Ilmoitukset

Nimimerkki haukka on seuraavat kaksi kuukautta pelikiellossa syylistyttyään Jokerit-osiossa itsemoderointiin. Nimimerkin pitkä rikehistoria pidensi pelikieltoa huomattavasti.

Nimimerkin Ishmael henkilökohtaisuus toista kirjoittajaa kohtaan HIFK-osiossa palkitaan viikon lomalla.

Nimimerkki Emu1 kasvatti TPS:n yleisömääriä viestillä, jonka sanoma on Tämä!. Tällä palstalla tuollaisesta tuotoksesta saa viikon pelikiellon 4§:n perusteella.

War Thunder

Viestiketju osiossa 'Peliluola' , aloittajana Germanicus, 05.03.2013 klo 11.43.

1. Germanicus Jäsen

Suosikkijoukkue:
    *HIFK* Germanicus Julius Caesar Claudianus
    Onko kukaan muu tutustunut tähän beta-testauksessa olevaan arcade-lentelyyn? Itse olen pelaillut jo parisen viikkoa ja helvetin koukuttava tekele on kyseessä. Grafiikka on todella hienoa ja koneita on jo nyt todella paljon käytettävissä. Vituttaa vaan kun olen todella kädetön tuossa dogfightissa. Käsittämättömän määrän joutuu välillä paiskimaan hommia yhden pudotuksen takia.

Arcade-tilassa siipimiehen puute hieman vituttaa, sillä kovinkaan kauaa ei tuolla yksistään hilluta. Peli on kuitenkin kuin minulle tehty, ei mitään liian vaikeaa lentelyä vaan helvetin hauskaa ajanvietettä hienolla graffalla ja vielä ilmaiseksi.

Tällä hetkellä lentelen M. C. 202:lla, Bf 110 C-4, Bf 109 E-3 ja Bf 109 F-4:lla. Mukavia vehkeitä, mutta uusia haluasi jo vesi kielellä. Sääli vaan, että nuo korjauskustannukset vie krediittiä vitusti. Sen siitä saa kun on niin saatanan sokea, että ei osu vaikka olisi melkein kiinni vastustajassa. Vittu, paras kierros viisi pudotusta ja poikani vetelee sellaisia 8-10 satseja. Se syö kyllä miestä, kyllä nuo nuoret osaavat.

War Thunder Gameplay - First Look HD - YouTube

Ohessa linkki videoon, stedatkaa veljet, ihan hieno tekele!

2. Germanicus Jäsen

Suosikkijoukkue:
    *HIFK* Germanicus Julius Caesar Claudianus
    Thunder and lightning!

Unohdin mainita, että tuossa pelissä on myös mukana laivat, panssarivaunut ja ilmatorjunta. Tällä hetkellä AI hoitaa nuo, mutta jatkossa myös ne ovat pelattavissa.

Kyllä onkin tullut vitusti kommentteja, kiitoksia siitä. ;o)

3. TumE#16 Jäsen

Suosikkijoukkue:
    HIFK, suomalaiset NHL:ssä.
    Kiitokset vinkistä, oli laitettava lataukseen tuon videoklipin perusteella. Kommentteja lisää jahka pääsen kokeilemaan. Vinkkinä takaisinpäin, että mikäli ilmainen MMO-räiskintä kiinnostaa, niin Planetside 2 on loistava vaihtoehto.

4. Nebula Jäsen

Suosikkijoukkue:
    KalPa, Crosbyn Pingviinit ja Lindrosin Flyers
    Testauksessa on. Tosin tuo arcade -puoli on silkkaa kuraa, koska mun mielestä toisen maailmansodan lentelyssä menee idea pilalle siinä, että vihun ympärillä loistaa auringon kokoinen kehys jossa lukee konetyyppikin. Ei mitään hyötyä käyttää yllätysmomenttia eduksi, kun vihu arpoo onkohan se omia, kun tulee lännestä. Lisäksi, pystyy päivystämään vihua arcade-moodissa koneen ulkopuolisesta kuvakulmasta. Ei siis yllätyksiä kuolleesta kulmasta.

No, haenkin lentosimuilta enemmän realismia, kuin aivot narikkaan lentämistä.

Onneksi full realism -moodi poistaa nämä kyseiset jutut ja lentomallikin on jo haastavampi. Ei kuitenkaan ihan IL-2:n tasoa vielä, mutta se saattaisikin jo haastavuudellaan viedä pelaajia tältä simulta.

Full realismilla siis varsin mukavaa ajan vietettä ja kunhan pelaajat ottavat maavoimat, sekä laivat haltuun, tuossa voi olla potentiaalia todella suureksi hitiksi! Tosin toistaiseksi kuulostaa sen verran kunnianhimoiselta hankkeelta, etten ihan heti siihen usko, ennenkuin näen.

Yksi iso miinus tulee siitä, ettei pommikoneessa voi olla kaveri tähystämässä taka KK:ssa, kuten IL-2:ssa pystyy.

5. Hamraan Jäsen

Suosikkijoukkue:
    SaiPa, Ottawa Senators, Edmonton
    Latasin itsekin pelin tämän otsikon innoittamana. Pari kolme tuntia meni rattoisasti ja yöunetkin olisivat voineet jäädä väliin heikommalla itsekurilla. Ainakin vielä ihan mukavaa toimintaa. Joskohan tänään kokeilisi myös joystikillä+kaasukahvalla.

6. Merovingi Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Kärpät, Blue Jackets
    Löytyi tälle pelille ketju, kun hakutoimintoa käytti. Löytyykö Jatkoajasta War Thunderin pelaajia? Itse aloitin kaverin suosituksesta/painostuksesta tammikuussa ja nyt on saatu Neuvostoliitolla tankkeja auki 5.3 BR:ään asti ja T-34-85 5.7 tieristä. Saksalla pelaillu viimeisen kuukauden ja 5.3 tieriä sielläkin päin ja nyt avaamassa ensimmäistä Tiikeriä. Lentokoneilla ei ole tullut lenneltyä kyllä hirveämmin, mutta niitäkin tullut jo muutamia avattua Saksalla ja Neuvostoliitolla.

WOT:ia en ole koskaan pelannut, mutta War Thunder on kyllä oikein hauska. Arcadea olen lähinnä pelannut, kun siinä grindi on helpompaa ja moodi itsessään on hauskaa rymistelyä. Realisticia pitäisi kyllä pelata, mutta siihen kokee jonkinlaista kammoa.. Noh, ei se hassumpaa kyllä ollut neukuilla 2.3 tierissä tankintuhoajilla.

7. MustaHaukka Jäsen

Suosikkijoukkue:
    TPS
    Lainaus:
    Itse tuli jossain kohtia pelailtua aika paljonkin lentokoneilla. Arcadessa rupesi vain tuskastuttamaan se, kun muut eivät pelanneet objektiivia. Varmasti porukalla pelatessa olisi helpompaa ja hauskempaa.

8. Laitela Jäsen

Suosikkijoukkue:
    SaiPa ja sen vaarallinen YV
    400h plakkarissa tästä pelistä. Pääosin saksalaisilla lentokoneilla (max. BR 5.3) ja saksalaisilla tankeilla (max. BR 6.7). Kaikkien maiden paitsi japsien tankit olen vetänyt vähintään 4.0 BR:ään asti. Komean näköinen ja ihan jees meininkinä, kunhan oma tiimi ei ole ihan paska. Kääntöpuolena, jos ei kulje niin tämä peli alkaa kyllä käymään hermoille aika nopeasti. Oli WT-buumi päällä vuosi sitten ja parissa kuukaudessa kellotin sen 250h. Nyt viime aikoina en paria tuntia enempää ole jaksanut kyseistä peliä pelata, mutta ehkä jossain vaiheessa taas nappaa.