www.ruutu.fi – lätkä/urheilufanin unelma?

  • 1 594 921
  • 6 774

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
No ei kyllä itsellä näy noita Pro-kanavia vai tulevatko näkyviin vain peli-iltoina? Ei sillä sinänsä väliä, toimii yhtä hyvin läppärin kautta ajettuna kuin Ruutu+
 

Mahtiankka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Anaheim Ducks, Luleå HF
Näkyy koko ajan ja tosiaan näkyy myös nuo kaikki Nelosen kanavat (Prime, Nappula yms.). Ilmeisesti olemme sitten tehneet tilaukset jotenkin eri tavalla. Minä tuolta Soneran omien sivujen kautta tilasin Sonera Viihteeseen, siihen kotiosoitteella olevaan versioon (kun se ja nettiversio näkyy ainakin mulla erillisinä). Siihen kun tuon tilasi, niin sitten sen sai aktivoitua ilmaiseksi myös tuon Sonera Viihteen netti- ja mobiiliversion. Sen ilmainen tilaus jatkuu siihen saakka, kun boksille tilattu paketti on voimassa. Nyt tänään huomasin, että myös ruutu.fi -palveluun saa aktivoitua tilauksen, jos on voimassa oleva Sonera Viihde -tilaus.
 

tuukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Onko kenelläkään mitään vinkkiä tai vaikka koodia johonki hyvään Ruutu+ tarjoukseen? Eilen loppu sopimus ja pitäis tilata jonkunlaisella sopparilla uus.
 

Diablo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Urheilullisesti avoimet sarjat
Onko kenelläkään mitään vinkkiä tai vaikka koodia johonki hyvään Ruutu+ tarjoukseen? Eilen loppu sopimus ja pitäis tilata jonkunlaisella sopparilla uus.
Samanlainen tilanne täällä. Hinta on näköjään noussut, aiemmin maksoin vuoden verran 20€/kk. Nyt pitäisi maksaa 24,95€. Yritän tässä googlailla jotain mahdollisia tarjouksia, toki niitä ei sitten nyt juuri tunnu löytyvän..
 

k0l1kk0

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Onko kellään muulla ollut tätä ongelmaa? Eli läppärillä Ruutu tulille ja valittaa että Flash Playerissä jotain ongelmia, päivitä flash. Sama toistuu kaikilla selaimilla. No 2pv sitten toimi moitteetta ja monta kertaa ennen sitä. Tätä samaa valitti jokunen aika sit myös enkä kyennyt asialle mitään tekemään. Alkoi vaan toimia jossain vaiheessa.

Nyt aattelin että perkele, otan tyttöystävän koneen, siinä ainaki on kaikki päivitetty, mutta ei, samaa paskaa valittaa.
Tein Ruudun laitetestin joka väitti että kaikki ok paitsi sitten kun kokeilin live testiä.
 

Sid

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara & Maple Leafs, Liverpool F.C.
Tämän vuoden Playoffs-passi (https://kauppa.ruutu.fi/playoffs-passi) ei kovin suurta alennusta tarjoa, ellei käyttöä löydy kesäksi. Onneksi omasta taloudesta löytyy opiskelija.

Ruutu+ Viihde & Urheilu 8 kk määräaikainen tilaus. Ensimmäiset 4 kuukautta (120 pv) 24,95 €/kk, jonka jälkeen 4 kuukautta (120 pv) 0 €. Tilauksen kokonaishinta on 99,80 €.
 

Strongbow

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko Rauma
Onko mahdollista saada LG:n (Android) tv:lle toimimaan Ruutu-sovellusta? LG:n asiakaspalvelussa sanoivat, että ei ole. Mitään vinkkejä kenelläkään?
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Tämän vuoden Playoffs-passi (https://kauppa.ruutu.fi/playoffs-passi) ei kovin suurta alennusta tarjoa, ellei käyttöä löydy kesäksi. Onneksi omasta taloudesta löytyy opiskelija.

Ruutu+ Viihde & Urheilu 8 kk määräaikainen tilaus. Ensimmäiset 4 kuukautta (120 pv) 24,95 €/kk, jonka jälkeen 4 kuukautta (120 pv) 0 €. Tilauksen kokonaishinta on 99,80 €.

Pirullinen temppu nakittaa porukkaa kesäksi, kun muuten sitä on vaikea saada myydyksi. Ei taida tälle kaudelle mistään tulla niitä 3kk paketteja...
 

#_6

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK '83, '98, '11 - Red Wings '97, '98, '02, '08
Tämän vuoden Playoffs-passi (https://kauppa.ruutu.fi/playoffs-passi) ei kovin suurta alennusta tarjoa, ellei käyttöä löydy kesäksi. Ruutu+ Viihde & Urheilu 8 kk määräaikainen tilaus. Ensimmäiset 4 kuukautta (120 pv) 24,95 €/kk, jonka jälkeen 4 kuukautta (120 pv) 0 €. Tilauksen kokonaishinta on 99,80 €.

Onko kokemusta aiemmilta vuosilta, että kuinka pitkään tämä tarjous pysyy voimassa? Tämän kuun loppuun?
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Niin, hainkin lähinnä giganttityylisiä 50e/3kk paketteja
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Sonera Viihteen tarjous on edelleen voimassa. Ruutu+ Viihde & Urheilu - Sonera
Mulla nyt menossa toinen kuukausi tätä tai siis vaimolla on menossa...

Oliko se nyt niin, ettei Viihde mobiili käyttäminen vaadi Soneran liittymää? Olin siinä käsityksessä että tuo vaatii Sonera Viihteen (IPTV) ja sen voi ottaa käyttöön vain liittymän omistaja.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Oliko se nyt niin, ettei viihde mobiili vaadi Soneran liittymää? Olin siinä käsityksessä että tuo vaatii Sonera Viihteen (IPTV) ja sen voi ottaa käyttöön vain liittymän omistaja.
Ei vaadi. Tietääkseni. Minulla ei ole koskaan ollut IPTV:tä Soneralta. Kännykkäliittymä toki on, mutta sillä ei pitäisi minusta olla merkitystä (muuta kuin sikäli että siinä tapauksessa tilauksen voi tehdä Omilta Sivuilta). Mitä tuota linkkiä seurasin kirjautumatta, niin pankkitunnistautumiseen asti se menee, siinä kohtaa se varmaan tajuaisi että minä olen jo Soneran ja Sonera Viihteen asiakas ja että olen tuon edun jo käyttänyt.

Sonera Viihde mobiili on käsittääkseni ilmainen sinänsä, eli jos et mitään maksullista kanavapakettia tilaa, niin et maksa mitään perusmaksua tms (et toki mitään näekään, tai no taitaa siellä Tuiskun, Sannin ja JVG:n konsertteja olla, eli ihan mitä tahansa suomalaista kesäfestaria pääsee simuloimaan kotioloissa).
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Ok kiitos vinkistä. Täytyy varmaan testata tuota kun kohta taas nykyinen tilaus loppuu.
 

Sid

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara & Maple Leafs, Liverpool F.C.
Onko kokemusta aiemmilta vuosilta, että kuinka pitkään tämä tarjous pysyy voimassa? Tämän kuun loppuun?
Viime vuonna hankin Playoffs-passin, mutta silloin sopimus oli muistaakseni 80 € liigakauden loppuun asti, ei pidemmälle. Sen vuoksi Nelosella ei ollut tarvetta laittaa tarjoukselle takarajaa. Ilmeisesti mietit tarjoukseen tarttumista myöhemmin, jolloin voisi katsoa samaan hintaan pitkälle syksyyn saakka?
 

#_6

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK '83, '98, '11 - Red Wings '97, '98, '02, '08
Ilmeisesti mietit tarjoukseen tarttumista myöhemmin, jolloin voisi katsoa samaan hintaan pitkälle syksyyn saakka?

Joo, mutta siksi, että mulla on voimassa oleva jatkuva 3 kk:n tilaus, jonka voisin irtisanoa ja vaihtaa tämän kuun lopussa tähän Playoffs-passiin. Mulla löytyy käyttöä myös kesällä, joten kk-hinta on tuossa vallan kohtuullinen. Mistä löysit tarjouksen, ainakaan kovin helpolla ei Ruutu.fi-osoitteesta silmään satu?
 

Sid

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara & Maple Leafs, Liverpool F.C.
Mistä löysit tarjouksen, ainakaan kovin helpolla ei Ruutu.fi-osoitteesta silmään satu?
Alkuperäisessä viestissä on linkki. Satuin huomaamaan mainoksen eilisen Jukurit-Tappara -pelin aikana.
 

k0l1kk0

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
On se nyt saatana ku joka toisella kerralla Ruudun mukaan flash Playerissä ongelma ja pitäis päivittää uuteen (tosin uusin taitaa olla jo) ja joka toisella kerralla toimii moitteetta.
 

PES

Jäsen
Suosikkijoukkue
ACO, Kärpät, ManC, R.Nadal, Ronnie O'Sullivan
Kuka tämä päälähetyksen tepsikannattajaselostaja oikein on? Ihan kujalla välillä ja tunnelma kuin hautajaisissa. Kyllä on Jaloa ja Jyppiritaria ikävä. Olis edes Mika ja Juti Saatana!
 

low prospect

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, support KooKoo & Jokerit
Koitan katsoa Jukurit - JYP ja otteluna on Kärpät - KalPa. Kärpät - KalPa taas näyttää Kookoo - Lukko. Ja KooKoo - Lukko -kanava näyttää Jukurit - JYP.

Eli kanava 7 näyttää JYPin matsin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös