www.ruutu.fi – lätkä/urheilufanin unelma?

  • 1 595 641
  • 6 774
Suosikkijoukkue
Ässät
Ihme sössötystä ja sanojen halkomista, asiakaspalvelu kuuluu tilattuun palveluun ja toki siksi on sisälle leivottu sillekin hinta, mutta erikseen palveluhinnan päälle siitä ei pitäisi enää maksaa. Got it?

Osa hinnasta varmasti leivottu sisään, mutta osa hinnasta on järkevästi kohdistettu niille asiakkaille, ketkä asiakaspalvelua eniten tarvitsevat. Maksaisitko itse palvelusta ennemmin 25-30€/kk, tai 35-40€ jos ei ole määräaikaista tilausta?

Veloitukseton asiakaspalvelu luo turhaa asiakaspalvelun käyttöä. Saitko?
 

Espoonmies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Osa hinnasta varmasti leivottu sisään, mutta osa hinnasta on järkevästi kohdistettu niille asiakkaille, ketkä asiakaspalvelua eniten tarvitsevat. Maksaisitko itse palvelusta ennemmin 25-30€/kk, tai 35-40€ jos ei ole määräaikaista tilausta?

Veloitukseton asiakaspalvelu luo turhaa asiakaspalvelun käyttöä. Saitko?

Nelosen asiakaspalvelu on niin huonoa, että sitä tuskin kukaan turhaan käyttää. Siellä osataan lähinnä kertoa, että asiakkaan laitteet on paskat, pitää ostaa paremmat. Sit voi ehkä toimia. Jos ei vieläkään toimi niin pitää ostaa vielä paremmat. Siellähän ei esimerkiksi tiedetty, että niillä on ollut viime kevättalvesta asti android-sovellus, jolla voi katsoa pelejä. Hyvästä palvelusta voisi jotain maksaakin, mutta 8,8snt/minuutti jonottamisesta on jo perseestä. Jonotusaika kun on täysin soittajasta riippumaton asia.
 
Osa hinnasta varmasti leivottu sisään, mutta osa hinnasta on järkevästi kohdistettu niille asiakkaille, ketkä asiakaspalvelua eniten tarvitsevat. Maksaisitko itse palvelusta ennemmin 25-30€/kk, tai 35-40€ jos ei ole määräaikaista tilausta?

Veloitukseton asiakaspalvelu luo turhaa asiakaspalvelun käyttöä. Saitko?
VMP. On paljon kokemuksia, että esim. 0800-numerot itseasiassa tuovat rahaa enemmän kuin vievät. Mutta sinun mustavalkoisessa maailmassa se ei varmaan ole mahdollista. Kuten ei ole ilmeisesti mahdollista sekään, että firmoilla on palvelumaksuttomia asiakaspalvelunumeroita olemassa koska sitten eivät voisi hinnoilla kilpailla muiden kanssa. EDIT: pakko vielä ottaa yksi koukku: onko olemassa jotain turhaa asiakaspalvelua? Hyvin menee varmaan firmalla, asiakkaat rakastavat.

Ruudun whitewasheri? Kyse oli asiakaspalvelusta joka vastaa näköjään 4-5 päivän viiveellä. Ihan turha oli mitään puheluita ottaa puheeksi, varmaan sinäkin ymmärsit, että niistä ei ollut kyse? Eiköhän tämä riitä nyt jo. Troll much?
 
Suosikkijoukkue
Ässät
VMP. On paljon kokemuksia, että esim. 0800-numerot itseasiassa tuovat rahaa enemmän kuin vievät. Mutta sinun mustavalkoisessa maailmassa se ei varmaan ole mahdollista. Kuten ei ole ilmeisesti mahdollista sekään, että firmoilla on palvelumaksuttomia asiakaspalvelunumeroita olemassa koska sitten eivät voisi hinnoilla kilpailla muiden kanssa. EDIT: pakko vielä ottaa yksi koukku: onko olemassa jotain turhaa asiakaspalvelua? Hyvin menee varmaan firmalla, asiakkaat rakastavat.

Ruudun whitewasheri? Kyse oli asiakaspalvelusta joka vastaa näköjään 4-5 päivän viiveellä. Ihan turha oli mitään puheluita ottaa puheeksi, varmaan sinäkin ymmärsit, että niistä ei ollut kyse? Eiköhän tämä riitä nyt jo. Troll much?

Troll much? :D Ei hyvää päivää. Oletko ikinä lukenut tai ymmärtänyt omia sanomisiasi? Sinä ilmoitit, että asiakaspalvelussa vastaaminen kestää 4-5 päivää. Minä etsin ruutu.fi sivuilta asiakaspalvelun numeron ja kirjoitin sen tänne, että tusta saisi varmaan nopeammin apua. Olenpas melkoinen trollaaja.

On olemassa turhaa asiakaspalvelua. Ruutu.fi on omalla kohdallani ollut sellainen, sillä sieltä en ole mitään apua saanut. Lähinnä vain ilmoittavat onko heidän palvelussaan vikaa vai ei. Tämän hoitaisi joku ilmoitustaulu ihan yhtä hyvin.

On myös paljon näyttöjä, että 0800-numerot vievät enemmän rahaa kuin tuovat. 0800-numeroiden käyttö ei ole tämän kaltaisessa liiketoiminnassa millään tavalla järkevää. Tuskin esim Angry Birds tarjoaa kaikille pelaajilleen veloituksetonta puhelinasiakaspalvelua.

Jos tuolla whitewasherilla viittaat, että minulla olisi jotenkin tässä oma lehmä ojassa, niin siitä ei todellakaan ole kyse. Itse käytin ruutu.fi palvelua vuoden ajan katsellen kuvaa mikä nyki vähän koko ajan, ihan kuin framerate olisi ollut alhainen ja lisäksi vähän isompi nykäsy n. 10-30 sekunnin välein. En ole ollut tyytyväinen heidän asiakaspalveluun, koska minua ei mitenkään autettu missään tilanteessa.

Niin kuin tämän ketjun sivulla 126 kirjoitin, niin kaikki ongelmani ratkesivat kun vaihdoin selainta. Mozillan Nightly on pyörittänyt ruudun lähetyksiä täydellisesti. Eli omalla kohdalla vika oli omissa laitteissa niinkuin ruudun asiakaspalvelu aina sanoo, mutta olisi ollut kiva jos osaisivat myös jotenkin auttaa tilanteessa. Mielestäni heillä pitäisi olla varaa tehdä aika kattavaa ohjelmisto- ja laitetestausta, ja tätä tietoa hyödyntämällä auttaa asiakkaita.
 
On olemassa turhaa asiakaspalvelua. Ruutu.fi on omalla kohdallani ollut sellainen, sillä sieltä en ole mitään apua saanut.
Tarkoitus oli lopettaa tämä aihe mutta kommentoin vielä tähän räikeimpään väärinkäsitykseen/luetunymmärtämättömyyteen; kysehän oli firman puolelta (mukamas) turhasta asiakaspalvelusta, itse lähdit tätä perkaamaan ("Veloitukseton asiakaspalvelu luo turhaa asiakaspalvelun käyttöä").
 
Suosikkijoukkue
Ässät
Tarkoitus oli lopettaa tämä aihe mutta kommentoin vielä tähän räikeimpään väärinkäsitykseen/luetunymmärtämättömyyteen; kysehän oli firman puolelta (mukamas) turhasta asiakaspalvelusta, itse lähdit tätä perkaamaan ("Veloitukseton asiakaspalvelu luo turhaa asiakaspalvelun käyttöä").

Vastataan sitten vielä oikein päin tuohon kysymykseen. Kun asiakaspalvelu on käyttäjälle ilmaista, niin turhaa asiakaspalvelua on olemassa. Asiakaspalvelu joutuu palvelemaan ihan uskomattoman yksinkertaisissa ja turhissa asioissa. Siis asioissa mitkä selviää nopealla kotisivujen vilkaisulla, mutta sitä ei jakseta edes vilkaista, kun asiakaspalveluhan sen minulle kertoo. Tämä nostaisi kaikkien käyttäjien palvelun hintaa prosenttuaalisesti merkittävästi.

Tämä saa olla osaltani tässä.
 

Stevie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Hankin nyt ensin kuukaudeksi tämän, ei uskaltanut suoraan ottaa kuukauden sopimusta todellakaan heh.
Miten nämä studiot matsien yhteydessä. Näkyvätkö ne pelkästään tv:n puolella pro-kanavilla ?
 

stiflat

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, HIFK
Tänään IFK-Ässät -peli oli uskomaton diashow, oliko muilla? Muuten lähetykset ovat toimineet tietokoneella ihan hyvin - siis pätkimättä, eikä tostakaan nyt kehtaa valittaa, kun ilmainen jakso on katselussa.
Olisi myös kiva tietää miten Android 4.4.4 -versiolla saa pelit näkymään, kun ei ole Ruutu App yhteensopiva ilmeisesti tämän version kanssa.
 

Zorba

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Hankin nyt ensin kuukaudeksi tämän, ei uskaltanut suoraan ottaa kuukauden sopimusta todellakaan heh.
Miten nämä studiot matsien yhteydessä. Näkyvätkö ne pelkästään tv:n puolella pro-kanavilla ?
Studio on vain ns. päälähetyksissä, eli niissä otteluissa mitkä näytetään Nelonen Pro 1 tai 2 kanavalla. Muissa otteluissa ei studiota ole. Ennen ottelua on pari ottelun selostajan etukäteen tekemää haastattelua ja erätauoilla näytetään koosteita edellisen kierroksen otteluista/viikkomakasiinistä jne.
 

Jyyd

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️, Flyers
Tänään IFK-Ässät -peli oli uskomaton diashow, oliko muilla? Muuten lähetykset ovat toimineet tietokoneella ihan hyvin - siis pätkimättä, eikä tostakaan nyt kehtaa valittaa, kun ilmainen jakso on katselussa.
Olisi myös kiva tietää miten Android 4.4.4 -versiolla saa pelit näkymään, kun ei ole Ruutu App yhteensopiva ilmeisesti tämän version kanssa.
Mulla toimi ainakin pöytäkoneella ihan hyvin. Tarkasti katsottuna tietysti tänäänkin näki kun freimit välillä poukkuilivat alaspäin mutta niinhän se taitaa kaikilla olla. Olen ihan tyytyväinen kolmen Ruudusta katsotun kierroksen perusteella.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Ei kyllä jaksa tippaakaan naurattaa se, että pakon sanelemana pitää noita ruudun mainoksia tiirailla. Enhän toki maksa tästä paskasta mitään, enpä! Ihan kiva, että tuotteet joihin en ärsyttävien mainosten vuoksi panosta euron puolikkaallakaan näkyvät varmemmin, kuin itse koosteet tai "huippuhetket", jotka tyrkkäävät tuota ihastuttavaa "puskuroidaan" palikkaa tuon tuosta näkyville.

Nyt ihan oikeasti hei Nelosen puuhastelijat, jotain tolkkua tuohon touhuun.
 

j4zz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Pieni vinkki Windows 7 käyttäjille: Kannattaa laittaa päälle Aero-teema työpöydällä. Ainakin itsellä muuttui kuva sulavammaksi.
Tämä liittyy Flash-playeriin tearing-ilmiöön, joka jostain kumman syystä paranee kun Aero on käytössä.
Testasin tätä ja havaintoni mukaan oli juuri päinvastoin. Kun poistin Aero-teeman ja valitsin Basic-teeman käyttöön, niin ärsyttävä hienoinen nykiminen kuvasta hävisi. Käytössä Win7 pro ja Firefox Nightly.
 

carr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Peter Forsberg
Katsoin peliä kännystä kotiin tullessa. S4:n Chromella näkyi peli ok siihen asti, kun tuli kotiin. Puhelin nappasi wifiin kiinni ja kuva jäätyi. Hetken päästä tuli ilmoitus, ettei selaimeni tuo kyseistä formaattia. Tuki vielä kotimatkalla! Jatkoin seuraamista Ruutu sovelluksella. Pyörii hyvin, mutta siinä ei ole sitä ajansiirtoa. Toisen ja kolmannen erän katsoin tietokoneelta. Kolmannessa erässä alkoi puskurointi ja jos striimi pyöri niin katkesi välillä näyttääkseen harmaata ruutua.
 

kananlento

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins, ManU, NP Ice Hawks
Otin viikon testijakson ruudusta ja peruin ajallaan, mutta näköjään kaikesta huolimatta on tilille ilmestynyt 1€ katevaraus, saapas nähdä, että minkä verran meinaavat päättyneestä tilauksesta veloittaa.
 

Espoonmies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Ilmeisesti ovat testanneet, että korttisi on validi. Yleisen käytännön mukaan kortin toimivuus testataan tekemällä sille yhden euron katevaraus. Katevaraus sinänsä ei ole tilitapahtuma, vaan sen tarkoituksena on varmistaa, että tilillä on rahaa tulevaa veloitusta varten. Jos sitä veloitusta ei tule, katevaraus poistuu itsekseen.

http://www.nordea.fi/yritykset+ja+y...lä+näkyvä+yhden+euron+katevaraus/1432302.html
 

kananlento

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins, ManU, NP Ice Hawks
Ilmeisesti ovat testanneet, että korttisi on validi. Yleisen käytännön mukaan kortin toimivuus testataan tekemällä sille yhden euron katevaraus. Katevaraus sinänsä ei ole tilitapahtuma, vaan sen tarkoituksena on varmistaa, että tilillä on rahaa tulevaa veloitusta varten. Jos sitä veloitusta ei tule, katevaraus poistuu itsekseen.

http://www.nordea.fi/yritykset ja yhteisöt/maksuliike/laskutus ja maksaminen/mistä johtuu tilillä näkyvä yhden euron katevaraus/1432302.html

Juu tiedän kyllä tuon, en ole aikasemmin nähnyt että katevarausta tulee jos ei ole aikomuksena myös velottaa jostain. Mutta eipä siinä, eiköhän tuo selviä vaikka velottaisivatkin.
 
Windows Phone 8.1:lle on viimein ilmestynyt Ruutu-sovellus, jolla näkee myös suoria lähetyksiä. Vähän aikaa ehdin testaamaan Pro 2:n suoraa lähetystä ja näytti toimivan ihan mallikkaasti.

http://www.windowsphone.com/fi-fi/store/app/ruutu/b8b6305a-b519-45ef-a734-2e9497f82dc4?signin=true
Kiitos vinkistä. On kyllä paljon kertovaa firmasta kun julkaistaan toinen samalla nimellä oleva appsi eikä tarjota päivitystä vanhan appsin asentaneille. Ihme perseilyä.
 

stairox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wanha kunnon divariajan Vaasan Sport, Liverpool FC
Pätkii,katkoo, heittää pihalle jne. Ei tomi minulla ollenkaan Samsung SmartTV:ssä (75F8005) viime viikon päivityksen jälkeen, ennen päivitystä toimi hyvin. Kiinteä 24 megan laajakaista käytössä. Vika näyttää olevan sovelluksessa, sillä Netflix, Areena jne. toimii moitteettomasti, vaikka välillä käytössä on Netflix kahdessa telkkarissa ja kahdessa läppärissä samaan aikaan ja HD-laatuista kuvaa tarjoaa siitä huolimatta. Kokeilin avata Ruudun PC:n kautta eilen toisessa erässä kun rupesi vituttamaan sovelluksen toimimattomuus ja sitä kautta lähetys toimi moitteettomasti. Samalla sitten availin muutaman minuutin välein töllön lähetystä uudelleen kun oli heittänyt pihalle tai jäänyt jumiin. Paska sovellus!
 

red&white

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport, Philadelphia Flyers, CFC
Tämä on kysytty varmasti monet monituiset kerrat, mutta kysytään vielä kerran. Nämä kokeilu ym. paketit mitä Ruudulla on niin kuinka tarkka esim. tuo kausioppaan mukana tullut 2 viikon ilmaisjakso on? Aktivoin koodin 12.9 n. 18:00 katsoakseni Jyp-Sport pelin. Huomenna tuo 2 viikkoa tulee täyteen, mutta pystynkö katsomaan vielä Ässät-Sport pelin vai meneekö se poikki n. klo 18:00 huomenna?
 

Zorba

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Tämä on kysytty varmasti monet monituiset kerrat, mutta kysytään vielä kerran. Nämä kokeilu ym. paketit mitä Ruudulla on niin kuinka tarkka esim. tuo kausioppaan mukana tullut 2 viikon ilmaisjakso on? Aktivoin koodin 12.9 n. 18:00 katsoakseni Jyp-Sport pelin. Huomenna tuo 2 viikkoa tulee täyteen, mutta pystynkö katsomaan vielä Ässät-Sport pelin vai meneekö se poikki n. klo 18:00 huomenna?
Tilaukset sivulta otat muokkaa ja sitten peruuta tilaus. Peruuttamisen vaiheessa 1/3 näet minuutilleen milloin katseluoikeutesi päättyy, jos sen nyt peruutat.
 

Vaughan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Valitsin MasterCardin ja syötin kortin tiedot, nimen, voimassaoloajan ja cvc-koodin. Mutta. siihen tökkää, ei jostain syystä rekisteröi korttia.
Vähän myöhässä tulee vastaus, mutta itselläni oli sama ongelma Mastercardin kanssa. En löytänyt ratkaisua, vaan maksoin lopulta Visalla. Ja olen 100% varma, että Mastercardilla oli "limiittiä" jäljellä ja kaikki numerot oikein.
 
Tilaukset sivulta otat muokkaa ja sitten peruuta tilaus. Peruuttamisen vaiheessa 1/3 näet minuutilleen milloin katseluoikeutesi päättyy, jos sen nyt peruutat.
Ainoa vaan, että se katseluoikeus ei ole allekirjoittaneella varmaan kertaakaan loppunut juuri silloin kun se minuutilleen on ilmoitettu loppuvan! Esim. viime viikolla meni 1vk testijakso loppuun pelipäivänä pari tuntia ennen matsin alkua. Tilaukset-sivu kertoi päättyneen mutta ei kuitenkaan antanut tilata mitään uutta pakettia. Noh, katsoin sitten illan pelin kokonaan vielä ilmaiseksi. Viime kaudella kerran kävi niin, että tilauksen piti loppua ennen matsin alkua mutta en taaskaan saanut tilattua uutta heti sen jälkeen, ja sain katseltua 1 tai 2 erää kun meni poikki. En kyllä ymmärrä miten tuo järjestelmä oikein toimii.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös