www.ruutu.fi – lätkä/urheilufanin unelma?

  • 1 593 044
  • 6 774

Rijkaard

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Moi, mikä on ketju nykyään, jonne voi laittaa myynti-ilmoituksia? Olisi muutama 1kk katselukoodi myytävänä, mutten löydä sopivaa ketjua. Tämä ei varmastikaan tuohon tarkoitettu. Kiitokset tiedosta jo etukäteen!

ps. turha vastata tähän ostotarkoituksessa. Kaipailen vain tietoa oikeasta ketjusta.
 

regularflex

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Moi, mikä on ketju nykyään, jonne voi laittaa myynti-ilmoituksia? Olisi muutama 1kk katselukoodi myytävänä, mutten löydä sopivaa ketjua. Tämä ei varmastikaan tuohon tarkoitettu. Kiitokset tiedosta jo etukäteen!

ps. turha vastata tähän ostotarkoituksessa. Kaipailen vain tietoa oikeasta ketjusta.

http://keskustelu.jatkoaika.com/thr...oiden-myynti-ja-ostoilmoitukset.14363/page-76 Tuossa ketjussa ainakin osto- ja myynti-ilmoitukset löytävät paikkansa.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Ruutu+ irtisanottu. Pitäisikö tästä tulla sähköpostilla vahvistus? Tilauksessa näkyy edelleen "jatkuva"....
 

Mr.Bletch

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 2013
Ruutu+ irtisanottu. Pitäisikö tästä tulla sähköpostilla vahvistus? Tilauksessa näkyy edelleen "jatkuva"....

Varmaan järkevä liike.

Koko päivän odottanut Ruudun KalPa-Ässät peliä ja yllättäen tuo ottelu streemattu 80-luvun vehkeillä ja koko paska menee pimeäksi 5 sek jälkeen. Kaikki muut matsit toimivat normaalisti, mutta lämmittää ihan vitusti.
 

Bruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pori,Boston,Vaasa
Ja nyt kun kolmas erä alkaa niin vtu ei toimi mikään, ei edes pääse aloitusivulle kun pkele menin pois sieltä !!!
 

TBK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sydän on KIRVEEN muotoinen!
Ei varmaan olisi huono uudistus mikittää vaikka kaukalo. Tänäänkin kuului Lahdessa vain yksittäisten katsojien "asiantuntevia" kommentteja. Toisaalta eipä minulla ole oikeus valittaa, kun en ruudulle senttiäkään maksa, vaan katselen ilmaisilta streameiltä pelit. Voisin olla ruudun maksava asiakas ja mielelläni olisinkin. Viime kaudella nähty ja koettu ruudun toimimattomuus ja sen hyvittäminen ilmaisilla pesäpallopeleillä pitää minut piraattipuolueessa. Noh, jokainen palvelun tuottaja valitsee politiikkansa ja asiakkaat ostaa tai äänestää jaloillaan.
 

hcp27

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM-Liiga
Pelicans - Tappara pelin jälkeen vaihdoin hetkeksi HIFK - TPS matsiin, toimi hyvin ja sen jälkeen kun tyhjiin tekivät ratkaisevan päätin vaihtaa KalPa - Ässät peliin.
Toimi n.5sek kunnes kuva jumahti ja ruutuun tuli pyörimään Ruudun mainos jossa luki tämän päivän ottelut ja alkamisajankohta 18:00. Tämä vain ja ainoastaan jos yhdisti airplaylla. Ilman yhdistämistä kuva pyöri normaalisti ja ei tuonut tuota Ruudun mainosta.

wtf. airplaylle striimaus siis Kalpa - Ässät pelissä kaatoi lähetyksen?
 

Puta Madre

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NYJ
Ei toimi oikein kunnolla ei.. Eilen puoli kymmenen aikaan ajattelin HIFK-TPS peliä katsella.
Pädillä toimii hetken, jonka jälkeen jos vähänkään pätkäisee, niin alkaa herjaamaan "sinulla ei ole käyttöoikeutta tähän tuotteeseen (tjsp)" Asiaan ei auta mikään muu kuin uloskirjautuminen (Android 4.2.4 Ruutu-palvelu)
Telkkarissa ei toimi ollenkaan, koska on liian uusi smart-tv. Toimisi kyllä 2012 & 2013 malleilla, jippii. (55hu7505)
Kännykässä olisi eilenkin toiminut (Note4), mutta koska lähetys alkoi still-kuvalla missä kaikki ilmoitettiin alkavaksi 18.00, niin en jaksanut katsella sitä kun ei voi kelata, mikä siinä on kun ei voi sitä lisätä myös kännykälle?! Myöhemmin tietokoneella homma kyllä pelitti ja sain kelattua alkuhässäköiden ohi, missä vaiheessa lähetystä oli mennyt tunti. Sekö olisi pitänyt kännykällä odotella?

Ehkä minun ongelma kun en halua liittää tietokonettani suoraan telkkariin kiinni, vaan käytän muissa toistotarpeissani dlna:ta.
Palautetta olen laittanut kyseiselle firmalle muutaman kerran, ihan rakentavassa hengessä, vastauksia 0.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
"Ruutu+ irtisanottu. Pitäisikö tästä tulla sähköpostilla vahvistus? Tilauksessa näkyy edelleen "jatkuva"...."

Voisiko joku nyt nopeasti vahvistaa tämän? Säästyisi soittelemasta ja jonottamasta Ruudun aspaan...
 

Vauhti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoon Palloilu
Telkkarissa ei toimi ollenkaan, koska on liian uusi smart-tv. Toimisi kyllä 2012 & 2013 malleilla, jippii. (55hu7505)

Itselläni on Samsung UE55HU8505, ja siihen oli päivittynyt jossakin vaiheessa Smart Hubissa uusi Ruutu-applikaatio huomaamattani. Olin jo menettänyt myös toivoni, mutta kun tiistaina testasin niin sekä PRO1:n korispeli että SM-liigan KalPa - Ilves -peli toimivat hyvin ja pätkimättä.
 

Ressa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
"Ruutu+ irtisanottu. Pitäisikö tästä tulla sähköpostilla vahvistus? Tilauksessa näkyy edelleen "jatkuva"...."

Voisiko joku nyt nopeasti vahvistaa tämän? Säästyisi soittelemasta ja jonottamasta Ruudun aspaan...

Vahvistaa en voi mutta mulla oli keväällä kuukauden jakso kun oli poffit ja syksyllä oli myös kuukauden jakso ja molempien tila edelleen "jatkuva". Eikä rahaa ole liikkunut peruuttamisen jälkeen Ruudulle penniäkään.
 

Esteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️
Minkä niminen on illan SaiPa-Ässät ottelun selostaja Ruutu+Prolla?

Kaveri alkaa käydä aika rasittavaksi kuunnella. Koko ajan tulee vierasjoukkueen pelaajien arvostelua ja negatiivisia kommentteja. Samoin tämä savokarjalaisen jääkiekkoiluselostuksen ehdoton häpeäpilkku arvostelee tuomareiden päätöksiä, jos ne ovat kotijoukkueelle epäedullisia. Tyyppi oli jo torstaina Kalpa-Ässät pelissä melkoisessa vauhdissa ja nyt sama levy soi uudestaan.
 

regularflex

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Minkä niminen on illan SaiPa-Ässät ottelun selostaja Ruutu+Prolla?

Kaveri alkaa käydä aika rasittavaksi kuunnella. Koko ajan tulee vierasjoukkueen pelaajien arvostelua ja negatiivisia kommentteja. Samoin tämä savokarjalaisen jääkiekkoiluselostuksen ehdoton häpeäpilkku arvostelee tuomareiden päätöksiä, jos ne ovat kotijoukkueelle epäedullisia. Tyyppi oli jo torstaina Kalpa-Ässät pelissä melkoisessa vauhdissa ja nyt sama levy soi uudestaan.

Anssi Ritarihan nuo matsit selosti. Oli muuten Ritarilla lähes ylitse pääsemättömiä vaikeuksia torstain Kalpa-Ässät matsissa päättää kumman joukkueen maalissa Kilpeläinen pelaa. Varmaan kymmenen kertaa sanoi Riksmania Kilpeläiseksi ja vastaavasti Kilpeläinen oli pari kertaa yht'äkkiä Perhonen. Ei ollut järin vahvaa Ritarin tekeminen noissa matseissa
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Vahvistaa en voi mutta mulla oli keväällä kuukauden jakso kun oli poffit ja syksyllä oli myös kuukauden jakso ja molempien tila edelleen "jatkuva". Eikä rahaa ole liikkunut peruuttamisen jälkeen Ruudulle penniäkään.

Joo aspasta oli tullut vastaus että peruminen onnistui eli kyllä sieltäkin viiveellä vastauksia saa.
 
Jaksoinpa valittaa kerrankin Ruudun toimimattomuudesta. Otin 10 viikon sopimuksen, joka alkoi 30.10. Saman iltana oli tarkoitus katsoa tuota JYP-SaiPa -ottelua. Avattuani palvelun menin tietenkin myöhemmin "perumaan" tilauksen ettei palvelu/laskutus jatkuisi enää automaattisesti laskutuskauden jälkeen eli 8.1.2015. JYP-SaiPa -lähetyksessä olikin sitten ongelmia ja ensimmäinen erä jäi näkemättä. Ruutu myönsi ongelmat omalla FB-sivuillaan ja täälläkin monet huomasivat saman. Päätin sitten laittaa 2.11. palautetta tuosta JYP-SaiPa ottelusta ja yleensä aikaisemmin ovat näissä tapauksissa hyvittäneet ylimääräisen päivän. Samana iltana tulikin vastaus ja olivat samalla huomanneet, että tilaukseni oli päättynyt -tilassa. Eli tilaus oli ilmeisesti saman tien päättynyt, kun olin sen päättänyt. Yleensähän se päättyy vasta laskutuskauden lopussa (lukee sopimusehdoissa) eli tässä tapauksessa 10 viikon jälkeen.

Ei tässä vielä kaikki. Sain vastauksen palautteeseeni ja "hyvitykseksi" lupasivat 1kk katselukoodin ja lupasivat lisätä siihen 2 viikkoa??? Ajattelin, ettei tämä nyt voi näin mennä, että olin maksanut 50€ 10 viikosta ja palvelu näkyi pari päivää ja lisäksi puolet jäi haluamastani ottelusta näkemättä ja hyvitys on 6 viikkoa!!! Lisäksi palvelu on nyt ollut poissa käytöstä jo muutaman päivän. Laitoin tietenkin taas palutetta asiasta ja eilen tuli uusi vastaus, joka menee näin... "Kuten näet tilauksen tilasta, tilaus on päättynyt. Kyseessä on näin ollen käynyt jokin virhe. Kannattaa käyttää esimieheni antama 1 kk lahjakortti, jonka jälkeen hän lisää tilaukseen kaksi viikkoa katseluaikaa. Näin saat palvelun takaisin käyttöösi."

Ei muuta kuin laitoin taas eilen uutta palautetta asiasta. En todellakaan aio tyytyä "1kk+2 viikkoa -hyvitykseen" jos olen maksanut 50€ 10 viikosta ja palvelu on ollut käytössä vain pari päivää. Tänää tuli sitten taas vastaus eilen laittamaani palautteeseen. Siinä kerrottiin, että palautteeni on välitetty eteenpäin asiasta vastaavalle taholle ja minuun otetaan pikaisesti asian tiimoilta yhteyttä. Saa nähdä mikä on tämän casen lopputulos. Jotenkin on vaan hieman outo fiilis koko tapauksesta :-)

Oma ylläoleva keissi päättyi lopulta niin, että "palauttivat" 10 viikon tilaukseni takaisin voimaan ja siinä on vielä yksi ekstrapäivä. Ruutu-palvelu on kuulemma ollut koko ajan näkyvissä, vaikka heidän päässä (ja itselläni) oli kuulemma näkynyt, että tilaus on päättynyt. Koska asian käsittely kirjeenvaihtoineen kesti lähes viikon ja en "tiennyt" palvelun tuona aikana olevan käytettävissä (koska heidän asiakaspalvelunsa näin minulle ilmoitti), kertoivat he että minulla on tilauksen päättymisen jälkeen vielä käytettävissä tuo 1kk katselukoodi. Tällä hetkellä ruutu-palvelu kuulemma näkyy tammikuun alkuun ns. suljetulla palvelulla vaikka tilaustiedoissa palvelu on jo päättynyt. Toivottavasti koodi toimii, kun tammikuussa sitä taas tarvitsen.
 

Espoonmies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Oma ylläoleva keissi päättyi lopulta niin, että "palauttivat" 10 viikon tilaukseni takaisin voimaan ja siinä on vielä yksi ekstrapäivä. Ruutu-palvelu on kuulemma ollut koko ajan näkyvissä, vaikka heidän päässä (ja itselläni) oli kuulemma näkynyt, että tilaus on päättynyt. Koska asian käsittely kirjeenvaihtoineen kesti lähes viikon ja en "tiennyt" palvelun tuona aikana olevan käytettävissä (koska heidän asiakaspalvelunsa näin minulle ilmoitti), kertoivat he että minulla on tilauksen päättymisen jälkeen vielä käytettävissä tuo 1kk katselukoodi. Tällä hetkellä ruutu-palvelu kuulemma näkyy tammikuun alkuun ns. suljetulla palvelulla vaikka tilaustiedoissa palvelu on jo päättynyt. Toivottavasti koodi toimii, kun tammikuussa sitä taas tarvitsen.

Okei. No tota voisin itse pitää kohtuullisena jos omalle kohdalle sattuisi. Toivottavasti ei kuitenkaan satu.
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ajattelin huvikseni polkea paskakasassa taas. Koitan sekä mun, että emännän tiedoilla kortteineen päivineen "maksaa" yhden (1) viikon ilmaista katseluoikeutta Nelonen Pro+ palvelusta, mutta kas kummaa, ei onnistu. Aspa laittaa perus jargonia sähköpostilla ja tässä vaiheessa alan muistamaan miksi lopetin tämän paskan noin vuosi sitten. Kyllä nuo mun kortit kelpaa muualla nettikaupoissa jne, mutta eipä toimi Neloselle! Myöskään laskulle ei onnistu ottaminen kummankaan meidän tiedoilla niin taidanpa antaa olla!

Tällaista skeidaa tuo sivu puskee eetteriin:

"Maksua ei suoritettu. Credit- tai debit kortilla maksaessasi tarkista pankistasi että olet mahdollistanut verkkomaksut. Lindorff-laskulla maksaessasi, tarkista oma ruudusta että olet kirjoittanut etu- ja sukunimesi oikein (samoin kuin väestörekisterissä)."
 

Tuen Vety

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jussi Markkanen
Yhtä vitun puskurointia taas katseluelämys. Pitäkää runkut tunkkinne
 

Crueman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Man Utd, Los Angeles Lakers
Ruutuun liittyvä tekninen kysymys:

Uudella Samsungin smart-tv:llä tuli eilen ensimmäistä kertaa kokeiltua ruutua ja kokemus oli jopa yllättävän positiivinen. Mutta sitten se isompi mutta asiassa. Itse en ainakaan mistään löytänyt, kuinka pääsee esim. aloittamaan pelin katsomisen alusta jälkijunassa, jos ei ole kerennyt ottelun alkuun. Myöskään kelaamiset jne. eivät tunnu pelittävän.

Lähinnä tämä koskee siis (Samsungin) smart-tv:n käyttäjiä. Neuvoja otetaan kiitollisena vastaan, vai onko tuo sovellus jäänyt vähän vajaaksi.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Mutta sitten se isompi mutta asiassa. Itse en ainakaan mistään löytänyt, kuinka pääsee esim. aloittamaan pelin katsomisen alusta jälkijunassa, jos ei ole kerennyt ottelun alkuun. Myöskään kelaamiset jne. eivät tunnu pelittävän.

Lähinnä tämä koskee siis (Samsungin) smart-tv:n käyttäjiä. Neuvoja otetaan kiitollisena vastaan, vai onko tuo sovellus jäänyt vähän vajaaksi.
Taitaa olla näin että älylaitteen sovelluksessa ei pysty suoraan kelaamaan tai aloittamaan lähetystä alusta silloin jos on kyse suorasta lähetyksestä. Tallenteiden kohdalla toki asia erikseen. Tai ainakin näin Samsungin tablettien ja älypuhelinten kanssa, en tiedä onko älytelkkariden kohdalla jotenkin erilaisesta sovelluksesta kyse.
 

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
Nimenomaan tällä kaudella ei ole pystynyt, ja sama koskee siis ihan jos nettiselaimen kautta katsoo.

En ole saanut kysyttyä Ruutu.fi:stä että vieläkö tuo ominaisuus joskus saadaan takaisin.
 

Seesam

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Toimiiko muilla Ruutu-palvelu? Yritän katsoa HIFK:n peliä, mutta Ruutu herjaa näin:

''Lähetys ei ole vielä alkanut tai se ei muusta syystä ole katseltavissa. Tarkista lähetysajat tai yritä myöhemmin uudelleen.''
 

hcp27

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM-Liiga
Lähetys ei ole vielä alkanut tai se ei muusta syystä ole katseltavissa. Tarkista lähetysajat tai yritä myöhemmin uudelleen.


Näin molemmat matsit...
Mitäs nyt???
 

TheLazaruz

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, #96, #55, #9
Sama vaiva
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös