Xbox 360

  • 190 297
  • 1 175

Zous

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ryan Reaves
Boxi tosiaan näköjään lätkäisi tuon Dashboardin uusiksi. Tai oikeastaan Homeksi. Aika turha toisaalta, mutta eipä tuolla nyt väliäkään ole. En tiedä sitten miten frendit näkyy siinä, kun livessä en ole käynyt hetkeen.
 

Fiiu

Jäsen
Onko kukaan ostanut tai kokeillut tuota xboxin ns. ilmarattia? Kännykällä nyt, niin en ala linkkiä kaivamaan. Eli kyseessä se etusormipainikkeilla ja liiketunnistimella toimiva ratti. Olisi 39e Veikon Koneessa.

Jos ei ole saumaa johdolliselle ratille tai tilaa ratti/polkimille niin kyllä tuo padin hakkaa 100-0. Olen tässä nyt viikon-kaksi omistanut ko. vekottimen ja Forza 4:n ajaminen tuntuu kyllä pirun hauskalta eikä se, yllättävää kyllä, ole niin lelu mitä voisi kuvitella.

Jos sitä kunnon ajokokemusta hakisi niin kyllähän Fanatecin ratti ja kunnon penkki olis listalla. Nyt on vaan tyydyttävä tähän "parhaaseen mahdolliseen" joka tällä hetkellä on realistinen.
 

mikkoz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
Xbox360 4gb vs. 250gb

Mihin tuota tarvitaan tuota 250gigaa? Riittääkö pelin tilannetallennukset tuolle 4gigalle vai ei. Tarkoitus olisi xboksilla pelata kinetic pelejä ja gta -tyylisiä pelejä.

Edut:
Xbox360 4g:
- Hinta
Xbox360 250g:
-?
 
Viimeksi muokattu:

Fiiu

Jäsen
Kun pelit asentaa kovalevylle niin DVD-asema ei suhise pelatessa ja latausajat pienenevät jonkin verran. Tallennuksille 4GB riittää kyllä. USB-tikuillekin pystyy muuten asentamaan pelejä, lataamaan demoja jne.
 

LaTe_Show

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Rockies: 1980-1981.
Kun pelit asentaa kovalevylle niin DVD-asema ei suhise pelatessa ja latausajat pienenevät jonkin verran. Tallennuksille 4GB riittää kyllä. USB-tikuillekin pystyy muuten asentamaan pelejä, lataamaan demoja jne.

Jos pelin asentaa kovalevylle, niin pitääkö se käynnistää erilailla?
 

Jargon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jos pelin asentaa kovalevylle, niin pitääkö se käynnistää erilailla?

Kovalevyasennus tosiaa pienentää hurinaa, nopeuttaa latausaikoja ja ainakin joidenkin pelien kohdalla vähentää jumituksia.

Muistaakseni ekan kerran kun pelin käynnistää asennuksen jälkeen, niin pitää valita kumpaa kautta pelin haluaa käynnistää mutta sen jälkeen menee automaattisesti.

DLC:t (siis pelien ladattavat lisäosat) pitää asentaa kovalevylle joten jos tällaisia hommailee, niin 4GB jää kyllä äkkiä pieneksi. Toki kai noita voi muistitikullekin asennella mutta onhan se vähän säätämistä joten suosittelisin suosiolla isompaa kovalevyä.

Itse olen 20GB pärjännyt kohta 5v eli käytännössä mulla on lisäosien lisäksi aina max 2peliä asennettuna kovalevylle. Itsellä tuo toimii kun yleensä pelaan Änärin lisäksi yhtä muuta peliä kerralla ja aina sen asennan ja sitten poistan kun siirryn toiseen peliin.
 

Daywalker-75

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, JäKi
Jos pelin asentaa kovalevylle, niin pitääkö se käynnistää erilailla?

Ei, mutta levy pitää silti olla asemassa. Ainakin minulla hajoaa pää, jos pelaan peliä, jota pyöritän levyltä. Tuntuu väliltä siltä, jotta lähtee boksi lentoon...
 

Nume

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, FC Bayern München, SoJy
Ostin tänään Anttilasta "Varaston tyhjennyspäiviltä" Xbox 360, 250gigan kapasiteetilla ja mukana tuli Forza 3 ja Crysis 2, mukaan lähti tietenkin myös NHL 2012. Hintaa oli 199€ lukuunottamatta NHL 2012:ta, joka maksoi 39€.

On mahtava laite ja olen tykännyt melkoisen paljon kyseisestä aparaatista!
 

Taikakaulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Mistäköhän mahtaa johtua, että kaverini eivät pääse minun partyihin, enkä minä heidän? Erikoiseksi tämän tekee vielä se, että keskenään he pääsevät partyyn, eli vika on minussa. Apua!
 

Jonte

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves ja Detroit Red Wings
Mistäköhän mahtaa johtua, että kaverini eivät pääse minun partyihin, enkä minä heidän? Erikoiseksi tämän tekee vielä se, että keskenään he pääsevät partyyn, eli vika on minussa. Apua!

Valistuneena arvauksena voisin heittää että modeemissa portit viturallaan? Ainakin meikäläisellä tuo ei toimi, koska portit on väärin, joita en ainakaan minä pysty itse availemaan ominpäin johtuen taloyhtiön netistä.
 

SamSal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vilpas
Yleensä modeemeissa, jossa on esim. 4 porttia, niin portit 1 ja 2 on palomuurin takana ja 3. ja 4. portti on "auki".

Saattaa auttaa partyihin, itsellä ainakin FIFAssa tulee jotain palomuuri ilmoituksia jos on piuha 1 tai 2 portissa.
 

AJTSS

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars, TPS
En tiedä kuinka luvallista tää on, mutta sen verta tähän kohtaan voisin mainostaa että mulla on turhia XBOX360 pelejä hyllyssä jonkinverran, löytyy mm. Skyrim - Elder Scrolls, Red Dead Redemption - Undead nightmare, näin muutamia mainitakseni. Myös muuta löytyy kyllä. Änäreitä, 2K10 ynnä muuta.

Pahoittelen jos tää on kiellettyä tämä mainostaminen, jos on niin poistan kyllä viestin sitten.
 

-RVL-

Jäsen
Ollut taas Elite pari vuotta aikalailla käyttämättä niin ajattelin kysyä seuraavaa, kun en nyt pääse itse testaamaan.

Onko siellä Marketplacessa miten suuri valikoima pelejä ja onko hinnat järkeviä? 120 GB kuitenkin kiintolevyllä kokoa niin kyllähän siihen omiin tarpeisiini pelit mahtuvat. Eli jos nyt ei välttämättä ole tarvetta levylle ja kotelolle niin löytääkö ko. paikasta tarvitsemansa järkevään hintaan? Siinä vaiheessa ei kyllä levyt ja kotelot haittaa, mikäli verkkokaupoista lähtee puolet halvemmalla ja silloin olisi vielä jälleenmyyntiarvoakin.

Ja oliko nyt viimeaikoina tullut joku uudistus pelien levyihin? Joku suojaus tms. Ehkä olen nähnyt unta, mutta muistelisin lukeneeni jotain tuollaista.

// Onhan noilla näköjään oikein nettisivutkin. Hyvä, että elän taas tällä vuosituhannella.
 
Viimeksi muokattu:

Juteeni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avalanche ja Tappara
Ollut taas Elite pari vuotta aikalailla käyttämättä niin ajattelin kysyä seuraavaa, kun en nyt pääse itse testaamaan.

Onko siellä Marketplacessa miten suuri valikoima pelejä ja onko hinnat järkeviä? 120 GB kuitenkin kiintolevyllä kokoa niin kyllähän siihen omiin tarpeisiini pelit mahtuvat. Eli jos nyt ei välttämättä ole tarvetta levylle ja kotelolle niin löytääkö ko. paikasta tarvitsemansa järkevään hintaan? Siinä vaiheessa ei kyllä levyt ja kotelot haittaa, mikäli verkkokaupoista lähtee puolet halvemmalla ja silloin olisi vielä jälleenmyyntiarvoakin.

Ja oliko nyt viimeaikoina tullut joku uudistus pelien levyihin? Joku suojaus tms. Ehkä olen nähnyt unta, mutta muistelisin lukeneeni jotain tuollaista.

// Onhan noilla näköjään oikein nettisivutkin. Hyvä, että elän taas tällä vuosituhannella.

Kannattaa välttää Marketplacelta pelien ostoa sillä ne maksavat yleensä aika paljon. Vuoden tai pari vanhoja pelejä lähtee kympillä vähän väliä jostain verkkokaupoista. Henk.koht. on tullut vähennettyä pelien ostamista heti julkaisuna, kun jo vuoden päästää niitä saa 10-20 eurolla. Jos kuitenkin peli on saatava heti julkaisun aikoihin, niin Verkkokauppa.comin suoratoimitukset Ahvenanmaalta on oikea valinta. Joka kerta ainakin minulle tullut ajallaan ja hintakin on ainakin 20 euroa halvempi, kuin marketeissa.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Halo 1 vihdoin menossa läpi. Eihän tästä ole kuin 100 vuotta kun se julkaistiin.

En koskaan päässyt pelaamaan peliä läpi, mutta nyt menee kyllä helposti. Huikea peli kyseessä kyllä. Halo 2 ei koskaan jaksanut innostaa, kolmonen jäi about puoleen väliin ja aion pelata joskus vielä sen läpi.

Nelonenhan tulee kohta ja Mikkisoftan hype on myös sen mukaista. Monikos täällä odottaa kyseistä jatko-osaa? Vai alkaako Halo jo kyllästyttää?
 

-RVL-

Jäsen
Kannattaa välttää Marketplacelta pelien ostoa sillä ne maksavat yleensä aika paljon. Vuoden tai pari vanhoja pelejä lähtee kympillä vähän väliä jostain verkkokaupoista. Henk.koht. on tullut vähennettyä pelien ostamista heti julkaisuna, kun jo vuoden päästää niitä saa 10-20 eurolla. Jos kuitenkin peli on saatava heti julkaisun aikoihin, niin Verkkokauppa.comin suoratoimitukset Ahvenanmaalta on oikea valinta. Joka kerta ainakin minulle tullut ajallaan ja hintakin on ainakin 20 euroa halvempi, kuin marketeissa.

Vähän ajattelinkin näin, että "kätevää, mutta kallista". Verkkokaupoistahan pelit on tullut hommattua melkeinpä sata prosenttisesti, mutta ajattelin josko sitä oltaisiin jo pikku hiljaa siirtymässä levyistä ladattavaan sisältöön. Mitään pakko-ostosta ei tällä hetkellä ole, mutta jotain tekisi mieli aloitella. Red Dead Redemption ja Mafia II oli edelliset ja sen jälkeen on kone kerännyt pölyä.
 

BLEGI

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bleg, DRW, Man United ja Tommi Huhtala
Halo 1 vihdoin menossa läpi. Eihän tästä ole kuin 100 vuotta kun se julkaistiin.

En koskaan päässyt pelaamaan peliä läpi, mutta nyt menee kyllä helposti. Huikea peli kyseessä kyllä. Halo 2 ei koskaan jaksanut innostaa, kolmonen jäi about puoleen väliin ja aion pelata joskus vielä sen läpi.

Nelonenhan tulee kohta ja Mikkisoftan hype on myös sen mukaista. Monikos täällä odottaa kyseistä jatko-osaa? Vai alkaako Halo jo kyllästyttää?

Ei todellakaan ala Halo kyllästyttämään!

Yllätyin ettei jatkoajassa ole Haloa koskevaa ketjua(?), sillä se on yksi lempipeleistäni. Halo 3 on edelleen yksi koukuttavimmista peleistä, mitä olen pelannut ja Halo Reachin multiplayeria olen pelannut kyllästymiseen asti

Halo 4 ilmestyy 6.11. Sitä odotellessa
 

eagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Pittsburgh
Halo 1 vihdoin menossa läpi. Eihän tästä ole kuin 100 vuotta kun se julkaistiin.

En koskaan päässyt pelaamaan peliä läpi, mutta nyt menee kyllä helposti. Huikea peli kyseessä kyllä. Halo 2 ei koskaan jaksanut innostaa, kolmonen jäi about puoleen väliin ja aion pelata joskus vielä sen läpi.

Nelonenhan tulee kohta ja Mikkisoftan hype on myös sen mukaista. Monikos täällä odottaa kyseistä jatko-osaa? Vai alkaako Halo jo kyllästyttää?

Kyllähän nuo Halot yksinpeleinä olisi jääneet pelaamatta jo vuosia. Sen sijaan splitscreeninä hyvää viihdettä kaverin kanssa. Ei kuitenkaan liian montaa vastaavaa splittiä löydy.
 

anatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thrashers
Mikäs helkatti minun boxia vaivaa? Levyasema ei lue levyä toisinaan. Ei tule edes siihen "Home:en" lukemaan, että olisi mitään levyä sisällä. Sitten jos koittaa joskus asentaa jotain peliä, tulee "disc unreadable" yms. Nyt ei voi pelata kuin pelejä, jotka ovat jo asennettuna boxin kiintolevylle. Joskus tosin pitää aukaista ja sulkea levykelkkaa muutaman kerran, että kone saa "kiinni" levyn sisällä olosta, jonka jälkeen voi taas pelata.

Boxina siis tuollainen valkoinen 360:nen. Ei se herkkä-RROD:nen, vaan siitä seuraava. Ei Elite, eikä slim.

Auttakaa miestä mäessä, vai pitääkö ostaa uusi laite?
 

Jalasvaara

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS ja WSH Capitals
Mikäs helkatti minun boxia vaivaa? Levyasema ei lue levyä toisinaan.

Mulla oli ihan sama ongelma talvella, ja silloin asiaa selvittelin niin ilmeisesti kyseessä lukupää joka alkaa mennä pikkuhiljaa rikki. Eli jos on takuuta niin menee sen piikkiin ja saa sen ilmeisesti muutenkin Microsoftin kautta korjautettua. Kannattaa kattoa tuolta Xbox.comista mitä sieltä löytyy asiasta.
 

anatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thrashers
Mulla oli ihan sama ongelma talvella, ja silloin asiaa selvittelin niin ilmeisesti kyseessä lukupää joka alkaa mennä pikkuhiljaa rikki. Eli jos on takuuta niin menee sen piikkiin ja saa sen ilmeisesti muutenkin Microsoftin kautta korjautettua. Kannattaa kattoa tuolta Xbox.comista mitä sieltä löytyy asiasta.

Jooh, pistin viestiä, saas nähdä mitä vastaavat. Taidan ostaa uuden. On jo toinen boxi joka on sanomassa sopimusta irti. Jossain GameHousessa maksavat kuulemma 20 per hajonnut boxi. Saahan noista jo sen 40 uuden boxin ostoon. Tuota uuden boxin ostoa tukee se, että tuohon valkoiseen malliin ei oikein tehdä enää mitään "lisäosia", vaan kaikki ovat nykyään Slim-malleihin. Pitänee hemmotella itseäni ja ostaa tuollainen slim itelle vaikka "opiskelujen alkajaislahjukseksi".. ;)
 

Muhkea

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, NHL:n suomalaiset
Heh... Ostinpa tuossa Ebaysta muutamat parit uusia tatteja, kun änäriä tahkotessa ne tahtovat kulumaan. Kahteen loppuunkulutettuun ohjaimeen ne vaihdoin. Ensimmäisen ohjaimen kanssa tietysti meni oma aikansa, mutta toinen menikin kolmessa minuutissa. Helppo homma, ja yhtä nopeasti olisi saanut vaihdettua kaiken muunkin mahdollisen napeista liipaisimiin.

Torx-meisselillähän tuon ohjaimen aukoo ja YouTuben ihmeellinen maailma antoi helvetin hyvät ohjeet ohjaimen kanssa väkertämiseen. Ei olisi kestänyt ensimmäisenkään kanssa ollenkaan, jos olisin malttanut heti katsoa ohjeet.

How to Change the Color of Your Xbox 360 Thumbsticks - By MyCustomController

Linkki vie YouTubeen.

Suosittelen siis lämpimästi ainakin, jos tarkoituksena on ostaa kokonaan uusi ohjain kuluneitten tattien vuoksi.
 

Juna

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Pitäisi päästä tänään tullutta NHL12-demoa testaamaan, mutta on pieniä ongelmia.

Osaako joku kertoa, miten saan mokkulan toimimaan xboxissa? Laitoin verkkopiuhan läppäristä boxiin, mutta ilmeisesti asetukset ovat pielessä, kun boxi ei löydä verkkoa. Pelaan pelkästään offlinessa, mutta mokkulaa olen joskus käyttänyt näiden demojen katsastamiseen. Kaveri laittoi aiemmin yhteyden toimimaan, mutta nyt muuton jälkeen yhteys ei enää muodostu ns. itsestään, kuten ennen.

Käytössä on Windows Vista 6.0. Kiitos jo etukäteen, jos joku sattuu tietämään ratkaisun.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös