www.ruutu.fi – lätkä/urheilufanin unelma?

  • 1 595 565
  • 6 774

Tach

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Uskoisin että Ruutu näyttää sm-liigaa jatkossakin. Tuli kysely sähköpostiin, jossa tiedusteltiin millaisen paketin olisi valmis ostamaan. Poimintona mm. Ruutu+Viihde ja Urheilu hintaan 25€/kk + Chromecast kaupan päälle. Yksi pakettivaihtoehto oli 9kk tilaus alkaen playoffseista hintaan 19€/kk + Chromecast. Jokainen pakettivaihtoehto tuntui sisältävän chromecastin kaupan päälle ilman lisäkustannuksia, joten sellaista on todennäköisesti odotettavissa ensi kaudelle
 

Numero66

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Kärpät
Ei välttämättä Ruudun ongelma vaan Chromecastin. Itselläkin on satunnaisesti Chromecast pätkinyt, mutta nyt kun olen ottanut tavaksi bootata sekä routerin että Chromecastin ennen lätkämatsia, niin pätkimisiltä on pääosin välttynyt.
Chromecastista tuli otettua piuha irti hetkeksi ennen kuin aloitin kattoon matsia ja tällä kertaa ei pätkiny ollenkaan ja laatu pysyi parhaalla tasolla koko ajan. Tekee siis hyvää buutata toi casti aina välillä.
 

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
Kohtapiakkoin alkava HIFK-Tappara näkyy ruudussa ilmaiseksi, kunhan on kirjautunut sisään. Tällä hetkellä tosin ennakkostudiossa on jostain käsittämättömästä syystä joku väsynyt Andy McCoy -imitaattori, eli kannattaa varmaan avata se Ruutu vasta matsin alkaessa.
 

Borre

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Ei tällä hetkellä harmita yhtään ettei Ruutu enää näy. Alkamassa HIFK-Tappara ja alkustudion tilalla on joku surkea sketsishow. Sinänsä tietysti hyvä, että Rantanen ei pääse juurikaan ääneen, mutta onhan tuo melkoinen rimanalitus.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Kohtapiakkoin alkava HIFK-Tappara näkyy ruudussa ilmaiseksi, kunhan on kirjautunut sisään. Tällä hetkellä tosin ennakkostudiossa on jostain käsittämättömästä syystä joku väsynyt Andy McCoy -imitaattori, eli kannattaa varmaan avata se Ruutu vasta matsin alkaessa.
"McCoylta" tulee fiksumpaa juttua kuin Rantaselta.

Näköjään Nelonen valinnut hassuttelun tien tälle ilmaisottelulleen. Äskön oli jo perinteinen Juhani Tamminen IFK:n pukukopissa.
Jarkko Tammiselta kenties tulossa joku ohjelma lähiaikoina Nelosella, kun ollaan hassuttelemassa? Parasta ennen päiväys meni jo 15 vuotta sitten.
 

#_6

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK '83, '98, '11 - Red Wings '97, '98, '02, '08
Playoffs-passin hinta on tänään laskenut, nyt saa 3+4 kk:n paketin kokonaishintaan 74,85 e. Jos keksii käyttöä kesälle, niin 10,70 e / kk ei ole paha hinta.

Vähän huonosti ja jopa virheellisesti (120 pv pitäisi olla 90 pv) ilmaistu tämä tarjous, ja maksukuitissakin on pitänyt virheellinen määräaika selvittää erillisellä huomautuksella. No, nämä on näitä, milloinpa yritykset viestintänsä ymmärtäisivät hoitaa kuntoon.
 

carr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Peter Forsberg
Honor 8, Android 6.0

Livelähetys käynnistyy ja toimii noin 5 min. Sen jälkeen kuva pysähtyy ja tulee ilmoitus "Tuntematon virhe. Käynnistä video uudelleen." Uudelleen käynnistyksen jälkeen toimii minuutin pari, jonka jälkeen em. ilmoitus taas. Tätä sitten jatkuu niin kauan, että pitää katsominen lopettaa hermojen säästämiseksi.

Tuttu ongelma? Mikä avuksi?
 

low prospect

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, support KooKoo & Jokerit
Taas video skippailee muutaman minuutin välein ehkä 2-3sec ajan, sitten palaa normaaliin. Tätä on ollut viime kierroksilla havaittavissa, en varmaan ole ainoa?
 

Taksari

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, KPC.
Taas video skippailee muutaman minuutin välein ehkä 2-3sec ajan, sitten palaa normaaliin. Tätä on ollut viime kierroksilla havaittavissa, en varmaan ole ainoa?
Samaa olen huomannut itsekin. Olen bootannut Chromecastin ja modeemin useasti mutta silti pätkii. Hyvä huomata että ei ole omista vehkeistä kiinni vaan mahd. Ruudun pään ongelmia.
 

low prospect

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, support KooKoo & Jokerit
Samaa olen huomannut itsekin. Olen bootannut Chromecastin ja modeemin useasti mutta silti pätkii. Hyvä huomata että ei ole omista vehkeistä kiinni vaan mahd. Ruudun pään ongelmia.

Samaa mieltä, ongelma on lähteessä.
 

low prospect

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, support KooKoo & Jokerit
Onko ruudun twitterissä mainintoja tästä? Todella ärsyttävää!!
 

Spenroos

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, JanPa
Nuo pätkimiset ja kuvan laatu/liike on juuri ne syyt miksi en mielelläni netin kautta kiekkoa katso. Antennin kautta (Digitan jakeluna DNA) toiminut kuin junan vessa, sateliitin kautta sitten vielä paremmalla kuvalla NHL. Koskahan oikeasti saavat netin kautta tulevat kiekkolähetykset toimiviksi ja hyvälaatuisiksi ja niin että olisivat sitä aina? Luulen että vielä menee aikaa siihen.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Ainoa oikea neuvo on että hankkikaa tv-kortti ja katselkaa sen kautta pelejä. Ei pätki kuva, jos nyt ei satu tippumaan lunta lähetysauton päälle tms.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ite olen nyt katellut Sonera Viihteellä kolmatta kuukautta, ensin omilla tunnuksilla, sitten vaimon ja nyt taas omilla, 0€/kk. Toiminut erittäin hyvin sekä chromecastilla että mobiilisti. Ja on sillä tavalla Ruutu-vapaa, että kuvasignaali on niistä telkkarin Nelonen Pro-kanavista peräisin.

Joskus dumasin aika vahvasti tuon Viihteen sovelluksen, mutta nykyvehkeillä se on toiminut jotakuinkin täydellisesti. Tv-kortti ei minulle sopisi kun varmaan puolet ajasta katson muualta kuin telkkarista.
 

Spenroos

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, JanPa
Ainoa oikea neuvo on että hankkikaa tv-kortti ja katselkaa sen kautta pelejä. Ei pätki kuva, jos nyt ei satu tippumaan lunta lähetysauton päälle tms.

Toki näin jos oikein varman päälle haluaa pelata. Mulla on ollu Ruutu siitä lähtien kun Liiga, ja Viaplay siitä lähtien kun NHL alkoi näkyä näillä. Viaplayssä ei ikinä mitään ongelmaa, ruudussa alussa kaiken aikaa, nyttemmin harvakseltaan. Kyllä interinnetti on nykyaikaa ja on täysin mahdollista tarjota katselukokemus luotettavasti myös netin välityksellä.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Toki näin jos oikein varman päälle haluaa pelata. Mulla on ollu Ruutu siitä lähtien kun Liiga, ja Viaplay siitä lähtien kun NHL alkoi näkyä näillä. Viaplayssä ei ikinä mitään ongelmaa, ruudussa alussa kaiken aikaa, nyttemmin harvakseltaan. Kyllä interinnetti on nykyaikaa ja on täysin mahdollista tarjota katselukokemus luotettavasti myös netin välityksellä.
Tämä on totta, Viaplay kyllä toimii käytännössä aina ja Ruudussa on enemmän tai vähemmän vikaa. En kyllä suoraan tiedä mistä moinen, osittain varmasti resurssikysymys mutta toisaalta luulisi että nykyaikana osattaisiin tehdä toimiva ja kevyesti toimiva mediasoitin joilla näyttää pelejä.
 

Spenroos

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, JanPa
Tämä on totta, Viaplay kyllä toimii käytännössä aina ja Ruudussa on enemmän tai vähemmän vikaa. En kyllä suoraan tiedä mistä moinen, osittain varmasti resurssikysymys mutta toisaalta luulisi että nykyaikana osattaisiin tehdä toimiva ja kevyesti toimiva mediasoitin joilla näyttää pelejä.
Vailla parempaa tietoa/ymmärrystä arvailen minäkin mutta uskoakseni homma johtuu sanomatalon kaistasta ulospäin. Nettisisältöjen määrä Sanomalla todennäköisesti kasvaa jatkuvasti ja kun rajat tulee vastaan niin suorat tv-lähetykset netin välityksellä kärsii.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös