www.ruutu.fi – lätkä/urheilufanin unelma?

  • 1 593 040
  • 6 774

wunderveba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Mistä noille koosteiden tekijöille maksetaan? Tosi usein puuttuu sellaisia melko olennaisia asioita, kuten maaleja noista. Tältä illalltakin Ilves - Tappara ottelun 1-0 -maali.
 

Sammy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Itsellä nyt parin viikon ilmaisjakso Ruutua käytössä ja kolmatta peliä katsoessa tietokoneelta katsoessa ihmettelen miten kuvanlaatu on näin huono? Jokaisessa katsomassani pelissä sama ongelma, kuvanlaatu harvoin nousee 720p:hen. Ihan hirveää suttuista paskaa nytkin iso osa HIFK-Saipa pelistä. Koneella ei auki mitään muuta samaan aikaan ja nettiyhteys kaapelin kautta.
 

Elggari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallokerho
Mistä noille koosteiden tekijöille maksetaan? Tosi usein puuttuu sellaisia melko olennaisia asioita, kuten maaleja noista. Tältä illalltakin Ilves - Tappara ottelun 1-0 -maali.

Oon huomannut saman. Ilmeisesti koosteita on lyhennetty parilla minuutilla, joten enää ei ole aikaa näyttää edes kaikkia maaleja. Usein myös harmittaa jälkeenpäin katsoa koosteita, kun sieltä on jätetty pois mielenkiintoset asiat kuten tappelut, hylätyt maalit, kovat taklaukset ja kyseenalaiset tuomiot. Suoraan sanoen noi koosteet ei palvele enää ketään nykymuodossaan.
 

Corkscrew

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Ilmeisesti ne ei halua lisää katsojia noille koosteilleen? Itse en ainakaan jaksa niitä katsella, koska mainokset ja huono laatu ei maksa vaivaa. Eivät jaksa edes koostaa mitään kierroksen kaikki maalit tms. videota, vaan jos haluaa katsoa kaikkien pelien maalit ne joutuu klikkailemaan yksitellen auki ja katsomaan aina pahimmassa tapauksessa saman mainoksen. Ja nyt siis edes yksittäisestä ottelukoosteesta ei löydy kaikkia maaleja, miten tämä voi olla edes mahdollista?

Kummastuttaa aika paljon lähestymistapa että Sanoma ei selvästi edes yritä tehdä noita Liigan mediaoikeuksiin liittyviä lähetyksiä parhaalla mahdollisella tavalla. Luulisi että Liigallakin olisi jotain sanottavaa tai kiinnostusta siihen miten oikeuksia käytetään. Jos oikeudet olisivat esim. Viasatilla, se olisi Liigalle huomattavasti parempi yhteistyökumppani kaikin puolin.
 

Theofilus

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Tietääkö joku, mistä mahtaa johtua kuvan älytön nykiminen? Siis lähetys ja äänet toimii kyllä muuten hyvin mutta kuva nykii niin perkeleesti. Chromella ja Operalla sama homma. Explorerilla olen onnistunut katsomaan niin, että kuva on nykinyt eri tavalla, pomppinut tai värähdellyt ylösalaisin ja sitten itsestään asettunut paikoilleen normaalisti. Mieluusti katsoisin kyllä pelejä Chromella, kun tuo Explorer on sen verran kankea ja olisi kiva, jos kuva näkyisi alusta alkaen normaalisti.
 

Noutolokku

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Kanen Pate ja Dominaattori
Vieläkö niitä Ruudun 3kk koodeja saa jostain päin Gigantista tilattua edullisempaan hintaan ?
 

Wire

Jäsen
Ilmeisesti ne ei halua lisää katsojia noille koosteilleen? Itse en ainakaan jaksa niitä katsella, koska mainokset ja huono laatu ei maksa vaivaa. Eivät jaksa edes koostaa mitään kierroksen kaikki maalit tms. videota, vaan jos haluaa katsoa kaikkien pelien maalit ne joutuu klikkailemaan yksitellen auki ja katsomaan aina pahimmassa tapauksessa saman mainoksen. Ja nyt siis edes yksittäisestä ottelukoosteesta ei löydy kaikkia maaleja, miten tämä voi olla edes mahdollista?

Kummastuttaa aika paljon lähestymistapa että Sanoma ei selvästi edes yritä tehdä noita Liigan mediaoikeuksiin liittyviä lähetyksiä parhaalla mahdollisella tavalla. Luulisi että Liigallakin olisi jotain sanottavaa tai kiinnostusta siihen miten oikeuksia käytetään. Jos oikeudet olisivat esim. Viasatilla, se olisi Liigalle huomattavasti parempi yhteistyökumppani kaikin puolin.

Jos talosta löytyy uusi AppleTV niin siellä oleva HSTV näyttää koosteen ilman mainoksia ;)
 

Ressa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Pakko antaa taas "kiitosta". Tällä hetkellä pyöritän Lukko-Kärpät matsia kahdella läppärillä. Tehokkaammalla läppärillä asetettu manuaalisesti 720p mutta laatu on 288p eikä siitä nouse. Toisella läppärillä, tehoiltaan "mopo", taas asetettu manuaalisesti laatu 288p mutta pakottaa katsomaan 720p. Mukava juttu. Toisesta tuskin saa selvää ja toinen on täyttä diashowta.
 

KemmiK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Explorerilla on toiminut täysin moitteetta koko kauden. Firefoxilla on ns. diashow. Läppäri on aikas tehoton niin ihmetyttää miten hyvin on toiminut explorerilla.
 

TrueThat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Rangers, Real Madrid
Onko mitään käsitystä, kuinka kauan ruudun asiakaspalvelulla saattaa mennä lomakkeella lähetetyn kysymyksen vastaamiseen? Laitoin sen siis maksusisältö-kategoriaan, jonka viesteihin luvataan aina vastaus. Ei tässä sinällään ole vielä mennyt kauan, kun tiistaina iltapäivällä viestiä laittelin, mutta mietin vaan kauanko saattaa joutua odottamaan...
 

Veri

Jäsen
Miten tota laatua saa vaihdettua? Siinä on se kohta josta voi valita neljästä vaihtoehdosta, mutta mulla se alkaa vaihtamaan laatua huolimatta siitä mitä oon itse laaduks valinnu. Mozilla firefoxia ja cromeea oon testannu. Tuskastuttavaa kun haluis mielummin kattooo vaikka paskalla laadulla, kunha ois sujuvaa kuva, mutta aina se koittaa vaihtaa parempaan itekseen.

Se vanha versio jossa oli 3 laatua valittavana toimi, siin oli se lukon kuva jonka saatto laittaa lukkoon, niin ei vaihdellu laadut.
 

mailman-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
@Veri eikös se muuttunut tässä hienonhienossa uudistuksessa, että itse ei laatua voi enään muuttaa vaan se tulee automaagisesti.
 

Hubacek

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Vegas Golden Knights, altavastaajat
Eikös laadun pysty tässä uudessakin versiossa itse pakottamaan tietylle tasolle. Siinä alakulman "Koko ruutu"-valikon vieressä olevasta "painikkeesta" jossa neljä erikokoista palkkia. Eli siis Adidaksen logoon lisätty yks palkki. Hiiri siihen painikkeen päälle niin tulee näkyviin laatuvaihtoehdot.
Vaikeesti selitetty mut kait ymmärsitte,

Ja itellä toiminu pelit hyvin Firefoxilla, Chromella on diashowta.
 

Kuubextra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokkolan Hermes
Mitäs helvettiä, viime kaudella ollut jatkuva nykiminen korjattu eikä kukaan ole puhunut mitään? Samalla vanhalla win-läppärillä mennään. Todella hyvältä näyttää 55" tv:ssä.

Mikäs on paras Ruudun tarjous tällä hetkellä?
 

Schwein

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Lukko-IFK, toimiiko muilla?`Mulla ei lähde streami käyntiin, ei tule edes mainoksia.
 

carr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Peter Forsberg
Kyllä Raumalta kuva välittyy...Pelin alku viivästyy palohälytyksen takia.
 

VirG

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Vaasan Sport, Arizona Coyotes
Ei toimi, niin ei toimi. Lukko - HIFK:ta siis yrittämässä täällä.
 

Mahtiankka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Anaheim Ducks, Luleå HF
Firefoxilla ei lähde pyörittämään mitään, mutta Chromella toimii. Ainoa miinus, että minulla jostain syystä lähetys nykii Chromella katsottaessa ja siksi olenkin aina käyttänyt Firefoxia, missä pyörii sulavasti.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös