XBox: NHL13 - EASHL - HC Jatkis

  • 40 298
  • 537

Loonie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
En oikein ymmärrä kommenttiasi Loonie 6vs6 pelien osalta. Useasti viimeisen kuukauden aikana, kun sinultakin kyselin halukkuutta peleihin oli 6vs6 pelejä, joten syysi joukkueen vaihtoon on "vähän" ontuva. Kyselin herraa pelaamaan vähintänn 10 kertaa ja aina vastaus oli "ei ny ehdi".

Aktiivisuus nyt loppuaikana nousi, kiitos uusien pelaajien. Osaa vanhoista ei kauhean aktiivisina voi pitää. Eniten minua harmitti olla pelaajien kerääjä/koolle kutsuja melkein aina. Tilanne korostui kun Janbo siirtyi ja Jarvis on paljon poissa työn takia.

Ei kai se ole mikään salaisuus, että uusi joukkueeni on Ultimate Bone Crushers.
Eilen ehdin työkiireiden takia pelaamaan pari peliä ja voitettiin molemmat. Pelityyli on suoraviivasempaa kuin Jatkiksessa ja vastustajat kovempia. (oma avaus 2gp 1+5 +3 toinen peli pakkina)

PS. Tsemppiä jatkoon, pidetään yhteyttä

no joo, tarkennetaan että nyt on 6vs6 pelejä enenmän tarjolla sellaiseen aikaan mikä minulle sopii. Tykkäsin kyllä jatkiksen peleistä.
 

Tammi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Tampa Bay Lightning
Itselläkin kävi mielessä vaihtaa seuraa ja lähteä katselemaan uutta nostetta "uralle" muualta. Siihen jo ihan hyvät mahdollisuudet olikin, mutta päätin nyt vielä antaa HC Jatkikselle mahdollisuuden. Vaikka rosteri on iso niin silti vain pieni porukka on aktiivista. Olisi nyt mukavaa löytää tästä jengistä se 3-5 hyökkääjää, 2-4 pakkia ja 1-2 maalivahtia, jotka aktiivisesti jaksaisivat alkaa tavoittelemaan vakipaikkaa tuolla korkeimmalla tasolla. Jos nyt saadaan tuo porukka kasaan niin jakaisin mielelläni kanssanne pari hyökkäyspään kuviota millä kiekkoa saataisiin maaliin niin suorissa ja nopeissa hyökkäyksissä kuin pidemmissä pyörityksissäkin.
Näistä taktiikoista enemmän kunhan saadaan täältä varmistusta, että intoa löytyy ja halutaan lähteä toteuttamaan tätä "tammen pelikirjaa" :D.
 

Unlucky

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves, Washington Capitals
Laituri Bobby Luu ilmoittaa halukkuutensa jatkaa uraansa Hc Jatkiksessa. Lähden mielelläni toteuttamaan "Tammen pelikirjaa" :)
 

Dissonanssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Moderaattorit
Jonkin aikaa tässä jo pakkina pelaillutkin ja voisi tuota pelipaikkaa ruveta kunnolla vakiinnuttamaan itselleni. Eli ainakin yksi (puukäsi) pakki ilmoittautuu mukaan.
 

Nume

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, FC Bayern München, SoJy
Laadukas Irlannin salomaiden kypsynyt kovaluinen laituri Bush Mills on myös mukana! Yritetään nyt saada värvättyä oikeasti muutamia pelaajia ja voin vaikka laittaa vanhoille pelaajille kyselyä jatkamisesta yksityisviesteillä jne. Omat taidot ei ihan jäätävät ole, mutta oma tahto yrittää korvata puuttuvia taitoja. Tammin pelikirjaa lähden minäkin toteuttamaan mielelläni. Rankun nostan GM:ksi, kun käyn boxilla.

Elän kaukosuhteessa niin aina välillä viikonloppuina en pysty pelaamaan niinkuin tälänä viikonloppuna, mutta viikoilla olen käytettävissä iltaisin hyvin.
 

Glassjaw

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Mä voisin ehkä lähteä kokeilemaan siipiäni tässä pelimuodossakin jos on tarvetta pelurille? Ihan kohtuullisena pelaajan itseäni pidän, mutta olen lähinnä pelannut ihan 1vs1 pelejä. Nume mut ainakin tietää tuolta GM connected liigasta. Kuinka aktiivisesti täällä pitäisi pystyä pelaamaan?
 

Nume

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, FC Bayern München, SoJy
Mä voisin ehkä lähteä kokeilemaan siipiäni tässä pelimuodossakin jos on tarvetta pelurille? Ihan kohtuullisena pelaajan itseäni pidän, mutta olen lähinnä pelannut ihan 1vs1 pelejä. Nume mut ainakin tietää tuolta GM connected liigasta. Kuinka aktiivisesti täällä pitäisi pystyä pelaamaan?

Ilman muuta mukaan vaan! Pärjäät varmasti mukana, kun sun pelaajasikin kehittyy. Aktiivisuudelle ei mitään mittaria silleen ole, mutta monesti ollaan pelattu esim. 17-18.30. Ihan jokaisen tilanteen mukaan :)

E: laitoin osalle pelaajista viestiä, joiden aktiivisuus on ollut vaihtelevaa ja yritän kartoittaa peliaikoja milloin saisimme todennäköisimmin pelejä pelattua. Palaan asiaan kun saan useampia vastauksia.
 

Glassjaw

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ilman muuta mukaan vaan! Pärjäät varmasti mukana, kun sun pelaajasikin kehittyy. Aktiivisuudelle ei mitään mittaria silleen ole, mutta monesti ollaan pelattu esim. 17-18.30. Ihan jokaisen tilanteen mukaan

Itselleni tuo aika on kyllä melko huono, kun töistä pääsen yleensä klo. 16.00 ja pitäisi muksujenkin kanssa viettää aikaa. Eli n. 20.00 eteenpäin pystyn yleensä pelaamaan, kunhan mukulat on saatu nukkumaan.
 

Nume

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, FC Bayern München, SoJy
Itselleni tuo aika on kyllä melko huono, kun töistä pääsen yleensä klo. 16.00 ja pitäisi muksujenkin kanssa viettää aikaa. Eli n. 20.00 eteenpäin pystyn yleensä pelaamaan, kunhan mukulat on saatu nukkumaan.

On kyllä usein pelejä myös iltaisin, ihan varmasti pääset pelailemaan niin paljon ku jaksat. Minä oon sitä mieltä, että kun meillä on nyt pari ehkä n. 10-vuotiasta veijaria joukkueessa niin annetaan heille tarvittaessa kenkää joukkueesta. Voidaan paikata niitä mieluummin meidän muilla kavereilla, jos sellaisia löytyy omalta kaverilistalta. Tärkeintä on kuitenkin leppoisa asenne, vaikka täysillä väännetäänkin, mikit on aina kiva lisä!
 

Nebula

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Crosbyn Pingviinit ja Lindrosin Flyers
Joe Moses palaa kaukaloihin takaisin heti, kun saan XBoxin toimimaan. Muussa tapauksessa olisin jo tullut reilu viikko sitten. Ei lue DVD:tä ei...
 

Tammi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Tampa Bay Lightning
Hyvinhän tässä näyttää porukka heräilevän :). itse en tänä iltana klo 20 jälkeen pääse peleille, koska muuta menoa, mutta huominen pitäisi olla täysin vapaa.

Taktiikoista pistelen lisää kunhan kerkiän ja mahdollisesti joitain kuvia mukaan.
Pääperiaate kumminkin on nopeassa syöttelyssä ja siinä, että kun kaikki sijoittuvat tuon mukaan niin ei tarvitse miettiä/etsiä missä kaveri on kun tietää missä se on jo valmiiksi. henk.koht kikkailulla/taidoilla sun muulla ei nyt niin väliä ole kunhan syötöt vain lähtee napakasti :). Ja mitä enemmän pelaamme yhdessä niin luovuutta tulee aina varmasti lisää ja tätä myötä joukkue on entistä vaikeampi pitää poissa maalipaikoilta.

Pahoittelen jo valmiiksi omia turhia kikkailuja silloin tällöin, mutta joskus on pakko kokeilla saisiko sen hienon yksilösuorituksen väännettyä loppuun asti :D
 

TurtleDef

Jäsen
Suosikkijoukkue
Carolina Hurricanes
Pistin liittymispyyntöä Jatkikseen! Erosin noin kuukausi sitten kokeilemaan kavereiden tiimiä; ihan lapasia ne oli! :) Hyväksykäähän mut takasin niin saatte
aktiivisen kaverin taas mukaan.
 

Tammi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Tampa Bay Lightning
Suunnitelmat muuttuivat sen verran, että menen vasta huomenna vetämään pään täyteen ja nolaamaan itseni julkisesti eli 20:00 jälkeen linjoilla.
 

Touhotin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins, Leijonat
Itselleni käy parhaiten iltaisin klo 21:00 jälkeen kun olen saanut kersalauman (ja akan) nukkumaan. En ole missään liigoissa, joten kun olen linjoilla niin peliin kyllä pääsen.

Pitkiä maratonsessioita en useinkaan ota, pelejä silloin tällöin.

GT: Touhotin, mieluisin pelipaikka LD/RD.
 

Nume

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, FC Bayern München, SoJy
Decimalilta (Decirekolta) ja FiFi93:lta sekä Villemixiltä tuli vastaukset viestiin ja kaikki haluavat jatkaa joukkueessa, vaikka nyt onkin kirjoituiset yms., mutta kyllä tämä tästä taas lähtee! Nasutykkikin palannee jossain vaiheessa. Käyn hyväksymässä TurtleDefin liittymspyynnön, ellei joku muu kerkeä ensin :)
 
Viimeksi muokattu:

Unlucky

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves, Washington Capitals
Peliä nyt? Neljä peluria on onlinessa ja kolme on varmasti nyt jo mukana. Neljänneltä kysytty ja peli vielä kesken siellä, odotetaan vastausta.
 

Nebula

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Crosbyn Pingviinit ja Lindrosin Flyers
Muutama kalja, hermostuminen ja nyrkki sai Xboxin pelittämään, joten Joe Moses valmiina paluuseen! :P
 

Jarvis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers, JYP (Never stop the madness)
Tänään peliä n. klo 21 ?
 
Viimeksi muokattu:

Tammi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Tampa Bay Lightning
Linjoilla ollaan koko ilta eli pelit käyntiin!

Pahoittelen epäaktiivisuuttani tässä lähipäivinä, mutta on vähän kiirettä pitänyt.
Taktiikat koitan mahdollisimman pian saada tehtyä loppuun ja pistellä tänne.
 

Dissonanssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Moderaattorit
Peli jää osaltani tauolle määrittämättömäksi ajaksi. Voi olla, että eashl-pelejä palaan pelaamaan jossain vaiheessa.

Näin välitilinpäätöksenä kuitenkin kiitoksia kaikille! Itse pelaamisen kannalta tämä peli on ehdottomasti parhaimmillaan 6vs6-matseissa. Harmi vain, kun realiteettien johdosta tuo eashl-pelimuoto muun kuin itse pelaamisen osalta on aika ontto ja sisällötön.
 

Nebula

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Crosbyn Pingviinit ja Lindrosin Flyers
Pleijareita tänään klo22 ->

Ite paikalla pikkasen klo22 jälkeen. Ainakin Assumpta Lyyti on ilmaissut halukkuutensa osallistua.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös