www.ruutu.fi – lätkä/urheilufanin unelma?

  • 1 595 227
  • 6 774

Suonvieri

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Huomasin vahingossa että tallenteet löytyivät, mutta ovat aika hyvin piilotettu.
Ipadilla valitsin Kanavat -> Näytä menneet ohjelmat. Sitten klikkasin haluamaani ottelua tältä päivältä. Avautuvalta sivulta kun valitsee Jaksot, niin siellä oli esim molemmat Saipan ja Kookoon matsit.

Liigan pääsivulla ei tosiaan näy tallenteita.

Korjaus. Perjantain peli löytyy mut lauantaista ei.
 
Viimeksi muokattu:

karotenoidi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Canucks, PYRY
On ne menneet ottelut myös Ruudussa, ottelutallenteissa. Klikkailette vaan sormenne ruvelle, ja kun olette selanneet kaikkien viime kauden pelien ohi, listan lopussa ovat tämän kauden pelit.
 

Uncle Becker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Україна
Katsoin tänään pitkästä aikaa livenä Ruutu+:saa (iPhone 6s, Apple TV4, AV-vahvistin, tykki). Hyvin toimi. Kuvalaatu on selkeästi parantunut eikä lagannut kertaakaan. Ainoa häiriö tuli joka kerta kun joku nimigrafiikka tuli ruutuun. Ääni pätki silloin. Tätä oli myös viime syksynä, kun edellisen kerran kokeilin, mutta paljon huomaamattomana. Puhelinta pystyi normaalisti käyttämään muihin juttuihin. Kerran tosin Ruutu+ kaatui, muuta sitähän nykyään tapahtuu joka paikassa.

Kunhan saavat pelit heti tuonne arkistoon, niin ei tarvitse enää kanavapakettia.
 

lgii

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Wild
Täytyy taas kehaista Samsungin tv:n Ruutu-appsia. Hyvä kuvanlaatu eikä nyi. Huomasin jo keväällä, että koneella saattoi esiintyä pätkimistä mutta telkkarissa pyöri hienosti.

Siis hetkinen? Minulla vuosi sitten ostettu Samsungin 4k SUHD telkka ja minulla Ruutu+ appi on aivan käyttökelvoton. Streami kyllä pyörii mutta järkyttävän pätkimisen kera: fps on siis ehkä 20, bufferointia ei näy mutta pelaajan luistellessa siniviivalta siniviivalle kuva "päivittyy" ehkä kaksi kertaa. Näyttää siis että ukot "teleporttaavat" paikasta toiseen.

IPad + AppleTV kombo taas pelaa oikein nätisti. Telkka on kyllä päivitetty ja näin mutta jostain syystä ruudun sovellus ei kyllä minulla toimi.
 

Viuhahtaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk, Pittsburg Penguins, Charlestown Chiefs.
Samsungin J ja K sarjan televisioissa ei tällä hetkellä ole Ruutu sovellusta. Jos sellainen joltain vielä löytyy, ohjelmistopäivitys sen poistaa. Tuo on toki tulossa aikanaan
 

Uncle Becker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Україна

SASamuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Seattle Kraken
Samsungin J ja K sarjan televisioissa ei tällä hetkellä ole Ruutu sovellusta. Jos sellainen joltain vielä löytyy, ohjelmistopäivitys sen poistaa. Tuo on toki tulossa aikanaan

JS sarjassa on. Eli ns. viimevuoden SUHD tv:ssä. Semisti eri käyttis kun muissa J -sarjalaisissa tästä syytä myöskin JS-sarjasta tällä hetkellä uupuu Katsomo. Viimeksi kun Samsungin edustajan kanssa olin jutulla niin K-sarjaan Ruutu sovelluksen aikataulu oli lähiaikoina kun taas Areena/Katsomo oli ihan kohta. (lue: lähiaikoina=2-3kk ihan kohta=kuukauden sisään näin ainakin on voinnu ennen tulkita noita aikatauluja)
 

Wingman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Valmentajien hautuumaa
Samsungin J ja K sarjan televisioissa ei tällä hetkellä ole Ruutu sovellusta. Jos sellainen joltain vielä löytyy, ohjelmistopäivitys sen poistaa. Tuo on toki tulossa aikanaan

No jopas. Mikähän tälle on syynä? Mulla taitaa olla J sarjalainen, ja vielä toistaiseksi Ruutu löytyy.
 

VTVH

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Täytyy taas kehaista Samsungin tv:n Ruutu-appsia. Hyvä kuvanlaatu eikä nyi. Huomasin jo keväällä, että koneella saattoi esiintyä pätkimistä mutta telkkarissa pyöri hienosti.

Pystyykö tuolle kuvalle tekemään mitään joko appsin tai TV:n puolelta? Tai saako suosta mistään näkyviin minkä laatuista kuvaa tuo ruudulle tuo?

Itse katsoin nyt ensimmäistä kertaa SaiPa-KooKoo peliä 55" Samsungista Ruutu-appsin läpi. Kuva oli muuten ihan ok 720p laatuinen eli siedettävä, mutta tuntui että fps ei voinut millään olla 50. Pelitilanteessa varsinkaan kiekon liike ei ollut sulavaa vaan kiekko nyki ja se ei ole jääkiekkopeliä katsoessa mitenkään miellyttävää.
 

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU
Pystyykö tuolle kuvalle tekemään mitään joko appsin tai TV:n puolelta? Tai saako suosta mistään näkyviin minkä laatuista kuvaa tuo ruudulle tuo?

Itse katsoin nyt ensimmäistä kertaa SaiPa-KooKoo peliä 55" Samsungista Ruutu-appsin läpi. Kuva oli muuten ihan ok 720p laatuinen eli siedettävä, mutta tuntui että fps ei voinut millään olla 50. Pelitilanteessa varsinkaan kiekon liike ei ollut sulavaa vaan kiekko nyki ja se ei ole jääkiekkopeliä katsoessa mitenkään miellyttävää.
Kannattaa koittaa pakottaa TV 50Hz -tilaan. Tuo poistaa ainakin Chromecastilla ja AppleTV:llä kuvan nykimisen.
 

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
No mitenkäs se Ruutu (livestreami) pelitti Chromecastilla? Oliko kuva sulavaa relkkarin ruudulla? 50hz mode varmaan kannattaa olla päällä castissa
 

Peltinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Nyt huomasin, että ainakin iOS sovelluksessa kun avaa live-ottelun se kysyy aloitetaanko alusta vai siirrytäänkö live-kuvaan. Loistava parannus, vielä viime syksynä piti odottaa pelin päättymisen jälkeen muutama tunti ennenkuin pystyi katsomaan "jälkilähetyksenä". Nyt jos ehtii katsomaan vasta kesken pelin niin voi katsoa alusta ja hyppiä sitten erätaukojen yli.
 

Juippi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
No mitenkäs se Ruutu (livestreami) pelitti Chromecastilla? Oliko kuva sulavaa relkkarin ruudulla? 50hz mode varmaan kannattaa olla päällä castissa

Hyvin toimi. iPhonella Ruutu+ auki ja siitä Chromecastilla kuva telkkariin. Alkuun nyki, mutta 50hz päälle ja kuva todella hyvä.
 

Mechalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Idän ihme, Honka
Kysyisin vielä kerran tätä samaa mitä aikaisemmin eli jos mulla on Sanoma-tunnukset(lukuoikeus nettihesariin esim.) niin joudunko joka tapauksessa ostamaan ton Ruutu+palvelun vai näkyykö se mulla suoraan?
 

Pulustaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lestaporot, Jussin tussit
Kysyisin vielä kerran tätä samaa mitä aikaisemmin eli jos mulla on Sanoma-tunnukset(lukuoikeus nettihesariin esim.) niin joudunko joka tapauksessa ostamaan ton Ruutu+palvelun vai näkyykö se mulla suoraan?

Kyllä joudut, Sanoma-tunnus ei itsessään anna käyttöoikeuksia kaikkiin Sanoma-tilin kautta toimiviin verkkopalveluihin: HS on vain yksi Sanoma-tilin kautta toimiva tuote siinä missä esimerkiksi Ruuu+ tai vaikka Me Naiset.
 

Mevatron

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, HC Slavia Praha
Onko kukaan onnistunut katsomaan pelejä ruutu+:sta viiveellä chromecastin kautta? Siis siten, että aloittaisi katsomisen pelin alusta esim. puoli tuntia live-pelin alkamisen jälkeen. Itse en ole onnistunut. Onko se edes teoriassa mahdollista? Tallenteitakaan en ole onnistunut kelailemaan, kun on chromecast päällä. Mulla on android-tabletti "kaukosäätimenä".
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös