XBox: NHL13 - EASHL - HC Jatkis

  • 40 299
  • 537

Nebula

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Crosbyn Pingviinit ja Lindrosin Flyers
Nyt, kun on parina iltana myöhempään aikaan ollut varsin mukavat pelit, jossa peli on kulkenut itseasiassa aivan helvetin hyvin ja vastuksiakin löytynyt nopeasti, niin ajattelin omalta osalta koittaa pitää tätä toivottavasti vakioksi muodostuvaa sessiota yllä ja kutsua pelaajia peleille ensi maanantai-iltana klo 2230 ->.

LD, RW, LW paikoista mieluusti joku minulle ja tuossa järjestyksessä.
 

Unlucky

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves, Washington Capitals
Nyt, kun on parina iltana myöhempään aikaan ollut varsin mukavat pelit, jossa peli on kulkenut itseasiassa aivan helvetin hyvin ja vastuksiakin löytynyt nopeasti, niin ajattelin omalta osalta koittaa pitää tätä toivottavasti vakioksi muodostuvaa sessiota yllä ja kutsua pelaajia peleille ensi maanantai-iltana klo 2230 ->.

LD, RW, LW paikoista mieluusti joku minulle ja tuossa järjestyksessä.

Kuulostaa hyvältä, itsekin voisin aina yrittää tuohon aikaan tulla peleille, sekoittamaan hieman pakkaa = toisin sanoen yksi surffaaja mukana, eipä ole pelkoa, että pelit kulkisi yhtä hyvin enään kun P/Luukäsi on mukana :)

Itse olen nyt onlinessa aina 02.00 joten löytyykö pelureita tälle illalle?
 

Nebula

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Crosbyn Pingviinit ja Lindrosin Flyers
Kuulostaa hyvältä, itsekin voisin aina yrittää tuohon aikaan tulla peleille, sekoittamaan hieman pakkaa = toisin sanoen yksi surffaaja mukana, eipä ole pelkoa, että pelit kulkisi yhtä hyvin enään kun P/Luukäsi on mukana :)

Itse olen nyt onlinessa aina 02.00 joten löytyykö pelureita tälle illalle?

Mukaan vaan, että saadaan rinkiä kasvatettua! Kivempi kuitenkin pelailla, kun kaikki paikat on täynnä, vaikka ei eilenkään kyllä mitään valittamista ollut kolmella pelatessa.

Tälle ja huomiselle illalle meikä on "OUT".
 

Tammi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Tampa Bay Lightning
Noniin!

Nyt on porukka taas aktivoitunut hyvin pelailemaan niin koitan tässä huomenna tai ylihuomenna laittaa jotain pientä taktiikkaa tänne niin saadaan hiukan enenmmän selkoa tähän peliin :)
 

Nebula

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Crosbyn Pingviinit ja Lindrosin Flyers
Tänään siis porukkaa peleille siinä klo 2230. Itsellä saattaa mennä vähän yli puolen, mutta aika pian puolen jälkeen olen kopissa.
 

Unlucky

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves, Washington Capitals
Tänään melko todennäköisesti OUT. Tänään iltavuoro ja huomenna aamuvuoro. Huomenna taas sopii viimeistään 2300 jälkeen mulle, pyritään tuleen jo 2230.
 

Unlucky

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves, Washington Capitals
Oma aikataulu hieman muuttui ja olen peleillä 18-23 tänään, varaan aikaa gmc touhuille kympin korville, jonka jälkeen ehtisin pelaamaan kaksi-kolme peliä. Nukkuun pitää mennä 2300. Onko kukaan tulossa kympin aikaan peleille?
 

Tammi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Tampa Bay Lightning
Mahtavaa jätkät!

Vihdoin HC Jatkiksen palkintokaappia koristaa kovalla työllä ja tahdolla voitettu Pro-sarjan pokaali! Ensimmäiset pelit menivät Jatkiksen dominoidessa, mutta loppuun saatiin parit ihan hyvät väännötkin aikaan. Lopulta ratkaisumaali syntyi allekirjottaneen uskomattomalla yksilösuorituksella, jossa kiekko heitettiin zipillä maalille ja kiekko lipui hölmistyneen maalivahdin putkista sisään :D

Tässä vielä voittaja kokoonpano.

Janbo - Vanekki - Tammi
*morrow* - Lutsero

morrow oli siis botti, mutta pääsi joukkueeseen huiman lämärinsä takia b-pisteen kaarelta. Tämä kyseinen laukaus ratkaisi yhden ottelun jatkoajan :).

Kiitokset vielä kaikille osallistuneille ja ensi kaudella Eliittiä metsästämään!
 

Tammi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Tampa Bay Lightning
Pistetään nyt vielä otteluiden lopputulokset ja pistepörssi näkyville

HC Jatkis - Valley Snipes 8-0
HC Jatkis - 606hl All Stars 4-0
HC Jatkis - Pronstarz HC 3-2
HC Jatkis - Mansen Freezers 3-1


Tammi 2+7 = 9
Vanekki 2+7 = 9
Janbonator 10+0 = 10
Lutsero 1+4 = 5
 

janbo

Jäsen
Kiitos kaikille! Hyvät pelit oli taas. Pelattiin tosi fiksusti koko ajan ja niin hyökkäysalueen karvaus, keskialueen träppi kuin oman pään puolustuskin oli jatkuvasti hyvässä tasapainossa.

Pistepörssi aika mielenkiintoinen. En meinannut millään saada passeja perille, mutta hyvä että kiekot upposi kuitenkin maaliin. :D
 

Tammi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Tampa Bay Lightning
Roolitus oli hyökkäyksessä hyvin selkeä :D Joukkueen oma polkukone ajaa maalille täyttä vauhtia ja zippiä sinne puolustuslinjan taakse niin kiekko häkissä :D.
Saatiin kyllä parit todella näyttävät kuviot aikaan hyökkäysalueella ja osa niistä meni ihan maaliinkin saakka. Mikään ei ole hienompaa kuin sahata syötöillä koko puolustus hajalle ja vielä se maalivahtikin täysin ulos tilanteesta :).
 

janbo

Jäsen
Roolitus oli hyökkäyksessä hyvin selkeä :D Joukkueen oma polkukone ajaa maalille täyttä vauhtia ja zippiä sinne puolustuslinjan taakse niin kiekko häkissä :D.
Saatiin kyllä parit todella näyttävät kuviot aikaan hyökkäysalueella ja osa niistä meni ihan maaliinkin saakka. Mikään ei ole hienompaa kuin sahata syötöillä koko puolustus hajalle ja vielä se maalivahtikin täysin ulos tilanteesta :).

Juuh, tuo on kyllä meille jonkin sortin bravuuri. :D Tärkeintä on vauhti ja oikea-aikainen siniviivan ylitys. Vahva maalilleajo avaa sitten tilaa myös muille kuvioille jos pakit kiirehtivät sumputtamaan maalinedustaa. Pari YV:tä pyöri kuin punakoneella konsanaan. Kätisyydet natsasi loistavasti tuohon sateenvarjo-ylivoimaan mitä vaistomaisesti alettiin pelaamaan. Lutserolle vielä pakistoon peukkuja. En muista että vastustajilla olisi ollut esim. yhtään läpiajoa koko playoffseissa.
 

TurtleDef

Jäsen
Suosikkijoukkue
Carolina Hurricanes
Oli kyllä mukavat Poffit, homma toimi ja voitto kotiin. Taitaa muutenkin olla Last10: 9-1-0 tai ainakin lähelle.
Jäätävä kyl toi Janbo 10+0, hyvä et meni sisään. Itsellä pakissa peli maistuu vaikka hyökkäyksessä olenkin pelannu 9/10 peleistä. Hyvää tukea omaanpäähän tuli jokaiselta hyökkääjältä. Vastustaja ei ollut ylivoimahyökkäksessä juuri koskaan, vaikka kolmella tai neljällä pelaajalla yritti puskea.

Pistetääs sit regularin tilastot uusiin ennätyksiin.
 

Nebula

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Crosbyn Pingviinit ja Lindrosin Flyers
Hienoa poijjaat! Harmi, ettei itse päässyt peleihin mukaan. No, ehkä sitten ensi kerralla.
 

Tammi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Tampa Bay Lightning
Pääseekö porukka tänään klo 21 jälkeen linjoille? Voisi tuon uuden kauden polkaista käyntiin parilla voitolla.
 

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Raahe-Kiekko, Oulun Kärpät, ManU
Pääsin nyt vasta mukaan, kun nuo linjat aukesivat. Toivottavasti en ole myöhässä. Käyttäjätunnus on siis UtilityCheetah
 

TurtleDef

Jäsen
Suosikkijoukkue
Carolina Hurricanes
Tänään tähdistöö tulossa pelaileen? Kausi aukes eilen 4-1-0 tilastoilla, tänään voitais jatkaa samalla meiningillä!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös