www.ruutu.fi – lätkä/urheilufanin unelma?

  • 1 594 921
  • 6 774

Naakka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Siirretäänpäs tämä oikeaan ketjuun kun meni aluksi vahingissa tonne nelonen pro -osioon.

Niille ketkä miettii ottaisiko 9kk tai 12kk sopimuksen, suosittelisin viime kauden kokemuksen perusteella ottamaan ruudun ilman mitään pakettia ja mieluummin niitä yksittäisiä kuukausia. 9kk kokonaishinta on n. 225e ja siinä on jo yksi kuukausi liikaa liigan katsojille. 8kk yksittäisinä maksaa 240e, mutta kauden aikana tulee saletisti viime kauden tapaan tarjouksia, jotka tiputtaa koko kauden hinnan alle tuon 225e. Tämä "kikkailu" ei ainakaan omasta mielestä edes vaatinut paljoa vaivaa viime kaudella.
Lisäksi kannattaa kärkkyä noita 2kk ja 3kk lahjakortteja, joita myydään R-kioskeissa, Giganteissa sun muissa ja huutokauppasivustoilla välillä ihan kunnon alennuksella.

Itsellä koko viime kausi maksoi tällä tavalla noin 150e ruudusta.
 

SASamuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Seattle Kraken
Olis jo tarjolla Ruutua hintaan 3kk 40€. Näkyis ainakin tammisaaren Gigantin outletissa olevan koodeja. Koodien voimassa olo aika on 31.10 saakka ja ei voi aktivoida useampaa kerralla tiliin (trust me, olen yrittänny). Älkää laittako mulle yv:tä mun kautta ei ainakaa täl hetkellä saa suoraan noita ruutuja toisin kun viime vuonna. Alla olevasta linkistä saa otettuu yhteyttä tonne Tammisaareen.

http://www.gigantti.fi/cms/gigantti-outlet/gigantti-outlet/ linkki siis vie gigantin outlettiin. Painakaa "tv ja ääni" namiskaa ja sen jälkeen control + f ja hakee sanalla ruutu niin rupeaa löytymään kivuttomimmin.
 

Trapezoid

Jäsen
Olis jo tarjolla Ruutua hintaan 3kk 40€. Näkyis ainakin tammisaaren Gigantin outletissa olevan koodeja. Koodien voimassa olo aika on 31.10 saakka ja ei voi aktivoida useampaa kerralla tiliin (trust me, olen yrittänny). Älkää laittako mulle yv:tä mun kautta ei ainakaa täl hetkellä saa suoraan noita ruutuja toisin kun viime vuonna. Alla olevasta linkistä saa otettuu yhteyttä tonne Tammisaareen.

http://www.gigantti.fi/cms/gigantti-outlet/gigantti-outlet/ linkki siis vie gigantin outlettiin. Painakaa "tv ja ääni" namiskaa ja sen jälkeen control + f ja hakee sanalla ruutu niin rupeaa löytymään kivuttomimmin.

Kiitoksia tästä! Tilaus toimi helposti ja koodi tulee sähköpostiin tänne ulkomaillekin, loistavaa.
 

Guarantee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, MuSa, ManU
Täytyy sen verran todeta että tuo Ruutu ei oo ikinä itteä vakuuttanut ja nyt kun Dnan kanavapakettiin kuuluu aina myös dnatv jolloin näät tällä kaudella pro extra kanavat myös tietokoneelta puhelimesta tai tabin kautta jos sattuu olee muualla ku kotona ni mieluusti tosta maksaa hiukan enempi ku ruudun palvelusta. Itellä ollut tuo dnatv käytössä vuoden verran peruskanavien tallennukseen ja katsomiseen. Nyt päässy kattoo myös jokereiden peliä sen kautta ja mitään ongelmia ei oo esiintyny
 

Naakka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Täytyy sen verran todeta että tuo Ruutu ei oo ikinä itteä vakuuttanut ja nyt kun Dnan kanavapakettiin kuuluu aina myös dnatv jolloin näät tällä kaudella pro extra kanavat myös tietokoneelta puhelimesta tai tabin kautta jos sattuu olee muualla ku kotona ni mieluusti tosta maksaa hiukan enempi ku ruudun palvelusta. Itellä ollut tuo dnatv käytössä vuoden verran peruskanavien tallennukseen ja katsomiseen. Nyt päässy kattoo myös jokereiden peliä sen kautta ja mitään ongelmia ei oo esiintyny
Osaatko kertoa vähän että millaisella kuvanlaaduulla noi Nelonen Pro -kanavat näkyy DnaTV:ssä? Huomaako eroa verrattuna niihin peruskanaviin, hyvässä tai pahassa? Vissiin mitään HD kanavia siellä DnaTV:ssä ei ole, onkohan kuva siedettävä jos tabletista tai läppäriltä laittaa piuhalla telkkarin kautta lätkää tulemaan? Tässähän pitäisi nyt olla mahdollista katsoa kahdessa eri osoitteessa samanaikaisesti, toisessa suoraan televisiosta ja toisessa DnaTV:n kautta.

Käsittääkseni television kautta sitten näkyy ainakin Pro1 ja Pro2 HD-kanavat, mutta entäs ne loput eli 3-8, onko ne ainoastaan SD-kanavina vai tuleeko paketissa nekin HD:na?

DnaTV on itsellänikin käytössä, muttei oikeastaan koskaan tule katsottua muuten kuin tallenteita digiboksin kautta. Noita maksukanaviahan ei voi tallentaa sinne, joten livenä pitäisi sitten pelit aina katsoa.
 
Suosikkijoukkue
KeuPa HT
Olis jo tarjolla Ruutua hintaan 3kk 40€. Näkyis ainakin tammisaaren Gigantin outletissa olevan koodeja. Koodien voimassa olo aika on 31.10 saakka ja ei voi aktivoida useampaa kerralla tiliin (trust me, olen yrittänny). Älkää laittako mulle yv:tä mun kautta ei ainakaa täl hetkellä saa suoraan noita ruutuja toisin kun viime vuonna. Alla olevasta linkistä saa otettuu yhteyttä tonne Tammisaareen.

http://www.gigantti.fi/cms/gigantti-outlet/gigantti-outlet/ linkki siis vie gigantin outlettiin. Painakaa "tv ja ääni" namiskaa ja sen jälkeen control + f ja hakee sanalla ruutu niin rupeaa löytymään kivuttomimmin.


Oho, viitsitkö ilmoittaa tänne jos saat tietoosi, että lisää vastaavia koodeja on vielä tullut myyntiin? Tämä sattui itseltäni menemään ohi..
 

Tshekki77

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, HJK, Maajoukkue (lajista riippumatta)
Ite noita kanssa vähän tutkailin ja kävin otteluohjelmaa läpi, edestakaisin. Lopputulema oli, että otteluohjelmaa, takaperin katsottuna, HIFK:n osalta, voisi päästä viidellä ruutukuukaudella. Jos siis jokusen kerran haluaa hallissakin käydä. Eli jos alkukaudesta jättää viisi peliä ja helmikuussa yhden ottelun, paikanpäällä seuraamiseen / ravintolassa väijymiseen, niin voisi periaatteessa päästä runkosarjan osalta viidellä kuukaudella. Sitten mahdolliset pudotuspelikuukaudet, menestyksen mukaan.

12.2-10.3 -> 11 pelii ruudusta

6.2 HIFK-Blues hallissa tai ravintolassa

6.1-4.2 -> 12 pelii ruudusta
2.12-29.12 -> 8 pelii ruudusta
29.10-28.11 -> 11 pelii ruudusta
26.9-24.10 -> 11 pelii ruudusta

24.9 HIFK-TPS hallissa tai ravintolassa
18.9 HIFK-Kalpa hallissa tai ravintolassa
16.9 Saipa-HIFK ravintolassa
12.9 HIFK-Lukko hallissa tai ravintolassa
11.9 Blues-HIFK hallissa tai ravintolassa

Viis pelii paikan päällä, yksi ravintolassa ja viisi kuukautta kotisohvalta. Sitten pudotuspeleihin kaikki kotipelit ja glory hunttaamaan! Toki tossa on sekin, että se tilaus pitää muistaa aina katkaista ajoissa ja itseni tuntien, luultavasti unohtuu jo heti ekalla kerralla..
 

Guarantee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, MuSa, ManU
Osaatko kertoa vähän että millaisella kuvanlaaduulla noi Nelonen Pro -kanavat näkyy DnaTV:ssä? Huomaako eroa verrattuna niihin peruskanaviin, hyvässä tai pahassa? Vissiin mitään HD kanavia siellä DnaTV:ssä ei ole, onkohan kuva siedettävä jos tabletista tai läppäriltä laittaa piuhalla telkkarin kautta lätkää tulemaan? Tässähän pitäisi nyt olla mahdollista katsoa kahdessa eri osoitteessa samanaikaisesti, toisessa suoraan televisiosta ja toisessa DnaTV:n kautta.

Käsittääkseni television kautta sitten näkyy ainakin Pro1 ja Pro2 HD-kanavat, mutta entäs ne loput eli 3-8, onko ne ainoastaan SD-kanavina vai tuleeko paketissa nekin HD:na?

DnaTV on itsellänikin käytössä, muttei oikeastaan koskaan tule katsottua muuten kuin tallenteita digiboksin kautta. Noita maksukanaviahan ei voi tallentaa sinne, joten livenä pitäisi sitten pelit aina katsoa.

Kuvanlaatu on mun silmään ok. Hd kuvanlaatua tosta nyt ei saa ku siirtää kuvan töllölle mut ei mun mielest mitenkään selkeesti hävii esim ruudun vastaavalle. Extra kanavia eli 3-8 en po tosin vielä päässy testaamaa mut jos sama laatu ku pro 1 ja 2 tai viasat sport finlandilla ni kyllä tota kehtaa kattoa. Ite siis tosiaan tapana siirtää chromecastin avulla langattomasti luurista tai tabista tvlle. Ja mahdollistaa juu katsomisen kahdessa paikassa samanaikasesti kun kattoo kortin kautta tvstä ja toisaalla vaikka luurilta dna tvn kautta. Ja tuosta tallennus puolesta sen verran että myös maksukanavien tallennus on tulossa dna tvlle mutta ajankohdasta en osaa sanoa mitään.
 

SASamuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Seattle Kraken
Oho, viitsitkö ilmoittaa tänne jos saat tietoosi, että lisää vastaavia koodeja on vielä tullut myyntiin? Tämä sattui itseltäni menemään ohi..

Ilmottelen kyllä heti kun huomaan ja/tai on myös iso todennäköisyys että ennen kun kortit menee vanhaksi (eli 31.10) pystyn niitä iha henk.koht taas palstalaisille järkkäileen. Katotaan miten tilanne kehittyy.
 
Huomasiko kukaan ruudun uudet nettisivut? Aivan käsittämätöntä paskaa. Tehty tablettikäyttäjille. Ei helvetti sentään nykyajan tasoa palveluiden/sovellusten kehittämisessä.
 

Espoonmies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Huomasiko kukaan ruudun uudet nettisivut? Aivan käsittämätöntä paskaa. Tehty tablettikäyttäjille. Ei helvetti sentään nykyajan tasoa palveluiden/sovellusten kehittämisessä.
Outoa todellakin. Rakenne on selvästi kopioitu Netflxistä. Mitä järkeä on tehdä sivut tabletille kun tabletilla käytetään kuitenkin erillistä sovellusta?

Pleyerin laatuvaihtoehtoihin näkyy tulleen yksi lisää. Tosin siihen heikompaan päähän, eli 288p. Katselin kokeeksi pesäpalloa, ja näytti ihan hyvältä. Saa nähdä miten nykii liigaan katsellessa. Siinä kuitenkin on enemmän kameran panorointia, mikä tuntui olevan se akilleen kantapää aiemmin.
 

mustaoranssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Ehkä hiukan tyhmä kysymys mutta onko sillä väliä mistä ruudun hankkii. Minulla on tuo dnatv käytössä niin pitääkö hankkia dna:n kautta että toimii siinä sovelluksessa?
 

Noutolokku

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Kanen Pate ja Dominaattori
Ehkä hiukan tyhmä kysymys mutta onko sillä väliä mistä ruudun hankkii. Minulla on tuo dnatv käytössä niin pitääkö hankkia dna:n kautta että toimii siinä sovelluksessa?
Ainakin jossain oli mainos, että Nelonen Pro DNA TVllä 29.90. Eli saa siihenkin kylkeee. Itse otin Ruudun ennen tuon TVn tuloa ja mallia 24.90/9kk olisi saanut myös 19.90/12kk ei siis sidottuna mihinkään kanavapaketteihin.
 

mustaoranssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Ainakin jossain oli mainos, että Nelonen Pro DNA TVllä 29.90. Eli saa siihenkin kylkeee. Itse otin Ruudun ennen tuon TVn tuloa ja mallia 24.90/9kk olisi saanut myös 19.90/12kk ei siis sidottuna mihinkään kanavapaketteihin.

Joo tuohon hintaan saa ruudulta itseltään (http://kampanjat.ruutu.fi/kausikortti) mutta toimiiko se dnatv:ssä jos tuolta ottaa.

e. ei näemmä toimi kun kysyin dna:lta
 
Viimeksi muokattu:

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Toimiiko pelit ruutu.fi:ssä, jos ottaa DNATV:n kautta?
Ei tietenkään. Ne toimii dnatv-sovelluksessa (myös chromecastilla) ja osoitteessa tv.dna.fi, ja telkkarissa tietysti sillä hintaan sisältyvällä kortilla.
 

mustaoranssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Kai se pitää femma extraa maksaa kun dna kortti löytyy jo valmiiksi että saa kiekot suoraan telkkariin. No viime vuonna mestistä tuli katsottua yli 10 euroa / ottelu niin halpaa lystiähän tämä.
 

bulftrik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Bruins, MM, LHC
Eikö Ruudusta löydy enää viime kauden otteluiden tallenteita? Huippuhetket löytyy, mutta itse pelejä en löydä mistään, osittain kiitos tämän uuden sivuston ulkonäön.

edit: tuon kalenterin kautta ottelut löytyvät kun selaa viime vuodelle, mutta niitä ei voi jostain syystä katsoa: "Lähetys alkaa 21.10.2014 noin klo 18:00"..
 

SASamuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Seattle Kraken
Noniin nyt olis taas 3kk ruutu koodeja tarjolla. Hintaa 44,95€ kpl, koodit pitää aktivoida 31.10 mennessä. Myyjänä toimii Kotkan Gigantti en minä. Jos tarvitset koodin laita mailia osoitteeseen reception.kotka(at)gigantti.fi mainitse että haluat 3kk ruutu koodin hintaan 44,95€ ja saat vastauksena laskun Gigantilta k.o summalle. Kun olet maksanut laskun laita ruutukaappaus maksutapahtumasta niin saadaan koodi mahd.nop tulemaan.Jos et ruutukaappausta laita maksutapahtumasta saattaa mennä useampi arkipäivä ennenkuin maksu näkyy ja näin tietysti koodin saaminenkin venyy. Mainitse myös haluatko koodi lipukkeen fyysisesti postitse vai pelkästään kuvan koodista.

Jos jäi jotain epäselväksi laittakaa yv:tä!

EDIT: hinta pielessä.
 
Viimeksi muokattu:

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Giganttikin alkoi näköjään ahneeksi. Vielä vähän aikaa sitten koodeja sai 40e, nyt indeksikorotuksen jälkeen 49e *hymiö*
 

SASamuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Seattle Kraken
Giganttikin alkoi näköjään ahneeksi. Vielä vähän aikaa sitten koodeja sai 40e, nyt indeksikorotuksen jälkeen 49e *hymiö*

Muutaman euron erot hinnottelussa johtuu siitä että k.o tuotetta ei ole kuin myymälämyynnissä niin kukin myymälä voi vaikuttaa hinnotteluun. Ne tuotteet mitkä löytyy Gigantin nettikaupan sivuilta on saman hintasia joka myymälässä. Ja editoinkin jo alkuperäseen viestiin, oli vielä hintakin väärin eli 44,95 on siis oikea hinta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös