www.inttikaverit.com

  • 29 541
  • 58

Kiekoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Україна
Heh, en ollutkaan näemmä ainoa, joka otti pulttia asiasta.

Minua eniten korpesi, että nimenomaan peruspalvelu (eli yhteydenotto) tehtiin maksulliseksi, kun oli saatu riittävästi jäseniä. Lisäpalveluiden maksullisuus on tällaisessa tapauksessa OK.
 

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Laitetaan vaikka tähän ketjuun..

Lisää rahastusta: Koulukaverit-cd on nyt myynnissä. Biisilista näkyvissä osoitteessa

http://www.koulukaverit.com/musiikki/?p=2

Melkein sama asia kun laittaisi päiväksi Novan päälle niin tuo levy on soinut kokonaan läpi, lukuunottamatta ehkä Sliippareita. Sitä paitsi ostaako joku tuollaista kokoelmaa, jonka voi itse tehdä yhtä hyvin, jos vain on "vehkeet".

Paskat biisit, itse kävin äänestämässä ainakin Waspia tuonne, mutta ei se tietenkään levylle asti päässyt.

Jos tuon levyn jostain syystä kuitenkin haluaa vaikka tuon sivuston kautta tilata "halvalla", niin kannattaa olla tarkkana, samalla nimittäin liittyy johonkin kerhoon.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Muistan kuulleeni jotain huhuja maksullisuudesta, mutta unohdin sitten asian. Nyt on tiedot poistettu.

Te kaikki ketkä höyryätte ketjussa tästä asiasta. Toivon todella, että teillä ei ole eikä tule minkään valtakunnan plussakorttia.

Joku saattaa väittää, että ne on ihan hyviä, koska siitä saa vastiketta antamilleen tiedoille. Asiahan ei todellakaan ole niin, luonnollisesti moisen järjestelmän ylläpito maksaa paljon. Ruuan ja muun hinta laskisi reilusti, jos mitään bonusjärjestelmiä ei olisi.

Teemu, mitä ihmeen rahastusta tuo CD-levy on? Saa kai sitä nyt firma tuoda markkinoille mitä haluaa.
 

msg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sopimustekninen verovelka
Viestin lähetti pernaveikko
Ruuan ja muun hinta laskisi reilusti, jos mitään bonusjärjestelmiä ei olisi.

Määrittele "reilusti". Mielellään prosentteina.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Viestin lähetti msg
Määrittele "reilusti". Mielellään prosentteina.

Siitä ei ole mitään lukuja ainakaan minulla tiedossa. Tuntuvasti olisi ehkä ollut parempi sana.

Kyse on pelkästään siitä, että luonnollisesti kauppiaat laskuttavat nämä pisteillä saadut "ilmaiset" tuotteet nostamalla tuotteiden hintaa kuten myös laajan järjestelmän hallinnointikulut.

Monikaan teistä ei varmaankaan päästäisi kauppaketjun tutkijoita jääkapillenne, vaikka saisitte ovella kouraan kahden euron kolikon. Silti teette käytännössä juuri sitä.
 

Schwalbe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti pernaveikko
[B
Monikaan teistä ei varmaankaan päästäisi kauppaketjun tutkijoita jääkapillenne, vaikka saisitte ovella kouraan kahden euron kolikon. Silti teette käytännössä juuri sitä. [/B]

Tervetuloa vaan. Ei mulla ole mitään salattavaa.

Mielestäni tuon bonustouhun rahoittavat nimenomaan ne, jotka eivät omista mitään etukortteja. Ja vielä ylpeilevät sillä. Samathan ne hinnat ovat kaikille, mutta osa jengistä saa (jopa huomattavan) osan käyttämistään rahoista takaisin.
 

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Viestin lähetti pernaveikko
Teemu, mitä ihmeen rahastusta tuo CD-levy on? Saa kai sitä nyt firma tuoda markkinoille mitä haluaa.

Tottahan toki saa, ei siinä mitään. Ihmettelen vaan sitä, miten kauan riittää ostajia näille kaikenmaailman kokoelmille, joissa on samat biisit vähän eri järjestyksessä kuin kymmenissä muissa vastaavissa.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
No niin, nyt löytyi ketju, tättärää, juuri Hänelle!

Minullahan ei ole yhtään varsinaista inttikaveria joihin verrata elämääni. Ne muutamat kaverini intissä olivat kavereita jo ennen kuin olimme samaan aikaan intissä.

Intissä tosin yksi tupakaverini Forsström tosin totesi loppuvaiheessa palvelustamme minun menemisiäni jonkin verran kuulleena: "Kun naisten määrä kaksinkertaistuu, niin ongelmien määrä nelinkertaistuu".
 

kharon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tps
Löytyisiköhän tämän sivuston kautta myös HIFK:n palvoma The Inttikaveri?

Yleisesti nämä sivustot olivat kovajuttu ennen facebookkia. Periaatteessa voitiin vähän vakoilla, miten vanhoilla kavereilla ja vihamiehillä menee. Nyt naamakirjan myötä sitten tiedämme kuinka usein he vaihtavat lastensa vaipatkin...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös