hieman tarkemmin.
 

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
Nyt kun kone on ilmestynyt härmäänkin, niin mistäs tuon boksin saa käännettyä suomimoodiin? Meikulla ei siellä Locations-valikossa ole Suomea lainkaan.
 

SASamuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Seattle Kraken
Nyt kun kone on ilmestynyt härmäänkin, niin mistäs tuon boksin saa käännettyä suomimoodiin? Meikulla ei siellä Locations-valikossa ole Suomea lainkaan.

Kieli valikossa on Suomi, kun sen valitsee niin Location muuttuu automaagisesti Suomeksi.
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Boksi vaikuttaa näin 6h kikkailun jälkeen oikein hyvältä. Forzaa tullut pelattua ja vähän änärin demoa. Kyllähän tämä käyttöliittymä totuttelua vaatii mutta ensi tuntuma on oikein hyvä.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Kyllähän tämä käyttöliittymä totuttelua vaatii mutta ensi tuntuma on oikein hyvä.
Samoja ajatuksia. Ensimmäisen tunnin, kun torstai-iltana boksin asensin ja hiukan valikoita selailin niin jäi jotenkin pettynyt fiilis. Valikot ja käyttöliittymä tuntuivat sekavilta. Enkä laske tuota reaktiotani siihen yleiseen "Kaikki uusi on aina paskempaa, koska en osaa sitä vielä"-linjalle.
Nyt kun pari päivää on valikoissa pyörinyt ja pelejä lataillut, niin alkaa jo tuntumaan ihan hyvältä. Huomaa kyllä Microsoftin panostukset saada "yksi käyttöliittymä alustasta riippumatta". Samat laatikot ja kuvakkeet kun löytyvät myös Windows Phonesta ja itse uusimmasta Windowsista. Enkä tarkoita tämän olevan ollenkaan huono juttu.

On kyllä hauska kokemus ladata tällä 24mb netillä (isoin mitä tähän taloon saa), noita digitaalisia pelejä. Forzan 40gb on nyt lataillut sellaisen seitsemän tuntia. EA:n Accessin otin myös ja seuraavaksi jonossa olisikin Battlefield 4 noin 35gb tiedostona. Onhan noissa lataamista juu.
 
Suosikkijoukkue
KK
On kyllä hauska kokemus ladata tällä 24mb netillä (isoin mitä tähän taloon saa), noita digitaalisia pelejä. Forzan 40gb on nyt lataillut sellaisen seitsemän tuntia. EA:n Accessin otin myös ja seuraavaksi jonossa olisikin Battlefield 4 noin 35gb tiedostona. Onhan noissa lataamista juu.
Kannattaa jättää power mode instant on tilaan ja laittaa sieltä asetuksista, että lataa pelit ja päivitykset vaikka boxi on kiinni. Itse laitan yleensä illalla pelit latautumaan niin ovat varmasti seuraavana päivänä ladattuina. Niin ja mulla on 100M-netti. Sieltä kauppapaukalta vain tuntuu noi lataukset kestävän.
 

Jargon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tuli sitten tämäkin haettua viime perjantaina. Täytyy sanoa että ensivaikutelma oli vähän hämmentynyt ja käyttäminen tuntui hemmetin sekavalta kun on PS4:een tottunut. Pleikallahan käyttöliittymä on tosi selkeä ja lapsikin osaa sitä käyttää.

Kyllä tuohon Xoneen on pikkuhiljaa tottunut ja alkanut tykkäämään konsolista. Hyvää on että tuo on todella hiljainen, käyntiäänessä on merkittävä ero PS4:een. Itselle tuolla on vaikutusta kun konsoli on metrin päässä.

Ohjain on tietenkin loistava ja varmaan se suurin syy miksi tämä tuli hommattua. Eilen kun Destinyä korkkaili niin tuli mieleen ettei ole FPS pelaaminen ollut koskaan näin hauskaa konsolilla. Destiny pyörii ja näyttää todella hyvältä joten en ole ainakaan vielä huomannut että grafiikassa tai ruudun päivityksessä näkyisi käytännön eroa PS4:ään vaikka PS4 tehokkaampi onkin.

Hyviä konsoleita molemmat ja jos joku miettii Onen hommausta, niin voin kyllä suositella tätäkin. Peliseura, yksinoikeuspelit ja ohjain-mieltymys on varmaan se minkä pohjalta valinta kannattaa tehdä.
 
Suosikkijoukkue
KK
Tuli sitten tämäkin haettua viime perjantaina. Täytyy sanoa että ensivaikutelma oli vähän hämmentynyt ja käyttäminen tuntui hemmetin sekavalta kun on PS4:een tottunut. Pleikallahan käyttöliittymä on tosi selkeä ja lapsikin osaa sitä käyttää.

Kyllä tuohon Xoneen on pikkuhiljaa tottunut ja alkanut tykkäämään konsolista. Hyvää on että tuo on todella hiljainen, käyntiäänessä on merkittävä ero PS4:een. Itselle tuolla on vaikutusta kun konsoli on metrin päässä.

Ohjain on tietenkin loistava ja varmaan se suurin syy miksi tämä tuli hommattua. Eilen kun Destinyä korkkaili niin tuli mieleen ettei ole FPS pelaaminen ollut koskaan näin hauskaa konsolilla. Destiny pyörii ja näyttää todella hyvältä joten en ole ainakaan vielä huomannut että grafiikassa tai ruudun päivityksessä näkyisi käytännön eroa PS4:ään vaikka PS4 tehokkaampi onkin.

Hyviä konsoleita molemmat ja jos joku miettii Onen hommausta, niin voin kyllä suositella tätäkin. Peliseura, yksinoikeuspelit ja ohjain-mieltymys on varmaan se minkä pohjalta valinta kannattaa tehdä.
PS3:n ja PS4:n käyttöliittymät ei nyt mitään maailman parhaita ole. Xbonen kanssa kyllä pääsi nopeasti sinuiksi. Nyt tuli muutes vaihdettua kieleksi suomi ja kelpo käännös kyllä.

Xbonen hiljaisuus yllätti avovaimoni.

Ohjain on huippluokkaa. Kuinka kestävä uusin dualshock on? Miten se näyttö tykkää tiputtelusta?

Destinyä olen itse pelanut pari iltaa ja kävin eilen illalla katsomassa kaverin PS4:ltä vastaavaa. En huomannut eroa. Ehkä jos hommaisi kaksi samaa televisiota ja pistäisi vierekkäin, niin pientä eroa saattaisi löytyvän. Itselläni on laaja Live-friend verkosto joten takinkääntö pleikalle olisi takin kääntö frendeille.
 

Jargon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kuinka kestävä uusin dualshock on? Miten se näyttö tykkää tiputtelusta?

En usko että se PS4 touchpad heti menisi rikki vaikka tippuisi, ei se vaikuta kovin helposti hajoavalta. Ongelma tuon Dualshock 4:n kanssa on että se on tattien ja liipasimien osalta todella huonolaatuinen ohjain. Tattien murtumisesta on netissä paljon juttua ja itsellä meni eka ohjain vaihtoon kun liipasimet nitisivät ihan törkeästi enkä ole todellaan ainut kenellä on ollut sama ongelma. Samoin microusb-liitäntä ei jotenkin istu täydellisesti. Täytyy kuitenkin sanoa että tuntumaltaan tuo on ihan hyvä ohjain eikä todellakaan este ostaa PS4:sta ja varmasti Sony petraa noita ongelmia tulevassa tuotannossa. IMO X1 ohjain on kuitenkin parempi ja laadukkaampi kaikin puolin.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Miten musiikin lataaminen onnistuu tässä onessa? Vanhalla 360:llä se oli helppoa ku mikä mutta nyt en ole onnistunut.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Onko tarkoitus ladata musiikkia vaikka toiselta kovalevyltä Xboxiin vai miten?

Tarkoitus olisi siis siirtää musiikkia vaikka levyltä boxiin tai sitten vaikka puhelimesta jos pystyy. Siis ainakin tuossa 360 mallissa kun laittoi musiikkilevyn sisään vaan ja sit painoi joku "rip CD" vai mitä olikaan niin sai biisit boksille helposti.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös