Xbox 360: Slovakian Mömmöm-esiturnaus

  • 1 832
  • 17

Muhkea

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, NHL:n suomalaiset
Huolimatta maajoukkueista päätin ottaa NHL-säännöt käyttöön. Henkilökohtaisesti vituttaa pelata laivan kokoisessa kaukalossa, joten koin velvollisuudeksi tehdä pelistä hauskempaa sääntöjä uhmaten.

Joukkuemäärä: 7
2 peliä jokaista joukkuetta vastaan
Playoffit paras 5:sta
NHL-säännöt


Liigan nimi: neverforget
Liigan lyhenne: jamm
Liigan salasana: mommom

Kanada: Speed (Lacku)
Ruotsi: thego (thego86)
Slovakia: Daywalker-75 (Uuhenkujan king)
Suomi: Mikke11 (Massz0)
Tsekki: Nakki (aisakuja king)
USA: Tommy (MustardTommy)
Venäjä: JiVe (ErnstKranke)

Niin, älkää luonnollisesti tehkö treideja, vaikka ne onkin käytössä. En ole ihan varma saako rostereita muuten säädettyä, joten otin treidit käyttöön.
 
Viimeksi muokattu:

Daywalker-75

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, JäKi
No vittu, Slovakia ja SaiPa #41 Richard Lintner.

GT: Uuhenkujan king

Tänks!
 
Viimeksi muokattu:

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Kanada 7 - Ruotsi 3

Aika peruspeli taas Lackua vastaan. On se kyl huikea maalintekijä, ei voi muuta sanoa. Laukaukset tais mennä 22-21 eli pikkasen paremmalla prosentilla se viimeistelee. Huvittavaa vaan ku nää omat jätkät lentelee ympäri kenttää heti ku Iso Paha Kanukki tulee vähän viereen jutteleen. Murrayki oli ihan lapanen täs pelis :D
 

Daywalker-75

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, JäKi
Kanada 7 - Ruotsi 3

Aika peruspeli taas Lackua vastaan. On se kyl huikea maalintekijä, ei voi muuta sanoa. Laukaukset tais mennä 22-21 eli pikkasen paremmalla prosentilla se viimeistelee. Huvittavaa vaan ku nää omat jätkät lentelee ympäri kenttää heti ku Iso Paha Kanukki tulee vähän viereen jutteleen. Murrayki oli ihan lapanen täs pelis :D
Tuon pelin seuraaminen koitui minun kohtaloksi. Odottelin Lakun pelin loppumista ja hieroskelin pelistrategiaa. Aloitin puhtaasti "puolusta ja hakkaa"-taktiikalla, mikä ei kyllä kanukkia vastaan toiminut...
Taisi olla ekan erän jälkeen 0-4 Kanadalle. Siirryi sitten toisessa erässä hyvään Slovakialaiseen hyökkäyspeliin ja peli taisi käydä jo 4-5, kunnes tuli viimeinen niitti Heatlyltä.

Otettiin toinen peli putkeen tuon pelin jälkeen ja turpaan tuli siinäkin.
Veikkaan, että Kanada ottaa mestaruuden...
 

Muhkea

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, NHL:n suomalaiset
Vittu mää inhoan Kanadaa. Joka helvetin jätkä joku köriläs, jolta mahdoton taklata kiekko pois. Ei ole valehtelua sanoa, että ainoa tapa taklata kanukilta kiekko pois on joko laittaa perse eteen tai ajella päin numeroa laitaa vasten.

Siihen päälle sitten Suomen paskat pelaajat niin juhlat ovat alkaneet.

Ja Brödöör ja Luongo.

Suomen parhaan pakin arvo on 83. Paskimman 74.
 

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
#17
USA-Venäjä, yksi voitto ja yksi tappio
USA-Kanada, kaksi voittoa
USA-Suomi, yksi rökälevoitto ja yksi jatkoaikatappio

Tällä saldolla mennään. Varmaan iltasella taas tulilla.
 

Daywalker-75

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, JäKi
Venäjästä voitto ja tappio. Kummasti alkoi Ryssät ampumaan patjoihin siniviivalta, kun olivat tappiolla. Onneksi voitin pelin, jotta ei käynyt vituttamaan.
Toinen peli oli sitten selvää lihaa vastustajalle..
 

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
Venäjästä voitto ja tappio. Kummasti alkoi Ryssät ampumaan patjoihin siniviivalta, kun olivat tappiolla. Onneksi voitin pelin, jotta ei käynyt vituttamaan.
Toinen peli oli sitten selvää lihaa vastustajalle..
Hetkinen, missä pelissä näin on käynyt? Jos olen patjoihin heittänyt kiekkoa rannarilla, niin ainoa mahdollisuus on ollut, että olen koittanut pitää kiekon alueella ja tökätä sen nopeasti vaan pois pakilta. Muutoin en kyllä moista väitettä sulata. Jos taas tarkoitat syöttömyllyjen päättäviä vetoja siniseltä, niin kyllä niissä on tarkoitus tehdä se maali joko suoraan tai ohjurilla.

Pelaamatta muistaakseni vielä Ruåtsi x 2 ja Tsekki x1. Saa haastaa iltasella ja laittakaa haastetta kehiin, vaikka olisi matsi kesken.
 

Daywalker-75

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, JäKi
Hetkinen, missä pelissä näin on käynyt? Jos olen patjoihin heittänyt kiekkoa rannarilla, niin ainoa mahdollisuus on ollut, että olen koittanut pitää kiekon alueella ja tökätä sen nopeasti vaan pois pakilta. Muutoin en kyllä moista väitettä sulata. Jos taas tarkoitat syöttömyllyjen päättäviä vetoja siniseltä, niin kyllä niissä on tarkoitus tehdä se maali joko suoraan tai ohjurilla.

Pelaamatta muistaakseni vielä Ruåtsi x 2 ja Tsekki x1. Saa haastaa iltasella ja laittakaa haastetta kehiin, vaikka olisi matsi kesken.

Ensimmäisessä pelissä. Jospa ne laukaukset vain lähtivät huonosti siitä siniviivan tuntumasta...

Se siitä. Tänään ei Slovakia pääse luultavasti kehään, mutta huomeniltana olen verkossa.
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Omalta osalta ollu ny turhan hiljasta tän suhteen ja pitää yrittää viikonlopun aikana vähän parantaa aktiivisuutta.

E: No itseasiassa jos tiedätte jonku halukkaan ja aktiivisen pelaajan niin voi mun puolesta tulla Ruotsil pelaan. Yhen matsin oon vasta saanu pelattua ja se oli se Kanada- tappio.
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Jahas. Tommyn kaa yritettiin pelata, mut tuli taas vaan sitä tuttua "session was created using older rosters"- paskaa. Huudelkaapa vaikka tänne jos saatte tänään pelattua jonku matsin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös